Isnin, 10 Mac 2014

3674. Jangan dibuat perkara tidak masuk akal, yang menyerlahkan kecalaran serta ketempangan minda. PART 1.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   

Dr.Samsuri Mokhtar di Astro Awani.....Media Pakatan Rakyat

Dr.Samsuri Mokhtar di Astro Awani. Beliau merupakan Pakar bidang penerbangan dan dijemput bagi membicarakan isu MH370. Beliau juga merupakan Setiausaha Politik Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang. #PrayForMH370

Like✔Share✔Comment✔ ☛| Media Pakatan Rakyat |☚ untuk update dari kami.
Dr.Samsuri Mokhtar di Astro Awani. Beliau merupakan Pakar bidang penerbangan dan dijemput bagi membicarakan isu MH370. 

Beliau juga merupakan Setiausaha Politik Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang. 

PESAWAT MAS MH 370 HILANG,SAHAM MAS TINGGAL 0.24SEN SEUNIT.

Pesawat MAS MH 370 hilang menyebabkan saham MAS  jatuh ke 0.240 sen seunit,pada hari ini.Kemungkinan besar jika pesawat MAS masih tidak ditemui,saham MAS dijangka terus merudum.Sudahlah ,sebelum ini pun saham MAS sudah merudum teruk.Sekali lagi syarikat GLC kerajaan mengalami kerugian.Lihat sini(klik) untuk saham MAS.

MH370 - Apa Jadi Dengan Prosedur Keselamatan Pintu Masuk Di KLIA?





Kenyataan Terbuka - 10 Mac 2014 
MH370 - Apa Jadi Dengan Prosedur Keselamatan Pintu Masuk Di KLIA?

Solidariti Anak Muda Malaysia Zon Muar turut merasa amat dukacita dan bersedih di atas kehilangan penuh misteri pesawat Malaysia Airlines MH370 sejak Sabtu lepas. 

SAMM Muar juga berkongsi kesedihan anggota keluarga dan sanak saudara penumpang dan anak kapal MH370. SAMM Muar sentiasa mendoakan agar keselamatan penumpang dan anak kapal sentiasa dipelihara Yang Maha Esa dan mengharapkan agar petunjuk-petunjuk yang dapat menyelesaikan krisis ini segera diperolehi. SAMM Muar juga berkongsi kesedihan anggota keluarga dan sanak saudara penumpang dan anak kapal MH370.

Sambil menghargai usaha dan tindakan pasukan Mencari dan Menyelamat (SAR) yang diketuai oleh Jabatan Penerbangan Awam (DCA) Malaysia dan juga agensi-agensi lain dari dalam Negara dan antarabangsa, SAMM Muar juga ingin menarik persoalan bagaimana keadaan sistem pintu masuk sempadan Negara masih mudah dibolosi.

Bukanlah satu rahsia lagi, dalam krisis MH370 ini dua passport yang telah dilaporkan hilang oleh warga Itali dan Austria dapat membolosi dan menaiki pesawat malang tersebut. SAMM Muar menolak untuk mengaitkan sebarang spekulasi atau membuat rumusan awal mengenai teori mengapa dua individu tidak beridentiti ini menggunakan passport tersebut tetapi lebih kepada menarik perhatian mengenai tahap keselamatan kawalan pintu masuk sempadan Negara.

Beberapa tahun kebelakangan ini, kita dapat melihat bagaimana mudahnya pintu sempadan Negara ditembusi sama ada oleh individu, senjata api, dadah atau juga sindiket pemerdagangan manusia dan lain-lain. 

SAMM Muar pernah mengeluarkan satu kenyataan bertarikh 5 Ogos 2013 yang menekankan betapa perlunya Kerajaan Pemerintah mengambil berat dan memandang serius mengenai tahap keselamatan dan kebocoran yang berlaku di pintu-pintu masuk sempadan Negara.

SAMM Muar juga mengambil maklum bahawa Yang Berhormat Saudara Er Teck Hwa, Ahli Parlimen Kawasan Bakri pernah cuba untuk membawa usul berhubung kawalan pintu sempadan Negara pada 15 Jun 2011 sewaktu kejadian warga Singapura yang ditahan sewaktu cuba memasuki kembali Negara mereka selepas menjamu selera di Bandaraya Johor Bahru ketika itu. 

Kes itu telah menunjukkan secara jelas bagaimana tahap keselamatan pintu sempadan Negara sehinggakan dua wanita tersebut boleh memasuki Negara kita tanpa dicop passport mereka oleh Imigresen.

Kerajaan Pemerintah tidak pernah mengambil berat dan serius berhubung perkara ini. Seharusnya apabila terjadi kejadian seperti kes warga Singapura dan juga penyeludupan dadah dan senjata api, Kerajaan Pemerintah lebih peka dan menilai semula tahap keselamatan pintu sempadan. Tambahan lagi, mencegah adalah lebih baik dari merawat.

Dan kini, Perdana Menteri baru tersedar dari mimpi apabila terjadinya krisis malang ini dan baru hendak mengarahkan protocol keselamatan di KLIA disemak semula. Ia seharusnya dilakukan secara berkala semenjak daripada terjadi kes 2 warga Singapura itu. 

Pemeriksaan mengejut terhadap pegawai-pegawai yang menjaga pintu sempadan Negara ini harus dilaksanakan untuk memastikan mereka tidak cuai dan lalai hingga terjadi perkara-perkara seperti ini. Membolosi pintu sempadan Negara dengan mudah tidak memberikan reputasi baik kepada Negara apatah lagi kita sekarang berada di dalam Tahun Melawat Malaysia 2014.

Segala peruntukan dan perbelanjaan besar yang telah dikeluarkan bagi memastikan kejayaan Tahun Melawat Malaysia 2014 akan menjadi sia-sia sekiranya tahap keselamatan pintu sempadan Negara kita masih menjadi persoalan. Siapa yang ingin memperjudikan nyawa dan nasib mereka dengan menaiki pesawat daripada sebuah Negara yang mudah lolos seperti ini?

SAMM Muar masih terus berdoa dan mengharapkan agar pesawat MH370 ini tidak diancam oleh pengganas atau sebarang unsur-unsur seperti itu. SAMM Muar masih mengharapkan krisis ini akan berakhir dengan baik tanpa ada satu isu keselamatan antarabangsa yang akan menghakis potensi kita dalam menjayakan Tahun Melawat Malaysia 2014. Namun, persoalan tahap keselamatan pintu sempadan negara perlu diberi perhatian yang serius.

Sekian,

Saiden Muslimin Ismail
Solidariti Anak Muda Malaysia Zon Muar

Tragedi luar biasa... peringatan dari Allah SWT. Mari terus berdoa. 

Kita perlu muhasabah dan ingat kembali dossa kita pada tuhan. Mungkin kita lupa...
Adakah kejadian ini pesanan dari Allah kepada mereka yang:

... rasuah, bat huru hara dan sesat mahu menyesatkan seperti puak syiah, anti hadis, liberal sister in islam, politik Islam sesat pas, LGT, perjuang kesessatan kristian, pertahan kemungkaran, pemimpin yang tak bermoral, amalan fitnak putarbelit dan manipulasi yang berleluasa, dll?

Baca penuh lagi maksud ayat-ayat Quran berikut:
Ayuh kita ...
Posted by 

Pelik Tapi Benar ! - Hanya Berlaku Di Malaysia................ Mujahiddin Bolzan

kikikiki - Amin Fiqry Husaini Huzairy Husaini Firdaus Escape

MH370: GAMBAR PENUMPANG GUNA PASSPORT PALSU MENAIKI MH370 TERSEBAR
Wajah penumpang MH370 yang menggunakan passport palsu tersebar, inilah gambar pengguna passport palsu pesawat MH370

Seperti yang dilaporkan oleh agensi berita dari luar dan juga station television luar.
t with a stolen

3:20 pm: Passenger with stolen passport identified, says Malaysian police CNN-IBN reports that the Malaysian Police has identified one of the persons who
boarded the ill fated MH70 flight with a stolen passport. However the police are tight lipped about the details of the passenger for now and haven't listed
his nationality but clarified that he wasn't Malaysian. 

Read more at: http://www.firstpost.com/world/live-identified-passenger-with-stolen-passport-say-malaysian-cops-1424627.html?utm_source=ref_article

PDRM telah mengesahkan identiti salah seorang penumpang yang menggunakan pasport palsu untuk menaiki pesawat tersebut.

Rujukan kami disini ==> 
http://www.firstpost.com/world/live-identified-passenger-with-stolen-passport-say-malaysian-cops-1424627.html

Dan sila lihat gambar diatas 
Laporan ; 
Agensi Berita Antarabangsa AFP melaporkan seorang daripada dua pemumpang yang menggunakan pasport palsu yang dicuri di Thailand telah dikenal pasti.

Pihak berkuasa diketuai Polis Diraja Malaysia (PDRM) dengan kerjasama FBI dan CIA baru saja mengeluarkan fotofit gambar suspek yang dipercayai telah disahkan
dengan pangkalan data Interpol.

Seorang lagi penumpang disyaki akan diketahui identitinya tidak lama lagi, lapor AFP.

Usaha mencari dan menyelamat kini masih berterusan terutamanya melalui laut 24 jam tanpa henti sejak pesawat MAS MH370 hilang jam 2.40 pagi Sabtu lalu.

Berikut perincian angkatan tentera dan maritim pelbagai negara yang menjalankan misi mencari setakat jam 4 petang tadi:

Malaysia - ATM - 130 batu nautika dari Pulau Phu Toc, Vietnam

APMM - 80 ke 120 batu nautika dari Tok Bali, Kelantan

Amerika Syarikat - Dari kepulauan Spratly bersempadan laut denga sempadan perairan antarabangsa hingga 140 batu nautika tenggara Ho Chi Minh

Singapura - 60 hingga 130 batu nautika dari Wilayah Ca Mau menganjur ke hanyutan tumpahan minyak, 45 batu nautika dari Pulau Phu Toc

Indonesia - 35 hingga 70 batu nautika sekitar Teluk Siam

Australia - Sepanjang tompokan minyak dan punca tompokan, 60 batu nautika dari kedudukan tentera Amerika Syarikat

Filipina - 50 batu nautika dari kedudukan tentera laut Vietnam

Vietnam - Keseluruhan sempadan laut antara Kemboja, Thailand dan China, termasuk pulau sekitar Wilayah Ca Mau

Thailand - Keseluruhan pantai dari utara hingga selatan di sempadan laut dengan Malaysia

Pasukan penyelamat dari negara lain masih belum dapat ditentukan lokasinya kerana masih mengkoordinasi laluan dan pemetaan peta termasuk menggunakan radar
tentera milik Thailand dan Vietnam.

berita asal dari ~soscili.blogspot.com


Video Kapal Terbang Buat kejutan Ketika Hendak Mendarat. 

Dalam dua tiga hari ini dunia di kejutkan dengan misteri kehilangan pesawat MH370, walau pun belum ada sebarang petunjuk mahu pun maklumat yang tepat, tetapi kita doakanlah semoga mereka yang berada di dalam pesawat itu dalam keadaan semuanya selamat.

Apa-apa pun jom lihat video di bawah ni. Tengah sedap awek-awek tu bejoget mereka semua di kejutkan oleh sebuah pesawat yang tiba-tiba berputar ketika hendak mendarat. 

Mau tekucil orang-orang dalam pesawat time tu agaknya.. 
   

IDENTITI YANG MENGGUNAKAN PASSPORT PALSU MENAIKI PESAWAT MH370 YANG HILANG DI DEDAH!!!!

Urusan perjalanan dua penumpang dengan identiti palsu dalam pesawat MH370 Malaysian Airlines yang hilang ketika menuju ke Beijing dari Kuala Lumpur dibuat di Pattaya, Thailand dan dibayar secara tunai, menurut akhbar British Financial Times. 
Akhbar berkenaan memetik kenyataan agen pelancongan Thailand yang membuat tempahan tiket itu sebagai berkata, beliau diminta membuat urusan perjalanan itu oleh seorang kenalan warganegara Iran.

Benjaporn Krutnait, pemilik agensi pelancongan Grand Horizon di Pattaya dipetik berkata, warganegara Iran berkenaan iaitu kenalan perniagaannya yang dikenali sebagai Ali meminta beliau menempah tiket tambang murah ke Eropah untuk dua lelaki berkenaan pada 1 Mac.


Ali kemudian menghubunginya sekali lagi pada Khamis menyebabkan Benjaporn sekali lagi menempah tiket dan kali ini menempah Malaysian Airlines menerusi Beijing kerana ia adalah tiket paling murah yang ada pada ketika itu.


Financial Times turut melaporkan, seorang rakan Ali membayar Benjaporn secara tunai untuk dua tiket berkenaan dan tiada bukti mengaitkan Ali tahu kedua-dua lelaki itu mengembara menggunakan pasport curi.


Benjaporn dipetik sebagai berkata, beliau tidak percaya Ali mempunyai kaitan dengan aktiviti keganasan kerana dia tidak meminta secara terperinci untuk menempah tiket bagi perjalanan Kuala Lumpur – Beijing, tetapi meminta laluan paling murah ke Eropah, kata Financial Times.


Dalam laporan akhbar itu, Benjaporn dipetik sebagai berkata, beliau bercakap mengenai kes itu kerana bimbang dengan spekulasi mengenai serangan pengganas dikaitkan dengan kehilangan MH370 dan mahu fakta sebenar diketahui.

MOHON PIHAK BERWAJIB RESPON AKAN PENDEDAHAN INI.

PENGHINAAN KERAJAAN UMNO/BN KEATAS KEBIJAKSANAAN RAKYAT UNTUK BERFIKIR DAN MENILAI SUDAH SAMPAI TAHAP MELAMPAU!!!!!!!

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menasihatkan orang ramai membeli belah secara bijak sebelum mengadu berhubung kenaikan harga barangan.

Beliau yang juga menteri kewangan berkata demikian selepas membeli seekor ayam berharga RM1 hari ini.

"Saya sudah beli satu, ada 999 ekor lagi," katanya sambil tersenyum.

Beliau juga berkata, harga istimewa itu hanya terpakai terhadap 1,000 ekor ayam yang dijual di NSK Trade City, Kuala Lumpur.

Bercakap dalam Majlis Pelancaran Anugerah Kedai Harga Patut 2014 di pasar raya besar di Kuala Lumpur hari ini, Najib berkata, sebanyak 269 premis di seluruh negara layak untuk itu.
Menurutnya lagi, ia sebahagian usaha kerajaan bagi membantu pengguna membuat keputusan bermaklumat.

“Jangan mengadu harga barang naik kerana kamu mempunyai pilihan,” katanya.

Katanya, jika membuat perbandingan, pengguna masih mampu membeli dengan harga munasabah. .. MsiaKini.

Apakah penduduk negara ini hanya seramai 1,000 orang sahaja kah??????.... tawaran teristimewa ini diadakan setia hari dan disemua tempat ke terutamanya di luar bandar, rancang felda dan kampong-kampong?????

Inilah dinamakan betapa Kerajaan UMNO/BN hina kebijaksanaan rakyat ... betul-betul punya dia menghina .. betul-betul sudah melampau penghinaan ini....

Cukuplah nak perbodohkan rakyat  .. ENOUGH IS ENOUGH ... Rakyat bukannya bodoh macam para perwakilan UMNO di PWTC setiap kali berhimpun sempena Persidangan Agung UMNO.

Tidak menghairankan jika rakyat cop dan labelkan barisan kepimpinan UMNO dan jemaah menteri pimpinan Najib Razak sebagai taraf cap ayam!!!!!

Tragedi luar biasa... peringatan dari Allah SWT. Mari terus berdoa

atsixty at ZAKRI ALI - 2 minutes ago
*Kita perlu muhasabah dan ingat kembali dossa kita pada tuhan. Mungkin kita lupa...* *Adakah kejadian ini pesanan dari Allah kepada mereka yang:... rasuah, bat huru hara dan sesat mahu menyesatkan seperti puak syiah, anti hadis, liberal sister in islam, politik Islam sesat pas, LGT, perjuang kesessatan kristian, pertahan kemungkaran, pemimpin yang tak bermoral, amalan fitnak putarbelit dan manipulasi yang berleluasa, dll?Baca penuh lagi maksud ayat-ayat Quran berikut:* Ayuh kita ... *Posted by * *cerita kedai kopi *

Sayang dan Cinta Manusia.

Matt Evo at Kami SokongTokguru - 3 minutes ago
*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.* *Assalamualaikum w.b.t/**ا**لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه* Meja *www.peceq.blogspot.com * Asal: http://peceq.blogspot.com/2014/03/3673-sayang-dan-cinta-manusia.html Erti sayang dan cinta dalam kehidupan manusia, ada hadiah tetapnya iaitu berakhir dengan perpisa... more »

BL Azlina :- Pengalaman Bersama Pelbagai Jenis Biz...Akhirnya VeMMA yang TERBAIK

V4U Team at V4U - 5 minutes ago
-seperti dikongsi dalam Team V4U Skype Meeting 25hb Feb 2014- Bismillahhirahmanirahim…… terima kasih kepada host kita Ratu Frenzy, PL Suzie kerana memberi peluang kepada saya untuk berkongsi sedikit kejayaan pada malam ini….. Bersyukur kita ke hadrat Illahi atas limpah dan kurnia-Nya, kita dapat berkumpul pada malam ini untuk berkongsi segala kebaikkan…. Di harap ianya bakal membawa manfaat untuk semua. Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua di Team V4U yang dikasihi…. Semuanya sihat2 belaka terutama dengan adanya Vemma yer..Oooooooooooo yess!!! *LATARBELAKANG BL NORAZLINA J... more »

IDENTITI YANG MENGGUNAKAN PASSPORT PALSU MENAIKI PESAWAT MH370 YANG HILANG DI DEDAH!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 10 minutes ago
*Urusan perjalanan dua penumpang dengan identiti palsu dalam pesawat MH370 Malaysian Airlines yang hilang ketika menuju ke Beijing dari Kuala Lumpur dibuat di Pattaya, Thailand dan dibayar secara tunai, menurut akhbar British Financial Times. * *Akhbar berkenaan memetik kenyataan agen pelancongan Thailand yang membuat tempahan tiket itu sebagai berkata, beliau diminta membuat urusan perjalanan itu oleh seorang kenalan warganegara Iran.* *Benjaporn Krutnait, pemilik agensi pelancongan Grand Horizon di Pattaya dipetik berkata, warganegara Iran berkenaan iaitu kenalan perniagaannya... more »

TUAN GURU NIK AZIZ AKUI ANWAR 'ANAK JANTAN', SARAN ADAKAN SOLAT HAJAT TUNJUKKAN KEBENARAN DLM MGHADAPI KEZALIMAN BN !

canang at Cananglahnie - 24 minutes ago
TUAN GURU NIK AZIZ AKUI ANWAR 'ANAK JANTAN', SARAN ADAKAN SOLAT HAJAT TUNJUKKAN KEBENARAN DLM MGHADAPI KEZALIMAN BN ! Mohon Allah tunjukkan kebenaran dalam menghadapi kezaliman BN serta mohon Allah beri petunjuk dimanakah pesawat MH370 berada.

MH370 : Sepupu Najib beranak masa Zaman Batu ke?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 32 minutes ago
Apapun.. sebelum itu bersamalah kita berdoa kehadrat Illahi semoga segala usaha-usaha mencari dan menyelamat MH370 yang sedang rancak berjalan sekarang dipermudahkanNya.. Sebabnya semakin lama operasi ini berlangsung semakin terserlah kebodohan pemimpin-pemimpin UMNO yang dilantik sebagai Menteri oleh Najib. Jika pagi tadi Menteri Dalam Negeri menyerlahkan sikap 'Kurang Cerdik' nya dengan tak pasal-pasal menyalahkan pihak Imigresen kerana tak berfikir dan membezakan orang Eropah dan orang Asia melalui passport mereka.. Silalah baca di ( SINI ) Ini pula mengenai sepupu Najib yang ... more »

PETA TEMPAT BERKUMPUL PARA PENYOKONG PAKATAN RAKYAT KE PENAMAAN CALON PRK DUN N25 KAJANG.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 37 minutes ago
*Penyokong Pakatan Rakyat yang ingin hadir ke penamaan calon pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri Kajang digalakkan berkumpul di tempat letak kereta Pusat Latihan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN) ke arah Pintu B (dari perumahan seksyen 15)Penyokong digalakkan datang lebih awal, sebaik-baiknya sebelum jam 7.30 pagi bagi mengelakkan kesesakan.Penyokong Pakatan Rakyat kemudiannya bersama pimpinan akan bergerak menuju ke Pusat penamaan calon di Kompleks Sukan Majlis Perbandaran Kajang (MPKJ) Seksyen 15, Bandar Baru Bangi.Bagi mereka yang menggunakan Lebuhraya ... more »

Video Kapal Terbang Buat kejutan Ketika Hendak Mendarat

Nas Rul at dairishare - 1 hour ago
Dalam dua tiga hari ini dunia di kejutkan dengan misteri kehilangan pesawat MH370, walau pun belum ada sebarang petunjuk mahu pun maklumat yang tepat, tetapi kita doakanlah semoga mereka yang berada di dalam pesawat itu dalam keadaan semuanya selamat. Apa-apa pun jom lihat video di bawah ni. Tengah sedap awek-awek tu bejoget mereka semua di kejutkan oleh sebuah pesawat yang tiba-tiba berputar ketika hendak mendarat. Mau tekucil orang-orang dalam pesawat time tu agaknya..

Exclusive: Malaysia plane probe narrows on mid-air disintegration - source BY SIVA GOVINDASAMY

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*(Reuters) - Officials investigating the disappearance of a Malaysian airliner with 239 people on board are narrowing the focus of their inquiries on the possibility that it disintegrated mid-flight, a senior source said on Sunday.* *Malaysia Airlines flight MH370 vanished after climbing to a cruising altitude of 35,000 feet between Kuala Lumpur and Beijing in the early hours of Saturday. Search teams have not been able to make any confirmed discovery of wreckage in seas beneath the plane's flight path almost 48 hours after it took off.* *"The fact that we are unable to find an... more »

PENGHINAAN KERAJAAN UMNO/BN KEATAS KEBIJAKSANAAN RAKYAT UNTUK BERFIKIR DAN MENILAI SUDAH SAMPAI TAHAP MELAMPAU!!!!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menasihatkan orang ramai membeli belah secara bijak sebelum mengadu berhubung kenaikan harga barangan.Beliau yang juga menteri kewangan berkata demikian selepas membeli seekor ayam berharga RM1 hari ini."Saya sudah beli satu, ada 999 ekor lagi," katanya sambil tersenyum.Beliau juga berkata, harga istimewa itu hanya terpakai terhadap 1,000 ekor ayam yang dijual di NSK Trade City, Kuala Lumpur.Bercakap dalam Majlis Pelancaran Anugerah Kedai Harga Patut 2014 di pasar raya besar di Kuala Lumpur hari ini, Najib berkata, seba... more »

Pemuda Pas kerah jentera pemuda turun ke Kajang Esok..

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Inspirasi Syakilla [image: Pemuda Pas kerah jentera pemuda turun ke Kajang Esok.. Isnin - 10 Mac 2014 KUALA LUMPUR: Pemuda PAS mengarahkan jenteranya di semua peringkat untuk turun beramai-ramai pada hari penamaan calon PRK N25 Kajang bagi menunjukkan solidariti dan sokongan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dijatuhi hukuman lima tahun penjara oleh Mahkamah Rayuan. Pengarah Jabatan Pilihan Rayanya, Mohd Sany Hamzan (gambar) berkata, himpunan solidariti itu juga penting bagi memperlihatkan rasa amarah terhadap kebobrokan sistem perundangan negara yang tempang serta permainan polit... more »

PASCA KEPUTUSAN MAHKAMAH RAYUAN JATUHKAN HUKUMAN PENJARA 5 TAHUN KEATAS DSAI .... CERAMAH CALON BN PRK KAJANG MENDAPAT SAMBUTAN LUAR BIASA HEBATNYA???????

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Bukan nak mengata atau menghina .. tetapi ini adalah fakta dengan gambar sebagai bukti berbicara.Ingatkan apabila Mahkamah Rayuan terbalikkan keputusan Mahkamah Tinggi dengan menjatuhkan hukuman 5 tahun penjara keatas DSAI dalam pertuduhan liwat fitnah II maka sudah tiada rakyat lagi memberikan sokongan kepada KEADILAN/PR ... rakyat akan bersatu memberikan sokongan jitu lagi padu kepada calon BN... rupa-rupa jangkaan UMNO/BN meleset.Rakaman gambar-gambar diatas dirakam suatu sesi ceramah calon BN Chew Mei Fun dengan penduduk-penduduk Pangsapuri SuteraMas Kampung Sungai Ch... more »

DCA Tidak Tolak Kemungkinan Pesawat MH370 Dirampas Atau Meletup Di Udara

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 1 hour ago
*Jabatan Penerbangan Awam (DCA) tidak menolak sebarang kemungkinan yang berlaku ke atas pesawat MH370 milik Penerbangan Malaysia yang hilang awal pagi Sabtu, termasuk kemungkinan ianya dirampas.* Bagaimanapun menurut Ketua Pengarah DCA Datuk Azharuddin Abdul Rahman, pihaknya juga memerlukan bukti yang kukuh untuk menyokong segala kemungkinan-kemungkinan tersebut. "Pada tahap ini kami tidak menumpukan pada mana-mana kemungkinan... kita melihat pada semua sudut tentang apa yang mungkin berlaku pada pesawat tersebut," katanya pada satu sidang media di Lapangan Terbang Antarabangsa Ku... more »

MH370: Gambar penumpang guna passport palsu menaiki MH370 tersebar

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 hour ago
Wajah penumpang MH370 yang menggunakan passport palsu tersebar, inilah gambar pengguna passport palsu pesawat MH370 Seperti yang dilaporkan oleh agensi berita dari luar dan juga station television luar. t with a stolen 3:20 pm: Passenger with stolen passport identified, says Malaysian police CNN-IBN reports that the Malaysian Police has identified one of the persons who boarded the ill fated MH70 flight with a stolen passport. However the police are tight lipped about the details of the passenger for now and haven't listed his nationality but clarified that he wasn't Malaysian. ... more »

Pelik Tapi Benar ! - Hanya Berlaku Di Malaysia................

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Mujahiddin Bolzan [image: kikikiki - Amin Fiqry Husaini Huzairy Husaini Firdaus Escape]

Dr.Samsuri Mokhtar di Astro Awani.....

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
Media Pakatan Rakyat [image: Dr.Samsuri Mokhtar di Astro Awani. Beliau merupakan Pakar bidang penerbangan dan dijemput bagi membicarakan isu MH370. Beliau juga merupakan Setiausaha Politik Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang. #PrayForMH370 Like✔Share✔Comment✔ ☛| Media Pakatan Rakyat |☚ untuk update dari kami.]*Dr.Samsuri Mokhtar di Astro Awani. Beliau merupakan Pakar bidang penerbangan dan dijemput bagi membicarakan isu MH370. * *Beliau juga merupakan Setiausaha Politik Presiden PAS Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang. ‪*

Ahli Parlimen PR boikot seragam Parlimen, bantah hukuman terhadap Ketua Pembangkang

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
[image: pakatan rakyat parlimen] *KUALA LUMPUR, 10 MAC: Semua Ahli Parlimen Pakatan Rakyat hari ini memboikot pakaian rasmi Parlimen berwarna putih, yang biasa dipakai pada hari pertama Persidangan Dewan Rakyat, sebagai protes terhadap hukuman penjara lima tahun ke atas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.* *Sebaliknya, majoriti Ahli Parlimen lelaki memakai sut hitam, manakala wanita memakai baju kebangsaan seperti baju kurung.* *Ahli Parlimen Batu, Tian Chua berkata, bantahan khusus terhadap hukuman itu dan bukannya kepada institusi Parlimen dan Raja Berperlembagaan.* *“... more »

Pesawat MAS MH 370 hilang,saham MAS tinggal 0.24sen seunit.

mantaro at SISI BUKIT - 2 hours ago
Pesawat MAS MH 370 hilang menyebabkan saham MAS jatuh ke 0.240 sen seunit,pada hari ini.Kemungkinan besar jika pesawat MAS masih tidak ditemui,saham MAS dijangka terus merudum.Sudahlah ,sebelum ini pun saham MAS sudah merudum teruk.Sekali lagi syarikat GLC kerajaan mengalami kerugian.Lihat sini(klik) untuk saham MAS.

Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: