Jumaat, 14 Februari 2014

3441. Tahap Kronik. Tangan X Sampai.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com    

Kebencian UMNO pada Anwar Ibrahim sampai ke peringkat kronik

Satu demi satu cubaan untu membunuh kerekter dilancarkan sejak dari belasan tahun lagi.

..sedari atau tidak sudah 3 org PM dari UMNO meneruskan misi sama....ada yg dah pencen dan ada yg dipaksa letak jawatan.

...termasuk yg terbaru.. Najib Razak ......mendapat tentangan dlm partinya senri......kelemahan UMNO kerana gagal menghakis keyakinan rakyat pada DSAI dan PR.

..kerana UMNO itu lubuk segala macam masalah yang meghantui rakyat....
Disini kita melihat...pertimbangan politik, pembunuhan kerekter rancangan UMNO dan masalah rakyat berpunca dari UMNO.

.....yang mana lebih dekat dengan kita...???

Dicatat oleh atsixty 

Subahanallah,Petir Yang Tak Pernah Berhenti Sejak Ribuan Tahun

Tahukah anda ada satu kawasan yang unik di dunia ini yang mana di kawasan tersebut kejadian petir yang luar biasa terjadi.
Fenomena misteri itu adalah, berlakunya petir dan kilat sabung-menyabung yang sangat dahsyat dan bunyinya yang mengegarkan jantung sesiapa saja yang mendengar dan melihatnya. 

Fenomena inilah yang dinamakan 'Catatumbo Lightning'. Kejadian misteri ini berlaku setiap hari sejak ribuan tahun dahulu tanpa pernah berhenti sehingga sekarang.

INILAH satu fenomena keajaiban alam yang berlaku di bumi, yang masih menjadi misteri sejak ribuan tahun sehinggalah sekarang. Terletak di muara sungai Catatumbo berhampiran Tasik Maracaibo (Venezuela). 

Kawasan fenomena misteri itu akan diletakkan di bawah perlindungan UNESCO, kerana ia adalah satu fenomena yang luar biasa yang pernah berlaku di planet bumi.Kawasan fenomena misteri itu akan diletakkan di bawah perlindungan UNESCO, kerana ia adalah satu fenomena yang luar biasa yang pernah berlaku di planet bumi.
KEJADIAN PETIR DAN GURUH ADA DI SEBUTKAN DIDALAM AL-QURAN:
Surah An Nur, Ayat 43:


Tidakkah engkau melihat bahawasanya Allah mengarahkan awan bergerak perlahan-lahan, kemudian Dia mengumpulkan kelompok-kelompoknya, kemudian Dia menjadikannya tebal berlapis-lapis? Selepas itu engkau melihat hujan turun dari celah-celahnya dan Allah pula menurunkan hujan batu dari langit, dari gunung-ganang (awan) yang ada padanya;
 lalu Dia menimpakan hujan batu itu kepada sesiapa yang dikehendakiNya, dan menjauhkannya dari sesiapa yang dikehendakiNya. 
Sinaran kilat yang terpancar dari awan yang demikian keadaannya, hampir-hampir menyambar dan menghilangkan pandangan.
Surah Ar Ra'd: 

Adalah surah ke-13 dalam Al Qur'an dan terdiri atas 43 ayat. Surah ini dinamakan Ar Ra'd yang bererti guruh (petir) kerana dalam ayat 13 ini Allah berfirman yang ertinya "Dan guruh itu bertasbih sambil memuji-Nya", menunjukkan sifat kesucian dan kesempurnaan Allah SWT.

Sejak ribuan tahun para pelaut telah menggunakan 'Catatumbo Lightning' sebagai arah panduan agar mereka tidak tersesat di lautan. Kerana 'Catatumbo Lightning' boleh dilihat dari jarak sehingga 400km atau 250 batu jauhnya. 


Walaupun saintis telah membuat banyak kajian dan teori mengenai fenomena misteri ini, tetapi apa yang menyebabkannya terjadi begitu masih tidak dapat di rungkai sehingga kini.

Sumber: http://ijoks2009.blogspot.com/2014/02/subahanallahpetir-yang-tak-pernah.html
-alamcyber.blogspot.com

Bikin malu saja. Kalau tak nak tampar, boleh saja kalau nak lumur darah ayam pada muka pemimpin mereka. Manakan tidak, saban hari melaungkan demokrasi terbaik, tapi hakikatnya demokrasi suara dalam akhbar jatuh tercorot.

Sangat tercorot dengan ranking terbaru kebebasan akhbar Negara jatuh ke tangga 147 dari 180 Negara. Sudahlah main bola pun jatuh teruk, kebebasan akhbar pun tak bagus juga.

Sekarang kita Tanya macai, demokrasi jenis apa macam ni? Demokrasi zaman batu?

Kalau FAM yang tak boleh dikritik menyebabkan salah satu sebab kenapa bola sepak Malaysia menjunam, maka sama saja dengan indeks kebebasan media Malaysia. Kalau semuanya yes man, angguk - angguk, main jilat saja, macam mana naktahu kelemahan pentadbiran .. semuanya ok belaka. Sebab tu Negara tak maju-maju.

Kedudukan Malaysia dalam Indeks Kebebasan Akhbar 2014 yang dikeluarkan Wartawan Tanpa Sempadan (RSF) di Perancis semalam merosot dua anak tangga ke-147 daripada 180 negara yang disenaraikan.

"Sungguh mengaibkan! Dakwaan perdana menteri bahawa Malaysia mempunyai 'demokrasi terbaik di dunia' tergugat apabila kedudukan kita dalam Indeks Kebebasan Media 2014 adalah paling corot dalam sejarah negara, malah lebih rendah daripada Myanmar," katanya dalam satu kenyataan pagi ini.

Kedudukan itu meletakkan Malaysia di bawah negara lain yang kurang membangun seperti Bangadesh (146), Myanmar (145) dan Cambodia (144).

Pada 2013, Malaysia sudah pun jatuh ke kedudukan tercorot, iaitu di tangga ke-145 daripada 179 buah negara dalam Indeks Kebebasan Media 2013 – pencapaian terburuk sejak indeks tahunan RSF diperkenalkan pada 2002.

Malaysia terjunam 23 anak tangga pada 2013 memandangkan negara ini diletakkan di tangga ke-122 pada 2011/2012 untuk Indeks Kebebasan Media.

"Dalam Indeks Kebebasan Media 2014 yang baru saja diterbitkan, Malaysia tersungkur lebih jauh ke bawah, iaitu di tangga ke-147 daripada 180 negara, iaitu dua anak tangga di belakang Myanmar yang kedudukannya meningkat ke tangga ke-145 setelah menduduki tangga ke-151 pada tahun lalu.

"Negara Asean yang pencapaiannya mengatasi Malaysia adalah Brunei (117), Thailand (130), Indonesia (132), Kemboja (144) dan Myanmar (145). Filipina menduduki tangga ke-149, Singapura di tangga ke-150, Laos (171) dan Vietnam (174)," katanya yang juga ahli Parlimen Gelang Patah itu.

Kedudukan Malaysia dalam Indeks Kebebasan Media 2014 mungkin di bawah Filipina dan Singapura jika diambil kira tindakan terbaru kerajaan menekan kebebasan media, iaitu pembatalan permit penerbitan FZ Daily, hanya beberapa jam selepas penerbit The Edge Communications Sdn Bhd diberikan izin oleh mahkamah untuk memulakan prosiding terhadap Kementerian Dalam Negeri yang menangguhkan pemberian permit kepada FZ Daily.

Pada 2006, kedudukan Malaysia dalam Indeks Kebebasan Media agak baik, iaitu di tangga ke-92.

"Di bawah kepimpinan Najib Malaysia terperangkap di tangga seperempat tercorot di kalangan 180 negara yang dinilai.

"Bolehkah kita mengharapkan penjelasan daripada Najib selepas mesyuarat Kabinet hari ini mengapa beliau memungkiri janji untuk menjadikan Maaysia sebagai “demokrasi terbaik di dunia” apabila negara ini ditempatkan di tangga paling corot sejak 12 tahun lalu dalam Indeks Kebebasan Media sehingga diatasi oleh Myanmar yang dianggap sebagai negara demokrasi terburuk di kalangan negara Asean,” katanya. - 12 Febuari, 2014.

# Bangladesh lebih baik satu anak tangga dari kita. Najib jom hari-hari makan #kangkung. Memang tak boleh pakai. Sebarkan biar rakyat tahu cerita sebenar. Bukan sekadar di bawah tempurung media pengampu ..

Sumber: http://penburukonline.blogspot.com/2014/02/najib-harus-malu-dengan-mat-bangla-ni.html

SPR Harus Perinci Kos RM1.6 juta Untuk PRK Kajang

ReJaM at MiLo SuaM - 19 hours ago
Kenyataan Media13 Februari 2014SPR Harus Perinci Kos RM1.6 juta Untuk PRK KajangSolidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) menuntut pihak Suruhanjaya Pilihan Raya menyenarai dengan lebih terperinci jenis-jenis perbelanjaan daripada anggaran kos RM1.6 juta untuk PRK Kajang sepertimana yang diumumkan. SAMM menyifatkan kos RM1.6 juta agak tinggi berbanding kos perbelanjaan PRK DUN Kuala Besut yang tidak

Anak Sungai Derhaka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 19 hours ago
Anak Sungai Derhaka ------------------------------ - Tak percaya janji Muhyiddin, Guru-guru akan teruskan demo.. - Rayuan Herman Tino buat pengundi DUN Kajang.. - Terima Kasih lah Najib... Keranamu beras dah diturunkan harga.. - Kerana kenyataan Zuraida.. Kalau saya pengundi Kajang saya akan rosakkan kertas undi.. Tak percaya janji Muhyiddin, Guru-guru akan teruskan demo.. Posted: 12 Feb 2014 04:00 AM PST Keputusan untuk mengkaji semula Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) secara menyeluruh oleh Putrajaya sekadar penyedap hati, kata Suara Guru Masyarakat M... more »

Subahanallah,Petir Yang Tak Pernah Berhenti Sejak Ribuan Tahun

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 19 hours ago
Tahukah anda ada satu kawasan yang unik di dunia ini yang mana di kawasan tersebut kejadian petir yang luar biasa terjadi. Fenomena misteri itu adalah, berlakunya petir dan kilat sabung-menyabung yang sangat dahsyat dan bunyinya yang mengegarkan jantung sesiapa saja yang mendengar dan melihatnya. Fenomena inilah yang dinamakan 'Catatumbo Lightning'. Kejadian misteri ini berlaku setiap hari sejak ribuan tahun dahulu tanpa pernah berhenti sehingga sekarang. INILAH satu fenomena keajaiban alam yang berlaku di bumi, yang masih menjadi misteri sejak ribuan tahun sehinggalah sekaran... more »

YANG KENA TANGKAP HINA SULTAN SELANGOR IALAH SEORANG WANITA INDIA BERUMUR 27 TAHUN DAN BUKANNYA OMAK KAU.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 20 hours ago
*Heboh kata Omak Kau kena cekup dengan pihak PDRM kerana menyiarkan berita-berita sensasi hina Sultan Selangor sedangkan tidak pernah Omak Kau terlibat dan dikena tangkap pun.Mentang-mentanglah Omak Kau amat kuat selalu hentam UMNO bila ada berlaku penangkapan dikaitkan dengan Omak Kau.* *HINA SULTAN, SEORANG WANITA DITAHAN Kuala Lumpur, 12 Feb - Seorang wanita berusia 27 tahun ditahan polis kerana dipercayai mengeluarkan kenyataan yang menghina Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah. Dia ditahan oleh sepasukan polis dari Cawangan Perjudian, Kongsi Gelap dan Maksi... more »

Mengapa saya elak berbalah dengan Anwar? — Subky Latif

ReJaM© at MiLo SuaM - 21 hours ago
SEKARANG Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah ditetapkan sebagai calon Pakatan Rakyat dalam Pilihan Raya Kecil DUN Kajang.Saya tidak mahu jadi macam setengah suku sakat saya – dari budak hingga ulama - mentakwil muslihat wujudnya PRK di Kajang itu. Mengapa ADUN-nya meletak jawatan dan gantinya pula Anwar? Lalu ada yang kata tidak akan beri kerjasama pada PRK itu dan macam-macam yang menyerabutkan otak

TINTA MUTIARA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 21 hours ago
TINTA MUTIARA ------------------------------ PADAN MUKA PENYOKONG UMNO/BN Posted: 11 Feb 2014 07:31 PM PST Menteri di Malaysia ramai tapi tak cerdik. Sia-sia habis duit rakyat ........ Sokonglah lagi puak-puak ni ....... [image: Menteri ramsi tp x cerdik. Sia2 habis duit rakyat] You are subscribed to email updates from TINTA MUTIARA To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

UMNO BERTAMBAH KRITIKAL DALAM MASA DUA BULAN.

atsixty at ZAKRI ALI - 21 hours ago
Roslin Ahmad [image: UMNO BERTAMBAH KRITIKAL DALAM MASA DUA BULAN. "memang ada ahli Umno yang terkilan dengan kepimpinan Najib sekarang. Beberapa ahli Umno sendiri sudah mula merasakan BN mungkir janji (dalam manifesto) - kata Tamrin Abdul Ghafar] *"memang ada ahli Umno yang terkilan dengan kepimpinan Najib sekarang. Beberapa ahli Umno sendiri sudah mula merasakan BN mungkir janji (dalam manifesto) - kata Tamrin Abdul Ghafar*

Zambry Kadir sila dapatkan buku Fenomena Nizar

mantaro at SISI BUKIT - 21 hours ago
Dapatkan buku Wan Ji Wan husin dan Saifulamri bertajuk Fenomena Nizar di kedai buku berhampiran..Nizar sampai sekarang orang UMNO cukup benci kepada beliau..

Polis siasat kempen Anwar

atsixty at ZAKRI ALI - 22 hours ago
Abd Ghani B.Hashib [image: Polis siasat kempen Anwar Ketua Kluster Governans Perundangan dan pengurusan Awam,Majlis Professor Negara (MPN) Prof Dr Nik Ahmad Kamal berkata calon yang berkempen sebelum penamaan calon tertakluk kepada akta Perhimpunan 2012 bagi kesalahan bagi kesalahan berkaitan perhinpunan awam. Anwar boleh hilang kelayakan bertanding. foto akhbar Sinar Harian hari ini] *Ketua Kluster Governans Perundangan dan pengurusan Awam,Majlis Professor Negara (MPN) Prof Dr Nik Ahmad Kamal berkata calon yang berkempen sebelum penamaan calon tertakluk kepada akta Perhimpunan 2012... more »

Kebencian UMNO pada Anwar Ibrahim sampai ke peringkat kronik

atsixty at ZAKRI ALI - 22 hours ago
Raja Mohd Shahrim [image: Kebencian UMNO pada Anwar Ibrahim sampai ke peringkat kronik....satu demi satu cubaan untu membunuh kerekter dilancarkan sejak dari belasan tahun lagi...sedari atau tidak sudah 3 org PM dari UMNO meneruskan misi sama....ada yg dah pencen dan ada yg dipaksa letak jawatan....termasuk yg terbaru.. Najib Razak ......mendapat tentangan dlm partinya senri......kelemahan UMNO kerana gagal menghakis keyakinan rakyat pada DSAI dan PR...kerana UMNO itu lubuk segala macam masalah yang meghantui rakyat.... Disini kita melihat...pertimbangan politik, pembunuhan kerekte... more »

Tiga Perkara Yang Jangan Sesekali Tunjukkan Pada Isteri Anda

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 23 hours ago
Asalamualaikum dan salam bloger,entri kali ini hanyalah entry santai dan hanya sekadar mengajak korang melapangkan fikiran sekejab dari kesibukan kerja dan tangungjawab sebagai ketua rumahtangga,jadi jangan anggap serius sangat dengan apa yang akan aku perkatakan di bawah. Ok berbalik pada tajuk diatas.- Perkara yang jangan sesekali ditunjukkan pada isteri anda; 1)Jangan tunjukkan wajah kemurungan didepannya walau bagaimana berserabut sekalipun kepala otak korang,sebabnya: Rasulullah s.a.w sentiasa tersenyum di hadapan keluarga baginda dan seboleh mungkin menyembunyikan segala mas... more »

(GUINNESS WORLD RECORD) KISAH RAKYAT PELIK INI , TIDAK TERDAPAT NEGARA2 LAIN , DI DUNIA . HANYA DI MALAYSIA

canang at Cananglahnie - 23 hours ago
* (GUINNESS WORLD RECORD) * " PELIK TAPI BENAR " (KISAH RAKYAT PELIK) KAMI PASTI & YAKIN !!! (KISAH RAKYAT PELIK INI , TIDAK TERDAPAT NEGARA2 LAIN , DI DUNIA . HANYA DI MALAYSIA . APA YG PELIKNYA ??? ORANG KAYA & BERPENDAPATAN TINGGI , MINTA BARANG PENGGUNA DITURUNKAN HARGA BERPATUTAN - MACAI YG MISKIN PULA MINTA BARANG DINAIKAN HARGA YG TINGGI . SEMUA MACAI BN / UMNO YG MISKIN & BERPENDAPATAN RENDAH , TIDAK BERMINAT DGN BARANG MURAH & DITURUNKAN HARGA , DAN MEREKA SANGGUP MEMPERTAHAN KENAIKAN HARGA BARANG, AMAT MARAH , KEPADA PAKATAN RAKYAT YG BEGITU LANTANG MENUNTUT PENURUNAN... more »

Yahoo Malaysia cari pasal dengan Datin Rosmah

ReJaM© at MiLo SuaM - 23 hours ago
TAK sangka ada juga laman web yang berani cari pasal dengan Datin Rosmah. Portal Yahoo Malaysia melaporkan di muka depannya berita dan video berkaitan tawaran untuk botakkan kepala Datin Rosmah.Laman utama Yahoo Malaysia kelmarin menyiarkan artikel bertajuk "Bagaimana jika ada tawaran botakkan Rosmah?"Ini satu penghinaan kepada pemimpin nombor satu negara merangkap Perdana Menteri Malaysia yang

Najib dan Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang ditipu Timbalan Ketua UMNO Bahagian

Orang ni at Orang ni - 23 hours ago
Naskah 100 penipuanKung kang kung kang Kung kang kung kang....hahahaha... Timbalan Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang dah kelentong Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang dan Najib...??? Ceritanya camni.... Pada 24 Dis 2013 (Selasa) Ketua UMNO Bahagian Bukit Gantang Syed Abu Hussin B. Syed Abdul Fasal bersama macai-macai UMNO menghadiri perjumpaan di Kg Dew Seberang dan melawat Jeti Kelip-Kelip,dikatakan oleh penduduk disini bahawa yang membawa rombongan tersebut ialah Kamaruddin B. Abu Bakar Timbalan UMNO Bahagian. Kisah ini di paparkan pula dalam buku bertajuk '100 Hari Transformasi UM... more »

Rakaman Hantu Terakam Dalam CCTV Parking Di Jepun

Nas Rul at dairishare - 23 hours ago
Klip video CCTV ini menunjukkan susuk wanita berambut panjang muncul di sebuah parking persimpangan ketika sebuah MPV melepasi kawasan tersebut. Dan di akhir rakaman tersebut susuk wanita itu hilang ketika sebuah lori melaluinya di persimpangan yang sama. jom saksikan rakaman cctv tersebut di bawah:

MB: Selangor pantau dana PKNS Holdings - Oleh: Lizawati Madfa

atsixty at ZAKRI ALI - 23 hours ago
[image: Suk PKNS] *SHAH ALAM 12 FEB : Demi prinsip kebertanggungjawaban dan ketelusan, satu jawatankuasa khas dilantik Menteri Besar bagi memantau perbelanjaan anak syarikat Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor (PKNS) iaitu PKNS Holdings Sdn Bhd.* *Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata jawatankuasa itu terdiri daripada tiga orang anggota Exco Selangor; Iskandar Abdul Samad, Rodziah Ismail dan Datuk Teng Chang Khim bagi memantau secara dekat perbelanjaan dana PKNS.* *“Selepas perbincangan dengan Pengurus Besar PKNS, Azlan Alfiah berkenaan pengurusan kewangan PKNS sej... more »

Guru tetap berdemonstrasi, janji Muhyiddin hanya penyedap hati - OLEH MD IZWAN

atsixty at ZAKRI ALI - 1 day ago
[image: Kumpulan guru anggap janji Menteri Pendidikan, Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk kaji Pentaksiran Berasaskan Sekolah sebagai janji kosong. Gambar fail.] * Kumpulan guru anggap janji Menteri Pendidikan, Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk kaji Pentaksiran Berasaskan Sekolah sebagai janji kosong. Gambar fail. * *Keputusan untuk mengkaji semula Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) secara menyeluruh oleh Putrajaya sekadar penyedap hati, kata Suara Guru Masyarakat Malaysia (SGMM).* * Jurucakap kumpulan guru tersebut, Mohd Nor Izzat Mohd Johari, berkata rancangan untuk berdemo... more »

Najib harus malu dengan Mat Bangla ni

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 day ago
Bikin malu saja. Kalau tak nak tampar, boleh saja kalau nak lumur darah ayam pada muka pemimpin mereka. Manakan tidak, saban hari melaungkan demokrasi terbaik, tapi hakikatnya demokrasi suara dalam akhbar jatuh tercorot. Sangat tercorot dengan ranking terbaru kebebasan akhbar Negara jatuh ke tangga 147 dari 180 Negara. Sudahlah main bola pun jatuh teruk, kebebasan akhbar pun tak bagus juga. Sekarang kita Tanya macai, demokrasi jenis apa macam ni? Demokrasi zaman batu? Kalau FAM yang tak boleh dikritik menyebabkan salah satu sebab kenapa bola sepak Malaysia menjunam, maka sama saja... more »

Tak percaya janji Muhyiddin, Guru-guru akan teruskan demo..

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 day ago
Keputusan untuk mengkaji semula Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) secara menyeluruh oleh Putrajaya sekadar penyedap hati, kata Suara Guru Masyarakat Malaysia (SGMM). Jurucakap kumpulan guru tersebut, Mohd Nor Izzat Mohd Johari, berkata rancangan untuk berdemonstrasi tetap akan diteruskan mengikut jadual, tanpa menghiraukan janji Timbalan Perdana Menteri,Tan Sri Muhyiddin Yassin. "Bagi SGMM, kita akan tetap meneruskan rancangan untuk mengadakan perhimpunan pada 22 Februari, seperti yang sudah dirancang. "Kita juga mempergiat kempen mendesak kerajaan memansuhkannya, bukan dikaji ... more »

Sumber: DasHBoarD. 
HTML NOTE FOR SHARE: 

<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n

Tiada ulasan: