Rabu, 26 Februari 2014

3521. Matang.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   

Cerita Panas Harian Brunei...



Cerita Panas Harian Brunei

Baca kerana ini penting

Assalamualaikum wbt., Inshaa Allah Start bulan 4 tahun dapan, isteri-isteri di negara Brunei di wajibkan pakai tudung menutup aurat. Bertudung labuh sikit, jgn nampak bentuk b/dada, pakaian jgn fit/hanging, klu pakai seluar jgn fit. 

Boleh kena dakwa tu. Sila rujuk Perintah Kanun Hukuman Jenayah Syariah 2013.

LELAKI BERLAGAK MENYERUPAI PEREMPUAN
ATAU SEBALIKNYA 198

(1) mana2 lelaki yg memakai pakaian perempuan dan berlagak menyerupai perempuan atau mana2 perempuan yg memakai pakaian lelaki dan berlagak menyerupai lelaki di mana2 tempat awam tanpa alasan yg munasabah adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan suatu denda tidak melebihi $1000, dihukum penjara selama suatu tempoh tidak melebihi 3bulan atau kedua-duanya sekali.

(2) mana2 lelaki yg memakai pakaian perempuan dan berlagak menyerupai perempuan atau mana2 perempuan yg memakai pakaian lelaki dan berlagak menyerupai lelaki di mana2 tempat awam untuk tujuan yg tidak bermoral adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan suatu denda tidak melebihi $4,000, dihukum penjara selama tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya sekali. 


TIDAK MEMBAYAR ZAKAT ATAU FITRAH 236

(1)mana2 orang Islam yang telah ditaksirkan dengan sah sebagai wajib untuk membayar zakat atau fitrah di bawah Akta Majlis Ugama Islam dan Mahkamah-Mahkamah Kadi (Penggal 77) dan gagal untuk memperolehi secara rayuan atau selainnya, pembatalan atau pengubahsuaian bagi penaksiran demikian, dengan sengaja gagal untuk membayar zakat atau fitrah tersebut adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan suatu denda tidak melebihi $8,000, dihukum penjara selama suatu tempoh tidak melebihi 2 tahun atau keduanya sekali.

KHALWAT 196

(1) Mana-mana orang Islam yg melakukan khalwat adalah melakukan kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan suatu denda tidak melebihi $4,000, dihukum penjara selama suatu tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya sekali.

(2) Mana-mana orang bukan Islam yg melakukan khalwat dengan orang Islam adalah melakukan kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan suatu denda tidak melebihi $4,000, dihukum penjara selama suatu tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya sekali.

(3) Dalam bab ini
KHALWAT bermakna
(a) bersekediaman, bersekedudukan, berkurung; atau
(b) Mengasingkan diri dalam keadaan berhampiran yg mendatangkan syak bahawa mereka sedang melakukan perbuatan maksiat,

TIDAK MENUNAIKAN SEMBAHYANG JUMAAT 194

Mana-mana lelaki mukallaf yang tidak menunaikan sembahyang Jumaat di masjid dengan tiada uzur syar'ie atau tiada alasan-alasan yang munasabah adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan suatu denda tidak
melebihi $200 bagi kesalahan pertama, dikenakan suatu denda tidak melebihi $300 bagi kesalahan kedua, dan dikenakan suatu denda tidak melebihi $1,000 bagi kesalahan ketiga atau berikutnya.

TIDAK MENGHORMATI BULAN RAMADHAN 195

(1) Mana-mana orang yang memakan atau meminum atau menghisap apa jua tembakau ditempat awam semasa waktu berpuasa dalam bulan Ramadhan adalah melakukan suatu
kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan suatu denda tidak melebihi $4,000, dihukum penjara selama suatu tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua-duanya sekali.

(2) Mana-mana orang yg menjual atau menghidang ada jua makanan atau tembakau untuk dimakan,diminum atau dihisap dengan serta merta di tempat itu juga, di tempat awam, semasa waktu berpuasa dalam bulan Ramadhan adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan suatu denda tidak melebihi $4,000, dihukum penjara selama suatu tempoh tidak melebihi satu tahun atau kedua- duanya sekali.

(3) Ceraian (2) hendaklah tidak dikenakan kepada mana-mana pengamal perubatan atau mana-mana orang lain yang menghidang apa jua makanan, minuman atau ubat kepada mana-mana pesakit semasa waktu-waktu berpuasa dalam bulan Ramadhan yang tanpanya pesakit itu terjejas.

(4) Jika mana-mana orang yg gagal mematuhi ceraian (2) dalam kedudukannya sebagai pekerja kepada orang lain, majikannya hendaklah dianggap telah bersubahat melakukan kesalahan tersebut dan telah menyebabkan kesalahan itu dilakukan oleh sebab subahat itu melainkan dia dapat membuktikan bahawa kesalahan tersebut telah dilakukan tanpa kebenaran, kuasa, pengetahuan atau keizinannya dan dia telah mengambil langkah-langkah yang munasabah untuk mencegah daripada perbuatan itu dilakukan.

HUKUMAN ZINA 69

(1) Mana-mana orang Islam yang melakukan zina dan dibuktikan sama ada dengan ikrar tertuduh, atau dengan syahadah sekurang-kurangnya empat orang syahid menurut Hukum Syara' setelah Mahkamah berpuas hati dengan mengambil kira kehendak-kehendak tazkiyah al syuhud, adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dikenakan hukuman hadd seperti berikut - 

(a) jika dia muhshan, direjam sehingga mati dengan disaksikan oleh sekumpulan orang Islam; atau 

(b)jika dia ghairu muhshan, disebat 100 sebatan dengan disaksikan oleh sekumpulan orang Islam dan dihukum penjara selama tempoh satu tahun.

(2) Mana-mana orang Islam yang melakukan zina dan dibuktikan dengan keterangan selain yang diperuntukan di bawah ceraian (1) adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan-

(a) jika dia muhshan, disebat tidak melebihi 30 sebatan dan dihukum penjara selama suatu tempoh tidak melebihi 7 tahun; atau

(b) jika dia ghairu muhshan, disebat tidak melebihi 15 sebatan dan dihukum penjara selama suatu tempoh tidak melebihi 3 tahun.

(3) Mana-mana orang bukan Islam yang melakukan zina dengan seorang Islam dan dibuktikan sama ada dengan ikrar tertuduh, atau dengan syahadah sekurang-kurangnya empat orang syahid setelah Mahkamah berpuas hati dengan mengambil kira kehendak- kehendak tazkiyah al syuhud, adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dihukum dengan hukuman yang sama sebagaimana yang diperuntukan di bawah ceraian (1).

(4) Mana-mana orang bukan Islam yang melakukan zina dengan seseorang Islam dan dibuktikan dengan keterangan selain daripada yang diperuntukan di bawah ceraian (3) adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan, dihukum dengan hukuman yang sama sebagaimana yang diperuntukan dibawah ceraian (2).
HUKUMAN ZINA JIKA PESALAH 
BUKAN MUKALLAF ATAU BELUM MENCAPAI UMUR

BALIGH. 70. Jika mana-mana orang yang bukan mukallaf atau belum mencapai umur baligh melakukan zina dan-

(a) dibuktikan sama ada dengan ikrar tertuduh, atau dengan syahadah sekurang-kurangnya empat orang syahid menurut Hukum Syara' setelah Mahkamah berpuas hati dengan mengambil kira kehendak-kehendak tazkiyah al syuhud, adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dihukum sebat tidak melebihi 30 sebatan dan ditahan di mana-mana pusat pemulihan yang difikirkan sesuai oleh Mahkamah selama suatu tempoh tidak melebihi 3tahun; atau

(b) dibuktikan dengan keterangan selain daripada yg diperuntukan dibawah perenggan (a) adalah melakukan suatu kesalahan dan hendaklah jika sabit kesalahan dihukum sebat tidak melebihi 15 sebatan dan ditahan di mana-mana pusat pemulihan yang difikirkan sesuai oleh Mahkamah selama suatu tempoh tidak melebihi 3 tahun.




Keputusan untuk Najib yang amat pasti 

mengecewakan ahli UMNO


Nampaknya Najib Kangkung perlu kerja kuat lagi untuk lebih boros lagi,agar menjadi nombor satu pemimpin paling boros...Mungkin ini keputusan yang mengecewakan ahli UMNO Munafikun seluruh negara...

Tak mengapa....Najib Kangkung masih ada 4 ke 5 tahun lagi sebelum PRU berlangsung...jadi kerja kuat lagi untuk mencapai PM Kangkung paling boros....hahaha....


JAWAPAN MAHFUZ OMAR JAWAPAN AHLI PARLIMEN YANG MATANG.



Jawapan YB Datuk Mahfuz Omar ini amat bertepatan dengan parti PAS yang mengutarakan "Rahmat Untuk Semua".Jawapan yang menyenangkan semua pihak,bukan sahaja orang PAS tetapi orang di luar PAS.YB Datuk Mahfuz Omar ,wakil rakyat yang matang.  Terima kasih YB,jawapan yang tidak menghukum.
Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Mahfuz Omar menyeru kepada seluruh ahli PAS agar bertenang berhubung perintah bayaran RM2 juta dalam penghakiman ingkar terhadap Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang. 

Beliau berkata, PAS telah mengambil tanggungjawab menyerahkan kes itu kepada pasukan peguam PAS untuk mengambil tindakan sewajarnya. 

"Kita telah mengarahkan pasukan peguam untuk mengambil proses perundangan sewajarnya, dan kita yakin peguam kita dapat kendalikan kes ini secara terbaik. 

"Seluruh ahli PAS diminta bersabar dan banyakkan MUNAJAT agar dipermudahkan urusan peguam dan presiden kita dilindungi olah Allah SWT," kata beliau yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena. 


BN Harus Berhenti Menyerang P Waythamoorth.....



Democratic Action Party
Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan dan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin perlu berhenti menyerang P Waythamoorthy kerana meletakkan jawatan sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan Senator.

Ahli Parlimen DAP Serdang, Ong Kian Ming berkata, ini kerana kerajaan di bawah kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sememangnya gagal menunaikan janji dalam Memorandum Persefahaman (MoU) yang dimeterai antara BN dan Hindraf sebelum PRU-13 lalu.

Katanya, Waythamoorthy meletakkan jawatannya pada 10 Februari lalu kerana Najib gagal melaksanakan MoU itu dan kemudiannya mendesak Najib agar berundur.

---

http://www.roketkini.com/2014/02/25/usah-pertahan-najib/

Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan dan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin perlu berhenti menyerang P Waythamoorthy kerana meletakkan jawatan sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan Senator.

Ahli Parlimen DAP Serdang, Ong Kian Ming berkata, ini kerana kerajaan di bawah kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sememangnya gagal menunaikan janji dalam Memorandum Persefahaman (MoU) yang dimeterai antara BN dan Hindraf sebelum PRU-13 lalu.

Katanya, Waythamoorthy meletakkan jawatannya pada 10 Februari lalu kerana Najib gagal melaksanakan MoU itu dan kemudiannya mendesak Najib agar berundur.

http://www.roketkini.com/2014/02/25/usah-pertahan-najib/


Sumber: http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/02/bn-harus-berhenti-menyerang-p.html

Bukti BR1M menambah kasih sayang terbongkar


Kah..kah..kah..kah...


https://www.facebook.com/photo.php fbid=701475179902610&set=a.417874018262729.109143.417871221596342&type=1
Sumber: http://orangni.blogspot.com/2014/02/bukti-br1m-menambah-kasih-sayang.html

Jawapan Mahfuz Omar jawapan Ahli Parlimen yang matang.


mantaro at SISI BUKIT - 1 minute ago
Jawapan YB Datuk Mahfuz Omar ini amat bertepatan dengan parti PAS yang mengutarakan "Rahmat Untuk Semua".Jawapan yang menyenangkan semua pihak,bukan sahaja orang PAS tetapi orang di luar PAS.YB Datuk Mahfuz Omar ,wakil rakyat yang matang. Terima kasih YB,jawapan yang tidak menghukum. Ketua Penerangan PAS Pusat Datuk Mahfuz Omar menyeru kepada seluruh ahli PAS agar bertenang berhubung perintah bayaran RM2 juta dalam penghakiman ingkar terhadap Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang. Beliau berkata, PAS telah mengambil tanggungjawab menyerahkan kes itu kepada pasukan pegua... more »

NYATA TV3 ANJING² GILA BABI UBN SWING ISU KALIMAH ALLAH

atsixty at ZAKRI ALI - 8 minutes ago
化葵剩 *ALLAH BERFIRMAN DLM SURAH AL-HUMAZAH:1 MAKSUDNYA:* * "CELALAH UTK TIAP ORG PENGUMPAT DAN PENCELA"* * SURAH AL-HUJURAT:12 MAKSUDNYA:* * "JGNLAH SETENGAH KAMU MENGUMPAT YG LAIN.SUKAKAH SALAH SEORG KAMU MEMAKAN DAGING SAUDARA YG TELAH MATI (BANGKAI)" * *MAKSUDNYA:* * "SIAPA MKN DAGING SAUDARANYA DIDUNIA, KPDNYA DIBERIKAN DAGINGNYA DI HARI KIAMAT DAN DIKATAKAN, MKNLAH BANGKAI ITU. SESUNGGUHNYA ENGKAU ENGKAU TELAH MKN WAKTU HIDUP"* * RASULULAH BERSABDA LG:* * "MANUSIA TERBURUK DI HARI KIAMAT IALAH BERMUKA 2. IATU TUKANG FITNAH. DIA DTG PD MEREKA DGN SUATU MUKA DAN DTG PD YG LA... more »

AL-Kesah AloQStaQ

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 23 minutes ago
AL-Kesah AloQStaQ ------------------------------ JOM CARI KEDAH TUA ! ... Satu Penemuan Ketamadunan Kedah Yang Amat Bernilai , Amat Berharga Kepada Negara Bangsa ! Posted: 24 Feb 2014 08:02 AM PST *Jemputan terbuka* kepada semua Rakyat Malaysia ! *JOM CARI KEDAH TUA* ... Program anjuran *Sekretariat Penyelidikan Tamadun Awal Kedah Tua *dengan kerjasama *Pusat Penyelidikan Arkeologi Global USM *akan diadakan bermula pada *28 Februari 2014* sehingga *2 March 2014* di tapak Arkeologi Sungai Batu, Merbok, Kedah Darul Aman. Program ini bakal memberi peluang kepada peserta un... more »

.

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 33 minutes ago
. ------------------------------ Husam seru anak muda responsif terhadap isu semasa Posted: 24 Feb 2014 08:22 PM PST LAPORAN LEWAT *Sekumpulan* kira-kira 60 orang anak muda dari pelbagai latar belakang profesional, malam tadi dikejutkan oleh Husam Musa berhubung perletakan jawatan Dr Mahathir Mohamad sebagai penasihat Petronas dalam satu majlis dialog santai di sebuah kedai makan di Kampung Baru. *Salah seorang anak muda melontar soalan kepada Husam.*Kata Husam tidak ada siapa cuba mengorek kena... more »

labun KulupSakah...

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 33 minutes ago
labun KulupSakah... ------------------------------ Celaru taksub politik Posted: 24 Feb 2014 08:38 PM PST Politik Malaysia tidak akan ke mana-mana untuk tempoh sepuluh tahun mendatang. Perubahan kerajaan yang diidam-idamkan penyokong Pakatan Rakyat dalam PRU13 yang lalu tidak kesampaian dan angan-angan kosong merapu itu terus didamba-dambakan pada pilihanraya yang akan datang. Dan pastinya akan terus tidak kesampaian. Kerana apa? Kerana tidak ada garis perbezaan langsung walau sehelai rambut pemahaman hakikat bersiasah jika dibandingkan dengan penyokong umno. Kecelaruan pe... more »

Video) PRK N.25 Kajang : Tolak Anwar Ibrahim Adalah Jihad Dan Kewajipan... Kah Kah Kah !

atsixty at ZAKRI ALI - 38 minutes ago
*Kalau sebelum ini Ulul Amri Umno And The Datuk Seri Haji Najib mengatakan yang Pemberi Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) ada* *lah bersesuaian dengan Hadis Nabi baca sini, hari ini satu lagi Kenyataan TANGKAP LELEH telah dikeluarkan dari MULUT LONGKANG Timbalan Ulul Amri Umno And The Gang Tan Sri Muhyiddin Yassin... kah kah kah !. Yang mana menurut beliau bahawa Menolak Anwar Ibrahim adalah satu JIHAD serta KEWAJIPAN bagi PENGUNDI-PENGUNDI di Dewan Undangan Negeri (DUN) N.25 Kajang untuk mengelakkan KACAU BILAU... pergghhh siap cakap JIHAD dan Kacau Bilau lagi tu... betul-betu... more »

tunku

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 46 minutes ago
tunku ------------------------------ - Credit Suisse calls PM Najib a "Economic Hero" - Rafizi Ramli threatens to reveal dirt on Zaid Ibrahim to damage Zaid's reputation. - RBA and DAPster Accused PM Conspired With Mark Zuckerberg to Block Their Fan Page! Credit Suisse calls PM Najib a "Economic Hero" Posted: 25 Feb 2014 01:28 AM PST In their latest analyst report on Malaysia dated 24th Feb 2014, top international bank Credit Suisse has praised PM Najib as an economic hero and has said the ETP is showing great results and he has made bold but temporarily u... more »

Keputusan untuk Najib yang amat pasti mengecewakan ahli UMNO

Orang ni at Orang ni - 1 hour ago
Nampaknya Najib Kangkung perlu kerja kuat lagi untuk lebih boros lagi,agar menjadi nombor satu pemimpin paling boros...Mungkin ini keputusan yang mengecewakan ahli UMNO Munafikun seluruh negara... Tak mengapa....Najib Kangkung masih ada 4 ke 5 tahun lagi sebelum PRU berlangsung...jadi kerja kuat lagi untuk mencapai PM Kangkung paling boros....hahaha....

PANAS - Dua Pramugari Dibogel Dan Ditinggalkan Di Tepi Jalan

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*Gambar Hiasan* *Dua pramugari sebuah syarikat penerbangan berdepan detik cemas apabila ditinggalkan di tepi jalan selepas disamun berdekatan Desa Casuarina di sini kelmarin.Kejadian pada pukul 6 pagi itu berlaku ketika kedua-duanya yang berusia 20-an dalam perjalanan pulang dari ibu negara menuju ke rumah sewa mereka dekat Desa Melati di sini.Sumber berkata, sebaik tiba di lokasi kejadian, mangsa menyedari kereta jenis Perodua Viva yang dinaiki mereka diekori oleh sebuah kenderaan berwarna hitam.berita lanjut menyusul .. - penburuk.. * * Posted by Jeebond BLM *

Cerita Panas Harian Brunei...

canang at Cananglahnie - 1 hour ago
Cerita Panas Harian Brunei Baca kerana ini penting Assalam, Inshaa Allah Start bulan 4 tahun dapan, isteri-isteri di negara Brunei di wajibkan pakai tudung menutup aurat. Bertudung labuh sikit, jgn nampak bentuk b/dada, pakaian jgn fit/hanging, klu pakai seluar jgn fit. Boleh kena dakwa tu. Sila rujuk Perintah Kanun Hukuman Jenayah Syariah 2013. LELAKI BERLAGAK MENYERUPAI PEREMPUAN ATAU SEBALIKNYA 198 (1) mana2 lelaki yg memakai pakaian perempuan dan berlagak menyerupai perempuan atau mana2 perempuan yg memakai pakaian lelaki dan berlagak menyerupai lelaki di mana2 tempat awam t... more »

BN Harus Berhenti Menyerang P Waythamoorth.....

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Democratic Action Party [image: Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Abdul Rahman Dahlan dan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin perlu berhenti menyerang P Waythamoorthy kerana meletakkan jawatan sebagai Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri dan Senator. Ahli Parlimen DAP Serdang, Ong Kian Ming berkata, ini kerana kerajaan di bawah kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sememangnya gagal menunaikan janji dalam Memorandum Persefahaman (MoU) yang dimeterai antara BN dan Hindraf sebelum PRU-13 lalu. Katanya, Waythamoorthy meleta... more »

Khalid Ibrahim tak puas hati dengan ...

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 hour ago
"Saya ingat, tidak boleh guna maklumat itu (hasil kajian UMCEDEL) untuk putar belit keinginan rakyat. Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim mempersoal kajian Pusat Demokrasi dan Pilihan Raya Universiti Malaya (Umcedel) berhubung kajian mereka bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim lebih dikehendaki sebagai ke jawatan tersebut. Khalid berkata hasil kajian tersebut tidak menggambarkan keinginan rakyat Selangor secara keseluruhannya dan bersifat akademik Universiti Malaysia (UM) semata-mata, lapor Berita Harian hari ini. "Saya ingat, tidak boleh guna maklumat itu (hasil kajian UMCEDEL... more »

Taipingmali (tm)

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Taipingmali (tm) ------------------------------ Malaysiakini Sahkan RBA Wujud Posted: 24 Feb 2014 04:40 AM PST Malaysiakini hari ini melaporkan bahawa beberapa laman Facebook milik pembangkang telah tidak dapat dilayari kerana telah disekat oleh kerajaan. Menurut portal pembangkang itu, antara yang disekat ialah Facebook 'We Fully Support Pakatan (DAP)'. Timbalan Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Jailani Johari bagaimanapun menafikan mengambil tindakan menyekat mana-mana facebook, mahupun apa-apa media milik pembangkang. Menurut Datuk Jailani, kerajaan bersifa... more »

Bukti BR1M menambah kasih sayang terbongkar

Orang ni at Orang ni - 1 hour ago
Kah..kah..kah..kah... *https://www.facebook.com/photo.php fbid=701475179902610&set=a.417874018262729.109143.417871221596342&type=1*
Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: