Isnin, 17 Februari 2014

3471. Makan Tuan.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com   

Keris bakal makan tuan. ? - By canang

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
*.... Keputusan Mahkamah Persekutuan bahawa mahkamah boleh mengenepikan keputusan Speaker Dun Perak kini bakal makan tuan apabila Pakatan Rakyat mahu mencabar keputusan Speaker Dewan Rakyat.Oleh itu, pandangan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz bahawa keputusan Speaker Dewan Rakyat tidak boleh dicabar oleh mahkamah telah tertolak dengan keputusan Mahkamah Persekutuan itu.Demikian kata peguam Mohamed Hanipa Maidin (gambar), Pengerusi Lajnah Undang-undang PAS dalam satu kenyataannya kepada Harakahdaily.Sebelum ini, Mohd Nazri melabelkan ... more »

TAKLIMAT PENGERUSI PERHUBUNGAN UMNO NEGERI SELANGOR, NOH OMAR OLEH MBSA MENGENAI PERHENTIAN BAS DAN TEKSI BARU, TIDAK BERI SAMBUTAN LANGSUNG OLEH PARA PENGUSAHA BAS DAN TEKSI.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 6 hours ago
*Pagi tadi, Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Selangor merangkap Ahli Parlimen Tanjung Karang dan Pegerusi Majlis Tindakan Persekutuan Selangor serta mantan Menteri Kabinet, Dato' Seri Noh bin Omar telah menghadiri suatu taklimat dari pihak Majlis Bandar Raya Shah Alam (MBSA) mengenai dua projek Hentian Akhir Bandar di Seksyen 17 dan 19 Shah Alam yang akan dilaksanakan oleh MBSA bernilai RM7 juta dan RM4 juta setiap satu. Projek ini akan di beritakan akan memberi manafaat kepada kira-kira 140 ribu penduduk setempat.Malangnya dalam taklimat tersebut, para pemain utama se... more »

ANGIN PERUBAHAN

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 7 hours ago
ANGIN PERUBAHAN ------------------------------ Karier Politik Anwar Akan Dikebumikan Di Kajang? #PRKkajang Posted: 16 Feb 2014 06:24 PM PST Gambar Anwar Ibrahim Berceramah Di Gereja Holy Family Kajang #PRKkajang Posted: 15 Feb 2014 09:20 PM PST Ceramah Anwar Ibrahim di Gereja Holy Family, Kajang pada 16 Februari 2014. Tanpa rasa segan dan malu pada umat Islam, Anwar Ibrahim masuk untuk berceramah dalam gereja tersebut. Semata mata untuk kuasa dan kedudukan sebagai MB Selangor, Anwar Ibrahim sanggup buat sahaja, biarpun perlakuan itu boleh melukakan hati umat Islam. ... more »

PenangWasabi

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 7 hours ago
PenangWasabi ------------------------------ MCA nasihatkan Anwar cermin diri dahulu? Posted: 16 Feb 2014 04:30 PM PST Liow Tiong Lai (depan empat dari kiri), Wee Ka Siong (depan empat dari kanan) dan Khairy Jamaluddin berganding bahu bersama jentera MCA pada pelancaran Bilik Gerakan Induk MCA Pilihan Raya Kecil N25 Dewan Undangan Negeri Kajang di Taman Berjaya, Kajang, Selangor, semalam. Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu mencermin dirinya terlebih dahulu sebelum berbicara tentang perjuangan masyarakat Cina di negara ini. Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong ... more »

Patutlah Zaid Ibrahim Beria-Ria Mahu Bertanding Di PRK Kajang.. Ini Puncanya

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
*Bekas menteri Kabinet, Datuk Zaid Ibrahim hari ini mengumumkan secara rasmi beliau akan bertanding kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang untuk menyekat "Rancangan Kajang PKR".* *Beliau yang juga bekas ahli PKR berkata, niatnya untuk bertanding bagi memastikan Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim akan terus kekal berkuasa.* *"Kalau saya menang, Anwar kalah. Maka amanlah Pakatan Rakyat (PR) di Selangor," katanya ketika membuat pengumuman tersebut di Kajang hari ini."Khalid akan terus jadi menteri besar," katanya.* *Beliau berkata, rancangan Anwar bertanding di k... more »

Berapa Kos Permulaan Yang Diperlukan Untuk Membeli Rumah [Mesti Baca]

Soz Cyili at Ameno World - 7 hours ago
Percaya atau tidak, ramai rakyat di negara neh masih lagi tertanya2 bagaimana nak beli rumah, masih lagi kekurangan ilmu macam mana nak beli rumah, berapa kos yang diperlukan dan adakah mereka berkelayakan untuk membeli rumah? Susulan dengan skim Myhome yang diperkenalkan kerajaan baru2 neh, dan aku rasa bertanggungjawab juga la sesama kita untuk menyebarkan maklumat2 berkaitan bagi perumahan

Lelaki Nodai Anjing Peliharaan Teman Wanita

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 7 hours ago
Sekadar hiasan. [HM] England: Seorang lelaki ditahan selepas didakwa melakukan seks luar tabii dengan anjing peliharaan teman wanitanya. Perbuatannya itu terbongkar selepas wanita berkenaan memeriksa telefon bimbit lelaki itu. Wayne Bryson, 19, mengaku melakukan perbuatan itu dengan anjing teman wanitanya baka Staffordshire. Dia tidak dapat menjelaskan sebab berbuat demikian ketika disoal polis tetapi mengaku melakukannya sekali saja. Menurut sumber, Bryson juga mengaku memiliki ganja untuk kegunaan peribadi. Bryson juga diikat jamin dengan syarat dia tidak ditinggalkan bersendir... more »

Lelaki Jual Anak 4 Bulan untuk Sertai Pertandingan Bakat

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 7 hours ago
[HM] Guizhou: Seorang lelaki, Zhou dipenjara lima tahun selepas menjual anaknya semata-mata untuk mendapatkan wang bagi membolehkan dia menyertai satu pertandingan bakat. Zhou menyertai pertunjukan bakat tahun lalu tetapi gagal memasuki pusingan akhir selepas menghabiskan wang untuk membayar yuran penyertaan dan kos pengangkutan. Lelaki itu yang amat gemar menyanyi tetapi tidak mempunyai modal, akhirnya mengambil keputusan menjual anaknya, supaya dia boleh menyertai lebih banyak pertandingan nyanyian. Dia mengiklankan di Internet mengenai hasrat untuk menjual anaknya berusia emp... more »

Pemuja Syaitan Mengaku Pembunuh Bersiri

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 7 hours ago
[HM] Seorang wanita pemuja syaitan yang dikenakan tuduhan membunuh bersama suaminya mengakui dia pembunuh bersiri. Akhbar tempatan, Daily Item melaporkan, Miranda Barbour, 19, mengaku bersalah membunuh Troy LaFerrara di Port Trevorton pada 11 November. Dia juga mengaku membunuh ramai lagi di Alaska, Texas, Carolina Utara dan California sejak enam tahun lalu. “Apabila jumlah yang saya bunuh mencecah 22 orang, saya berhenti mengira,” kata Miranda. Dia mendedahkan kekejamannya kepada media dalam temu bual menerusi telefon di Penjara Northumberland County baru-baru ini dan berkata, “... more »

Kenapa di MyDin???

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
*Orenji Ren Oren* *Seluar dalam pun gambar kanak2 depan masjid? Seluar dalam ni didapati di MyDin.. Kenapa di MyDin??? * *Agaknya kalau di TESCO ke, JUSCO ke, AEONBIG ke, BILLION ke, The Store ke takpun kedai pakaian tepi jalan milik kaum cina, pasti dah masuk seluruh media lidah biawak perdana.. Mana NGO pembela islam dan melayu? Ohhh..lupa, ini MYDIN, org kuat nih. * *Pada NGO yg namanya Majlis Jemaah NGO Islam Malaysia yg kononnya wakil Islam no1 tu bolehlah bukak tender tawaran tampar Board Directors MyDin seluruh Malaysia.. * *Zahid Komedi pun dah cakap tampar muka oran... more »
Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">

Tiada ulasan: