Jumaat, 28 Februari 2014

3534. Bantu dan Hentam.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   

Cara Tidak Menghalalkan Hukum. 


s3v3n - copyright©

SISI BUKIT
keadilan,kebenaran,kebersamaan

NAJIB, TOLONGLAH PESAWAH, 

NAIKKAN HARGA LANTAI PADI KE RM1.50KG.


Masyarakat hanya melihat harga getah jatuh. Masyarakat pesawah atau pengusaha padi kita hampir tidak peduli. Jadi,satu laman sesawang dilancarkan untuk membantu dan membela pesawah padi atau pengusaha padi di Malaysia. Laman sesawang ini membolehkan masyarakat Malaysia yang menyokong dengan membuat petisyen. Petisyen boleh dibuat di sini.http://www.gopetition.com/petitions/kempen-tandatangan-tuntutan-kenaikan-harga padi-dariRM07.5kg kepada-RM1.50kg                     
Harga Lantai padi perlu dinaikkan daripada RM0.75 sekilogram kepada RM 1.50 sekilogram.Petisyen dilancarkan untuk mengumpulkan sokongan dan tandantangan seluruh rakyat Malaysia untuk membela nasib para petani terutama pengusaha tanaman padi yang menghadapi masalah pemasaran dan pengeluaran. Lagi berita di FB Bela petani.
Sumber: http://sisibukit.blogspot.com/2014/02/najib-tolonglah-pesawah-naikkan-harga.html

Gempar!! 

Mahathir Hentam Lagi Golongan Ulama 

Dalam Tulisannya.. ADDIN

Tun Dr Mahathir Mohamad yang diserang dengan tuduhan anti hadis kerana dikatakan menyokong intelektual Melayu, Dr Kassim Ahmad mempertahankan dirinya dengan mempersoalkan apakah umat Islam wajib menerima apa sahaja disampaikan golongan fasih berbahasa Arab walaupun jelas bertentangan dengan ajaran Islam. 

Bekas perdana menteri paling lama berkhidmat itu turut mempersoalkan apakah umat Islam perlu mengiktiraf sesiapa sahaja yang mendakwa dirinya sebagai ulama

"Amatlah merbahaya dan mengelirukan apabila sesiapa sahaja, hanya kerana fasih dalam bahasa Arab dan mendapat ijazah sarjana dalam bidang agama Islam, diberi gelaran ulama," tulis Dr Mahathir dalam blognya www.chedet.cc.

"Perpecahan umat Islam kepada pelbagai mazhab adalah disebabkan orang seperti ini. Pengikut mereka turun temurun bermusuh dan membunuh. Tidak ada toleransi di kalangan mereka sedangkan al-Quran tidak menyuruh kita bermusuh walaupun dengan penganut agama lain, melainkan mereka bermusuh dengan kita."

Menurut Dr Mahathir, umat Islam lemah hari ini kerana ajaran "golongan ulama" ini yang tidak boleh ditegur dan menuntut kesetiaan tidak berbelah-bahagi kepada mereka.

"Memberi label dan mengecap orang apabila kita tidak bersetuju dengannya memanglah satu cara orang yang tidak sanggup berhujah. Terima sahajalah apa yang didakwa oleh mereka tanpa berfikir. Jangan guna akal fikiran yang dikurniakan oleh Allah kerana ini kononnya dilarang oleh agama Islam.

"Saya sekarang dilabel, iaitu diberi gelaran atau dicap anti hadis kerana kononnya saya sudah jadi penyokong Kassim Ahmad yang diberi gelaran sama," katanya.

Kassim kini disiasat oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) berhubung kenyataan kontroversi yang dikeluarkannya di seminar "Pemikiran Kassim Ahmad: Suatu Penilaian", anjuran Yayasan Kepimpinan Perdana yang dinaungi Dr Mahathir apabila mendakwa sesetengah ulama di Malaysia meniru sistem "kasta paderi".

"Apa pula dengan orang yang utamakan hadis berbanding firman Allah yang terdapat dalam al-Quran yang kita terima sebagai wahyu daripada Allah. Berkenaan dengan zina, apakah hukum yang terdapat dalam al-Quran. Dan apakah yang terdapat dalam hadis.

"Yang manakah lebih utama, wahyu dan firman Allah atau hadis yang diriwayatkan oleh beberapa keturunan manusia biasa, yang dikaji, disah atau ditolak oleh pakar hadis yang juga manusia biasa 200 tahun kemudian? Salahkah jika kita pilih al-Quran yang jelas dan satu yang tidak berbeza-beza dan oleh itu tidak merejam dan menembak mati dengan ‘mesingun’ perempuan yang dituduh berzina," tulis Dr Mahathir lagi dalam blognya.

Dalam forum baru-baru ini Kassim berkata, umat Islam terbahagi dua apabila mempersoalkan hadis untuk menginterpretasikan al-Quran dan berkata Nabi "hanyalah sebagai penyampai maklumat Allah."

Dalam ucapannya bertajuk "Ucapan kepada konferensi politik nasional untuk menentukan hala tuju negara Malaya untuk 30 tahun akan datang", Kassim turut mempersoalkan pemakaian tudung oleh wanita Islam dan bekata "rambut bukanlah sebahagian daripada aurat."

Susulan kenyataan kontroversinya itu, Ketua Pengarah Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), Datuk Othman Mustapha berkata, pihaknya akan memanggil Kassim untuk disiasat.

Dr Mahathir tampil mempertahankan Kassim secara terbuka dan mengatakan Kassim dituduh anti hadis kerana golongan yang tidak sukakannya tidak berani berdebat dengan bekas presiden Parti Sosialis Rakyat Malaysia (PSRM) itu.

Sementara itu, dalam khutbah Jumaat minggu lalu, Jakim mengingatkan umat Islam di negara ini untuk terus beriman dengan Allah, menerima dan patuh kepada hadis, dan juga menjelaskan perkataan "Nabi" adalah sedia ada termaktub di
dalam undang-undang Islam. ~tmi

Sumber: http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/02/gempar-mahathir-hentam-lagi-golongan.html

Alahai ..kenapa 'anu' abang tak naik ni??

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 hour ago
EDISI MALAM JUMAAT. BUKAN FANTASI TAPI REALITI ... Lawak memang lawak. Tapi itulah kuasa Allah. Teringat satu kuliah agama, buat jahat pun Allah izin, apa lagi buat baik. CUMANYA Buat jahat Allah izin tapi ALLAH TAK REDHA!! Apa nak dikato, mungkin selama ini si bangsat ni ingat 'anu' dia power kot. Nak test wanita ini. Aku rasa sama ada doktor muda ataupun jururawat. Sebab apa .. korang baca selanjutnya .. Kuala Lumpur: Seorang wanita yang juga kakitangan kerajaan berusia 24 tahun terselamat daripada dirogol pemandunya sendiri apabila alat sulit lelaki itu tiba-tiba tidak berfungsi... more »

REZQEEN HILL

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
REZQEEN HILL ------------------------------ Gambar Tren #AmpangLine #RapidKL Tersebar #1Malaysia @NajibRazak Posted: 26 Feb 2014 11:14 PM PST Membanggakan apabila merasai sendiri pengalaman berada di dalam tren baru aliran Ampang yang bakal memulakan khidmat sepenuhnya di kota raya Kuala Lumpur pada penghujung tahun 2015. Itu antara perasaan teruja berbaur bangga para wakil media yang dibawakan khas untuk melihat secara rasmi LRT tersebut di sini. Saya merupakan antara kalangan wakil media yang dibawa ke CSR Zhuzhou Electric Locomotive Co. Ltd, Hunan, China bagi melihat sec... more »

Fakulti Siyasah Syar'iyah

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Fakulti Siyasah Syar'iyah ------------------------------ Aik ... Malam apa ni ...? Posted: 27 Feb 2014 06:15 AM PST Aik ... Malam apa ni ...? Malam Juma'at ker ...? Mari Menonton SeBentar ...? Posted: 26 Feb 2014 06:19 PM PST Selamat Menonton ... You are subscribed to email updates from Fakulti Siyasah Syar'iyah To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Al Ikram

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Al Ikram ------------------------------ BUKA KEMBALI SIASATAN MUSA AMAN Posted: 26 Feb 2014 09:07 PM PST You are subscribed to email updates from Al Ikram To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

TINTA MUTIARA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
TINTA MUTIARA ------------------------------ ALAMAK, PEDASNYAAAAA !!! Posted: 26 Feb 2014 05:54 PM PST Makanan halal dan politik haram NIK ABDUL AZIZ BIN NIK MAT Saya dimaklumkan tentang penganjuran Ekspo Makanan Halal Antarabangsa Kelantan 2014 yang akan berlangsung mulai esok 25 Rabiul Akhir 1435H bersamaan 25 Februari 2014 selama lima hari di Stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu. Teringin sekali saya untuk turut sama meninjau dan melihat sendiri makanan halal yang dipamerkan di dalam ekspo ini tetapi kesihatan saya sedikit tidak mengizinkan. Bahkan mulai hari ini, sa... more »

Lagi Kes Umat Islam Di Tindas(Video 18SG)

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 2 hours ago
Lihat bagaimana nasib saudara kita di Afrika>> Saksikan video dibawah pula >Salah seorang imam masjid salahuddin di aleppo mengistiharkan jihad aleppo semasa awal revolusi

Surat Dr Mahathir Semasa Tunku Lemah Menghadapi Kebiadapan Orang-Orang Cina.

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
Info Pakatan Rakyat *KENAPA ORANG CINA PERLU TOLAK BEE END DI PRK KAJANG INI RAHSIA BESAR...* *MAHATHIR MEMANG RASIS SEJAK LAHIR heheee..MADDEY KUTTEY ADA DUA SUDU KETURUNAN DARAH PAKISTAN.???....CUBA BACA SURAT INI... * *Batu 6, Titi Gajah, Alor Star, 17 hb. Jun 1969 Y.T.M. Tunku, Patek berasa dukachita kerana tujuan patek membuat kenyataan kepada akhbar telah di-salah faham oleh Y.T.M. Tunku. * *Sa-benar-nya tujuan patek sama-lah juga dengan tujuan Tunku, ia-itu untok menyelamatkan negara ini daripada bahaya yang menganchamkan-nya. * *Pendapat-pendapat Tunk... more »

13 Perkara yang Perlu Dijaga Oleh Wanita Muslim

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 2 hours ago
1. Bulu kening – Menurut Bukhari, Rasullulah melaknat perempuan yang mencukur atau menipiskan bulu kening atau meminta supaya dicukurkan bulu kening.(Petikan dari Hadis Riwayat Abu Daud Fi Fathil Bari.) 2. Kaki dan semacam hantu loceng – Dan janganlah mereka (perempuan) membentakkan kaki (atau mengangkatnya) agar diketahui perhiasan yang mereka sembunyikan – (Petikan dari Surah An-Nur Ayat 31.) Keterangan : Menampakkan kaki dan menghayunkan/ melenggokkan badan mengikut hentakan kaki terutamanya pada mereka yang mengikatnya dengan loceng…sama juga seperti pelacur dizaman jahiliyah ... more »

Pentadbiran Najib diserang Daim dan Mahathir

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
[image: Pentadbiran Najib diserang Daim dan Mahathir] *Daim Zainuddin yang dilihat sebagai regu kepada Dr Mahathir Mohamad dan juga menjadi “jubir”, jurubicara untuk menghodohkan Najib Razak dan kerajaannya, tidak mudah diam. * *Daim terus bercakap tanpa melihat suasana dan memilih “cerlak” (masa dan ketika) untuk bercakap. Seperti sudah tidak ada simpati dan sokongan lagi daripada Daim kepada Najib sebagai perdana menteri.* *Terbaru, Daim terus mengkritik Najib dengan mengulangi pandangan dan kesimpulan buruk ke atas kepimpinan Najib seperti dibuat beberapa kali sebelum ini. ... more »

PELIK TETAPI BENAR....

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
Mistor Suarez *[image: PELIK TETAPI BENAR.....SYARIKAT PENERBANGAN MAS ( Malaysia Airlines )..yang popular dengan "Nasi Lemak Telanjang MAS" tiap tahun rugi bila buat laporan kewangan.Amat berbeza dengan Airasia yang dikendalikan swasta ..tetap untung walaupun berkurangan.. AIRASIA Catat Penyusutan Keuntungan Sebelum Cukai Bagi 2013..TETAPI TETAP UNTUNG...~~~!!! KUALA LUMPUR, 26 Feb (Bernama) -- Syarikat penerbangan kos rendah, AirAsia Bhd, mencatatkan keuntungan sebelum cukai yang ketara lebih rendah berjumlah RM363.182 juta bagi tahun kewangan berakhir 31 Dis, 2013 daripada RM962.... more »

Taib Mahmud Ada Harta Bernilai RM46 Billion Rupanya..

Soz Cyili at Ameno World - 3 hours ago
Tue diaaaaaaaa Mak aiiiii bapak gila kaya nak mampos orang tua neh. Harta peribadi dia aje bernilai RM46billion beb.  46 billion tue. Bukan juta2 beb. Tapi billion tue beb. Dan, harta keluarga Taib pula semua sekali di anggarkan bernilai RM64billion.  Yakni ; Harta Taib semata2 = RM46b Harta family Taib = 64b - 46b = 18b Anak beranak dia, adik beradik dia semua sekali dikumpul2 adalah

BN Menggunakan watak anime untuk menarik undi. TROLOLOL ‬

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
The Obefiend Blog Addict Anonymous [image: BN Menggunakan watak anime untuk menarik undi. TROLOLOL! #BnPilihanOrangMuda]

Wakil Duta Indonesia Dakwa Banyak Keraguan dalam Kes Bunuh dan Bunuh Diri Libatkan Pembantu Rumah di Sungai Buloh

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 4 hours ago
*Polis Sangkal Keraguan Indonesia Berhubung Kematian Pembantu Rumah* [AA] KUALA LUMPUR: Polis menyangkal dakwaan wakil Duta Besar Republik Indonesia (RI) untuk Malaysia bahawa terdapat banyak keraguan dalam kes bunuh dan bunuh diri yang melibatkan pembantu rumah negara itu dan dua kanak-kanakdi Taman Sri Putra, Sungai Buloh pada Selasa lalu. Ketua Polis Daerah Sungai Buloh, Supt Junaidi Bujang berkata setelah proses bedah siasat yang dijalankan oleh di bilik mayat Hospital Sungai Buloh pada malam Selasa lalu mengesahkan kecederaan yang dialami oleh pembantu rumah dan kedua-dua kan... more »

Rosmah ni benar-benar sibuk atau hanya menyibuk?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 4 hours ago
Kesibukan berkhidmat untuk rakyat membuatkan isteri perdana menteri Rosmah Mansor tidak lagi mempunyai masa untuk melayan hobinya sendiri. Perkara itu diluahkannya ketika berucap dalam sebuah majlis perasmian Hari Kraf Kebangsaan 2014 di Kompleks Kraf di Kuala Lumpur hari ini. "Semua telah diambil (rakyat) dari saya termasuk masa saya, hobi saya. "Saya sampai tiada masa untuk bermain badminton sekarang. Saya hanya luangkan masa untuk rakyat," katanya. Sementara itu, Rosmah juga menyarankan pengusaha batik agar lebih peka dengan tema terkini supaya corak yang dihasilkan lebih menar... more »

Sampai juga Dato Seri Anwar Ibrahim ke Jepun... Ma Alif Chai jangan terkejut

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
Abd Ghani B.Hashib [image: Sampai juga Dato Seri Anwar Ibrahim ke Jepun... Ma Alif Chai jangan terkejut]

Angkara Berdemo Aman Di Putrajaya, MAS Hukum Kakitangan Sendiri.

Soz Cyili at Ameno World - 4 hours ago
Loser. Padan la meniaga asyik rugi aje. Pentingkan diri sendiri, hak pekerja tak terbela, lepas tue buat perjanjian perniagaan yang berat sebelah dan lebihkan kroni, bila dah rugi balik2 rakyat aje kena bailout dari tahun ke tahun. Sampai bila MAS nak sedar diri? Menyusahkan semua orang je. Tak pasal2. Hey MAS, aku cadangkan jual aje la syarikat neh kat orang asing. Bukan itu ke yang orang

Mahkamah tetapkan 30 Mac,dengar kes ketepi perintah saman RM2 juta.

mantaro at SISI BUKIT - 4 hours ago
Peguam PAS ziarah Tuan Guru Haji Abdul Hadi .Peguam PAS , Tuan Haji Asmuni Awi,Tuan Mohd Fitri dan Setpol Tuan Guru bergambar di rumah Tuan Guru Haji Abdul Awang seusai pemfailan mengetepikan perintah kehakiman ingkar pagi tadi di Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu. Kuala Terengganu- Setiausaha Politik Presiden PAS, Dr Samsuri mengiringi peguam Dato' Seri Presiden, Tuan Haji Asmuni Awi dan pasukannya untuk menfailkan permohonan untuk mengenepikan perintah penghakiman ingkar bagi kes saman fitnah oleh Mohd Shamsul Mat Amin,bekas calon PKR Dun Bukit BesiTurut serta Ketua Penerangan Pas T... more »

Ustaz ni kata haram undi Anwar Ibrahim di Kajang AnakSgDerhaka

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
*Dengan bersandarkan beberapa hujah yang dibacanya dari media-media yang ditunggang oleh UMNO/BN, Ustaz Mohd Syamsul ni mengeluarkan satu resolusi bukan fatwa katanya.* *Tulis Ustaz ini dalam satu status di Facebook miliknya "Resolusi NGO Suara Pondok Kelantan menyebut "Adalah bermula Pengundi Islam di Kajang hendaklah ia barang mengetahui bahawasanya Haram mengundi Anwar Ibrahim pada musim ini di atas 3 sebab musabab.-* *(1) Adalah lisannya jelas menyebut menyokong keselamatan Negara Haram Israel.* *(2) Adalah menyokong saki baki sejenis kaum Nabi Lut as.* *(3) Adalah ianya b... more »

Ahmad Maslan kena bantai kaw-kaw kerana terlebih cerdik!!!

PBO™ at pen buruk online ™ - 5 hours ago
Agak-Agak lah Ahmad Maslan kalau ya pun lu nak MENGAMPU untuk mendapat Jawatan MENTERI Penuh, MENTANG-MENTANG lah Ulul Amri lu akan membuat ROMBAKAN KABINET waaaahhhh lu punya AMPU betul-betul tahap Orang GILA NAK MAMPOS beb. Lu tahu tak Ahmad Maslan hanya Orang Gila Nak Mampos aje yang sanggup PUJI DIRI dengan AYAT Tiada Kerajaan Di Dunia Ini Yang Sebaik BN (BARANG NAIK @ BINI NAJIB)... kah kah kah!. Memang BETUL Tiada Kerajaan Di Dunia Ini Yang Sebaik BN dalam MEROMPAK DAN MENYAMUN HARTA RAKYAT dari DULU KINI dan SELAMANYA, disamping mempunyai Pemimpin yang BERTARAF DUNIA BOROS BE... more »

Kredibiliti dan Zaid Ibrahim - Rafizi Ramli Oleh Rafizi Ramli

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
[image: Kredibiliti dan Zaid Ibrahim - Rafizi Ramli] *Sejak mengumumkan menjadi calon PRK Kajang, Datuk Zaid Ibrahim melontarkan pelbagai tuduhan terhadap Keadilan dan Datuk Seri Anwar Ibrahim. Ini termasuklah tuduhan yang mempersoalkan ketelusan, integriti dan budaya politik yang dibawa Keadilan.* *Kebelakangan ini, Datuk Zaid Ibrahim membuat cabaran untuk berdebat pula dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim, juga atas alasan ketelusan dan integriti.* *Saya pada mulanya tidak mahu memberi maklum balas tetapi selepas ditanya berkali-kali terutamanya oleh FreeMalaysiaToday yang ghaira... more »

Kejam, Tahanan Kanak-Kanak Jadi Makanan Anjing di Korea Utara

Nas Rul at dairishare - 5 hours ago
Korea Utara, mempunyai pelbagai rekod yang mengerikan dalam pemerintahannya. Dipetik dari Dailymail, salah seorang bekas banduan di penjara Korea Utara, Ahn Myong Chol, menceritakan sebuah kisah ngeri tentang kanak-kanak malang yang menjadi makanan anjing dan dikebumikan hidup-hidup. Ahn Myong Chol adalah salah seorang yang berjaya melarikan diri dari Korea Utara dan akhirnya bekerja di Korea Selatan. Kini selepas ia berjaya membelot dan menjadi pengurus organisasi Bebaskan Gulag Korea Utara, ia menceritakan pengalamannya semasa menjadi saksi kekejaman di sana. Beliau pernah melih... more »

Ternyata Firaun Telah Menguasai Teknologi Eletrik Tanpa Wayar

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 6 hours ago
Pandangan dan pendapat bahawa tamadun berkembang daripada tahap primitif kepada peringkat yang lebih maju merupakan satu penyelewengan yang cuba dicipta oleh para evolusionis dalam sejarah. Sekiranya seseorang menyelidik dan meneliti pendapat para evolusionis, serta mengkaji sumber rujukan dan penemuan sejarah, pasti anda akan menemui terdapat banyak tamadun kuno yang menggunakan teknologi lebih maju dan canggih. Tinggalan daripada tamadun Mesir purba iaitu tamadun Maya dan Sumeria, menunjukkan bahawa terdapat pelbagai cabang sains seperti elektrik, elektrokimia, elektromagnetik, ka... more »

Gempar!! Mahathir Hentam Lagi Golongan Ulama Dalam Tulisannya.. ADDIN

atsixty at ZAKRI ALI - 19 minutes ago
*Tun Dr Mahathir Mohamad yang diserang dengan tuduhan anti hadis kerana dikatakan menyokong intelektual Melayu, Dr Kassim Ahmad mempertahankan dirinya dengan mempersoalkan apakah umat Islam wajib menerima apa sahaja disampaikan golongan fasih berbahasa Arab walaupun jelas bertentangan dengan ajaran Islam. Bekas perdana menteri paling lama berkhidmat itu turut mempersoalkan apakah umat Islam perlu mengiktiraf sesiapa sahaja yang mendakwa dirinya sebagai ulama"Amatlah merbahaya dan mengelirukan apabila sesiapa sahaja, hanya kerana fasih dalam bahasa Arab d... more »

Najib, tolonglah pesawah, naikkan harga lantai padi ke RM1.50kg.

mantaro at SISI BUKIT - 21 minutes ago
Masyarakat hanya melihat harga getah jatuh .Masyarakat pesawah atau pengusaha padi kita hampir tidak peduli.Jadi,satu laman sesawang dilancarkan untuk membantu dan membela pesawah padi atau pengusaha padi di Malaysia.Laman sesawang ini membolehkan masyarakat Malaysia yang menyokong dengan membuat petisyen.Petisyen boleh dibuat di sini.http://www.gopetition.com/petitions/kempen-tandatangan-tuntutan-kenaikan-harga padi-dariRM07.5kg kepada-RM1.50kg Harga Lantai padi perlu dinaikkan daripada RM0.75 sekilogram kepada RM 1.50 sekilogram.Petisyen dilancarkan untuk meng... more »

Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: