Isnin, 30 Disember 2013

Rakyat Malaysia terpaksa berdepan dengan pemimpin Umno-BN yang melaungkan kata-kata berbaur perkauman dan kini sarat dengan sentimen kepartian. 2986.


atsixty at ZAKRI ALI - 8 minutes ago
*Kenyataan Ketua Wanita Umno Kuantan, Datuk Zaiton Mat yang menggesa individu tidak berpuas hati dengan kerajaan supaya meninggalkan negara ini dikecam Ahli Parlimen Batu Kawan, Kasthuri Patto (gambar).Sambil menyifatkan kenyataan Zaiton sebagai ‘kurang cerdik’, Kasthuri berpendapat Zaiton sebagai jahil tentang sejarah negara dan ‘buta hati’ dengan propaganda partinya sendiri. Menurutnya, sudah berkali-kali rakyat Malaysia terpaksa berdepan dengan pemimpin Umno-BN yang melaungkan kata-kata berbaur perkauman dan kini sarat dengan sentimen kepartian. “Mengapa per... more » 

Himpunan Guling Kerajaan : Polis Jangan Alih Isu, Henti Propaganda Jahat
atsixty at ZAKRI ALI - 8 minutes ago
*Merujuk kepada sidang media pihak polis yang disampaikan oleh Timbalan Ketua Polis Wilayah, Datuk Amar Singh Ishar Singh, dengan ini Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) rakam rasa terkejut dan mengecam tuduhan yang mengaitkan che’GuBard dan SAMM kononnya menganjurkan himpunan untuk guling kerajaan pada 31 Disember nanti.Tuduhan tersebut lebih jijik lagi apabila disambung dengan propaganda jahat iaitu perancangan mengebom dan sebagainya.SAMM menjelaskan dengan tegas beberapa perkara adalah seperti berikut ; -[image: 31-12]1. Rakyat terhimpit denga... more »

Sumber:
My Dashboard.

Tiada ulasan: