Sabtu, 8 Mac 2014

3640. MH370 - KLIA ke Beijing.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   
[GEMPAR] Antara Konspirasi, Realiti & Kepalsuan Kes Kehilangan MH307 Malaysia Airlines
Di sini saya sertakan 4 printscreen yang berbeza mengenai kes kehilangan MH370. Yang mana 1 sebenarnya yang telah berlaku?



Serius. Inikah yang sebenarnya berlaku? Sungguh. Memang terlalu banyak persoalan dan kepelikan dalam kes ini terutamanya yang telah diambil oleh pihak kerajaan dan MAS sendiri. Tanpa track record dan history pesawat tersebut hanya jawapan yang terpacul daripada mulut menteri dan pihak MAS adalah, "Kita sedang dalam usaha mencari, tunggu laporan rasmi."

Benarkah?

Ace baca. Wallahualam. Saya hanya kongsikan. 

Printscreen 01
Printscreen 02
Printscreen 03

Printscreen 04
Mengikut kepada apa yang saya dengar, pihak kerajaan dan MAS lambat membuat kenyataan rasmi WALAUPUN sudah mendapat pengesahan dari jam 6 pagi lagi kerana nak jaga saham MAS daripada jatuh merudum. Betul ke tidak. Wallahualam.


Sumber: http://hijabulcrewz.blogspot.com/2014/03/gempar-antara-konspirasi-realiti.html

PASCA KEPUTUSAN MAHKAMAH RAYUAN KES LIWAT FITNAH II ... RAKAMAN 5 GAMBAR YANG MENGERUNKAN UMNO/BN .. TIDAK KURANG 5,000 ORANG DATANG JAMUAN BERBAYAR ANJURAN PAKATAN RAKYAT DI SG CHUA KAJANG.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 4 minutes ago
*Kesemua 380 buah meja habis dijual ... ramai yang tidak dapat beli tiket namun masih juga datang untuk memberikan sokongan .. keputusan Mahkamah Rayuan yang tergesa-gesa mempenjarakan DSAI selama 5 tahun tidak mengurangkan sokongan rakyat Kajang kepada Pakatan Rakyat.Ini adalah Jamuan Makan Malam berbayar bukannya diberikan secara percuma di Sg Chua, Kajang malam ini 8hb Mac 2014 .. mutu makanan pun diberitakan ala kadar saja sebagai buat syarat kerana ianya lebih kepada menyumbang dana Tabung KEADILAN PRK Kajang. .. Itu pun lebih 5,000 orang yang datang untuk berikan sok... more »

Bukti Google Translate Terjemah God Sebagai Allah.

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 15 minutes ago
[image: Samakan Ultraman dengan Allah punca tindakan KDN] [image: Ultraman 1] *KUALA LUMPUR*: Terjemahan komik Ultraman The Ultra Power yang menyamakan watak adiwira itu dengan nama Allah dipercayai menjadi alasan tindakan Kementerian Dalam Negeri (KDN) mengharamkan komik tersebut. Sejak berita pengharaman itu disiarkan oleh Bernama pada petang Khamis, foto halaman komik berkenaan mula tersebar melalui beberapa blog dan di jaringan media sosial. Terjemahan perkataan 'god' kepada "Allah" itu berbunyi: "Dalam 2009 filem Mega Monster Battle:. Ultra Galaxy Legend The Movie, dia dianggap... more »

[GEMPAR] Antara Konspirasi, Realiti & Kepalsuan Kes Kehilangan MH307 Malaysia Airlines

hijabul crewz at hijabul crewz - 21 minutes ago
Di sini saya sertakan 4 printscreen yang berbeza mengenai kes kehilangan MH307. Yang mana 1 sebenarnya yang telah berlaku? Serius. Inikah yang sebenarnya berlaku? Sungguh. Memang terlalu banyak persoalan dan kepelikan dalam kes ini terutamanya yang telah diambil oleh pihak kerajaan dan MAS sendiri. Tanpa track record dan history pesawat tersebut hanya jawapan yang terpacul daripada mulut menteri dan pihak MAS adalah, "Kita sedang dalam usaha mencari, tunggu laporan rasmi." Benarkah? Ace baca. Wallahualam. Saya hanya kongsikan. Mengikut kepada apa yang saya dengar, pihak kerajaan da... more »

Pesawat MH370 Hilang: Dua Tumpahan Minyak Dikesan di Luar Pantai Vietnam

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 58 minutes ago
Peta menunjukkan lokasi terakhir pesawat MH370 dikesan pada awal pagi Sabtu. [Mstar] KUALA LUMPUR: Pesawat Jabatan Penerbangan Awam Vietnam mengesan dua tumpahan minyak yang besar dipercayai daripada pesawat MH370 yang hilang pada Sabtu. Menurut satu kenyataan, tumpahan minyak itu dengan masing-masing sepanjang 10 kilometer (km) dan 15 km, dengan jarak 500 meter, ditemui kira-kira 140 meter dari pulau Tho Cu, selatan Vietnam. Kenyataan itu berkata, tumpahan itu dilihat seperti yang ditinggalkan oleh bahan api daripada pesawat yang terhempas. Pesawat Boeing 777-222 hilang dari rad... more »

I got back my blog?

Zawawi Mahim at RaudatulRadhiah - 1 hour ago
I just confused wether I got back my blog or not. There's so long time ago, I forgot my password and yet I busy with my work as an Project Engineer and next profession as a Assistant Manager a.k.a M&E Engineer. You know, being a multitasking engineer quite a busy and burden my life. Later, I resign and continue my study as a master student. Now I'm keep try to find back my old blog...I hope I can get this back

Kalau Dah REZEKI Tak Kemana

Syed Abdullah Al-Attas at Uncleseekers v2: Seek The Truth - 1 hour ago
Kalau Dah REZEKI Tak Kemana *Prestasi V6 - Januari (Sila Klik Gambar Untuk Paparan Lebih Jelas)* *Prestasi V6 - Februari (Sila Klik Gambar Untuk Paparan Lebih Jelas)* *Prestasi V6 - Februari (Sila Klik Gambar Untuk Paparan Lebih Jelas)* *Prestasi V6 - Mac (Sila Klik Untuk Paparan Lebih Jelas)* Jika anda ingin lihat laporan GV6 ini sila lawat disini *Artikel Kelolaan Saya:* *DZOUL* *dzulizzi@gmail.com* *010-8102943* Saya Akan Bantu Anda (Part 1) Saya Akan Bantu Anda (Part 2) Saya Akan Bantu Anda (Part 3) Saya Akan Bantu Anda - Puan Norizan Ahlan Wasahlan Peserta Bengkel... more »

Ada Perang Ke Ni?

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
[image: Photo] [im
Blogger Home. 

HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: