Ahad, 9 Mac 2014

3650. Datuk Seri Dr Wan Azizah bte Wan Ismail. Calon DUN Kajang.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   
Ini Semua hak Allah SWT. 

PILIHAN YANG TEPAT !! - SAH - Wan Azizah calon PRK Kajang - SALMIYAH HARUN


PEMIMPIN YANG MENIPU RAKYAT !!
Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya. Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan membantu (menyokong) tindakan mereka yang aniaya itu, maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- (Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).
HUKUMAN MENUDUH TANPA EMPAT ORANG SAKSI
AL QURAN-SURAH AL-NUR AYAT 4
"Orang yang melemparkan TUDUHAN (ZINA/LIWAT) kepada seseorang yang terpelihara kehormatannya, kemudian mereka tidak membawakan EMPAT ORANG SAKSI, maka sebatlah mereka DELAPAN PULUH KALI sebatan dan jangan lah kamu menerima penyaksian mereka itu selama-lamanya; kerana mereka adalah orang yang FASIQ."

KAJANG: Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail diumumkan sebagai calon PKR dalam pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (Dun) Kajang yang bakal berlangsung 23 Mac ini. 
Pengumuman berhubung pemilihan Azizah dibuat Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam sidang media di Bilik Gerakan Umum PKR, Bangunan Mat Saman, dekat sini, sebentar tadi.


Kamu Menerima Bala Dari Allah SWT.......Allam Barzah Menanti


Jangan kita ingat kita pegang kuasa kita boleh buat apa saja. jangan dah duduk ditempat yang tinggi anda lupa pada Allah. Anda mengaibkan musuh politik anda, dengan rasa bangga, tanpa rasa bersalah? Skng ni aib yang lebih besar pula telah jatuh pada Negara kita dibawah pemerintahan anda. Betapa lemahnya cara kerajaan kita mengendalikan isu pasal kehilangan pesawat MH 370.
Jangan kita ingat kita pegang kuasa kita boleh buat apa saja. jangan dah duduk ditempat yang tinggi anda lupa pada Allah. 

Anda mengaibkan musuh politik anda, dengan rasa bangga, tanpa rasa bersalah? 

Skng ni aib yang lebih besar pula telah jatuh pada Negara kita dibawah pemerintahan anda. 

Betapa lemahnya cara kerajaan kita mengendalikan isu pasal kehilangan pesawat MH 370.

Sumber: http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/03/kamu-menerima-bala-dari-allah-swt.html


Kita Tunggu Balasan Dari Allah SWT Terhadap Saiful Dan Seluruh Keluarganya....... Yas Zy


Sebab tu Umno takut nak laksanakan hukum HUDUD sebab mereka boleh membuat Dajal & KEJAHATAN utk berkuasa.. di dunia boleh terlepas , di akhirat nantikan azab yang amat pedih balasan dr Allah Swt !!!

# LAWAN TETAP LAWAN !!!
Sebab tu Umno takut nak laksanakan hukum HUDUD sebab mereka boleh membuat Dajal & KEJAHATAN utk berkuasa.. di dunia boleh terlepas , di akhirat nantikan azab yang amat pedih balasan dr Allah Swt !!!

# LAWAN TETAP LAWAN !!!
Sumber: http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/03/kita-tunggu-balasan-dari-allah-swt.html

Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: