Isnin, 30 Disember 2013

Pakat Share. 2995.



DUNIACACAMARBA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
DUNIACACAMARBA ------------------------------ Anak Tiri Najib Beli Kondo RM110 juta di New York Posted: 27 Dec 2013 04:13 PM PST [KD] KUALA LUMPUR: Anak tiri Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang berusia 36 tahun dilaporkan membeli satu unit kondominium berharga USD33.5 juta (RM110 juta) di New York, menurut Sarawak Report. Riza Shahriz Abdul Aziz, anak lelaki Datin Seri Rosmah Mansor daripada perkahwinan terdahulu membeli hartanah di West 63rd Street di Park Laurel, New York. Laporan itu memetik laman web syarikat hartanah New York, The Real Deal yang menyatakan Ri... more »

LAGI KENYATAAN BANGANG DARI PENCACAI "BARANG NAIK" {BN}

atsixty at ZAKRI ALI - 1 day ago
*Jeneral Yakuza Ogawa* * PPIM: Harga naik, kerja keras cari wang lebih* * Di sebalik rungutan kenaikan harga barangan dan perkhidmatan serta kos sara hidup, Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM) sebaliknya tampil menggesa pengguna bekerja lebih kuat untuk mendapat lebih pendapatan. Pemimpin PPIM Nadzim Johan berkata, ekoran kenaikan itu, pengguna disaran bangun dan bekerja lebih keras dan tidak harus hanya duduk menunggu semata-mata."Buat sesuatu, cari pendapatan lebih," katanya dalam forum mengenai kenaikan harga barang di Akademi Pencegahan Rasuah Mal... more »

Penjelasan pelakon Neelofa nengenai dirinya ditangkap khalwat

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 day ago
PELAKON popular, Noor Neelofa Mohd.Noor atau dikenali sebagai Neelofa melahirkan rasa kecewa di atas dakwaan yang dilemparkan kepadanya hari ini. Menurut Neelofa, sekiranya betul dakwaan yang diperkatakan itu, semestinya beliau masih berada di Malaysia untuk menyelesaikan kes khalwat tersebut. {baca lagi klik butang papar ... } "Sejujurnya saya sendiri tidak tahu menahu tentang hal ini sehingga ianya tersebar dan jika benar saya ditangkap khalwat, pastinya saya masih berada di Malaysia untuk selesaikan kes ini. "Sekarang saya berada diluar negara untuk meneruskan pengajian saya dan... more »

Pemuda UMNO dah insaf hasil tarbiyah PAS, lihatlah!!

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 day ago
Pemuda Umno mencadangkan kerajaan tidak menganjurkan sambutan ambang tahun baharu 2014 dengan konsert dan pertunjukan bunga api. Ketua Penerangannya, Jamawi Jaafar berkata, kehadiran tahun baharu sebaliknya lebih wajar diisi dengan solat hajat, bacaan Yasin dan doa selamat di surau-surau dan masjid di seluruh negara. “Sama-sama kita berdoa agar negara lebih aman serta dijauhkan bencana pada 2014 dan tahun-tahun mendatang. Bagi kaum bukan Islam, beribadatlah di rumah ibadat masing-masing,” katanya. {baca lagi klik butang papar ... } Menurut Jamawi, cadangan itu juga bertujuan untuk... more »

(Gambar) Pasangan Islam Jadikan 800 Ekor Anjing Liar Sebagai Teman Baik

Addin Deen at Addin - 1 day ago
Di negara di mana rakyat beragama Islam jijik dengan anjing atas sebab keagamaan, satu pasangan beragama Islam melangkau ‘halangan’ itu demi menjaga anjing liar dan terbiar di Kedah. Daripada bangun pagi sehinggalah ke waktu tidur, pasangan itu yang lebih dikenali sebagai Pak Mie dan Mak Intan, meluangkan setiap saat mereka untuk menjaga 800 'anak berbulu' di Rumah Perlindungan Haiwan Pak Mie di Tanjung Bendara. Walaupun dengan bebanan kerja yang berat untuk menjaga 800 ekor anjing, pasangan itu hanya ada cucu serta seorang penolong untuk membantu mereka di rumah perlindungan itu... more »

PDRM Atau Sesiapa Jangan Alih Isu Kenaikan Kos Sara Hidup, Protes Rakyat Ambang Tahun Baru Diteruskan!

ReJaM at MiLo SuaM - 1 day ago
Kenyataan Media29 Disember 2013PDRM Atau Sesiapa Jangan Alih Isu Kenaikan Kos Sara Hidup, Protes Rakyat Ambang Tahun Baru Diteruskan!Merujuk kepada sidang media pihak polis yang disampaikan oleh Timbalan Ketua Polis Wilayah, Datuk Amar Singh Ishar Singh, dengan ini Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) rakam rasa terkejut dan mengecam tuduhan yang mengaitkan che'GuBard dan SAMM kononnya

Penjelasan pelakon Neelofa nengenai dirinya ditangkap khalwat

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 day ago
PELAKON popular, Noor Neelofa Mohd.Noor atau dikenali sebagai Neelofa melahirkan rasa kecewa di atas dakwaan yang dilemparkan kepadanya hari ini. Menurut Neelofa, sekiranya betul dakwaan yang diperkatakan itu, semestinya beliau masih berada di Malaysia untuk menyelesaikan kes khalwat tersebut. {baca lagi klik butang papar ... } "Sejujurnya saya sendiri tidak tahu menahu tentang hal ini sehingga ianya tersebar dan jika benar saya ditangkap khalwat, pastinya saya masih berada di Malaysia untuk selesaikan kes ini. "Sekarang saya berada diluar negara untuk meneruskan pengajian saya dan... more »

TWEET ARTIS DIANA DANIELLE YANG PERLI PEDAS PARA PEMIMPIN DAN MACAI UMNO YANG SUKA HARGA BARANG NAIK TERSEBAR LUAS DI ALAM MAYA!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 day ago
*Artis terkenal Diana Danielle dalam akaun twitternya semalam 28hb Disember 2013 telah menyindir pedas melecur bibir mengenai segolongan rakyat yang menyokong membai buta tanpa usul periksa atas dasar taksub membuta tuli gerak kerja kerajaan UMNO/BN mengadakan semacam pesta kenaikkan harga barang dan perkhidmatan.Dia yang berpendapatan agak lumayan dan mewah hidup pun tidak suka fenomena yang dihadapi negara sekarang." Ada ke rakyat yang suka barang naik? ... Banyak duit .. Pas sikit .."Kalau yang berpendapatan ribuan ringgit sebulan pun rasa tertekan dan kesian disebabkan ak... more »

Benarkah Ikhwanulmuslimin Bakar kampus Al-Azhar

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 1 day ago
------------------------------ KAHERAH - Imej Universiti Al-Azhar, Mesir yang berusia lebih 1,000 tahun sebagai gedung keilmuan Islam terulung dunia tercemar apabila sekumpulan penyokong pergerakan Ikhwanul Muslimin bertindak membakar sebuah bangunan fakulti universiti itu semalam, kata beberapa pegawai keselamatan. Menurut mereka, penyokong pergerakan itu melakukan serbuan di bangunan tersebut ketika sejumlah pelajar sedang menduduki peperiksaan. Kumpulan penyokong pergerakan itu bertindak membakar bangunan tersebut sebelum anggota polis dan pasukan keselamatan tiba dan melepaskan g... more »

Terima kasih semua,Nurul Atiqah Liyana telah ditemui.

mantaro at SISI BUKIT - 1 day ago
Syukur Alhamdulillah,terima kasih kepada ,kaum keluarga,jiran tetangga ,sahabat handai,rakan taulan dan pihak yang berkenaan termasuk pembaca blog serta facebook,dengan berkat pertolongan,doa,solat hajat dan bacan yassin ,*Nurul Atiqah Liyana telah selamat ditemui.* *Nurul Atiqah Liyana* yang didakwa dipukau telah ditemui di Kuala Lumpur malam tadi dan selamat sampai ke rumahnya jam dua pagi tadi.

Skandal 'longkang': Wanita UMNO ni awat mangkok ayun sangat ..?

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 day ago
Sakit gamaknya dia neh. Kenyataan dia neh tau tak macam mana? Suatu hari Najib dan Zahid berborak2. Zahid suka makan jering. Najib suka makan petai. Bila Najib taknak makan jering yang Zahid bagi, Zahid marah Najib. Tinggalkan negara neh kalau ko tak suka makan jering, Najib. Ada logik ka? Rakyat berhak membuat pilihan. Mereka boleh suka BN jika mereka mahu. Dan mereka juga berpeluang untuk tidak suka kepada BN jika mereka mahu. BN ialah parti politik. Parti politik bukan la negara. Nama negara ini Malaysia. Kalau rakyat Malaysia tak suka negara Malaysia boleh la ko nak halau2. Bu... more »

Isu panas berkaitan Setiausaha Jemaah Majlis Diraja Johor

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 day ago
Gara-gara artikel ‘Menuntut Hak, Menebus Masa Silam’ yang ditulisnya, bekas Ketua Pegawai Eksekutif Johor Corp (JCorp), Tan Sri Muhammad Ali Hashim disifatkan menderhaka kepada Raja. Menurut Setiausaha Jemaah Majlis Diraja Johor, Datuk Abdul Rahim Ramli, artikel berkenaan menyebut nama Tanjung Puteri yang merupakan nama asal Johor dan dikhuatiri artikel itu disalah tafsir oleh sesetengah pihak yang mengaitkannya dengan Sultan Johor. Semalam, Muhammad Ali telah memulangkan semula ketiga-tiga darjah kebesaran yang pernah diterima iaitu Darjah Dato' Seri Paduka Mahkota Johor (SPMJ), D... more »

Cucu Tok Selampit

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
Cucu Tok Selampit ------------------------------ Menteri Ayam Buat Kenyataan Bodoh Lagi - Bila DS @NajibRazak Nak Pecat Ni? Posted: 27 Dec 2013 08:47 PM PST Menteri Ayam bersuara lagi. Kali ini beliau berkata Rakyat Malaysia menyokong kenaikan harga berikutan kurangnya aduan yang dibuat kepada kementerian beliau. Kita mengharapkan Menteri-Menteri barisan kabinet DS Najib mengeluarkan kenyataan yang bijak sedikit. Kalau begini caranya beliau memberi kenyataan, penyokong-penyokong Barisan Nasional pun boleh muntah hijau. Patutlah beliau kelihatan di rancangan siaran langsun... more »

PENYAPU SIAL

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
PENYAPU SIAL ------------------------------ - selepas mungkir janji , kerajaan BN wajib di gulingkan....!!!! - ghairah nak bantai mat sabu pengamal syiah....rupanya penganut syiah telah di fitnah JAKIM - kalau fitnah sila saman akhbar ini....anak kepala perompak dan penyamun 1 malingsia beli kondo RM 100 juta di New York....mana dia dapat duit kalau tak merompak duit rakyat melalui mak bapak haramjadahnya....!!!! selepas mungkir janji , kerajaan BN wajib di gulingkan....!!!! Posted: 27 Dec 2013 04:04 PM PST itu dia....fatwa kaki kencing rakyat 1 mala... more »

Apa Yang Tersirat

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
Apa Yang Tersirat ------------------------------ PRU-13: BN menang Ibu Pilihanraya Negara Posted: 27 Dec 2013 08:26 PM PST Rakyat telah mengundi Barisan Nasional (BN) untuk mengekalkan kuasa pada PRU-13 5 Mei lalu, yang dianggap sebagai Ibu Kepada Semua Pilihanraya umum di negara ini. Daftar pemilih seramai 13,268,002 telah diberi peluang memutuskan nasib 1,900 calon bagi 222 kerusi dewan rakyat dan 505 kerusi dewan undangan negeri; terkeculai Sarawak bagi DUN kerana telah mengadakan PRN lebih awal, iautu pada 16 April 2011. Meskipun BN hanya menang dengan majoriti mudah d... more »

Inikah puncanya bil meningkat?

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 day ago
SERI KEMBANGAN – Tanda tanya penduduk Taman Lestari Permai berhubung bil air meter pukal yang didapati tinggi setiap bulan berkemungkinan terjawab selepas mereka menemui penyambungan paip dipercayai dilakukan secara haram berdekatan perumahan itu. Penghuni rumah teres setingkat berkenaan terpaksa menggunakan meter pukal dalam tempoh sementara kerana pemaju perumahan belum menyerahkan tangki air kepada Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas). Penggunaan air di setiap rumah dibayar mengikut meter individu manakala lebihan penggunaan bil air meter pukal perlu ditanggung pemaju. {baca la... more »

Addin

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
Addin ------------------------------ - Gambar Saat Akhir Pembunuh, Perogol Digantung Sampai Mati - Rupanya Berita Gempar Ini Palsu.. - Luahan Hati Mahasiswa Undang-Undang UKM Berkenaan Kenaikan Harga Barang - Tinggalkan Malaysia Jika Tidak Suka Kerajaan BN, kata Ketua Wanita Umno - Berita Ini Mengejutkan Seluruh Rakyat Malaysia Gambar Saat Akhir Pembunuh, Perogol Digantung Sampai Mati Posted: 28 Dec 2013 08:06 AM PST [image: article-2343916-1A61CB79000005DC-760_634x484 (1)] Dua lelaki digantung hingga mati oleh pihak berkuasa Kuwait baru-baru ini atas kesal... more »

PROPAGANDA GAGALKAN HIMPUNAN 31 DIS MERUPAKAN PROMOSI PERCUMA. ??

atsixty at ZAKRI ALI - 1 day ago
[image: Photo: Ahad, 29 Disember 2013. PROPAGANDA GAGALKAN HIMPUNAN 31 DIS MERUPAKAN PROMOSI PERCUMA. ?? TERIMA kasih media pengampu. Terima kasih pemimpin pengampu dan bengap termasuk dari pihak berkuasa yang giat menjalankan promosi dan propaganda murahan tentang himpunan di Dataran Merdeka pada 31 hb Dis ini nanti. Thema propaganda murahan mereka adalah 'guling kerajaan", mereka yang cipta kemudian mereka ingin bertindak ke atas orang lain. Tidak kira berapa banyak propaganda yang ingin mereka lakukan, hikmahnya rakyat tahu bahawa pada 31hb Dis ini di Dataran Merdeka mulai jam 1... more »

Mencari Rezeki halal

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 1 day ago
Walaupun sedikit,mungkin rezeki mereka lebih halal dan berkat dari rezeki mereka-mereka yang berada di kerusi empuk yang bergelumbang dengan rasuah dan salah guna kuasa
My Dashboard.

Tiada ulasan: