Selasa, 28 Januari 2014

3301. Manipulasi mekup.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com 


Tuesday, 28 January 2014


Wanita Cantik Dari Kuasa Mekup Yang Sempurna

Awalnya saya tidak cukup yakin dengan foto-foto ini, saya masih percaya bahawa mereka adalah 2 orang yang berbeza tetapi apabila saya meminta beberapa teman untuk melihat, 5 daripada mereka percaya ini ia adalah foto orang yang sama ... haha .... Ramai yang tertipu ..

Rahsianya adalah beliau memang seorang lelaki dan menjadi seorang gadis yang sangat cantik setelah dia menukar pakaiannya, meletakkan make up, dan rambut palsu, ia menjadi gadis Asia yang sangat cantik.








Extra cili dari Dr Maza untuk parti PKR dan Anwar!

PBO™ at pen buruk online ™ - 33 seconds ago
Bekas Mufti Perlis, *Dr Asri Zainul Abidin* membidas sesetengah pihak yang suka membazirkan wang rakyat untuk pilihan raya kecil yang perbelanjaannya agak banyak tanpa sebab-sebab yang munasabah. ..pilihanraya kecil membabitkan wang rakyat yang agak banyak..kalau jadi tabiat wakil rakyat letak mudah mudah maka banyaklah wang rakyat dibazirkan..kalau ada alasan kukuh seperti kesihatan bolehlah diterima tapi kalau sekadar nak beri ruang kawan kawan maka itu satu pembaziran..kenapa yang sepatutnya tidak bertanding dari awal?!! – FB DrMAZA Aku selaku rakyat sangat setuju dengan Dr Maza,... more »

yang ku dengar dan ku lihat

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 46 minutes ago
yang ku dengar dan ku lihat ------------------------------ Isu Kalimah Allah, Orang Asli dan ISA. Posted: 26 Jan 2014 03:21 PM PST * sekira ISA masih ujud* *mereka yang tak puasa hati isu kalimah Allah* *boleh diamankan di kemunting.* Dah lama isu kalimah Allah diperdebatkan, sehingga melibatkan mahkamah dan sultan serta agong. Berapa ramai penganut ugama kristian di Malaysia kalau hendak dibanding dengan penganut ugama lain seperti Buddha dan Hindu, sekiranya mahu dibanding dengan penganut ugama Islam. Tentunya penganut ugama Islam lebih ramai dan lebih hebat. Tindakan yan... more »

waadat

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 46 minutes ago
waadat ------------------------------ Kayu api di rumah kenduri Posted: 27 Jan 2014 09:36 AM PST (Dedikasi untuk para penyokong najib, anwar, dan hj hadi) Jom masak, depa nak buat kenduri Depa nak buat kenduri? Kita jadi apa? Kita boleh jadi kayu api. Nanti depa tarik kaki tangan kita, jolok kepala kita letak bawah kawah. Bila nasi masak burung nyanyi saja Tentu sedap makan beri pada raja Raja dalam rumah buat kira-kira Suri dalam rumah makan hati berulam jantung Kita jadi apa? Ada yang jadi abu Ada yang jadi arang You are subscribed to email updates from waadat To ... more »

Duke of UMNO

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 46 minutes ago
Duke of UMNO ------------------------------ - AMARAN PADA JAMES MASING DI SARAWAK.. JANGAN MASUK CAMPUR! - HARAP JANGAN MEROYAN TENGOK GAMBAR TUN M KAT BAWAH NI... - TENGOK GAMBAR NI.. UMAT ISLAM BOLEH SABAR LAGI KE? - LAWAK PAGI: AGAKNYA SIAPA LELAKI RAMBUT BELAH TEPI NI..? AMARAN PADA JAMES MASING DI SARAWAK.. JANGAN MASUK CAMPUR! Posted: 26 Jan 2014 10:32 PM PST Tan Sri James Masing ni Presiden Parti Rakyat Sarawak, salah satu parti komponen BN di Bumi Kenyalang. Saya yakin dia beragama Kristian dan dia buat kenyataan baru ni berhubung insiden JAIS rampas Bi... more »

Sampai Sekarang Menjadi Misteri Kepada Saya.

Syed Abdullah Al-Attas at Uncleseekers v2: Seek The Truth - 1 hour ago
Sampai Sekarang Menjadi Misteri Kepada Saya. Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum wbt. Buat ribuan follower tegar blog ini dan keluarga besar warga sahabat dan kerabat Miliun yang dikasihi, saya doakan semoga kalian sentiasa berada di dalam keadaan sihat dan di bawah peliharaan Allah swt. Alhamdulillah, dengan keizinan dari yang Maha Kuasa, dan dengan restu serta izin pemilik blog yang cukup berpengaruh ini, akhirnya dapatlah juga saya menjejakkan kaki di sini untuk menitip barang sepatah dua kata rasa syukur dan bahagia di dalam hati . Rasa kerdil dan kekok menulis di b... more »

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT ------------------------------ - Bekas Adun Kajang Jelaskan Kenapa Beliau Meletakkan Jawatan - Video : Berbagai Spekulasi Muncul Berikutan Perletakan Jawatan Adun Kajang - Penjelasan Khalid Samad Selepas Debat Dengan Noh Omar Dibatalkan - Foto Berbicara : Antara Tok Guru Nik Aziz,Najib Razak Dan Kanak Kanak - Debat Kalimah Allah Dibatalkan Bekas Adun Kajang Jelaskan Kenapa Beliau Meletakkan Jawatan Posted: 27 Jan 2014 09:26 AM PST Video : Berbagai Spekulasi Muncul Berikutan Perletakan Jawatan Adun Kajang Posted: 27 Jan 20... more »

A Piece of My Mind

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
A Piece of My Mind ------------------------------ The prostitution of national affairs Posted: 27 Jan 2014 06:43 AM PST *Part 1 - The flip flop on national unity* On 6 May 2013 after GE13, Najib called for national reconciliation *(here)*. Anwar did not bother. He went on protesting the election and slam Najib of all sorts. But of course, Anwar went to Parliament to take oath as MP of Permatang Pauh and Opposition Leader. Just days ago, this "statesman" (according to Nik Nazmi) said "Let's work towards a national consensus". Read it *here* What the .....@!#? *Part ... more »

Addin

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Addin ------------------------------ - Ini Penjelasan Adun Kajang Berkenaan Perletakan Jawatannya - Dr. Asri Kritik Perletakan Jawatan Adun Kajang - Rafizi Ramli Bakal MB Selangor Yang Baru? - DUN Kajang Di Isytihar Kosong, Pilihanraya Kecil Pertama Tahun Ini - Inilah Wajah Papagomo Yang Pucat Lesi Ketika Hadir Kes Saman Fitnah RM100 Juta Oleh Anwar - Ini Penjelasan Khalid Samad Berkenaan Debat Dengan Noh Omar Yang Di Batalkan - Panas!! Kumpulan Penyanjung Umno Kini Buat U-Turn.. - Noh Omar Lari Lintang Pukang?.. Apa Puncanya? - Foto Yang Me... more »

Anak Sungai Derhaka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Anak Sungai Derhaka ------------------------------ - Sebab ADUN Kajang letak jawatan didedahkan!! - ADUN Kajang letak jawatan!.. untuk beri laluan kepada Anwar atau Rafizi sebagai MB? - Game KangKung pulak muncul dipasaran.. - Tiga Kapal Perang China menceroboh, Menteri buat bodoh? Sebab ADUN Kajang letak jawatan didedahkan!! Posted: 27 Jan 2014 06:11 AM PST Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kajang dari PKR Lee Chin Cheh yang meletakkan jawatan hari ini mengatakan beliau mengosongkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) untuk kepentingan Pakatan Rakyat... more »

Fakulti Siyasah Syar'iyah

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Fakulti Siyasah Syar'iyah ------------------------------ Wow ... Pilihanraya DUN di Selangor ...? Posted: 27 Jan 2014 02:39 AM PST Wow ... Pilihanraya DUN di Selangor ...? BN lingkup lagi ...? You are subscribed to email updates from Fakulti Siyasah Syar'iyah To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

KHIDMAT MERU

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
KHIDMAT MERU ------------------------------ - Majlis Mesra Rakyat sempena Gong Xi Fa Chai. - Yb Meru menyampaikan tazkirah di Majlis Sambutan Maulidur Rasul yg di anjurkan oleh Persatuan Penduduk Taman Desa Permai 3 dan Taman Meru Makmur. - Seramai 45 orang Tionghua penerima sumbangan wang dan makanan dari PEKAWANIS Selangor yg di sampaikan oleh Yb Dr Abd Rani dan isterinya Puan Afidah Anum. Majlis Mesra Rakyat sempena Gong Xi Fa Chai. Posted: 26 Jan 2014 07:57 PM PST Yb Dr Rani dan Yb Maneyvanan meraikan lebih dari 350 orang warga Tionghua dalam M... more »

Al Ikram

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Al Ikram ------------------------------ DEBAT PASTI BATAL SELAGI UMNO... Posted: 26 Jan 2014 10:19 PM PST You are subscribed to email updates from Al Ikram To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Wanita Cantik Dari Kuasa Mekup Yang Sempurna

Nas Rul at dairishare - 3 hours ago
Awalnya saya tidak cukup yakin dengan foto-foto ini, saya masih percaya bahawa mereka adalah 2 orang yang berbeza tetapi apabila saya meminta beberapa teman untuk melihat, 5 daripada mereka percaya ini ia adalah foto orang yang sama ... haha .... Ramai yang tertipu .. Rahsianya adalah beliau memang seorang lelaki dan menjadi seorang gadis yang sangat cantik setelah dia menukar pakaiannya, meletakkan make up, dan rambut palsu, ia menjadi gadis Asia yang sangat cantik.

Jika ditakdirkan Anwar Ibrahim kalah di Kajang.???

mantaro at SISI BUKIT - 4 hours ago
Pilihanraya kecil DUN Kajang jika calonnya DS Anwar Ibrhim.Sudah tentu UMNO akan turun bermati-matian. Ditakdirkan DS Anwar kalah,siapa pula yang hendak dicalonkan sebagai Menteri Besar oleh PKR.Fikir negatif dulu,sebab ini pilihanraya kecil.

Akhirnya ADUN Kajang buka mulut!

PBO™ at pen buruk online ™ - 4 hours ago
"Keputusan saya untuk mengosongkan kerusi DUN N25 Kajang adalah untuk kepentingan bersama dan mengukuhkan kebolehan Pakatan Rakyat berkhidmat untuk rakyat Selangor," kata Lee dalam satu kenyataan kepada The Malaysian Insider. Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kajang dari PKR Lee Chin Cheh yang meletakkan jawatan hari ini mengatakan beliau mengosongkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) untuk kepentingan Pakatan Rakyat (PR) di Selangor. Lee yang baru sahaja menjadi Adun selepas pilihan raya 5 Mei lalu juga mengucapkan terima kasih kepada pengundi Kajang yang memberikan kepercayaan ke... more »

Ini Penjelasan Adun Kajang Berkenaan Perletakan Jawatannya

Addin Deen at Addin - 5 hours ago
Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kajang dari PKR Lee Chin Cheh yang meletakkan jawatan hari ini mengatakan beliau mengosongkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) untuk kepentingan Pakatan Rakyat (PR) di Selangor. Lee yang baru sahaja menjadi Adun selepas pilihan raya 5 Mei lalu juga mengucapkan terima kasih kepada pengundi Kajang yang memberikan kepercayaan kepadanya untuk berkhidmat. "Keputusan saya untuk mengosongkan kerusi DUN N25 Kajang adalah untuk kepentingan bersama dan mengukuhkan kebolehan Pakatan Rakyat berkhidmat untuk rakyat Selangor," kata Lee dalam satu kenyata... more »

Dr. Asri Kritik Perletakan Jawatan Adun Kajang

Addin Deen at Addin - 6 hours ago
Profesor Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin hari ini menyatakan tidak wajar sekiranya seseorang Adun itu meletakkan jawatan tanpa alasan yang kukuh. Menurutnya Pilihan Raya Kecil (PRK) membabitkan wang rakyat yang agak banyak, jadi sekiranya seseorang Adun itu hendak meletakkan jawatan, adalah tidak wajar sekiranya hanya ingin memberi ruang kepada kawan dalam partinya untuk bertanding dan mengambil kerusi tersebut. “...pilihan raya kecil membabitkan wang rakyat yang agak banyak..kalau jadi tabiat wakil rakyat letak mudah-mudah maka banyaklah wang rakyat dibazirkan. “...kalau a... more »

Cerita Paling Lawak2014-Anwar Ibrahim bakal masuk UMNO? - Written By canang

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
*Maklumat sahih dari kem bekas 2 Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad dan Tun Abdullah Ahmad Badawi menyebut, usaha-usaha sedang dibuat untuk membawa masuk Datuk Seri Anwar Ibrahim ke dalam UMNO.* *Sumber yang memaklumkan perkara ini kepada aku menyebut bahawa usaha tersebut dibuat memandangkan di dalam UMNO tidak ada pemimpin yang boleh menggantikan Najib Tun Razak jika keputusan dibuat untuk menggantikan Perdana Menteri tersebut.* *Lagipun Anwar juga katanya sudah tidak melihat sebarang harapan akan dilantik menjadi Perdana Menteri selagi berada bersama Pakatan Rakyat, memand... more »

GEMPAR!!! China Hantar Armada Perang Ke Malaysia ??

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
*BEIJING : Tiga armada perang China telah melakukan rondaan di kawasan perairan James Shoal yang terletak 80km dari sempadan negeri Sarawak yang menjadi tuntutan Malaysia.* *Pegawai dan tentera yang bertugas diatas armada berkenaan bersumpah untuk melindungi kedaulatan dalam penyataan terbaru terhadap ketegasan Beijing untuk menuntut hak diatas Laut China Selatan sekaligus menaikkan kembali ketegangan diplomatik diantara Kuala Lumpur dan Beijing. * *Kumpulan armada perang yang dihantar ke perairan Laut China Selatan itu terdiri dari sebuah kapal amfibia bagi tujuan pendaratan, 'C... more »

PANAS!!! Saifuddin memaklumkan kepada Iskandar Samad, Tan Sri Khalid diminta berundur dan Anwar bertanding pilihan raya kecil

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
*Peletakan jawatan Lee Chin Cheh sebagai anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang membuka persoalan sama ada tempat itu akan ditandingi oleh Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.* *Pesuruhjaya PAS Selangor Iskandar Samad (kiri) berkata, walaupun hanya mengetahui pengunduran itu melalui media, beliau difahamkan bahawa PKR akan meminta Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim berundur dan Anwar akan bertanding dalam pilihan raya kecil.* *“Saya hanya dimaklumkan oleh Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution semalam bahawa PKR akan meminta Tan Sri Khalid berundur dan Anwar akan bert... more »

Sumber:
Dashboard. 
s3v3n

s3v3n.

Tiada ulasan: