Isnin, 17 Februari 2014

3470. Bugatti Veyron.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com   

Kilang Pemasangan Kereta Bugatti Veyron Di Perancis

Nas Rul at dairishare - 7 hours ago
Hanya 25 jurutera yang bertanggungjawab bagi pemasangan kenderaan di Perancis, 5 orang setiap kereta, yang bekerja di lima bidang pemasangan. Setiap kereta mengambil masa 400 jam untuk disiapkan, dengan 3700 bahagian kereta.

SIAPA BAKAL PENGUNDI ZAID IBRAHIM ?

atsixty at ZAKRI ALI - 8 hours ago
*MAKA, Zaid Ibrahim yang telah lama menyepi masuk semula ke gelangang politik. Berselera pula dia bila Kerusi Dun Kajang kosong sekarang. * *Ok, tidak mengapa kerana itu hak beliau untuk meraikan demokrasi dan kita tidak perlu larang beliau masuk bertanding walaupun Umno/Bn terus menyepi di dalam soal calon mereka. * *Mengapa Zaid masuk bertanding di Kajang? Seperti beliau sebut, pertamanya 'hadiah valentine" untuk isterinya setelah 'dapat restu' untuk bertanding. * *Kedua, untuk pastikan Anwar tidak boleh jadi MB. Itu saja. Terliurkah rakyat Kajang dengan tawaran Zaid... more »

A Kadir Jasin : "Najib, hentikan Jadi Santa Klaus"

atsixty at ZAKRI ALI - 8 hours ago
Guruyaya OK *A.Kadir Jasin Tempelak Najib: "Henti Jadi Santa Klaus Sebelum Negara Bankrap"!* [image: A.Kadir Jasin Tempelak Najib: "Henti Jadi Santa Klaus Sebelum Negara Bankrap"! “Hentikan menjadi Santa Klaus. Duit bukan segala-galanya dan pemberian tunai akan bangkrapkan Perbendaharaan. Cari jalan yang lebih mampan untuk membantu golongan miskin dan merapatkan jurang pendapatan di antara yang miskin dan kaya di kalangan kaum berbeza,” tulis Bekas Ketua Pengarang Kumpulan New Straits Times, Datuk A Kadir Jasin blognya, The Scribe semalam.] *Duit bukan segala-galanya dan pemberian... more »

Perodua, Honda dan Nissan

ReJaM at MiLo SuaM - 8 hours ago
Tulisan Santai16 Februari 2014Perodua, Honda dan NissanPertamanya saya memohon maaf. Saya pasti permohonan maaf saya ini akan diterima dengan hati penuh terbuka.Saya juga mengharapkan anda menerima dengan penuh terbuka apa yang saya akan perkatakan. Ini adalah penyataan daripada sisi saya dan ia adalah sangat tidak adil untuk anda mengherdik dan membenci saya. Saya katakan ia adalah kenyataannya

JURI RAKYAT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 8 hours ago
JURI RAKYAT ------------------------------ Model Hot - Baby Margaretha Posted: 16 Feb 2014 06:43 PM PST Wow lagi-lagi foto hot Baby Margaretha hebohkan dunia maya, model cantik asal Kota kembang ini sempat jadi obrolan di kalangan publik, seperti apa sih foto model asal Kota Bandung ini yang jadi sorotan publik mari kita simak foto berikut ini. Cerita Misteri Rakyat Jawa Timur - Misteri Tersembunyi Gunung Kelud Posted: 15 Feb 2014 09:20 PM PST *Jurirakyat.com* - Gunung Kelud meletus dengan dasatnya bahkan abau vulkaniksnya sampai ke wilayah Bandung, nah dibalik ... more »

Ustaz yang kata wajib undi UMNO,suruh PAS jadi MB Selangor.

mantaro at SISI BUKIT - 8 hours ago
Ustaz yang bercakap ikut nafsu. Semasa kempen PRU 13 haram undi PR.Wajib undi UMNO.Tiimbul isu Kajang ,menyarankan PAS jadi kerusi Menteri Besar.Ustaz yang suka PR berpecah belah.

Panas!! Anwar Ibrahim berdarah munafik kelas pertama

PBO™ at pen buruk online ™ - 9 hours ago
Ada hati nak jadi Perdana Menteri .. pui .. lawan parlimen Pasir Mas pun kalah .. Dulu menang pun sebab ehsan PAS. Kalau tak dah lama la terpesorok dalam tempurung. Ibrahim Ali kata dia 1000 lebih baik dari Anwar. Gurauan ke tu. Tak lawak pun. Meluat ada lagi la. Jadi kita nak tunggu juga kalau dia nak calonkan diri untuk lawan dengan Anwar. Ada berani ke. Jangan dok ong onng ong je. Lawan la kalau berani hahahha. Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali berkata beliau sebenarnya lebih layak untuk menjadi perdana menteri berbanding dengan dengan Ke... more »

Bini Tak Izin Suami Kawin Lagi, Tapi tetap Nak Kawin Juga

Mohd Khalil at USTAZ MOHD KHALIL (Kadi Kluang), Blog Peribadi Saya - 9 hours ago
Lelaki umur 56 tahun kerja mengusahakan kebun dengan pendapatan 7 ribu hingga 16 ribu sebulan. Perkahwinannya kali pertama tidak panjang jodohnya dan bercerai lebih 30 tahun dulu serta mempunyai seorang anak yang dijaga bekas isterinya. Kemudian, lebih 20 tahun lalu dia berkahwin dengan seorang wanita dan dikurniakan 3 orang anak. Sekarang umur lelaki ini 56 tahun dan isterinya berusia 44 tahun. Isterinya sekarang berniaga dengan pendapatan lebih kurang RM 2,000 sebulan. Lelaki ini berkenalan dengan seorang gadis berusia 25 tahun lebih kurang setahun lamanya. Mereka bersetuju untuk... more »

ISU LAHAD DATU : "Mana dalangnya yg kamu kata ADA 3 INDIVIDU PEMBANGKANG ?"

atsixty at ZAKRI ALI - 9 hours ago
Otai Reformasi II [image: ZAHID komedi.. mana dalangnya yg kamu kata ADA 3 INDIVIDU PEMBANGKANG terlibat iaitu dua dari semenanjung dan seorang dari Sabah" MANA DIA!!!.. Pengecut xder TELOR!!!] *ZAHID komedi.. mana dalangnya yg kamu kata ADA 3 INDIVIDU PEMBANGKANG terlibat iaitu dua dari semenanjung dan seorang dari Sabah" MANA DIA!!!.. Pengecut xder TELOR!!!*

Tukar Tiub

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 9 hours ago
Tukar Tiub ------------------------------ - MANA MAT KAMPOW - NASI PANGGUNG KELMARIN - APA MAKNA NYA INI? - TERSANGKUT DENGAN SHAH ALAM - BUNUH SAMA SENDIRI - ANTARA HASAN MALEK DENGAN SAPA? - KEMANA BIK MANA MENGHILANG - GEROMBOLAN DITUDUH RASIS - HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB MANA MAT KAMPOW Posted: 16 Feb 2014 06:56 PM PST *MANA MAT KAMPOW* mana polis trafik mana mata mata jelas naik motosaikal tak pakai topi keledar kalau dalam negara kapir yang makan babi yang pemimpinya minum arak pekara langgar undang undang ini tidak akan berlaku d... more »

DIALOG RAKYAT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 9 hours ago
DIALOG RAKYAT ------------------------------ - Zam: Tak dapat dinafikan, DEB idea komunis - Menteri kena perjelas status terkini Bernas - Adun Naning patut letak jawatan, disiasat SPRM - Khalid: Noh mengaku bukan pakar agama, tetapi cabar debat? - ‘Ma lai saile’ bermakna ‘kuda datang dengan hebatnya’ tapi Umno terjemah lain - RM100,000 SMUE diagih kepada pewaris DUN Teratai - Selangor bantu sediakan guru tuisyen untuk anak yatim - ‘Nanti keluar cerita Anwar terlibat perang dunia ke-2 pula’ - (Gambar) JDT vs Selangor.. Stadium Larkin Di Kawal Ask... more »

Gila, Guru Terima Ugutan Rogol daripada Murid Tahun 3!

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 9 hours ago
[Mstar] MELAKA: Seorang guru di Kedah mendakwa menerima ugutan rogol daripada seorang murid Tahun Tiga. Murid lelaki dari SK Lanai menghubungi guru wanita itu dan menghantar khidmat pesanan ringkas (SMS) yang berbunyi: "Cikgu, tunggu saya akan rogol anda, tidak lama lagi." Rakan kepada guru tersebut yang menghubungi pejabat The Star di sini berkata, ugutan dari murid tersebut amat mengejutkan sekolah di Kupang yang terletak kira-kira 6km dari bandar Baling dan seluruh negeri itu. "Dia (guru) trauma kerana anak muridnya berani membuat ugutan seperti itu," kata rakan mangsa, guru b... more »
Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">

Tiada ulasan: