Isnin, 30 Disember 2013

My Dashboard. 2987.


Berita Ini Membuatkan Polis Terkucil.. Posted by Addin Deen

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago

*Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh boleh didakwa di bawah Seksyen 505 Kanun Keseksaan kerana menyebarkan keterangan palsu bagi tujuan mewujudkan situasi tidak aman kepada masyarakat awam.* *“Kenyataan dikeluarkan Amar berniat jahat, cuba menghalang orang ramai menggunakan hak mereka berhimpun secara aman seperti yang dijamin perlembagaan Persekutuan.* *“Tindakkan melakukan satu sidang akhbar dan menamakan empat pertubuhan akan melakukan keganasan serta menyatakan secara teliti bahawa kumpulan itu akan menggunakan bom tangan dan senjata akhirnya disiar... more »

Belantan

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago

Belantan ------------------------------ Paderi Langgar Titah Sultan Selangor? Posted: 29 Dec 2013 07:30 AM PST Paderi Lawrence Andrew *Perkasa Selangor bantah kenyataan paderi* Seramai 70 anggota dan pemimpin Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Selangor, yang diketuai Yang Dipertuanya, Abu Bakar Yahya, membuat bantahan secara aman di depan Ibu Pejabat Polis Daerah di sini hari ini. Tunjuk perasaan itu berlangsung selepas Perkasa Selangor membuat laporan polis pada 2.30 petang terhadap Pengarang Mingguan Katolik *The Herald*Paderi Lawrence Andrew berhubung satu ke... more »

The Unspinners

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
The Unspinners ------------------------------ - Mung takut, Amzad dan Angah? Apa pung takleh caya - Rafizi kata e-mel bom tak ori macam laporan CNN 505 - PAS Piss Pus!!! Kerajaan baru akan tolak Islam? - INGAT!!! Guling kerajaan boleh digantung - Hollywood bayar Unspinner pasal spin dari CERITA BASI Sarawak Report? - Kalau gini, serah saja negeri Johor pada Cina!!!!!!!! Mung takut, Amzad dan Angah? Apa pung takleh caya Posted: 29 Dec 2013 11:00 PM PST Rafizi kata e-mel bom tak ori macam laporan CNN 505 Posted: 29 Dec 2013 07:31 PM PST PAS Piss ... more »

Panglima Perang Cyber

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago

Panglima Perang Cyber ------------------------------ Penyokong Ikhwanul Muslimin Bakar Universiti Al Azhar Bukti Wahabi Merosakkannya ? Posted: 29 Dec 2013 05:10 AM PST Panglima : Ikhwanul muslimin sekarang sudah diresapi wahabi. Maka sukar untuk menerima perjuangan pro wahabi kerana jelas mereka boleh membahayakan akidah umat Islam. API membakar bangunan Fakulti Perdagangan Universiti Al-Azhar di Kaherah semalam. ------------------------------ KAHERAH - Imej Universiti Al-Azhar, Mesir yang berusia lebih 1,000 tahun sebagai gedung keilmuan Islam terulung dunia tercemar apa... more »

APANAMA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
APANAMA ------------------------------ What do you think? Posted: 29 Dec 2013 08:48 AM PST You are subscribed to email updates from APANAMA To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

MIMPI SENJA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago

MIMPI SENJA ------------------------------ Malaysia ini siapa yang punya yer? .... Posted: 29 Dec 2013 08:03 AM PST - [image: Mohd Asri Zainal Abidin]Prof Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainal Abidin < 1 / 1 > SHAH ALAM - Kenaikan harga barang dan perkhidmatan telah mendapat perhatian daripada semua lapisan masyarakat, walaupun bekas Mufti Perlis, Prof Dr Mohd Asri Zainal Abidin telah pun menyuarakan mengenai perkara itu, hari ini beliau terus menyindir tindakan kerajaan. Beliau yang juga pendakwah bebas itu turut meluahkan rasa mengenai tindakan kerajaan apabila menerima... more »

Panduan Perhimpunan Aman Dataran Merdeka Malam 31 Dec.

Soz Cyili at Ameno World - 5 hours ago
Sebelum turun berhimpun ada beberapa perkara yang perlu di ambil tahu terlebih dahulu. Bagi yang datang guna pengangkutan awam tak perlu risau juga. LRT akan memanjangkan tempoh perkhidmatan mereka sehingga jam 2 pagi. Rujuk ; Suka di ingatkan ; 1. Tema perhimpunan malam esok adalah hitam. Lambang kesedihan, kezaliman, penindasan dan kesengsaraan rakyat yang ditindas pemerintahan. 2. Maka

BOM TANGAN: SIAPA PESERTA ITU WAHAI PDRM?

ReJaM at MiLo SuaM - 5 hours ago
KENYATAAN MEDIA30 DISEMBER 2013 (2.10pm) BOM TANGAN: SIAPA PESERTA ITU WAHAI PDRM? Respon yang diberikan oleh Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh yang cuba mengelak dari notis saman RM100 juta oleh Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) menggambarkan dirinya berada dalam kedudukan panik. Datuk Amar Singh dalam kenyataan terbarunya nafi menyebut NGO merancang

Barang naik, Rosmah-Najib ada jawapan.

mantaro at SISI BUKIT - 5 hours ago

*Otak buntu,semua naik.Macamana nak turun barang naik,hanya Najib Razak ada jawapan.*

Gaya Peneroka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago

Gaya Peneroka ------------------------------ Gerakan Turun Kos Sara Hidup (Turun),SAMAN RM100 JUTA ATAU TARIK BALIK KENYATAAN ? Posted: 29 Dec 2013 12:06 AM PST MP Pandan Rafizi Ramli berkata beliau akan menganjurkan satu pertandingan mengarang emel palsu dengan hadiah sehingga RM1,000 untuk melihat sama ada polis akan turut bertindak ke atas perbuatan seperti itu. Beliau mengumumkan perkara tersebut sebaik selesai disiasat selama kira-kira 40 minit hari ini, ekoran penyebaran satu emel berhubung rancangan membuat letupan semasa sambutan malam tahun baru 31 Disember. Penga... more »

Kami Sokong Tokguru

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago

Kami Sokong Tokguru ------------------------------ - Hebat,Artis Ini Tak takut Kena Gam Oleh TV3 Ke? - Ketua Penyamun Menjadi Wali Allah (Versi 2) - Ketua Penyamun Menjadi Wali Allah (Versi 1) Hebat,Artis Ini Tak takut Kena Gam Oleh TV3 Ke? Posted: 29 Dec 2013 07:00 PM PST Fizo Omar terharu dengan kehadiran TG Nik Aziz (Gambar) *HARAKAHDAILY* *KUALA LUMPUR:* Pelakon dan pengacara terkenal Wan Mohd Hafizol Wan Omar atau dikenali sebagai Fizo, terharu apabila Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat turut hadir pada majlis kesyukuran perkahwinan beliau semalam. Fizo ... more »

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 6 hours ago

Dialog Dewasa Kritik Berasa ------------------------------ - YAB DS @najibrazak , Kenaikan Harga Barang Umpama Bonggol Di Atas Jalan. - Isu Kalimah Allah - Apa yang telah kita buat? - Info Penting Untuk Golongan Muda Yang Belum Daftar Atau Kemaskini Data. @najibrazak @khairykj YAB DS @najibrazak , Kenaikan Harga Barang Umpama Bonggol Di Atas Jalan. Posted: 29 Dec 2013 11:04 PM PST Sehingga menjelang tahun baru, isu kenaikan harga barang masih lagi diperkatakan di sana sini. Apa yang MyMassa nampak, golongan peniaga yang dimonopoli oleh kaum tertentu mula me... more »

RAKYAT MARHAEN

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 6 hours ago

RAKYAT MARHAEN ------------------------------ - Pemimpin BN selar kenyataan pemimpin Umno minta rakyat tinggalkan negara - Rang Undang-Undang GST tiada peruntukan cegah kenaikan harga barang - Malaysia milik rakyat, bukan milik UMNO@BN - ‘Janji Ditepati’ Umno-BN tambah derita rakyat - Sebutlah Selalu "GULING KERAJAAN", Maka Benar-benar Kerajaan UMNO BN Akan Terguling! - Segala bergantung kepada Najib.??? - Tuduhan guling kerajaan alasan dangkal - Ucapan Tahun Baru Najib diserang pengguna Facebook ekoran kenaikan kos sara hidup - Polis K... more »

Sebutlah Selalu "GULING KERAJAAN", Maka Benar-benar Kerajaan UMNO BN Akan Terguling!

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago

*Tuduhan guling kerajaan alasan dangkalKUALA LUMPUR: Menuding suara rakyat membantah kenaikan kos sara hidup dengan tuduhan mahu menggulingkan kerajaan adalah dangkal dan tidak menghormati sentimen rakyat yang terpaksa menanggung bebanan keperluan harian yang semakin berat, bidas Presiden Majlis Perundingan Pertubuhan Islam Malaysia (Mapim), Mohd Azmi Abdul Hamid. * *Menurut beliau, tuntutan rakyat supaya kerajaan mengawal dan menurunkan kos hidup yang semakin meningkat menerusi perhimpunan 31 Disember ini adalah wajar. “Perhimpunan yang bert... more »

Jangan "MELEPAS BATUK DITANGGA"

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago

Dr.Amirul Amin's photo. [image: Photo: Trend Busana Muslimah Telanjang Di Kalangan Wanita Melayu di Malaysia Jubah Muslimah atau (busana Muslimah) sepatutnya mencerminkan imej wanita yang merendah diri, pemalu, sederhana, bermaruah dan mulia. Amat malang sekali, jika dilihat jubah-jubah yang dipakai wanita Melayu di Malaysia kini kebanyakannya sudah hilang faedah dan hikmah di sisi agama. Memanglah jubah mereka labuh ke paras kaki dan tidak menampakkan warna kulit, tetapi rekaan jubah tersebut sengaja mengikut potongan badan si pemakainya khususnya di bahagian dada dan pingggul, se... more »

MISI KEMANUSIAAN SKUAD ELITE DENGAN KERJASAMA KEADILAN CABANG SHAH ALAM, DUN KOTA ANGGERIK DAN JINGGA13 AGIH TELEKUNG,SEJADAH DAN KAIN BATIK/PELIKAT KEPADA MANGSA BANJIR KUANTAN DAN KEMAMAN

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 6 hours ago

*Skuad Elite, Jingga13 dengan kerjasama Keadilan Cabang Shah Alam dan DUN Kota Anggerik mengambil inisiatif di atas bencana alam yang berlaku di Kuantan dan Kemaman telah mengagih ribuan telekung, sejadah, kain bati/pelikat kepada mangsa-mangsa yang di ketuai oleh YB Dr Hj Yaakop Sapari yang juga mesra dipanggil dengan nama Pak Akop.* *Turut hadir untuk misi ini ialah Sdr Kamaruddin calon ahli parlimen Kemaman PRU13 dan beberapa pimpinan PAS kawasan. Misi juga di sertai oleh NGO lain iaitu Jingga13.* *4 buah kenderaan termasuk sebuah lori telah berkonvoi ke Kuantan... more »

SIAPA SEBENARNYA MENOLAK HUDUD DAN ISLAM ??? PAS ATAU UMNO ???

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago

Sinar Cahaya's photo. [image: Photo: SIAPA SEBENARNYA MENOLAK HUDUD DAN ISLAM ??? PAS ATAU UMNO ??? Mungkin cerita hudud ramai yang kata dah lapuk, basi dan sebagainya, dan tujuan Sangkakala menulis semula kisah hudud dan Islam adalah untuk mengingatkan kita kembali dan mempersoalkan siapa sebenarnya yang menolak Hudud dan juga Islam. Mungkin ada la dikalangan sesetengah orang mengatakan bahawa PKR dan DAP yang menolak Hudud serta Islam dan tak kurang juga yang mnegatakan bahawa MCA, MIC, Gerakan dan sebagainya. Tapi pernah ke kita terfikir bahawa yang menolak Islam sebenarnya adal... more »


Tiada ulasan: