Ahad, 16 Februari 2014

To be change. 3461


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com    

Lebih 16,000 warga asing bawa kuman TB

KUALA LUMPUR - Berdasarkan data saringan pemeriksaan kesihatan ke atas pekerja asing sepanjang 2013, Turbecolosis (TB) atau batuk kering merupakan kadar penyakit tertinggi dalam kalangan mereka, kata Timbalan Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr Hilmi Yahaya. Beliau berkata berdasarkan data Agensi Pemantauan Pemeriksaan Perubatan Kesihatan (Fomema), TB mencatatkan jumlah kes sebanyak 16,751 atau 45 peratus daripada jumlah kes keseluruhan, manakala Hepatitis B sebanyak 5,348 kes (14 peratus) dan penyakit kelamin berjangkit (STD) ketiga tertinggi dengan 1,839 kes (1.4 peratus).

Dr Hilmi berkata, sebaik sahaja mereka dikesan mempunyai penyakit itu, majikan mereka diarahkan untuk menguruskan penghantaran pulang dengan segera kerana dikhuatiri akan berjangkit. "(Mengikut prosedur), kita perlu memastikan mereka yang masuk kerja secara sah, diperiksa (tahap kesihatan) terlebih dahulu...kemudian kalau tak ada penyakit, baru dibenarkan berdaftar dan bekerja di Malaysia," katanya sewaktu berucap pada majlis perasmian pembukaan Fomema cawangan Kuala Lumpur di sini, semalam.

Sementara itu, Dr Hilmi menggesa para majikan untuk lebih proaktif serta telus dalam memastikan pekerja mereka dapat menjalani pemeriksaan kesihatan melalui Fomema. Beliau berkata selain tanggungjawab untuk memastikan pekerja mereka melepasi pemeriksaan itu sebelum mendapatkan permit pekerjaan, majikan perlu memastikan pekerja mereka mempunyai Skim Perlindungan Insurans Kesihatan Pekerja Asing (SPIKPA). Beliau berkata langkah ini penting bagi memastikan pekerja asing di Malaysia dilindungi insurans selain memastikan kadar rawatan mereka tidak ditanggung sepenuhnya oleh pembayar cukai. "Majikan yang (sengaja) tak ambil insurans untuk pekerja adalah tidak adil...kita tak mahu rakyat dibebani oleh (rawatan kesihatan) pekerja asing," katanya.- Bernama

Sumber: http://btmmari.blogspot.com/2014/02/lebih-16000-warga-asing-bawa-kuman-tb.html

Aduh! Apaan Ustaz ini ? Melampau bangat!

alhusseyn at al-Husseyn - 3 minutes ago
Orangnya ganteng, tampak segak dan kacak.Tapi lo!...punya perangai yang tidak padan dengan sosok atau rupanya.Tambahan pula ada gelaran sebagai Ustaz.... Ternyata, pak ustaz juga maknusia biasa yang bisa juga melakukan salah silap persis gua dan lu! Ha! Ha! Ha! Hanyasanya ianya umpama kain putih yang bersih, kalau tercomot dengan kotoran walau sedikit pun, ianya akan lebih jelas tampak jeleknya dan sukar untuk dibersihkan semula .... Namun bagaimana para hadirin yang ada bersama dalam kejadian ini terus saja 'mengaminkan' aksi ganas sang ustaz? Sila lihat aksinya , tapi... more »

Cucu Tok Selampit

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 minutes ago
Cucu Tok Selampit ------------------------------ - Kumpulan Professional Cina Pula Membantah Video @teresakok - Kenyataan Media - SPAD Tak Akan Berkompromi Pemandu Lori Yang Melanggar Undang-Undang - SPAD Perlukan Kerjasama Orang Ramai Buat Aduan Pemandu Teksi Warga Asing Kumpulan Professional Cina Pula Membantah Video @teresakok Posted: 14 Feb 2014 10:00 PM PST Bukan sahaja kaum Melayu dan India yang muak dengan video kontroversi Teresa Kok, kaum Cina sendiri mula membuat bantahan dan protes secara terbuka. Pagi tadi, Kumpulan Profesional Cina telah menga... more »

Apa Yang Tersirat

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 14 minutes ago
Apa Yang Tersirat ------------------------------ Ops Lalang: Anwar Juga Sokong: Tun Dr Mahathir Posted: 15 Feb 2014 03:07 AM PST Presiden MCA Datuk Liow Tiong Lai mendakwa bahawa OPS Lalang pada tahun 1987, sebenarnya berpunca daripada tindakan Anwar yang menghantar guru-guru yang tidak mahir bercakap cina ke sekolah cina. Tindakan beliau itu, menyebabkan bantahan besar-besar persatuan cina yang mendukung sekolah jenis venakular itu. Sementara itu Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata Datuk Seri Anwar Ibrahim turut memainkan peranan penting menjayakan Ops ... more »

JANTUNG MUADZIN MENGUMANDANGKAN AZAN SETELAH MENINGGAL DUNIA

Suatu Perjalanan Maya at SUATU PERJALANAN MAYA - 19 minutes ago
Kisah nyata dari Arab Saudi. Dr Jasim Al Haditsy, seorang penasihat kesihatan jantung di Hospital di Riyadh menceritakan.. “Salah seorang rakanku bercerita kepadaku, suatu malam semasa dia bertugas ada seorang pesakit yang meninggal dunia Untuk memastikan kematian pesakit tersebut, dia meletakkan stetoskop di dada pesakit tersebut kemudian mendengar suara azan,’Allahu Akbar, Allahu Akbar, Asyhadu alla ilaha illallah’ Dia berkata,”saya rasa sudah azan subuh…..pukul berapa sekarang???” Jururawatnya berkata : “pukul satu pagi” Saya tahu bahawa masa itu belum masanya solat Subuh K... more »

tun faisal dot com

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 24 minutes ago
tun faisal dot com ------------------------------ Analisis #PRKKajang vs #Kajang, masih ramai pemimpin BN yang #SyokSendiri? @NajibRazak #KajangMove Posted: 14 Feb 2014 04:00 PM PST *Pemimpin BN syok sendiri sebab Barisan Nasional kalah perang siber - Khairy* Masih ingat artikel ini? *Analisis #PRKKajang vs #Kajang - Bukti Pemimpin BN #SyokSendiri ... @NajibRazak* http://tunfaisal.blogspot.com/2014/02/analisis-prkkajang-vs-kajang-bukti.html Artikel ini telah mengesah dan memperkukuhkan kenyataan YB Khairy Jamaluddin bahawa pemimpin BN syok sendiri dan itu mengakibatka... more »

Duke of UMNO

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 24 minutes ago
Duke of UMNO ------------------------------ - MEMANG LAWAK..!!! AKSI "TAK BOLEH BELLAHHH" MASUK RUMAH HANTU..!!! - PEDASSS...!!! MAJLIS FATWA SINDIR SAPA NI..??? - 13 MEI 1969: PAKCIK HUSSAIN MENGAKU POTONG BANYAK TELINGA ORANG..!!! - MAZNIRA JALUBI, GADIS DIFITNAH MURTAD MANGSA "GAME" RED BEAN ARMY? - LEPAS DIPENJARA DI SWEDEN, AZIZUL-SHALWATI AKAN DIHALAU KELUAR..??? - SEDIH..!!! BANGSA MELAYU PENANG KINI TERDESAK MENYEMBAH GUAN ENG..!!! - PAGI-PAGI DAH RM30,000.. NAK TOLONG RAKYAT BUAT APA? MEMANG LAWAK..!!! AKSI "TAK BOLEH BELLAHHH" MASUK RUMAH HANT... more »

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 24 minutes ago
TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT ------------------------------ Empat beradik dinasihat tidak kembali ke Sweden Posted: 15 Feb 2014 05:47 AM PST You are subscribed to email updates from TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

TV3 guna video 2007 lapor bantuan banjir BN di Sabah

ReJaM© at MiLo SuaM - 35 minutes ago
‎DIFAHAMKAN sekarang sedang berlaku banjir besar di Sabah. Semalam Buletin Utama TV3 ada membuat laporan tentang misi bantuan Pemuda Umno, Tenom kepada mangsa banjir di Sabah.Apa yang menariknya video yang dipaparkan mempunyai kawasan yang digelapkan di bahagian kanan bawah paparan video lihat gambar berikut.Rupa-rupanya tujuan sebahagian paparan video tersebut d‎igelapkan kerana ada sesuatu

Berita gila! BR1M penawar kencing manis

ReJaM© at MiLo SuaM - 1 hour ago
‎JANGAN tak tahu, BR1M yang selama ini jelas digunakan sebagai gula-gula untuk meraih sokongan kepada Barang Naik rupanya boleh menjadi penawar kecing manis.Lihat keratan akhbar di bawah ini. Sampai tahap ini propaganda media digunakan untuk memperbodohkan penyokong Barang Naik.‎Jangan terkejut jika selepas ini ada pula artikel membincangkan tentang BR1M yang juga boleh jadi penawar sakit jantung

Telok Bakong Online

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Telok Bakong Online ------------------------------ Rakyat disuruh berjimat, Menteri membazir beli plat mewah Posted: 14 Feb 2014 11:39 PM PST Shamsul Iskandar MELAKA 14 FEB: Ketika rakyat disuruh berjimat untuk menangani kos sara hidup yang tinggi, Menteri pula yang membazir dan bermewah membeli nombor plat kenderaan. "Perdana Menteri suruh rakyat berjimat. Tetapi Menteri sendiri membazir duit hanya untuk membeli plat kenderaan sahaja," kata Shamsul Iskandar Mohd Akin, Pengerusi Majlis Pimpinan KEADILAN Melaka, Beliau merujuk pendedahan Pengerusi NGO anti-jenayah Mywatch, R... more »

Anak Sungai Derhaka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Anak Sungai Derhaka ------------------------------ Azmin Layak Ganti Khalid Ibrahim sebagai MB kata Azwan Ali Posted: 14 Feb 2014 08:24 PM PST Pengacara sensasi, Azwan Ali menganggap abangnya, Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali individu layak memegang jawatan sebagai Menteri Besar Selangor. Menurut Azwan, Azmin yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Bukit Antarabangsa itu sudah banyak berjasa kepada PKR dan negeri itu. "Isu Menteri Besar ini bukan kerana dia abang saya, namun sudah tiba masanya kerusi MB Selangor itu diserahkan kepada orang bernama Azmi... more »

Gambar Ini Telah Di Lihat Lebih Dari 1 Billion Kali

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
Jika anda ingin tahu gambar mana yang paling banyak dilihat sepanjang masa, mungkin ini lah jawapannya. Sangat mungkin, foto ini tidak asing di mata anda. Dipetik dari petapixel.com, foto ini telah dilihat lebih dari 1,000,000,000 kali. Foto yang dipilih sebagai Wallpaper lalai dari Windows XP ini disebut Bliss. Bliss memperlihatkan gambar bukit hijau di Sonoma County, Kalifornia. Foto ini diambil oleh jurugambar bernama Charles O'Rear menggunakan kamera dengan format medium. Tidak dinyatakan berapa harga yang perlu dibayar Bill Gates untuk foto ini, namun O'Rear menyebutkan harga... more »

Kekuasaan Allah- Ustaz Abdullah Khairi

Suatu Perjalanan Maya at SUATU PERJALANAN MAYA - 2 hours ago
*Kekuasaan Allah- Ustaz Abdullah Khairi*

Dekati Quran Untuk Cemerlang - Ustaz Dr Danial

Suatu Perjalanan Maya at SUATU PERJALANAN MAYA - 2 hours ago
**Untuk update terkini sila like Facebook Page : https://www.facebook.com/teamkosuke atau https://www.facebook.com/zonkuliah Group Facebook : https://www.facebook.com/groups/zonkita/ Twitter : @zonkitaorg (http://twitter.com/zonkitaorg) Sekiranya ada sebarang persoalan agama yang ingin ditanyakan kepada mana-mana ustaz, sila kemukakan soalan di FB page Ubat Apa Tok Wi? (https://www.facebook.com/tanyatokwi), insyaAllah akan postkan video jawapan di channel tersebut **

SIFIR SYURGA-NERAKA

Suatu Perjalanan Maya at SUATU PERJALANAN MAYA - 3 hours ago
"Setelah diciptakan syurga, Allah mengarahkan Jibrail : 'Pergilah meninjau syurga!' Maka Jibrail pergi kemudian kembali. Jibrail berkata : 'Wahai Tuhanku, Demi keagungan-Mu, tiada seorangpun yang mengetahui tentang syurga melainkan pasti ingin memasukinya!' Kemudian Allah "memagari" syurga dengan segala perkara yang tidak disukai. 'Wahai Jibrail, Pergilah meninjaunya.' Maka Jibrailpun pergi kemudian kembali semula. 'Wahai Tuhanku, demi keagungan-Mu sungguh aku khuatir tidak ada seorangpun yang akan memasukinya!' Kemudian Allah menciptakan neraka. Allah mengarahkan : 'Wahai Jibra... more »

Pelajar ini pandai buat 'projek' ketika yang lain sedang tidur lena!

PBO™ at pen buruk online ™ - 3 hours ago
Taktik seorang anak gadis berusia 15 tahun 9 bulan yang sering keluar awal pagi untuk berjumpa dengan teman lelakinya akhirnya terbongkar kelmarin. Dalam kejadian sekitar jam 1 hingga 2 pagi Ahad lalu, gadis tersebut telah menyelinap keluar dari rumahnya di Jalan Empawah di sini. Difahamkan gadis tersebut keluar bersama teman lelakinya menaiki sebuah motosikal ke sebuah rumah di Sungai Bidut, di sini. Ketika berada di rumah teman lelakinya, lelaki terbabit mengajak gadis itu menonton televisyen di sebuah bilik. {baca lagi klik butang papar ... } 5 artikel pilihan pembaca hari ini ... more »

Fakulti Siyasah Syar'iyah

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 hours ago
Fakulti Siyasah Syar'iyah ------------------------------ Kesiaaannnn ...! Kaahhh, kah kah ...? Posted: 14 Feb 2014 07:51 PM PST Kesiaaannnn ...! Kaahhh, kah kah ...? Kaahhh, kah kah ...? You are subscribed to email updates from Fakulti Siyasah Syar'iyah To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

REZQEEN HILL

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 hours ago
REZQEEN HILL ------------------------------ Apahal Pulak Pemuda-Pemuda #UMNO WP Buat Kat Labuan #1Malaysia @NajibRazak @KhairyKj @AzwanBro Posted: 14 Feb 2014 07:57 PM PST Hari ini Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan diketuai saudara Razlan Rafii bersama- sama kepimpinan Pemuda UMNO dari seluruh Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur serta Putrajaya berkonvoi ke seluruh pelusuk Labuan. Peserta konvoi dilepaskan oleh Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Azwan Bro sambil diiringi bersama Ketua Pemuda UMNO Labuan, saudara Rafi. Selaku tuan rumah, banyak program telah disusun bag... more »

Al Ikram

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 hours ago
Al Ikram ------------------------------ BIAWAK BERKELIARAN DI KAJANG... Posted: 14 Feb 2014 09:53 PM PST You are subscribed to email updates from Al Ikram To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Roslan SMS Corner

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 hours ago
Roslan SMS Corner ------------------------------ Semoga kekal Tan Sri Khalid sebagai MB Selangor (15/2/14) Posted: 14 Feb 2014 08:11 PM PST Semasa minggu pertama Tan Sri Khalid Ibrahim menjadi MB Selangor selepas PRU 2008, saya diarahkan oleh Presiden PAS untuk pergi berjumpa beliau atas urusan rasmi. Ternyata Tan Sri begitu berbangga dengan sokongan rakyat dan terpancar di wajahnya berbagai rancangan dan cadangan yang akan dikemukakan oleh beliau selaku MB untuk memandu negeri termaju di Malaysia ini. Sudah pasti pengalamannya sebagai tokoh korporat yang berjaya akan digun... more »

Kenapa Pemimpin BN Mengelabah Sangat ??

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
Abd Ghani B.Hashib [image: Shah Alam-Menteri di Jabatan Perdana Menteri,Datuk Seri Shahidan Kasim menasehati Pas keluar daripada PR jika Ketua Umum PKR,Datuk Ser Anwar Ibrahim dilantik sebagai Menter Besar Selangor -berita akhbar Sinar Harian hari ini] *Shah Alam-Menteri di Jabatan Perdana Menteri,Datuk Seri Shahidan Kasim menasehati Pas keluar daripada PR jika Ketua Umum PKR,Datuk Ser Anwar Ibrahim dilantik sebagai Menter Besar Selangor * * -berita akhbar Sinar Harian hari ini*

Selamat Malam & Selamat Beristirehat semua......

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
Ibnu Ahmad Al Idrisi [image: Selamat Malam & Selamat Beristirehat semua...... Malam ni saya ajak sahabat2 semua utk sama2 berkongsi atau refresh kembali perkara2 sunnah yg dianjurkan oleh Rasulullah SAW iaitu berkenaan doa waktu menziarahi "orang sakit". #Nabi SAW bersabda: "Ucapkanlah sebanyak 7 kali apabila menziarahi orang sakit…..!!! “Aku mohon kepada Allah yang Maha Agung, yang menguasai ‘arasy yang agung, semoga Allah menyembuhkan penyakitmu, melainkan Allah akan menyembuhkan orang tadi dari penyakit yang dideritai!" Mudah2an dpt memberi manfaat bersama....!] *Malam ni saya a... more »

Rosmah Mansur Pula Bersumpah Di Hadapan Belia Isu Dana Filem Anaknya..

Soz Cyili at Ameno World - 5 hours ago
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH Adoyaiiii.. apa nak jadi dengan negara kita neh hah? Masing2 pakat bersumpah belaka. Ini semua kerja bangang yang mula diperkenalkan oleh Saiful Bukhari la neh. Penyudahnya semua orang dok sakan bersumpah sana sini. Belum lagi reda citer bersumpah si T-team dan si Irfan gara2 cadangan bodoh dari Robin Hood Malaysia, kita kini digegarkan pula

PBS:Himpunan 222, para guru akan berdemo.

mantaro at SISI BUKIT - 6 hours ago
Jom anak-anak murid,rakan sejawat dan ibu bapa(penjaga) serta NGOS ke Himpunan 222 mansuhkankan PBS.Bukan jauh dekat Masjid Bandar Baru Bangi,Selangor.Jangan jadikan pelajar dan cikgu" Tikus Makmal."

Enam Drebat Teksi Warga Pakistan Ditahan??

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
Raja Mohd Shahrim *Pakistan tak mungkin jadi rakyat Malaysia....tapi UMNO merealisasikan impian mereka.. lepas ni apa..?? banyak warga Nigeria dan Afrika didepoh tahanan..aku tak terkejut .. UMNO bagi IC pada dorang plak nanti..!!* [image: Photo: Pakistan tak mungkin jadi rakyat Malaysia....tapi UMNO merealisasikan impian mereka.. lepas ni apa..?? banyak warga Nigeria dan Afrika didepoh tahanan..aku tak terkejut .. UMNO bagi IC pada dorang plak nanti..!!]

.

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 7 hours ago
. ------------------------------ Mana yang lebih tulus di antara Unity Government dengan Konsensus Nasional Posted: 14 Feb 2014 05:20 PM PST BICARA AWAL *Pagi* ini sukma jiwaku teringin untuk berbicara mengenai Konsensus Nasional yang dilontarkan oleh Anwar Ibrahim dalam untuk digunapakai bagi mewujudkan keadaan negara stabil serta menyelesaikan beberapa isu atau hambatan meruncing kepada negara buat masa ini. *Abdul Hadi gagal realisasikan gagasan UG. *Kenapa ku ingin bercakap fasal Konsensu... more »

BERKAT ZIKIR DAN WIRIT KINI KHAZANAH GHAIB DAH MENJADI NYATA

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
Adiru Compact [image: Adiru Compact's photo.] BERKAT ZIKIR DAN WIRIT KINI KHAZANAH GHAIB DAH MENJADI NYATA DALAM KOLEKSI ,ALHAMDULILAH BUKAN UTK MAIN2 NI, SETAKAT NAK TERBANG FISABILILLAH AT ANY TIME FOLLOW THE COMANT [image: Adiru Compact's photo.] [image: Adiru Compact's photo.]

Saksi Yang Berani Kerana Benar !!

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
[image: Photo: Suamiku dengan sahabatnya Ustaz Ramlan Porigi (bekas imam masjid wilayah)..... kalau ada yg masih ingat dgn sumpah laknat saiful bukhari ...... Ni lah imam yg jujur di buang hanya kerana bercakap benar ...... Badrul Majid, Zar Ali III, Syaza Muaz, Sawadee Kap, Puteri Syakila IV, Zalfaliena Hamzah, Wen Rizal Muhammad, Ummi Ezatul Aisyah, Faradiah DeParfum]Siti Zubaidah Rahim Khan *Suamiku dengan sahabatnya Ustaz Ramlan Porigi (bekas imam masjid wilayah)..... kalau ada yg masih ingat dgn sumpah laknat saiful bukhari ...... Ni lah imam yg jujur di buang hanya kerana ber... more »

Beranikah Guru-Guru Berdemo? Bio Beno Kome!

alhusseyn at al-Husseyn - 8 hours ago
Seingat aku, pernah sekali dulu guru-guru NUTP buat demo pada tahun 1969 dulu. Itu jam aku sekolah dalam tingkatan lima...Tak dipanggil demo pun.....dikenali sebagai 'MOGOK KERJA' lama benar tak ketemu dgn istilah itu sekarang! Lepas dari itu tak adalah lagi sehinggalah timbul ura-ura baru-baru ini ...Tentu ada sebab yang dah tak tertahan bagi guru-guru yang selama ini mereka pendamkan. Tiga tahun lalu sudah timbul ura-ura untuk berdemo di seluruh negara di sini. Tapi hampeh! Apakah kali ini guru-guru sudah berani untuk berdemo? Kalau ikut kenyataan Suara Guru Masyaraka... more »

DUNGGUN TERENGGANU: ELAK BAYAR PAMPASAN BINA LONGKANG ATAS JALAN.

atsixty at ZAKRI ALI - 8 hours ago
Roslin Ahmad [image: DUNGGUN TERENGGANU: ELAK BAYAR PAMPASAN BINA LONGKANG ATAS JALAN.]

MEMANG BENAR BAYI DILAHIRKAN DENGAN FITRAH YANG SUCI, GAMBAR INI BUKTINYA.

Na'im Nikmat at Na'im Nikmat @blog - 8 hours ago
Mereka melihat dunia dengan pandangan yang suci dan sebenarnya ibu,bapa & masyarakat yng mencorak mereka menjadi rasis... more »

Anwar Ibrahim dapat kemenangan percuma?

PBO™ at pen buruk online ™ - 8 hours ago
Sebelum tu, korang perlu tahu kenapa UMNO tak nak letak calonnya menentang Anwar Ibrahim di DUN Kajang. Butirannya: sini ye bang .. "Ianya secara tidak langsung telah memberi kempen percuma kepada Anwar, mereka seolah-olah membantu kempen PKR secara tidak sedar, ini kerana harus diingat masyarakat di Kajang berada dalam kategori bandar yang sentiasa terdedah dengan perkembangan terkini negara, mereka dengar dan mereka tahu," SHAH ALAM - Penganalisis politik berpandangan tindakan sekumpulan NGO Melayu yang bertindak menyembelih dua ekor ayam dan melumur darahnya pada kain rentang ... more »

AKU RASA MANUSIA PRIMITIF SESUAI DENGAN UNDANG-UNDANG CAMNI.

atsixty at ZAKRI ALI - 8 hours ago
Muzaffar Al Qutuz [image: Photo: SIAPA YANG UGUT NAK TAMPAR, SEPAK, TUMBUK ATAU MENCEDERAKAN MANA-MANA PEMIMPIN POLITIK PEMBANGKANG ITU TAK SALAH KATA MENTERI KDN. SO AKU FAHAM BUAT POSTING PIC CAMNI PUN BETUL LAH. KENYATAAN YB TERESSA KOK YANG MENIMBULKAN KONTROVERSI TU DIKIRA SALAH DAN DIBENARKAN NGO-NGO MACAI BUAT DEMO, BUAT REPORT POLIS DAN APA-APA ANCAMAN KE ATAS YB TERBABIT. JIKA ADA ANCAMAN DARI PIHAK-PIHAK TERTENTU KE ATAS NAJIB, ROSMAH ATAU MANA-MANA PEMIMPIN DUNGU BN BARU DIKIRA SALAH.... http://www.malaysiakini.com/news/254458 SO DI SINI PENGERTIAN SALAH MENGIKUT FAHAMA... more »

Anak Lembu Lahir Mirip Monyet Bermata Satu

Nas Rul at dairishare - 8 hours ago
Seekor anak lembu lahir dengan wajah mirip monyet. Kejadian itu membuat gempar penduduk Desa Sidoharjo, Kecamatan Tanjunganom, Nganjuk, Jawa Timur. Penduduk semakin terkejut lantaran lembu milik Suwanto (45), hanya mempunyai satu mata di tengah dahinya. Penduduk tempatan terus berkunjung kerana ingin melihat lembu tersebut. Suwanto mengaku tak tahu menahu kenapa lembunya dilahirkan dengan keadaan seperti itu. Padahal, induk jantan dan betinanya dalam keadaan normal. Dia juga mengaku tidak punya firasat apa-apa sebelum lembunya melahirkan anak. Namun, Suwanto pernah bermimpi melihat... more »

Malaysia tanah airku.

atsixty at ZAKRI ALI - 9 hours ago
Roslin Ahmad [image: Malaysia tanah airku.]

Menggemparkan!!! (Gambar2) Inilah Rentetan Kejadian Kebakaran Di Hospital Umum Sarawak, 1 Maut.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 9 hours ago
KUCHING: Seorang pekerja binaan maut manakala 151 pesakit dari wad kanak-kanak dan wad umum di Hospital Umum Sarawak (HUS) selamat dipindahkan ketika kebakaran di bahagian kajian klinikal dalam bangunan berkenaan. Dua jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat Padungan dan Batu Lintang dikejarkan ke tempat kejadian selepas panggilan kecemasan pada jam 5.02 petang tadi. Kebakaran dipercayai berlaku pada jam 5 petang dan berjaya dikawal sepenuhnya kira-kira jam 5.44 petang tadi. Difahamkan, kejadian berpunca daripada kebakaran longgokan sampah di bangunan berkenaan yang masih dala... more »

Cara Melaksanakan Solat Sunat Taubat | Belajar Dan Ketahui Taubat Nasuha

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 9 hours ago
*Cara Melaksanakan Solat Sunat Taubat | Belajar Dan Ketahui Taubat Nasuha | *Dalam islam seluas-luas pintu adalah pintu taubat. Allah S.W.T tidak akan jemu untuk mengampunkan hambaNya selagi hambaNya percaya bahawasanya Allah S.W.T adalah satu-satunya Tuhan Yang Maha Mengampunkan hambaNya. [image: solat sunat taubat] Dalam kalangan kita, mungkin ramai yang ingin bertaubat namun tidak tahu ke mana arah untuk mencari panduan. Berdampinglah dengan orang-orang soleh, jagalah solat, bacalah Al-Quran. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* ALLAH swt sentiasa memerintahkan kita supaya bertaubat, ... more »

PELIK TETEAPI BENAR....Operasi melibatkan 4,503 anggota..PATI YANG DI TAHAN CUMA 3,000 BIAR BENAR PAK....YAA AMPUNN...~~~!!!

atsixty at ZAKRI ALI - 9 hours ago
*Guruyaya OK* *Tiga Ribu Pendatang Asing Ditahan Dalam Operasi Bersepadu..BERNAMA › BERITA.* * KUALA LUMPUR, 4 Feb (Bernama) -- Hampir 3,000 pendatang asing tanpa izin (Pati) termasuk 18 majikan yang melindungi mereka ditahan dalam Operasi Bersepadu (6P) Fasa 2.* * Timbalan Pengarah Bahagian Penguatkuasa Ibu Pejabat Jabatan Imigresen, K.M. Saravana berkata penahanan dilakukan menerusi 334 operasi di seluruh negara sejak 21 Jan sehingga Ahad lepas.* * "Daripada seramai 2,959 pendatang asing tanpa izin yang ditahan itu, 2,390 daripadanya adalah lelaki, 443 wanita dan seleb... more »

Hukum terkini melabur dalam ASN / ASB

PBO™ at pen buruk online ™ - 10 hours ago
*Status melabur dalam ASN dan ASB yang juga dibangkitkan oleh beberapa penceramah di laman-laman sosial, turut menimbulkan keresahan kepada masyarakat awam.* KUALA LUMPUR: *Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan* pada Jumaat menegaskan bahawa *hukum melabur dalam Skim Amanah Saham Nasional (ASN) dan Skim Amanah Saham Bumiputra (ASB)* adalah 'Harus'. Ini termasuk dividen atau bonus yang diterima menerusi kedua-dua skim pelaburan itu, kata Pengerusi Jawatankuasa Fatwa Prof Emeritus Tan Sri Dr Abd Shukor Husin dalam satu kenyataan pada Jumaat. Menurut Abd Shukor, Jawatankuasa ... more »

Ohpolitik!™

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 10 hours ago
Ohpolitik!™ ------------------------------ Zaid Ibrahim Umum Hasrat Lawan Anwar #PRKKajang Posted: 14 Feb 2014 11:09 AM PST Bekas menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Mohd Zaid Ibrahim hari ini menyatakan hasratnya untuk bertanding dalam pilihan raya kecil DUN Kajang. Menulis dalam blognya, Zaid berkata beliau cenderung untuk menawarkan diri sebagai calon bebas kerana bertanding dalam pilihan raya itu akan membolehkannya menangani banyak isu-isu politik dan ekonomi yang dialami negara. "Menulis blog ini (www.zaid.my) adalah menyeronokkan tetapi bagus juga untuk bercaka... more »

PENGHUNI GUA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 10 hours ago
PENGHUNI GUA ------------------------------ ADA PERTANDINGAN????? KAH KAH KAH !!!!!! Posted: 14 Feb 2014 04:10 AM PST MALAYSIAKINI Khamis Februari 13, 2014 Pemilihan PKR: Jawatan Presiden Dipertandingkan Oleh SUSAN ALBERT KASSIMPETALING JAYA: Semua jawatan tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) termasuk presiden akan dipertandingkan pada pemilihan parti itu Mei depan.Pengerusi Jawatankuasa Pemilihan Pusat PKR, Datuk Johari Abdul bagaimanapun berkata, calon bagi jawatan tertinggi (Presiden) hanya akan diketahui pada hari penamaan nanti." Jawatan itu sudah tentu ada untuk d... more »

OPS LALANG 1987 .. TAHUN 2011 TUN MAHATHIR KATA PIHAK POLIS YANG BERTANGGUNG JAWAB .. TAHUN 2014 DSAI PULA BERTANGGUNG JAWAB.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 10 hours ago
*TAHUN 2011:- Tun Mahathir yang mempersalahkan polis atas Ops Lalang yang menyaksikan 106 orang termasuk seteru politiknya ditangkap mengikut Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) pada tahun 1987. * *Dalam buku terbaru mengenai Mahathir yang berjudul ‘Doctor M: Operation Malaysia – Conversations with Mahathir Mohamad’, bekas perdana menteri yang meneraju Malaysia selama 22 tahun itu mengakui bahawa beliau berang dengan tindakan polis itu.* *“Ya, saya akan tangani secara berbeza, tetapi polis ingin melakukan hal-hal ini (tangkapan ISA) kerana mereka menyatakan ia perlu.* *“Saya s... more »

[EKSKLUSIF] Manisnya Cinta Selepas Nikah | [PERCAYALAH] INI JANJI ALLAH SWT

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 11 hours ago
*[EKSKLUSIF] Manisnya Cinta Selepas Nikah | [PERCAYALAH] INI JANJI ALLAH SWT | *Salam, petang ni Abe nak berkongsi dengan korang semua satu kisah yang pada Abe, so sweetttttttttttt... jom semua sama2 baca kisah Acik ni... Hai semuanya, alhamdulilah sekarang acik berada di Uitm menjalani kehidupan seorang student. baca lagi klik TAJUK ENTRI ni Tetapi di awal sem nie ada masa lagi untuk meluangkan bersama pembaca di blog ini. Petang tadi, acik berjumpa dengan seorang kawan acik yang dulunya kami pernah satu team semasa Kem Ikhlaskan diri,dia senior acik. Di situ acik kenal dengan dia ... more »

MiLo SuaM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 12 hours ago
MiLo SuaM ------------------------------ Mejar Zaidi Ahmad didakwa atas kesalahan menegakkan kebenaran Posted: 14 Feb 2014 01:41 PM PST Ketua Menteri Melaka mengaku beli nombor plat mewah Posted: 14 Feb 2014 04:08 AM PST You are subscribed to email updates from MiLo SuaM To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Kelab Greenboc

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 12 hours ago
Kelab Greenboc ------------------------------ - [EDISI KARUT] Akhbar TheStar Milik MCA Reka Cerita MB Selangor Enggan Letak Jawatan - [BERGAMBAR] Asrama Maahad Tahfiz Terbakar, 17 Pelajar Tinggal Sehelai Sepinggang - Sembelih Ayam Banyak-banyak, Lagi Mudah Anwar Menang - MCM 11 - "Macam Tu" Ke Ketua Menteri Melaka? [EDISI KARUT] Akhbar TheStar Milik MCA Reka Cerita MB Selangor Enggan Letak Jawatan Posted: 14 Feb 2014 11:50 PM PST N*aib Presiden PKR: Laporan The Star tentang Khalid Ibrahim tidak berasas* Naib Presiden PKR, Chua Tian Chang berkata lapora... more »

Antara Aku Dan Saya.

Matt Evo at Kami SokongTokguru - 12 hours ago
*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.* *Assalamualaikum w.b.t/**ا**لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه* *07 RABIULAWWAL 1434** (19 JANUARI 2013)* Asal: http://peceq.blogspot.com/2013/01/013-antara-aku-dan-saya.html Setengah pendapat mengatakan "aku" satu perkataan kasar dan lembut serta bersopan santun b... more »

PESAN/PETUA IMAM SYAFIE UNTUK LELAKI

canang at Cananglahnie - 13 hours ago
PESAN/PETUA IMAM SYAFIE UNTUK LELAKI Empat perkara menguatkan badan 1. Makan daging 2. Memakai haruman 3. kerap mandi 4. Berpakaian dari kapas Empat perkara melemahkan badan 1. Banyak berkelamin (bersetubuh) 2. Selalu cemas 3. Banyak minum air ketika makan 4. Banyak makan bahan yang masam Empat perkara menajamkan mata 1. Duduk mengadap kiblat 2. Bercelak sebelum tidur 3. Memandang yang hijau 4. Berpakaian bersih Empat perkara merosakan mata 1. Memandang najis 2. Melihat orang dibunuh 3. Melihat kemaluan 4. Membelakangi kiblat Empat perkara menajamkan fikiran 1. Tidak banyak berbua... more »

Gambar Batu Rasaksa Hempap Rumah

Nas Rul at dairishare - 13 hours ago
Di wilayah Selatan Itali berlaku bencana alam yang mengerikan penduduk Kampung di sana. Walau pun berlaku bencana ngeri, tidak ada kecederaan yang dilaporkan. Tetapi kesan dari bencana alam ini amat menakutkan .... seram!

The Unspinners

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 14 hours ago
The Unspinners ------------------------------ - Grand design Guan Eng halau Melayu - Setakat ini, Azmin dan Anwar paling tak diterima jadi MB - Jual nama Teresa Kok, 14 hari dari meeting pertama dapat LOI Grand design Guan Eng halau Melayu Posted: 14 Feb 2014 09:30 PM PST Seorang rakyat berbangsa Melayu menyembah mintak janganlah dia dizalimi apabila rumah yang patut dibeli pada harga lebih sedikit dari RM70 ribu tiba-tiba dinaikkan lebih sedikitnya begitu mendadak hingga RM172 ribu. Dalam keadaan terdesak tanpa rumah jadi tempat berlindung, anak muda ini merend... more »

Kami Sokong Tokguru

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 14 hours ago
Kami Sokong Tokguru ------------------------------ - Fuyo, Baru Dua Tahun Dah Macam Pro - Adakah Benar Anak-Anak Mereka Di Dera - Pesanan Berguna Untuk Bakal Pengantin Fuyo, Baru Dua Tahun Dah Macam Pro Posted: 14 Feb 2014 09:58 AM PST Adakah Benar Anak-Anak Mereka Di Dera Posted: 14 Feb 2014 12:38 AM PST Assalamualaikum dan salam bloger,.. Di bawah adalah petikan kenyataan seorang pelajar malaysia yang rapat dengan keluarga Encik Azizul Rahim Awaluddin dan Puan Shalwati Norshal yang di tahan oleh pihak berkuasa sweden atas tuduhan mendera anak mereka. Benarka... more »

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 14 hours ago
Dialog Dewasa Kritik Berasa ------------------------------ KSN & KPPA TUNJUK CONTOH MULIA Posted: 14 Feb 2014 07:11 PM PST KETUA SETIAUSAHA NEGARA, Tan Sri Dr. Ali Hamsa dan Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam Malaysia, Tan Sri Mohamad Zabidi Bin Zainal semalam menaiki kapal terbang kelas ekonomi semasa menjalankan tugas rasmi. Ianya sesuatu yang mengejutkan tetapi menghibahkan tatkala negara kita memerlukan sokongan rakyat dan penjawat awam, KSN dan KPPA menunjuk contoh teladan yang murni, walk the talk dan sangat menyentuh perasaan. Sekeping gambar benar-benar memberi seri... more »

Panglima Perang Cyber

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 14 hours ago
Panglima Perang Cyber ------------------------------ Isu Kalimah Allah: Bodohnya Anwar Ibrahim dan Asri Zainal Abidin ! | Karim's Blog Posted: 14 Feb 2014 05:10 PM PST Dalam satu temuramah dengan portal berita pro-Pakatan, The Malaysian Insider, berhubung rancangan PRK DUN Kajangnya yang disiarkan 4 Februari 2014, ketika merujuk kepada isu kalimah Allah, Anwar Ibrahim mengatakan bahawa "I was in Penang speaking to religious scholars when I told them how do you explain a resident on Jalan Masjid who uses Jalan Masjid on his or her address?" [image: Anwar-kalimahAllah-masj... more »

MIMPI SENJA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 14 hours ago
MIMPI SENJA ------------------------------ - Sarikata penuh video kontroversi Teresa Kok ONEderful-Malaysia - Naib Presiden PKR: Laporan The Star tentang Khalid Ibrahim tidak berasas - Cita-cita DSAI jadi MB Selangor mungkin tak kesampaian, Khalid enggan letak jawatan - Maksiat malam Hari Kekasih - Langkah Kajang.....Ketakutan Sangat Umno Terhadap DSAI ..!!! - PRK Kajang : Zaid Ibrahim akan tentang Anwar Ibrahim di Kajang - Nasi Lemak MAS masih "telanjang" .... MAS tolong jawab sat - MyWatch persoal sumber KM Melaka bayar RM200,000 untuk nombo... more »

Belantan

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 14 hours ago
Belantan ------------------------------ Betina andartu DAP ini 'public figure' ke...!!! Degil dan masih enggan mohon maaf? Posted: 14 Feb 2014 09:10 PM PST Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok @ mangkok hayun berkeras tidak akan memohon maaf kepada rakyat Malaysia meskipun terdapat pihak yang mungkin tersinggung dengan penerbitan klip video ONEderfull Malaysia CNY 2014. "Buat apa saya nak minta maaf? Saya nak minta maaf pada siapa? Video saya telah diputar-belit oleh pihak tertentu, jadi mereka yang patut minta maaf pada saya. "Saya rasa tiada apa-apa masalah dengan klip vid... more »

oyabun

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 14 hours ago
oyabun ------------------------------ Pelik tapi benar...!!! Kenapa sekarang Anwar mahu bertanding? Posted: 14 Feb 2014 08:18 AM PST Beberapa tindakan yang diambil oleh Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim bulan ini menimbulkan persoalan kerana dilihat seperti seseorang yang terdesak dan sudah hilang pertimbangan. Pemimpin Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), Zamil Ibrahim berkata, antara tindakan tersebut ialah kenapa sekarang Anwar mahu menjadi calon pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang dan bertanding sebagai Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR).... more »

BERANI, DINAMIK, PEDULI ... SLOGAN PASUKAN NIK NAZMI UNTUK MEREBUT JAWATAN KETUA AMK PEMILIHAN 2014.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 14 hours ago
*Timbalan Speaker Dewan Undangan Negeri Selangor, Nik Nazmi Nik Ahmad hari ini tampil menawarkan diri bertanding jawatan ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) dalam pemilihan akan datang.Berbekalkan slogan 'Berani, Dinamik, Peduli', beliau turut membariskan ADUN Teja, Chang Lih Kang sebagai calon timbalan ketua AMK, serta Nor Hizwan Ahmad, R Sri Sanjeevan, dan Carol P Malawai untuk calon-calon naib ketua AMK dalam pasukannya.*

Mamat ni perkosa anjing peliharaan teman wanitanya

PBO™ at pen buruk online ™ - 14 hours ago
Setakat ini kita masih lagi bertuah kerana Negara kita tak pula pernah melaporkan memperkosa haiwan. ehhehehe, macam-macam dunia. Apa yang'gebu' sangat si anjing tu sampai mamat ni nak perkosa anjing pula. England: Seorang lelaki ditahan selepas didakwa melakukan seks luar tabii dengan anjing peliharaan teman wanitanya. Perbuatannya itu terbongkar selepas wanita berkenaan memeriksa telefon bimbit lelaki itu. Wayne Bryson, 19, mengaku melakukan perbuatan itu dengan anjing teman wanitanya baka Staffordshire. {baca lagi klik butang papar ... } 5 artikel pilihan pembaca hari ini Oo... more »

Lantai Muzium Berlubang Telan Kereta Mewah

Nas Rul at dairishare - 15 hours ago
Lantai di sebuah muzium kereta tiba-tiba mendap dan membentuk sebuah lubang beberapa meter dan menelan beberapa kereta sport. Seperti yang dilaporkan oleh Worldcarfans, para pegawai di National Corvette Museum Bowling Green, Kentucky, Amerika, dikejutkan dengan kemunculan lubang besar di muzium. Bomba menganggarkan lubang itu berukuran sekitar 12 meter dengan kedalaman 9 meter. Tiada kemalangan jiwa di laporkan. Sinkhole itu menelan atau merosakkan sekurang-kurangnya lapan kereta sport. Berikut senarainya seperti yang dilaporkan oleh laman web National Corvette Museum: 1993 Z... more »

Lebih 16,000 warga asing bawa kuman TB

canang at Cananglahnie - 15 hours ago
KUALA LUMPUR - Berdasarkan data saringan pemeriksaan kesihatan ke atas pekerja asing sepanjang 2013, Turbecolosis (TB) atau batuk kering merupakan kadar penyakit tertinggi dalam kalangan mereka, kata Timbalan Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr Hilmi Yahaya. Beliau berkata berdasarkan data Agensi Pemantauan Pemeriksaan Perubatan Kesihatan (Fomema), TB mencatatkan jumlah kes sebanyak 16,751 atau 45 peratus daripada jumlah kes keseluruhan, manakala Hepatitis B sebanyak 5,348 kes (14 peratus) dan penyakit kelamin berjangkit (STD) ketiga tertinggi dengan 1,839 kes (1.4 peratus). Dr Hilmi be... more »

Sumber: BLOGGER HOME. 
HTML NOTE FOR SHARE: 

<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">

Tiada ulasan: