Khamis, 20 Februari 2014

3486. Wajib.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com 

Allah berfirman, "Dan tetaplah memberi peringatan, kerana sesungguhnya 

peringatan itu bermanafaat bagi orang-orang yang beriman." [AzZariyat: 55]


TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH

*















KENALI JEMAAH TABLIGH  

Sumber: http://lenggangkangkung-my.blogspot.com/2014/02/taubat-si-jemaah-tabligh.html

The Antics of Husin Lempoyang

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 20 minutes ago
The Antics of Husin Lempoyang ------------------------------ Di mana kekuatan Kedah hingga Portugis tak berani serang? Posted: 18 Feb 2014 06:33 PM PST Kerajaan kedah sudah wujud lama dan dinasti kesultanan kedah dikatakan sudah 700 tahun lamaya. Dimana kekuatan kerajaan kedah? Di sini ada kisah sejarah yang elok disebarkan supaya semua dapat kesedaran dari kisah yang sengaja tidak didedah disebabkan agenda tertentu. Mudah-mudahan dapat diambil iktibar dalam berhadapan dengan betapa Ketuanan Melayu disanggah selama ini. *1508:* Alfonso de Albuqurque menyampaikan hasratnya ... more »

[TELADAN] Manusia Menjadi Batu Kerana Melakukan Maksiat | KISAH NYATA KISAH BENAR

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 39 minutes ago
*[TELADAN] Manusia Menjadi Batu Kerana Melakukan Maksiat | KISAH NYATA KISAH BENAR | *SEKITAR 23 Ogos tahun 79 Masihi (M), keadaan di Pompeii (kini satu kawasan di Itali) kelihatan sibuk sama seperti kota purba lain – penduduknya bergerak ke sana sini, berjual beli dalam bangunan atau gedung besar serta berinteraksi antara satu sama lain. Sehinggalah tiga hari kemudian, secara tiba-tiba saja satu kejadian misteri melanda kota berkenaan sehingga menyebabkan bangunan dan penduduknya lenyap bagaikan tidak pernah wujud pada muka bumi ini. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* Seterusnya sela... more »

Denmark haramkan sembelih cara Islam, Yahudi

canang at Cananglahnie - 1 hour ago
Kerajaan Denmark menerusi Kementerian Pertanian dan Makanannya akan mengharamkan kaedah penyembelihan haiwan mengikut cara tradisional Yahudi dan Islam berikutan langkah-langkah yang sama telah pun dilaksanakan di Poland, Iceland, Norway, Sweden dan Switzerland. Oleh itu satu undang-undang baru akan dilaksanakan, iaitu semua haiwan yang akan disembelih akan dipengsankan terlebih dahulu, dan cara ini bertentangan dengan ajaran Islam dan Yahudi. Ini bermakna umat Islam dan orang-orang Yahudi yang tinggal di Denmark tidak lagi akan dapat membeli daging mereka daripada penjual daging... more »

Kita Merancang ,Tapi Perancangan Allahlah yang Terbaik Untuk Kita

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 1 hour ago
Asalamualaikum dan salam bloger, Banyak benda dalam hidup ini yang kita rancang,itu-ini begitu begini.tapi bukan semua yang kita inginkan dan bukan semua yang kita rancangkan akan menjadi seperti yang kita harapkan. Kerana Allah Maha mengetahui keadaan kita, mungkin kita tersalah merancang sesuatu maka Allah menggagalkan usaha kita kerana dia tahu kemampuan kita. Oleh itu jangan salahkan takdir jika berlaku sesuatu perkara yang tidak menyenangkan kita,kerana Allah maha mengetahui dan maha mengasihani hamba-hambanya.

edyesdotcom

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
edyesdotcom ------------------------------ Perkembangan Pelik di Kajang, SPR Harus Minimakan Ruang Manipulasi Posted: 19 Feb 2014 01:09 AM PST Kenyataan Media 19 Februari 2014 *Perkembangan Pelik di Kajang, SPR Harus Minimakan Ruang Manipulasi* Satu perkembangan yang pelik telah berlaku di sekitar Kajang apabila pasukan pemantauan Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) telah mengesan beberapa bas persiaran menurunkan warga asing di hadapan KTM Kajang pagi ini. Apakah ianya satu kebetulan apabila ribuan warga asing dipercayai warga Myanmar hadir ke Kajang dengan beg besar se... more »

.

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
. ------------------------------ Memahami serangan Inchek Ibrahim dan Zaid ke atas Anwar Posted: 18 Feb 2014 11:58 PM PST BICARA SORE *Dua* hari tak layari internet dan buka portal berita, buka-buka terjumpa laporan mengenai Inchek Ibrahim Ali yang memberi formula dan petua politik kepada UBN supaya mencalonkan pemimpin kanan MCA, Chew Mei Fun untuk bertanding di pilihan raya kecil Kajang 23 Mac nanti. (Kenapa cadangkan Cina, kenapa tidak cadangkan nama Melayu, apakah Melayu tidak sanggup dan ... more »

Please lah Polis, ple...ase....

alhusseyn at al-Husseyn - 1 hour ago
Nampaknya amaran keras yang dikeluarkan oleh Ketua Polis Negara tidak digeruni langsung oleh mereka yang masih terus melakukan provokasi untuk menimbulkan ketegangan kaum dan agama . Insiden terbaru menyimbah cat merah di tangga ke pusat perkhidmatan Ahli Parlimen DAP Seputeh, Teresa Kok dan mencampakan bangkai ayam di situ membuktikan betapa mereka terus mempersendakan amaran Ketua Polis tersebut ….Tontoni Video klipnya di sini Ceritanya di sini Rakyat tidak mahu melihat amaran Ketua Polis tersebut hanyalah cakap-cakap kosong. Rakyat mahu lihat polis benar-benar melaksanak... more »

ISU ANTI HADIS OLEH KASSIM AHMAD ... MUFTI PERAK BELASAH TUN MAHATHIR CUKUP-CUKUP.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria mengecam mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamed yang juga peneraju Perdana Leadership Foundation kerana menyokong dan mempertahankan pemikiran songsang, Kassim Ahmad.Menurutnya, tindakan itu telah memberi ruang untuk menyegarkan semula fahaman terpesong itu walaupun ianya telah difatwakan sesat oleh kebanyakan negeri sebagai pemikir yang sesat dan menyeleweng dalam ajaran Islam."Saya hairan bagaimana Mahathir boleh terpengaruh dengan ajaran sesat Kassim Ahmad hingga sanggup mempertahankannya."Saya mengecam beka... more »

Perbanyakkan Zikir dan Doa Dalam Sujud

IbnuNafis at Tahu, Faham & Amal - 2 hours ago
Pergerakan dalam solat ketika sujud adalah gambaran terbesar kehambaan kita kepada Allah SWT. Sujud keadaan yang paling hampir seseorang hamba itu kepada penerimaan Tuhannya maka perbanyakkan zikir dan doa ketika sujud. Rasulullah SAW bersabda: “Paling hampir seorang hamba itu dengan Tuhannya adalah ketika dia sujud maka perbanyakkan doa.” (Riwayat Muslim) Maksud hampirnya hamba itu

PIC OF THE DAY

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Tiada kata seindah bahasa hanya mampu membiarkan gambar untuk berbicara.*

JAKIM DENGAN TEGAS MENYATAKAN BAHAWA PANDANGAN KASSIM AHMAD, AMAT JELAS DENGAN AKIDAH.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*KUALA LUMPUR: Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) hari ini membuat pendirian bahawa pandangan yang dikemukakan Kassim Ahmad dalam satu seminar di Putrajaya minggu lalu adalah bercanggah dengan prinsip ajaran Islam berdasarkan Ahli Sunnah Wal Jamaah yang menjadi asas pegangan masyarakat Islam di Malaysia. Dalam satu kenyataan hari ini, Ketua Pengarah Jakim, Datuk Othman Mustapha berkata pihaknya memandang serius perkara yang dibangkitkan dalam "Seminar Pemikiran Kassim Ahmad: Satu Penilaian" itu. "Saya telah memint... more »

MiLo SuaM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
MiLo SuaM ------------------------------ - Perkembangan Pelik di Kajang, SPR Harus Minimakan Ruang Manipulasi - Jangan Tunduk Kepada Helah Perkauman - Punca Tun Mahathir pertahan Kassim Ahmad terbongkar! Perkembangan Pelik di Kajang, SPR Harus Minimakan Ruang Manipulasi Posted: 19 Feb 2014 01:09 AM PST Jangan Tunduk Kepada Helah Perkauman Posted: 18 Feb 2014 07:41 PM PST Punca Tun Mahathir pertahan Kassim Ahmad terbongkar! Posted: 18 Feb 2014 01:31 PM PST You are subscribed to email updates from MiLo SuaM To stop receiving these emails, you may unsubs... more »

Sahabat-Gunung

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Sahabat-Gunung ------------------------------ #PRKKajang Islam Mundur Di KajangPunca Anwar InginBertanding Posted: 18 Feb 2014 03:45 AM PST Nampak sangat seperti terdesak, apabila Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim terpaksa menggunakan isu Islam sebagai modal untuk menarik simpati para pengundi. Dia yang berkata semalam ketika program kempennya mengatakan ingin mengembangkan agama Islam sekiranya Berjaya memenangi kerusi Dun Kajang. Dia turut mengatakan, ia kerana majority penduduk Kajang berbangsa Melayu dan beragama Islam iaitu seramai 48 peratus, manakala 41 peratus kaum Cin... more »

Aspirasi Bangsa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Aspirasi Bangsa ------------------------------ Cara Portal Malaysian Insider mengampu Anwar Posted: 18 Feb 2014 08:49 PM PST You are subscribed to email updates from Aspirasi Bangsa To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Taipingmali (tm)

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Taipingmali (tm) ------------------------------ - DAP Cuba Cetuskan Rusuhan di Pulau Pinang? - Untuk tontonan hari ini - Untuk tontonan hari ini - Untuk tontonan hari ini - Pesawat terhempas, Timbalan Setiausaha Agung Pas Penyebar Fitnah - BN Tak Perlu Bertanding di Kajang DAP Cuba Cetuskan Rusuhan di Pulau Pinang? Posted: 18 Feb 2014 11:33 PM PST Manusia yang tidak belajar dari sejarah akan dihukum untuk melalui sejarah tersebut berkali-kali. Sejarah 13 Mei 1969 telah mengajar kita mengenai pentingnya toleransi dan hormat-menghormati dalam hubungan ... more »

Menerima info ratusan warga asing diturunkn di KTM Kajang pagi ini.. Adakah ini pengundi hantu???

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
Syed Shah Syed Osman [image: Photo: Menerima info ratusan warga asing diturunkn di KTM Kajang pagi ini.. Adakah ini pengundi hantu???]

Patutlah Aku Macam Pernah Tengok Puteri UMNO Yang Hot Stuff Ni

Mantot at Cursing Malay : Terus Terang - 3 hours ago
Link 2008 Macam mana nak selesaikan masalah air kalau dah hujan tak nak turun? Dulu aku ingat lagi tahun 90 an aku hidup sekolah asrama, punyalah lama takde air. Tiap2 hari kena turun ambik air dari lori. Tak silap aku masa fenomena el nino dulu. Takde pun puteri UMNO concern waktu tu. Mungkin sebab waktu tu, UMNO yang berkuasa kot? Ni lah peliknya orang UMNO ni. Harga barang naik ketentuan Allah. Air empangan kering hujan tak turun, cuaca panas, salah kerajaan Selangor. Global warming, salah Anwar Ibrahim.

Perkembangan Pelik di Kajang, SPR Harus Minimakan Ruang Manipulasi

ReJaM at MiLo SuaM - 3 hours ago
Kenyataan Media19 Februari 2014Perkembangan Pelik di Kajang, SPR Harus Minimakan Ruang ManipulasiSatu perkembangan yang pelik telah berlaku di sekitar Kajang apabila pasukan pemantauan Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) telah mengesan beberapa bas persiaran menurunkan warga asing di hadapan KTM Kajang pagi ini. Apakah ianya satu kebetulan apabila ribuan warga asing dipercayai warga Myanmar

Isteri Rayu Calon Bebas Tidak Malukan Diri Sendiri Tanding DUN Kajang

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 3 hours ago
Isteri kepada seorang Calon Bebas berharap agar suaminya tidak meneruskan hasrat untuk bertanding pada pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang pada 23 Mac depan. Noraini yang juga Ketua Unit Penerbitan Radio, RTM berkata, dia tidak bersetuju dengan hasrat Herman memandangkan suaminya itu tidak mempunyai wang untuk bertanding sebaliknya akan dihina dan diketawakan oleh masyarakat. "Saya terima Herman sebagai suami kerana dia seorang penyanyi, bukannya ahli politik. Dia bukannya ada wang yang banyak untuk 'melayan' perkara-perkara politik macam itu. "Saya tidak... more »

Kelab Greenboc

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Kelab Greenboc ------------------------------ - Waythamoorthy: Aku Dah Jumpa Najib 16 Kali, Habuk Pun Tarak... - PERKASA Patut Hentam Penaungnya Juga, Tun Mahathir Kerana Pertahan Kassim Ahmad - [VIDEO] Kerana Rahsianya Untuk Gulingkan Najib Bocor, Mahathir Serang Anwar Habis-habisan Waythamoorthy: Aku Dah Jumpa Najib 16 Kali, Habuk Pun Tarak... Posted: 19 Feb 2014 12:25 AM PST W*aythamoorthy Temui PM Sebanyak 16 Kali Sebelum Letak Jawatan* PETALING JAYA: Pengerusi Barisan Bertindak Hak-Hak Hindu (Hindraf) yang juga bekas Timbalan Menteri P. Waythamoorthy b... more »

Waythamoorthy: Aku Dah Jumpa Najib 16 Kali, Habuk Pun Tarak...

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
*Waythamoorthy Temui PM Sebanyak 16 Kali Sebelum Letak Jawatan PETALING JAYA: Pengerusi Barisan Bertindak Hak-Hak Hindu (Hindraf) yang juga bekas Timbalan Menteri P. Waythamoorthy berkata, beliau telah menemui Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebanyak 16 kali tetapi tidak membuahkan sebarang hasil. * *"Saya ingin menyatakan bahawa dalam tempoh lapan bulan lepas saya telah mengadakan pertemuan dengan PM sebanyak 16 kali. Dalam setiap pertemuan itu saya mengusulkan penamaan unit baru dan bajet seperti yang dijanjikan kepada saya sebelum ini, " katanya.jelasnya. Wa... more »

[KERJA GILA] Tradisi Pelik “Kacau Malam Petama Pengantin Baru” | PELIK TAPI BENAR

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 3 hours ago
*[KERJA GILA] Tradisi Pelik “Kacau Malam Petama Pengantin Baru” | PELIK TAPI BENAR | *Charivari (juga dikenali sebagai Shivaree) mungkin adalah tradisi perkahwinan yang paling menjengkelkan bagi pengantin baru. Charivari mempunyai definisi “nyanyian atau teriakan yang sumbang yang disertai suara pukulan periuk, cerek, dan perkakas lain yang dapat mengeluarkan suara bising untuk mengganggu pengantin baru”. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* Tradisi yang aneh ini menjadi popular di abad ke-19 dan pada asalnya tradisi ini berasal dari Perancis. Namun tradisi ini tidak hanya ditemui di P... more »

Isu Kassim Ahmad:Lantaran itu wujudnya istilah seperti jahil murakab-Tuan Ibrahim

mantaro at SISI BUKIT - 4 hours ago
*oleh Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man. *Pelbagai pihak melahirkan kritikan terhadap kenyataan tidak beradab serta bertentangan dengan prinsip Islam yang dikeluarkan oleh Kassim Ahmad. Kenyataan beliau bukanlah perkara baru, bahkan buku beliau turut diharamkan dan diyakini boleh membawa kerosakan akidah. Pelbagai fatwa serta kecaman telah dilakukan sebelum ini, nampaknya ia tidak berkesan untuk mengubah pendirian dan kefahaman salahnya terhadap ajaran Islam. Melihat latar belakang beliau, pandangannya bukanlah sesuatu yang pelik kerana kejahilan adalah musuh utama manusia, namun ti... more »

Jangan Sesekali Cuba Ikut Cara Mereka Ini

Nas Rul at dairishare - 4 hours ago
Inilah Alasan Kenapa Kebanyakan Wanita Lebih Panjang Umur Daripada Para Lelaki

Pulau Pinang Tidak Luluskan Kasino

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
*Pulau Pinang Tidak Lulus Kasino kerana Banyak Kemudaratan daripada Kebaikan: Guan Eng* *[RK] GEORGE TOWN, 18 FEBRUARI: Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng berkata, kerajaan negeri tidak meluluskan kasino yang lebih banyak kemudaratan berbanding kebaikan sebaliknya meluluskan projek pemangkin ekonomi, termasuk Ikea.* *Beliau berkata, walaupun manfaat ekonomi daripada kasino berlipat kali ganda, kesan sosial dan rohani adalah terlalu berat dan tinggi untuk ditanggung masyarakat pelbagai budaya dan majmuk di negeri Pulau Mutiara itu.* *“Kerajaan Negeri Pulau Pinang sangat gem... more »

Orang bukan Islam tahu menghomati Rasul orang Islam.......

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
AKforty Seven [image: Photo: "Hanya nama Muhammad Ali sahaja yg terpampang di dinding laluan 'walk of fame' di hollywood.Ini di lakukan kerana menghormati sensitiviti umat Islam atas nama Muhammad.Orang bukan Islam tahu menghomati Rasul orang Islam..tiba2 di tanah air kita,seorg ilmuan sesat yg diiktiraf oleh pemerintah berkata:'Orang Islam teralu memdewa2kan Muhammad s.a.w."..sedih memikirkan nasib agama Islam di akhir zaman ini. -za-] *"Hanya nama Muhammad Ali sahaja yg terpampang di dinding laluan 'walk of fame' di hollywood.* *Ini di lakukan kerana menghormati sensitiviti umat ... more »

TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH

Lenggang Kangkung at TAZKIRAH - 4 hours ago
* PERINGATAN SEBELUM MEMBACA ARTIKEL JEMAAH TABLIGH INI (1) PERINGATAN SEBELUM MEMBACA ARTIKEL JEMAAH TABLIGH INI (2) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (1) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (2) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (3) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (4) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (5) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (6) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (7) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (8) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (9) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (10) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (11) TAUBAT SI JEMAAH TABLIGH (12) TAUBAT - FIRDAUS BIN MAZLAN BIN SIAM KENALI JEMAAH TABLIGH *

The Unspinners

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
The Unspinners ------------------------------ - Bengong Rafizi AP Pondan ... Isu PKR untuk Kajang memalit muka sendiri - Darah keringat rakyat Kajang diperah kerajaan yang patut membela - Sapa nak caya, Syed Azman dan Nurul? - Rakyat berdepan masaalah air sebab MB degil dan Penasihat main politik Bengong Rafizi AP Pondan ... Isu PKR untuk Kajang memalit muka sendiri Posted: 18 Feb 2014 07:30 PM PST Anwar mengadakan sidang akhbar di pejabat PKR pagi semalam berkenaan isu muflis dan tujuh isu tempatan Kajang. Bersamanya adalah Pengarah Strategik PKR merangkap A... more »

MIMPI SENJA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
MIMPI SENJA ------------------------------ - Majlis Fatwa berani tegur Tony Pua, tapi tak berani tegur Nazri - Putrajaya hanyut, dorong menteri cari jalan keluar - Sarang Seks Siber Kanak2 - Surat terbuka kepada Dr Kassim Ahmad - Erra Fazira & Engku Emran Cerai Talak Satu Majlis Fatwa berani tegur Tony Pua, tapi tak berani tegur Nazri Posted: 18 Feb 2014 10:26 PM PST PETALING JAYA: Bekas calon Ketua Pemuda Umno, Syed Rosli Syed Harman al Jamalulail mempersoal tindakan Majlis Fatwa Kebangsaan yang berani membidas Pengerusi DAP Selangor, Tony Pua tetapi tida... more »

Gaya Peneroka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Gaya Peneroka ------------------------------ HEBAT SANGATKAH SEORANG HABIB ? Posted: 18 Feb 2014 10:28 AM PST Video ini tersebar seluruh dunia kehebatan seorang habib dan pendakwah apabila iblis menguasai diri tidak ada yang berani melawan... Aku teringat kata-kata rakan facebook "ahli sufi berasal dari celah kangkang syiah"... harap sangat-sangat dua hamba Allah ini bukan tergolong dalam sufi yang sesat...hanya seorang insan yang tidak terkawal kemarahanya sahaja... Iblis ada dimana-mana sahaja semangkin tua dunia ini ...semangkin banyak masaalah pada manusia dan agamanya... more »

[PROGRAM, dikemaskini] Bersama Dato’ Seri Anwar Ibrahim di N25 DUN KAJANG

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
[image: Photo: [PROGRAM, dikemaskini] Bersama Dato’ Seri Anwar Ibrahim di N25 DUN KAJANG 19 February 2014 Program Bersama Dato’ Seri Anwar Ibrahim di N25 DUN KAJANG 19 – 23 FEBRUARI 2014 19 FEBRUARI 2014 – RABU 1) 9.00 – 12.00 mlm – Ceramah & Pelancaran Jentera Lokasi : Lot 688 Kg Sg Sekamat, Batu 13, Jln Cheras, Kajang 21 FEBRUARI 2014 – JUMAAT 1) 1.00 tghari – Solat Jumaat – Surau Saujana Impian, Kajang 2) 9.00 – 12.00 mlm – Pentas AMK bersama Dato’ Seri Anwar Ibrahim dan Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang Lokasi : Tapak Pasar Malam, Taman Delima, Batu 13 Jalan Cheras, Kajang 22 FEBR... more »

Belantan

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Belantan ------------------------------ Antara sebab mengapa Waythamoorthy letak jawatan - 'Mahu kawal bajet kaum India'? Posted: 18 Feb 2014 09:34 PM PST Pengerusi Barisan Bertindak Hak- Hak Hindu (Hindraf), P. Waythamoorthy dibidas berikutan tindakannya menuding jari kepada kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak kononnya gagal melakukan perubahan terhadap masyarakat India di negara ini. Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin berkata, Waythamoorthy sebaliknya perlu menyalahkan dirinya sendiri kerana gagal bekerja sebagai satu pasukan dan tidak efekt... more »

oyabun

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
oyabun ------------------------------ PRK Kajang: Istana Selangor keluar amaran? Posted: 18 Feb 2014 09:01 AM PST Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah melarang semua kerabat Diraja Selangor daripada campur tangan, melibatkan diri atau membiarkan mana-mana pihak menggunakan kedudukan mereka untuk kepentingan mana-mana parti politik dalam PRK Dun Kajang. Menerusi satu kenyataan media oleh Setiausaha Sulit kepada Sultan Selangor, Datuk Muhamad Munir Bani, baginda berharap semua parti dan ahli politik tidak mengaitkan pihak istana dalam kempen pilihan raya kecil itu.... more »

DARUL EHSAN TODAY

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
DARUL EHSAN TODAY ------------------------------ Akan Akurkah Najib Pada Tuntutan Terbaru Dong Zhong Posted: 18 Feb 2014 06:00 PM PST Kajang adalah markas dong jio zong dan dong zhong, kolej new era adalah tempat mereka mengkaderkan anak-anak muda cina supaya membeci kerajaan melayu umno/bn... Ingat lagi tak 83 perkara tuntutan suqiu? tidak satu pun dalam 83 tuntutan itu menguntungkan umat Islam dan orang melayu, dikatakan di kolej itulah tuntutan itu di meterai bersama-sama dengan 11 pertubuhan cina yang lain... Mereka juga pernah menuntut supaya kerajaan melalui kementer... more »

Gambar2 Warga Asing Berkumpul Ramai2 Di Komuter Kajang

Soz Cyili at Ameno World - 5 hours ago
Antara gambar yang tersebar. Siap ada yang hebahkan kata ini projek IC di Kajang. Projek IC untuk mengalahkan Anwar Ibrahim di Kajang dalam PRK yang dijadulkan akan berlangsung pada bulan depan. Lihat ; Aku baca komen2 dan ulasan2 yang dorang sebarkan di facebook ; 1. Pagi2 nampak orang ramai berkumpul di tempat yang dinyatakan di atas (lihat gambar). 2. Yang berkumpul tue semua warga

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Dialog Dewasa Kritik Berasa ------------------------------ - Pengetua Pusat Tahfiz Amal perguna kanak-kanak jual obat? macam kenal je puak-puak ni - YOU FILE DIVORCE, I WILL DESTROY YOU ! - ISU TIPU PAS : PKR DIDESAK DEDAH BUTIR-BUTIR PERTEMUAN RAHSIA DI LONDON Pengetua Pusat Tahfiz Amal perguna kanak-kanak jual obat? macam kenal je puak-puak ni Posted: 18 Feb 2014 05:18 PM PST This is why I don't donate to the so called "Pusat Tahfiz Amal" anymore. Dah lama dah tak bagi. Nampak gaya macam kita bagi amal dekat orang tua kutuk ni je. Orang dia dimana-mana. Ste... more »

Panglima Perang Cyber

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Panglima Perang Cyber ------------------------------ - ASWAJA, Perkasa dan PAS kecam kenyataan Kassim Ahmad | Astro Awani - Pesawat @Airasia Terhempas, Timbalan Setiausaha Agung Pas Terus Sebar Fitnah | Kamaluddin's Blog - @ZULKIFLINORDIN BAGI PENANGAN 3 - 5 - 5 UNTUK TAN SRI @KHALID_IBRAHIM LAWAN @AZMINALI ASWAJA, Perkasa dan PAS kecam kenyataan Kassim Ahmad | Astro Awani Posted: 18 Feb 2014 06:42 PM PST *KUALA LUMPUR*: Pertubuhan Ahli Sunnah Waljamaah Malaysia (ASWAJA), Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) dan PAS mengecam kenyataan yang dikelu... more »
Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n

Tiada ulasan: