Isnin, 24 Februari 2014

3508. Bila rakyat bersatu padu, pemimpin korup dan pendusta berjaya disingkirkan oleh rakyat seperti di Ukraine.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com   

Bahayanya gelombang "Pecah dan Perentah" - rakyat tidak sedar tertipu oleh pemimpin korup dan pendusta tegar. 


Rakyat Ukraine Jauh Lebih Berani....??

 Tahniah pada rakyat Ukraine, kerana berani, dan bersatu hati tumbangkan pemimpin yang bangsat!!!
Rakyat terkejut lihat kekayaan Presiden Ukraine. 
Sedangkan rakyat hanya mempunyai pendapatan purata kurang RM 1600 sebulan.

Sumber: http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/02/rakyat-ukraine-jauh-lebih-berani.html

PRK KAJANG .. JAMUAN MAKAN MALAM YANG BUAT UMNO MEROYAN????

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 14 minutes ago
*DAP akan mengadakan Jamuan Makan Malam "Dari Kajang Ke Putrajaya" pada 21 Mac 2014 bertempat di Tempat Letak Kereta Pasar Sg. Chua, Kajang. Harga tiket untuk satu meja adalah seperti berikut: * RM500 (atau RM50/tiket individu) * RM1000 (gold sponsorship) * RM2000 (platinum sponsorship) Pertanyaan: 012-7325558 (KC Chan). Bayaran boleh dibuat kepada akaun bank DAP Selangor (Maybank 014178129598).Macam mana UMNO tak berang naik angin satu badan .... yang bertanding di PRK DUN N25 Kajang DSAI dari KEADILAN ... yang sibuk bertungkus lumus berhempas pulas anjurkan Jamuan Makan... more »

JOYLAND : TAMAN TEMA BLIZZARD TIRUAN DI CHINA

ISs at Green Life.. - 21 minutes ago
Joyland ialah taman teman bertemakan permainan komputer Starcraftdan Warcraft yang terletak di Changzhou, Provinsi Jiangsu China. Taman tema yang menelan belanja USD 30 Juta (RM 90 Juta) ini dibuka sejak April 2011 dan mempunyai keluaasan 600 0000 meter persegi. Walaupun memaparkan watak Starcraft dan Warcraft, taman teman ini tidak mendapat kebenaran daripada Blizzard. Dibawah ialah gambar yang diambil oleh seorang pembaca Reddit ketika beliau melawat taman teman ini bulan lalu. #Facepalm, semua benda nak diciplak untuk keuntungan sediri. Laporan asal Reddit

Wanita Solehah Tidak Memandang dan Tidak Dipandang.

Matt Evo at Kami SokongTokguru - 22 minutes ago
*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.* *Assalamualaikum w.b.t/**ا**لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه* . 006. Nota Buat Pengunjung Blog.. KLIK UNTUK KE *MENU UTAMA*. Asal: *http://peceq.blogspot.com/2013/06/631-wanita-solehah-tidak-memandang-dan.html* MUSLIMAH… KERANA DIRIMU BEGITU BERHARGA : مَنغابي كَم... more »

Memalukan! UMNO guna 'Cyber Trooper' untuk puji BR1M..

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 28 minutes ago
Ada orang kata..'If you pay peanuts, you get monkeys' maknanya lebih kuranghanya oranng yang bodoh akan berkerja untuk anda jika anda bayar ciput.. Dalam hal angkat diri sendiri ni pulak, sebaliknya pula yang berlaku.. mereka dikatakan dibayar mahal tapi hasil kerjanya memalukan sekali.. Atas semangat ‘wasatiyyah’, kerajaan UMNO-BN yang baru saja mengagihkan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 3.0 baru-baru ini mengambil pendekatan memalukan dengan memuji diri sendiri menggunakan ‘bots Twitter’. Puluhan ribu ‘Bots Twitter’ daripada pelbagai akaun laman sosial itu mengeluarkan tweet d... more »

Menteri Maharaja Lawak Mega Ajak Ahli Dan Pemimpin Umno Bangkit... Kah Kah Kah !

atsixty at ZAKRI ALI - 34 minutes ago
*Rupa-rupa nya selama ini Ahli serta Pemimpin Umno PENGSAN TAK SEDAR DIRI kerana DIBELASAH oleh Ahli dan Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) sampai TAK BANGKIT-BANGKIT beb. * *Atas sebab itu lah Menteri Maharaja Lawak Mega mengajak Ahli serta Pemimpin Umno untuk Bangkit kembali, cara bangkit tersebut pulak adalah dengan MENYERANG PERSEPSI NEGATIF dan DAKYAH KEBENCIAN yang ditanam Pihak Pembangkang kepada Rakyat terhadap Umno dan Barisan Nasional... kah kah kah !.* *Sebenarnya wahai Menteri Maharaja Lawak Mega Datuk Seri Zahid Hamidi, bukan nya Ahli Umno serta Pemimpin Umno tak mahu Ba... more »

Guna Bot Untuk Puji BR1M 3.0 Di Twitter

Soz Cyili at Ameno World - 36 minutes ago
Sapa punya angkara?  Aku rasa BN.   Dalam 4,5 hari neh semenjak BRIM 3.0 dah mula diedarkan melalui pindahan ke account2 bank penerima ataupun secara cash baucar, mula la kita tengok media arus perdana kemain lagi kaw, semuanya mencanangkan betapa bagusnya BRIM neh.. takde BRIM macam mana la kita nak teruskan hidup dan sebagainya.. belanja anak2 pun guna BRIM dah.. siap ada poster BRIM cukup

El Peñón de Guatapé: MONOLITIK BANTUAN TERKENAL DI COLUMBIA

ISs at Green Life.. - 42 minutes ago
El Peñón de Guatapé atau pun dikenali juga sebagai "The Guatape Rock" merupakan sebuah monolitik batuan besar yang mempunyai ketinggian kira-kira 2, 135 meter dari paras laut. Batuan ini juga pernah menjadi bahan sembahan golongan Tahamies Indians. Pada tahun 1900-an, batuan monolitik yang mempunyai anggaran berat 10 tan ini pernah dilihat golongan petani sebagai satu gangguan untuk mereka bercucuk tanam. Pada tahun 1954, sekumpulan pendaki yang kononnya didesak olek para paderi tempatan telah mendaki batuan berkenaan menggunakan sejenis papan yang diletakkan di celah rekahan batua... more »

Bukan rakyat Perak ,YB Manong dan YB Rungkup masih jadi ADUN?

mantaro at SISI BUKIT - 42 minutes ago
Mesyuarat Pertama,Penggal Kedua Dewan Negeri Yang Ketiga Belas ,Perak Darul Ridzuan akan berlangsung bermula 31 Mac hingga 4 April ini.Dua Adun dari Manong dan Adun Rungkup yang didakwa pada hari mengundi 5 Mei 2013 lalu tidak menjadi rakyat Perak,masih lagi jadi ADUN. Changkat Jering- Setakat ini tiada perkhabaran isu dua ADUN Perak yang tidak menjadi rakyat Perak pada hari mengundi 5 Mei lalu.(PRU 13).Bekas calon Ustaz Misbah(Rungkup) dan Haji Jamil(Manong) yang membawa kes itu ke Mahkamah Tinggi. Saman difail Julai 2013 dan dijadual pada hari ini kes itu didengari.(klik berit... more »

Rakaman Video Hantu Pecahkan Cermin Kereta

Nas Rul at dairishare - 59 minutes ago
Hantu memecahkan kaca kereta berjaya dirakamkan kamera. Video ini dimuat naik pada 3 November 2013. Rakaman sepanjang 50 saat ini dimuat naik oleh Nguyen Adam . Video bertajuk "OMG: Ghostly Image Damages Car" ini merakam bentuk berwarna putih melalui kawasan letak kereta. Softpedia, melaporkan jurucakap Jabatan Polis Hatford, Connecticut, Amerika Syarikat (AS), Leftenan Brian Foley berkata petugasnya menemui kaca kereta bertaburan di tanah bersebelahan kereta. Rakaman ini telah disaksikan polis tempatan. Polis menyatakan kemungkinan bentuk putih itu adalah angin yang bergerak di... more »

MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT ... BANTUAN BR1M TINGKATKAN PENDAPATAN SEORANG PENIAGA KEDAI MAKAN.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Punyalah sengkek cara pengampu UMNO nak bodek melangit Najib Razak pasal pemberian BR1M sebanyak RM650 kepada rakyat Malaysia yang layak.Dalam Buletin Utama TV3 sebentar tadi telah siarkan temucara dengan seorang wanita Melayu peniaga kedai makanan dimana kakak itu dengan selamber rock cakap dengan BR1M dapatlah bantu tingkatkan pendapatannya.Duit sebanyak RM650 bolehlah dia beli sebuah peti sejuk, pinggan mangkuk dan peralatan dapur ... lebih kurang begitulah ayat yang diucapkannya.Sungguh tidak disangka sama sekali .. barang-barang di negara kita walaupun harga petrol d... more »

AL - FATIHAH - Dato' Hj Mohd Nuri Sam Abd Latiff Meninggal Pagi Tadi.....

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
[image: mohd nuri sam abdul latiff]Pesara Pengarah Kastam Malaysia Allahyarham Dato' Hj Mohd Nuri Sam Abd Latiff 80 Tahun, Meninggal Dunia Pagi Tadi. *Pendidikan* Clifford School, Kuala Kangsar1948 – 1954 Sultan Yussof School, Batu Gajah

Biar saja Mahathir bertelanjang setiap hari!!

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 hour ago
Berbogel atau bertelanjang memiliki seribu kebaikan dan sejuta manfaat. Pasti sahaja ramai yang tidak mengetahui kebaikan amalan tersebut, ini kerana masyarakat sejak zaman berzaman menganggap berbogel dan bertelanjang itu sebagai satu kesalahan dan mengaibkan Apakah kelebihan dan kebaikan berbogel? Sebenarnya berbogel atau bertelanjang amat baik untuk kesihatan terutamanya untuk meningkatkan tahap kesuburan, baik kepada lelaki mahupun perempuan. Ini kerana, dengan berbogel udara bersih akan dapat memasuki paha,celah kangkang dan organ pembiakan. {baca lagi klik butang papar ... ... more »

Rahim Tamby Chick akan bawa naik harta karun Melayu RM6.4 billion

Orang ni at Orang ni - 2 hours ago
Usaha mengapungkan kapal Portugis, Flor De La mar yang dipercayai tenggelam di perairan Aceh, Indonesia ketika membawa rampasan khazanah empayar Melaka bernilai kira-kira AS$2 bilion *(RM6.4 bilion)* dijangka dapat direalisasi dengan kerjasama tiga negara. Pengerusi Jawatankuasa Penyelaras dan Penyelidikan usaha tersebut, Tan Sri Rahim Tamby Chik berkata, negara terbabit ialah Malaysia, Indonesia serta Portugal dan untuk mencapai hasrat itu, beliau telah mengusulkan cadangan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak baru-baru ini untuk melaksanakan projek itu. “Sejak dahulu ... more »

Disaman RM2 juta. Salah siapa?

alhusseyn at al-Husseyn - 2 hours ago
Aku rasa tak perlu komentar panjang-panjang. Aku dah cakap macam-macam sebelum perkara buruk macam sekarang ini terjadi. Cuma aku kopipes komentar orang lain seperti berikut : PAS perlu bangun dari lamunan. Professionalisme perlu dipertingkatkan. Lanjah Undang-undnag dan Majlis Syura PAS perlu diperkasakan. hanya yang layak perlu dilantik. PAS yang dulu bukan PAS yang sekarang. PAS dulu, kamu boleh main-main, sekarang tidak lagi... Selain itu kerja-kerja tidak beretika perlu disekat dan orang-orang yang menjadi duri dalam daging perlu diambil tindakan. Presiden perlu akur dan p... more »

Penerbangan Ditunda 11 Jam, Penumpang Mengamuk dan Lapor Polis

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
*gambar hiasan(news.com.au) * *London - Insiden mewarnai penerbangan syarikat penerbangan Ryanair dengan rute Stansted, London ke Porto, Portugal. Penumpang mengamuk setela menunggu pesawat selama 11 jam dan tidak mendapat makanan serta minuman.Lebih dari 100 penumpang, termasuk anak-anak, terpaksa menunggu pesawat cukup lama kerana adanya penundaan jadual. Ketika mereka diperbolehkan masuk ke dalam pesawat, sekitar 3 jam kemudian, pesawat ini masih berada di landasan. Demikian seperti dilansir news.com.au, Isni (24/2/2014).Keletihan dan kelaparan, para penumpan... more »

PANIK - Mesyuarat Khas Mahathir Bila Anwar Umum Tanding Dun Kajang.

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
[image: Photo: Monday, 24 February 2014. PANIK - Mesyuarat Khas Mahathir Bila Anwar Umum Tanding Dun Kajang. "Kemudiaan Tun Daim Zainuddin bangun, dia marah. Dia kata kamu tidak kenal Anwar, kamu tidak kenal dia, Anwar kalau dia ambil menteri besar, nazak Umno," kata Anwar menjelaskan situasi yang berlaku semasa mesyuarat tersebut. Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan Tun Dr Mahathir mengadakan mesyuarat khas kerana Langkah Kajang yang dilaksanakan PKR. Gambar fail.Datuk Seri Anwar Ibrahim menyifatkan "Langkah Kajang" yang direncanakan sebagai berhasil kerana berjaya mengejutkan ke... more »

Takziah Adnan Yaakub....Posted by Jeebond BLM

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
*AL FATIHAH.* [image: Photo][image: Photo]

ADUN KOTA ANGGERIK MENGETUAI PROGRAM GOTONG-ROYONG BERSAMA BERSAMA PENDUDUK DI PANGSAPURI YANG KERAP MEMENANGI PELBAGAI ANUGERAH DARI KERAJAAN NEGERI.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 5 hours ago
*Shah Alam, 23hb Febuari 2014 – Badan Pengurusan Bersama (JMB) Blok Mawar dan Cempaka Bandar Baru Klang dengan kerjasama DUN Kota Anggerik telah menganjurkan Program Gotong-Royong di kawasan yang acap kali memenangi anugerah dari Majlis Perbandaran Klang (MPK).* *Difahamkan Pangsapuri tersebut telah dicalonkan diantara 5 pangsapuri perintis untuk anugerah khas dari Kerajaan Negeri Selangor. Anugerah itu diwujudkan bagi menggalakkan persaingan sihat di kalangan pengurusan bangunan agar mengamalkan pengurusan, penyenggaraan dan perkhidmatan terbaik.* *Sementara itu, ADUN Kota A... more »

Rakyat Ukraine Jauh Lebih Berani....??

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
Roslin Ahmad [image: Roslin Ahmad's photo.] *Tahniah pada rakyat Ukraine, kerana berani, dan bersatu hati tumbangkan pemimpin yang bangsat!!!* * Rakyat terkejut lihat kekayaan Presiden Ukraine. * *Sedangkan rakyat hanya mempunyai pendapatan purata kurang RM 1600 sebulan.* [image: Roslin Ahmad's photo.] [image: Roslin Ahmad's photo.]

Kilang Membuat Topeng Anonymous

Nas Rul at dairishare - 5 hours ago
Proses memproduksi masker Guy Fawkes, yang kini digunakan oleh hampir semua demonstrasi di seluruh dunia, dirakam sedang disiapkan di sebuah pabrik di Sao Goncalo di Rio de Janeiro pada 28 Jun 2013. Guy Fawkes yang populer lewat film "V for Vendetta", telah menjadi simbol global kebangkitan rakyat dan protes serta ikon 'tanpanama' atau 'anonymous' atau anonimitas. "Topeng ini kini menjadi kebiasaan dalam setiap demonstrasi dan tunjuk perasaan di seluruuh dunia dalam usaha menentang terhadap kekejaman dan kebatilan pemerintah yang dirasakan tidak sesuai oleh rakyat. Saya bangga ... more »
Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n

Tiada ulasan: