Ahad, 9 Mac 2014

3641. Radar China boleh kesan MH370 hilang di ruang udara Vietnam.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   
Radar Malaysia?.

WARGA ITALI LUIGI MARALDI ,TIADA DALAM KAPAL MAS,SIAPA YANG MENYAMAR INI???

Kerajaan Malaysia bertindaklah profesional.Biar telus dan tidak berselindung dengan kejadian  kapal MH370 hilang itu.


Jika berselindung.Rakyat makin bingung dengan peristiwa itu.

Warga Itali Luigi Maraldi, 37, yang dikatakan salah sorang penumpang MH370 itu berada di Thailand dan passport dia hilang   pada1 Ogos tahun lepas..


Siapa yang menyamar  naik flight itu guna pula  passport dia?.Pihak berkuasa macama mana tak dapat kesan ?(lagi berita)


Sumber: http://sisibukit.blogspot.com/2014/03/warga-itali-luigi-maraldi-tiada-dalam.html
"Hantu Kedua" Dalam pesawat MH370 didedahkan Mirror UK
Akhbar Mirror UK sekali lagi membuat pendedahan yang mengejutkan apabila mendakwa terdapat penumpang kedua yang disenaraikan menaiki pesawat MH 370 sebenarnya tidak menaiki pesawat tersebut. Ini bermakna ada individu lain menggunakan paspot bukan miliknya menaiki pesawat terbabit.

Sebelum ini Mirror mendedahkan terdapat seorang penumpang menggunakan paspot yang dicuri menaiki pesawat MH 370. Terbaru seorang lagi yang disenaraikan oleh MAS sebagai penumpang pesawat muncul memaklumkan beliau tidak berada dalam pesawat tersebut.

Rakyat Austria, Christan Kozel mengesahkan kepada akhbar Austria, De Standard, bahawa beliau berada dalam keadaan selamat. Laporan ini disahkan oleh pihak berkuasa Austria.

Menurut Kozel paspot beliau pernah dicuri ketika beliau melawat Thailand dua tahun lalu. 

Sumber

Sumber: http://cikgu-pencen.blogspot.com/2014/03/hantu-kedua-dalam-pesawat-mh370.html

Terkini: Radar China Lapor Pesawat MAS (MH370) Hilang Di Udara Vietnam

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
Gambar pesawat MAS dengan 239 penumpang dan anak kapal yg dipercayai hilang di Vietnam oleh Associated Press
 
Penerbangan itu membawa 227 penumpang (termasuk 2 kanak-kanak) dan 12 anak kapal," kata MAS dalam kenyataannya. "Malaysia Airlines sedang bekerjasama dengan pihak berkuasa yang sudah mengaktifkan pasukan mencari dan menyelamat bagi mengesan pesawat itu," tambahnya. 

Sementara itu Reuters memetik laporan agensi berita Xinhua berkata hubungan radar dengan pesawat tersebut dikesan hilang ketika ia berada di ruang udara kawalan Vietnam awal pagi tadi.  

Paparan penerbangan sebuah laman trafik udara menyatakan pesawat MH370

SOKONG PAKATAN RAKYAT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 52 minutes ago
SOKONG PAKATAN RAKYAT ------------------------------ PR TANPA ANWAR Posted: 07 Mar 2014 10:26 PM PST Banyak teka teki, PR tanpa Anwar: Siapa Ketua Pembangkang, Lim Kit Siang atau Hj Hadi Terlucutkah MP Permatang Pauh? Panjangkah umur PR? Apakah agenda UG akan dihidupkan semula? Senangkah Mahyuddin. Mahathir dan Daim membuang Najib sebagai PM? You are subscribed to email updates from SOKONG PAKATAN RAKYAT To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Apa Yang Tersirat

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 52 minutes ago
Apa Yang Tersirat ------------------------------ - MH370- 24 Jam Kehilangannya Masih Misteri - Kehilangan Pesawat MAS MH370 Masih Misteri - Terkini MH370- Terhempas di Laut Vietnam - Flight MH 370 Kuala Lumpur- Beijing Masih Misteri MH370- 24 Jam Kehilangannya Masih Misteri Posted: 08 Mar 2014 10:26 AM PST Berbagai andaian berkenaan kapal terbang milik Penerbangan Malaysia (Mas) Boeing 777-200ER yang memasuki perkhidmatan sejak 2001. Kapal tersebut yang berlepas daripada KLIA pada pukul 12.41 pagi 8 Mac 2014, dikatakan hilang pada radar kawalan perkhidmatan pe... more »

Tumpahan Minyak Di Perairan Vietnam Beri Petunjuk Pesawat MH370 Terhempas

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 1 hour ago
*Tumpahan minyak sepanjang 20 kilometer kelihatan di antara perairan Malaysia dan Vietnam petang tadi dipercayai menjadi petunjuk pertama dalam kes kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370 yang dikatakan terhempas, lapor The New York Times hari ini.* "Tumpahan minyak kira-kira sepanjang 20 kilometer dikesan oleh pesawat AN26 tentera Vietnam ketika operasi mencari di mana ia dipercayai kesan daripada punca kapal terbang itu terhempas. [image: Pangkalan tentera laut Vietnam di Pulau Phu Quoc, perairan Vietnam Selatan di mana pesawat MH370 dipercayai hilang hari ini. – Gambar AFP] *P...more »

Lapan Pelajar Lelaki USM Hilang, Gagal Turun Dari Gunung Jerai

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 1 hour ago
[image: Lapan Pelajar USM Hilang, Gagal Turun Dari Gunung Jerai] *Lapan penuntut lelaki dari Universiti Sains Malaysia (USM) dilaporkan gagal turun dari Gunung Jerai, dekat Gurun, selepas seorang daripada mereka cedera dalam kejadian petang ini.* Kesemua mereka dikatakan mula mendaki gunung itu kira-kira pukul 10 pagi. Jurucakap Bomba dan Penyelamat ketika dihubungi berkata kesemua pelajar yang berusia antara 23 hingga 26 tahun itu dikatakan naik ke Gunung Jerai untuk berkhemah. Katanya difahamkan pendakian mereka itu tidak mendapat kebenaran daripada pihak berkuasa. Pasukan Bomba... more »

Cucu Tok Selampit

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Cucu Tok Selampit ------------------------------ - Konvesyen PR Kali Ke 5 Di Shah Alam Diteruskan - Tiada Ucapan Simpati Dan 'Minute Of Silence' Untuk Mangsa #MH370? - Badut-Badut Yang Menghina Kemalangan #MH370 - 'Comey' Fun - Dari Wanita Untuk Wanita Konvesyen PR Kali Ke 5 Di Shah Alam Diteruskan - Tiada Ucapan Simpati Dan 'Minute Of Silence' Untuk Mangsa #MH370? Posted: 08 Mar 2014 01:12 AM PST Hari ini berlangsungnya Kenvensyen PR Kali Ke 5 di Shah Alam, Selangor. Seperti tahun-tahun yang lepas, kehadiran amat tidak memberangsangkan sekali. Tidak perlu men... more »

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT ------------------------------ - Dua Individu Menyamar Disyaki Menaiki Pesawat MAS Yang Hilang - Foto Juruterbang Dan Pembantu Juruterbang Pesawat MAS Yang Hilang - Kehilangan Pesawat MAS Dapat Liputan Meluas Seluruh Dunia - Pesawat Hilang : Alat Pemancar Kecemasan Dikesan 300km Dari Pantai Vietnam - Laporan Pesawat Hilang Mendarat Di Nanning Palsu - Pesawat MAS Ke Beijing Dilaporkan Hilang Dua Individu Menyamar Disyaki Menaiki Pesawat MAS Yang Hilang Posted: 08 Mar 2014 10:35 AM PST Foto Juruterbang Dan Pembantu Juru... more »

Jom Kenali Anak Pelakon Paling Popular Yang Cun Ini

Nas Rul at dairishare - 3 hours ago
You may not guess who this girl and who is her father, her father is celebrity and legends? This beautiful girl is 24 years old, Katherine Schwarzenegger daughter of Arnie!

KEHILANGAN MH370

Allah. Berdebarnya menanti berita yang sohih lagi menyohihkan. Kesekian kalinya. Mereka bersungguh menyelidik Penuh dengan persediaan, bukti kukuh, Tanpa disaluti unsur Fitnah kecil mahupun besar sebelum memberikan Apa-apa Berita. Bukankah Sudah lama Allah suruh " FaTabayyanu " dalam SETIAP Perkara! *UPDATED* KUALA LUMPUR: Laman web akhbar The Guardian melaporkan bahawa dua orang lelaki yang tersenarai sebagai penumpang MH370 , tidak menaiki kapal terbang tersebut. Justeru menimbulkan kemungkinan bahawa pasport palsu telah digunakan. Individu pertama ialah seorang lelaki warga It... more »

Dua Individu Dikenalpasti Menyamar Menaiki Pesawat MH370 Yang Hilang

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Seorang lelaki warga Itali, Luigi Maraldi yang namanya disenaraikan sebagai telah menaiki penerbangan MAS MH370 yang dilaporkan hilang pada Sabtu, sebenarnya tidak menaiki pesawat itu.Dilaporkan terdapat individu lain menggunakan pasport Maraldi untuk menaiki pesawat.* [image: Dua Individu Dikenalpasti Menyamar Menaiki Pesawat MH370 Yang Hilang] Dilaporkan terdapat individu lain menggunakan pasport Maraldi untuk menaiki pesawat. Dia bagaimanapun masih hidup dan berada di Thailand untuk bercuti. Pegawai Kementerian Luar Itali, yang tidak mahu dikenali, mengesahkan Maraldi membua... more »

Zed Zaidi Dakwa Dia Keliru, Mohon Maaf Dengan Twitter Tragedi MH370

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Ekoran dikecam hebat selepas mengeluarkan kenyataan yang tidak sensitif di laman sosial Twitter miliknya berhubung kehilangan pesawat MH370, bekas Presiden Seniman Zed Zaidi tampil memohon maaf.* Menurut beliau menerusi Twitternya mengatakan beliau keliru dan tiada niat mahu memburukkan lagi keadaan. "Sy mohon maaf atas kenyataan mengenai kapal terbang MAS yg hilang di Twitter & FB sy tadi. Sy tiada niat utk memburukan lagi keadaan. TQ. *Baca: Pesawat Hilang - Bekas Presiden Seniman, Tak Sensitif Kutuk MAS Habis-Habisan* "Hentikan spekulasi! Sy keliru, kita doa semoga semua anak ... more »

Kehilangan Pesawat MH370 Jadi Misteri Bagi Pakar Penerbangan

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
[image: Kehilangan Pesawat MH370 Jadi Misteri Bagi Pakar Penerbangan] Kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370 awal hari ini menimbulkan tanda tanya kepada pakar penerbangan sehingga menimbulkan spekulasi bencana seperti letupan atau kehilangan pintu fret yang menyebabkan kehilangan pesawat, lapor Sydney Morning Herald. Pakar penerbangan dan editor airlineratings.com Geoffrey Thomas berkata kepada akhbar milik Fairfax Media itu beliau menjangkakan pesawat tersebut berkemungkinan terlibat dengan "bencana letupan mengejut" kerana tiada sebarang panggilan kecemasan atau amaran dibuat... more »

Waris Penumpang MH370 Diminta Bersedia Untuk Diterbangkan Ke Sana !..

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Waris penumpang pesawat penerbangan Malaysia Airlines MH370, telah diberitahu pada jam 1.30 tengahari tadi supaya bersedia untuk diterbang ke lokasi yang tidak dinyatakan.* "MAS kata kami perlu bersedia untuk dihantar (di sana)... pada pukul 6 petang hari ini," kata seorang waris seseorang penumpang pesawat itu kepada pemberita. Difahamkan, antara lain, waris penumpang telah diminta bersedia pasport mereka. Seorang lelaki itu yang enggan dikenali, yang bercakap kepada media di luar kawasan yang menempatkan waris penumpang, berkata MAS akan membawa dua waris bagi setiap penumpan...more »

Pesawat Hilang - Bekas Presiden Seniman, Tak Sensitif Kutuk MAS Habis-Habisan

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Bekas Presiden Seniman, Zed Zaidi dilihat sengaja mengundang kontroversi apabila memuat naik status di laman sosial Twitter berbaur hinaan terhadap Malaysia Airlines (MAS) berhubung insiden yang menimpa salah satu pesawat milik syarikat penerbangan itu. * Zed atau nama sebenarnya Rozaidi Jamil dalam statusnya menggambarkan MAS seolah tidak 'lekang' dengan kontroversi, selepas isu 'nasi lemak telanjang' yang mengundang kritikan orang ramai, baru-baru ini. *"Biar betik? Kapal terbang MAS yg besar gedabak tu boleh hilang? MAS Rugi, nasi lemak telanjang, asam pedas ikan takde skrg ka... more »

MAS Belum Sahkan Laporan Media Vietnam Tentang Pesawat Terhempas

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Media Vietnam melaporkan tentera laut negara itu mengesahkan pesawat Malaysia Airlines penerbangan MH370 yang dilaporkan hilang dalam penerbangan dari Kuala Lumpur ke Beijing awal hari ini terhempas ke Laut China Selatan.* Akhbar Tuoi Tre memetik Laksamana Ngo Van Phat sebagai berkata, kapal terbang yang membawa 227 penumpang itu terhempas di laut 153 batu nautika dari kepulauan Phu Quoc. *Penerbangan MAS setakat ini belum mengesahkan laporan media Vietnam itu tetapi berkata, ia sedang bekerjasama dengan pihak berkuasa Vietnam dalam operasi mencari dan menyelamat*. Laporan ini ... more »

Terkini: Radar China Lapor Pesawat MAS (MH370) Hilang Di Udara Vietnam

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
[image: Gambar pesawat MAS dengan 239 penumpang dan anak kapal yg dipercayai hilang di Vietnam oleh Associated Press] *Gambar pesawat MAS dengan 239 penumpang dan anak kapal yang dipercayai hilang di Vietnam oleh Associated PressSukar percaya pesawat yang mempunyai backup pelbagai sistem itu boleh hilang begitu sahaja. Diharap pesawat yang hilang di radar glitches ini tidak terhempas kerana terlalu ramai penumpang di dalamnya – Subhanallah, sama-sama kita doakan.. Amin* *Laporan BBC News: Malaysia Airlines says it has lost contact with a plane travelling from Kuala Lumpur to Bei... more »

REZQEEN HILL

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
REZQEEN HILL ------------------------------ Nizar Lambai Cuba Tunjuk Pandai Depan Mat Salleh #puiii #1Malaysia #PRAYFORMH370 @NajibRazak Posted: 08 Mar 2014 01:31 AM PST Kalau tak tahu, jangan malu bertanya. Jangan pula jadi bodoh sombong. Tapi kalau nak jadi bodoh gak, bolehlah jadi bodoh macam bekas MB Perak, Nizar Lambai. Dek kerana pesawat MAS punya hal, Nizar dengan selamba kodok membalas tweet Piers Morgan (juri America's Got Talent) dengan mendakwa kononnya wujudnya segitiga bermuda di Laut China Selatan. Kebongokan yang tidak boleh disangkal ini telah membuktikan ... more »

IPOHMALAY

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
IPOHMALAY ------------------------------ Gambar sedih sang ibu dan anak Posted: 08 Mar 2014 04:49 AM PST Gambar meruntun perasaan ini tersebar di media sosial ketika seorang ibu menghantar satu-satunya anak lelakinya menaiki pewasat malang MH370 tujuan Beijing. Gambar terkemudiannya menunjukkan sang ibu bergegas ke Lapangan Terbang setelah dimaklumkan tentang tragedi yang menimpa penerbangan tersebut. 16 Jam Hilang , Pesawat Boeing 777-200 MH370 MAS tujuan Beijing masih belum ditemui Posted: 08 Mar 2014 02:44 AM PST Pesawat Boeing 777-200ER MH370 Malaysia Airlines yan... more »

Anak Sungai Derhaka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Anak Sungai Derhaka ------------------------------ - MH370 dilapor terjunam ke dalam laut oleh Tentera Laut Vietnam - Sugul di hati tapi semangat masih tinggi, kata Wan Azizah - Pesawat MAS ke Beijing dilapor hilang MH370 dilapor terjunam ke dalam laut oleh Tentera Laut Vietnam Posted: 08 Mar 2014 01:11 AM PST Pihak berkuasa di Vietnam mengesahkan bahawa pesawat Malaysia Airlines (MAS) yang dilaporkan hilang dalam perjalanan ke Beijing pagi tadi telah terhempas di Laut Cina Selatan, menurut sebuah akhbar Vietnam. Laporan akhbar Tuoi Tre memetik admiral tentera la... more »

Fakulti Siyasah Syar'iyah

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Fakulti Siyasah Syar'iyah ------------------------------ - Video mengenai MAS yang hilang ...? - Best juga maklumat ini ...? - Apa ...? TS Khalid tak jadi masuk PAS ...? Video mengenai MAS yang hilang ...? Posted: 08 Mar 2014 05:44 AM PST Best juga maklumat ini ...? Posted: 08 Mar 2014 02:44 AM PST Best juga maklumat ini ...? Wow, wow ...? Apa ...? TS Khalid tak jadi masuk PAS ...? Posted: 07 Mar 2014 07:57 PM PST Apa ...? TS Khalid tak jadi masuk PAS ...? Konvensyen PR hari ini ...? You are subscribed to email updates from Fakulti Siyasah Syar'iyah ... more »

Pasport curi tambah lagi misteri kehilangan MH370

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 5 hours ago
Pihak berkuasa sedang menyiasat kemungkinan wujud unsur jenayah berikutan laporan bahawa seorang warga Itali yang disenaraikan dalam penerbangan MH370 tidak pernah menaiki pesawat tersebut. Menurut laporan agensi berita asing, penumpang Luigi Maraldi, 37, disenaraikan dalam senarai penumpang penerbangan yang dikeluarkan oleh Malaysia Airlines sebelumnya, tetapi akhbar Itali *Corriere Della Serra *melaporkan dia tidak berada dalam pesawat itu. Maraldi dilaporkan kehilangan pasportnya di Thailand Ogos lepas. "Mereka (pihak berkuasa Malaysia) mempunyainya (maklumat) tetapi ia masih d... more »

Masihkah kita ingat pembunuhan kejam Noritta Samsuddin Peguam yang sama tapi lain situasi.. Written By canang

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
[image: Photo: Masihkah kita ingat pembunuhan kejam Noritta Samsuddin Peguam yang sama tapi lain situasi.. Written By canang on Sabtu, 8 Mac 2014. Masihkah kita ingat pembunuhan kejam Noritta Samsuddin 11 thn lepas...tertuduh HANIFF dibebaskan semata mata kerana ada air mani individu lain dlm nonok Noritta walaupon terbukti air mani Haniff wujud dlm nonok Noritta...peguambelanya DR MOHAMMAD SHAFEI peguam SEXPOL.....tp dlm kes DSAI walaupon wujud air mani individu2 lain dln bontot SEXPOL DSAI tetap didapati bersalah...kalau mengikut law mahkamah kes ini dah gugur.....tp demi politik ... more »

"Hantu Kedua" Dalam pesawat MH370 didedahkan Mirror UK

cikgu pencen at cikgu pencen - 5 hours ago
Akhbar Mirror UK sekali lagi membuat pendedahan yang mengejutkan apabila mendakwa terdapat penumpang kedua yang disenaraikan menaiki pesawat MH 370 sebenarnya tidak menaiki pesawat tersebut. Ini bermakna ada individu lain menggunakan paspot bukan miliknya menaiki pesawat terbabit. Sebelum ini Mirror mendedahkan terdapat seorang penumpang menggunakan paspot yang dicuri menaiki pesawat MH 370. Terbaru seorang lagi yang disenaraikan oleh MAS sebagai penumpang pesawat muncul memaklumkan beliau tidak berada dalam pesawat tersebut. Rakyat Austria, Christan Kozel mengesahkan kepada akhba... more »

Benarkah Nizar menghina dalam tweetnya?

alhusseyn at al-Husseyn - 5 hours ago
Kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370 awal hari ini menimbulkan tanda tanya kepada pakar penerbangan sehingga menimbulkan spekulasi bencana seperti letupan atau kehilangan pintu fret yang menyebabkan kehilangan pesawat, lapor Sydney Morning Herald.Baca di sini Oleh kerana pesawat tersebut dikatakan yang paling canggih peralatan yang ada padanya dan paling selamat di dunia, malapetaka serta-merta itu hanya boleh berlaku jika sesuatu yang luar biasa berlaku. Sehinggakan pakar mengandaikan berlaku 'letupan atau kehilangan pintu fret' , maka tidak hairanlah kalau yang 'buk... more »

Contact Berryhs.com

Kuda SEO at Berryhs.com - 6 hours ago
Bagi anda yang ingin menghubungi kami terkait dengan kerjasama / pemasangan iklan dan lain-lain silahkan hubungi kami berdasarkan contact yang ada di bawah ini : Phone / SMS / Whats App : 0852 78 100 396 Email : berryhardisakha@ymail.com Chatting YM

Warga Itali Luigi Maraldi ,tiada dalam kapal MAS,siapa yang menyamar ini???

mantaro at SISI BUKIT - 6 hours ago
Kerajaan Malaysia bertindaklah profesional.Biar telus dan tidak berselindung dengan kejadian kapal MH370 hilang itu. Jika berselindung.Rakyat makin bingung dengan peristiwa itu. Warga Itali *Luigi Maraldi, 37*, yang dikatakan salah sorang penumpang MH370 itu berada di Thailand dan passport dia hilang pada1 Ogos tahun lepas.. Siapa yang menyamar naik flight itu guna pula passport dia?.Pihak berkuasa macama mana tak dapat kesan ?(lagi berita)

Siapa melantik RTM jadi saluran rasmi tragedi pesawat MH370..???

Orang ni at Orang ni - 6 hours ago
Tweet dari Menteri UMNO yang dunggu...Dah macam program kerajaan pula tragedi malang yang menimpa pesawat MH370,ada penaja rancangan...pelik-pelik-pelik, ada saluran rasmi pula,seolah-olah berita dari sumber lain seperti agensi-agensi berita terkenal dunia tidak di iktiraf oleh Malaysia...Negara jenis apakah yang Malaysia amalkan...??? Sejak mula berita pesawat MAS MH370 ini tersebar,rata-rata rakyat seluruh dunia memang ternanti-nanti akan maklumat dari negara ini,berbagai saluran maklumat dizaman sekarang ini. Media Massa di alaf Saitek amat banyak,jadi adakah salah rakyat khususn... more »

Petunjuk Baru - Dua Tompokan Minyak Ditemui & Misteri Paspot Curi -updated

greenboc at KELAB GREENBOC - 6 hours ago
Dua tompok tumpahan minyak yang dipercayai datang daripada enjin pesawat Boeing 777-200 milik Malaysia Airlines yang hilang awal pagi Sabtu ditemui dalam operasi mencari yang dilakukan pihak berkuasa Vietnam, lapor sebuah akhbar negara itu. Akhbar Tuoi Tre itu juga melaporkan tompokan minyak masing-masing sepanjang 20 kilometer pada jarak 500 meter antara satu sama lain itu ditemui juruterbang pesawat tentera Vietnam yang menyertai misi pencarian tersebut. Tompokan minyak itu dilaporkan ditemui 140 kilometer ke selatan Pulau Tho Chu di pesisir selatan Vietnam. Selain tompokan ... more »

Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: