Isnin, 17 Februari 2014

Aneh. 3476.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com   

LAWAK PS4 (GAMBAR)

Na'im Nikmat at Na'im Nikmat @blog - 7 minutes ago

[TERGEMPAR] Makhluk Laut Aneh Berjaya Di Rakam | [EKSKLUSIF] Video MAKHLUK LAUT

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 25 minutes ago
*[TERGEMPAR] Makhluk Laut Aneh Berjaya Di Rakam | [EKSKLUSIF] Video MAKHLUK LAUT | *Makhluk laut aneh yang masih belum dikenal pastikan jenisnya berjaya di rakam oleh kamera sebuah lombong minyak. [image: makhluk-aneh2] Dipetik dari LiveLeak, makhluk ini kelihatan mengelilingi sebuah paip dari pelantar minyak yang mana terdapat kamera pengawas di sebelahnya. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* Kemunculan makhluk seperti raksasa laut ini juga menimbulkan perdebatan di antara pemerhati hidupan laut ataupun pengguna internet. Video haiwan ini juga telah dimuat naik di laman Youtube dan te... more »

.

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
. ------------------------------ Jangan pedulikan kepada Zaid Ibrahim Posted: 16 Feb 2014 04:08 PM PST SUSUPAN PAGI *Beberapa* rakan FB saya bertanya saya kenapa dan untuk apa Zaid Ibrahim hendak bertanding di Kajang. Tidak perlu untuk saya menjawab pertanyaan itu kerana ia sia-sia sahaja. Tetapi dasar orang bertanya ia ingin juga mengetahui mengenai pandangan kita terhadap langkah Zaid itu. Saya tidak memberi jawaban yang kompleks tetapi sekadar mengatakan, Zaid boleh bertanding kerana beli... more »

PENGHUNI GUA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
PENGHUNI GUA ------------------------------ AL JUBURI DILIWAT KHALID !!!!!!! KAH KAH KAH !!!!! Posted: 16 Feb 2014 07:27 AM PST BERITA MSTAR Sabtu Februari 15, 2014 Khalid Enggan Tandatangan Surat Letak Jawatan Oleh JOCELINE TAN PETALING JAYA: Cita-cita Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menjadi Menteri Besar Selangor menerusi pelan hebatnya mungkin tidak akan kesampaian.Ia berikutan penyandang jawatan itu, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim enggan meletak jawatan. Berdasarkan sumber peringkat tertinggi, Abdul Khalid dijadualkan perlu menandatangani surat perletakan jawatan yan... more »

Demi Kerja, Sesungguhnya Manusia Dalam Kerugian

Mantot at Cursing Malay : Terus Terang - 1 hour ago
Aku dalam proses transition dalam hidup aku. Aku dah sedar hidup aku akan kekal stable tapi stagnant kalau aku teruskan hidup aku sekarang ni. Ada masanya aku fikir, lagi 10 tahun kalau aku tengok balik apa yang aku buat sekarang, adakah aku akan gembira dengan apa yang aku dah buat? Aku hantar surat resignation aku hari tu. Kena reject. Kau bayangkan kalau kau hantar surat resignation kena reject mesti kau hepi sebab kau rasa dihargai, tapi aku tak rasa hepi. Aku rasa benda tu beban. Aku rasa cara hidup kita di Malaysia ni tak betul sebab kita terlalu bagi banyak masa kepada kerja ... more »

Penerima wang bantuan banjir kecewa dapat sampul kosong..

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
Seorang penerima wang bantuan banjir kecewa apabila salah satu sampul wang yang diterimanya dalam majlis penyerahan di Dewan Sukpa, kelmarin didakwa kosong. Abdul Shukor Azid@Aziz, 49 dari Taman Beserah di sini berkata, akibat masalah itu dia gagal mendapatkan RM250 bantuan daripada kerajaan negeri. Menurutnya, dia tidak menyalahkan sesiapa dalam hal itu bagaimanapun sedikit terkilan kerana aduannya kepada pegawai yang bertugas semasa majlis penyerahan tiada kata putus. “Saya ada bertemu pegawai termasuk dari Majlis Keselamatan Negara (MKN) melaporkan perkara ini namun aduan saya... more »

MAHKAMAH TINGGI KUALA LUMPUR PERINTAH NST BAYAR RM350,000 BERSAMA KOS DAN FAEDAH KEPADA DATO' HUSAM MUSA KERANA MEMFITNAH!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur memerintahkan akhbar New Straits Times (NST) agar membayar RM350,000 kepada Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa kerana memfitnahnya. * *Hakim Datuk Su Geok Yiam, dalam perintahnya hari ini mengarahkan pembayaran itu sebagai gantirugi am, teladan dan kerosakan teruk akibat berita yang dilaporkan oleh akhbar itu.* *Hakim juga memerintahkan kos sebanyak RM10,000 bagi bicara taksiran ganti rugi hari ini dan faedah dari tarikh pemfailan tindakan ini di mahkamah.* *Pada 12 April 2013, mahkamah memberikan kemenangan kepada Husam dalam kes ini dan hari i... more »

MiLo SuaM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
MiLo SuaM ------------------------------ - Undi Anwar bermakna undi Amerika kata Tun Mahathir - Ubah Liabiliti anda menjadi ASET! - Perodua, Honda dan Nissan - Penutup lubang meja snooker dibuat daripada kulit babi - Akhirnya daging babi itu dimakan oleh mereka Undi Anwar bermakna undi Amerika kata Tun Mahathir Posted: 17 Feb 2014 01:11 AM PST Ubah Liabiliti anda menjadi ASET! Posted: 16 Feb 2014 11:03 PM PST Perodua, Honda dan Nissan Posted: 16 Feb 2014 07:36 PM PST Penutup lubang meja snooker dibuat daripada kulit babi Posted: 16 Feb 2014 ... more »
Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">

Tiada ulasan: