Selasa, 11 Mac 2014

3681. Ehem. Ini Malaysia yang sungguh berbeza dengan negara lain. AhaaQ.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   

JIKA INI BERLAKU DI CHINA, MENTERI DALAM NEGERI SUDAH DIPECAT.

Peristiwa ini jika berlaku di China, Jepun, Thailand, India dan Indonesia , Menteri Pengangkutan akan letak jawatan. Menteri Dalam Negeri letak jawatan. Menteri Pertahanan letak jawatan. Hal ini melibatkan soal hidup 227 penumpang. 

Kerajaan China pun tidak berpuashati.Inikan pula keluarga mangsa. Dalam pada itu anggota keluarga kepada warganegara China dalam pesawat MH370 dilapor membaling empat petugas Malaysia Airlines (MAS) dengan botol air di Beijing. 


Hal ini berlaku apabila pekerja syarikat penerbangan itu tidak dapat memberi maklumat terkini berhubung pesawat hilang itu, seperti apa yang dilapor New York Times. 



“Semua orang Malaysia penipu!” jerit seorang lelaki dalam bahasa Cina sambil menambah, “Kamu tahu apa maksud penipu?” 



“Berita dia dalam bahasa Inggeris,” jerit lelaki China itu kepada seorang pekerja lain yang bertindak sebagai penterjemah. 


Empat Senario Kehilangan MH370 - Pakar

[TMI] Boeing 777, salah satu jenis pesawat dunia yang hebat dan canggih, kini hilang di kawasan sibuk tetapi tiada seorang pun tahu bagaimana dan mengapa.

Dalam laporan hari ini, CNN mendapatkan maklum balas pakar ke atas misteri yang menyelubungi pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 sama ada ia berpunca daripada bom atau kegagalan mekanikal atau dirampas.

Kehilangan MH370 menimbulkan kebingungan selepas tiba-tiba lesap di perairan antara Malaysia dengan Vietnam pada Sabtu ketika sedang dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Beijing.

"Sukar dipercayai persoalan tersebut masih belum terjawab selepas tiga hari pesawat Boeing 777-200ER hilang. Ia membawa 227 penumpang dan 12 anak kapal. Tiga persoalan itu kemungkinan yang diramal pakar dan spekulasi tentang kemungkinan tersebut dijelaskan secara berhati-hati," kata laporan yang dipetik daripada CNN.

Agensi berita dunia itu memberikan empat senorio yang diperkatakan oleh pakar, serta beberapa fakta berkaitan:

1. Senario: Bom? Atau "ujian saringan"?

Fakta: Dua pasport hilang dikaitkan dengan dua individu yang membeli tiket penerbangan.

Analisis: Senario ini memberi gambaran kemungkinan seseorang dalam senarai pengganas menaiki pesawat dan meletupkan pesawat. Bagaimanapun, pasport yang hilang tidak bermakna pesawat tersebut adalah sasaran sebenar.

Ia boleh jadi, kata Ketua Penyiasat Jabatan Pengangkutan Amerika Syarikat, Mar Schiavo, memberi gambaran pengganas mungkin melakukan ujian saringan untuk tujuan serangan pada masa depan. Schiavo juga berkata, "Ia juga mungkin kegiatan jenayah yang biasa berlaku," kerana "terdapat banyak pasport hilang" digunakan oleh pelancong seluruh dunia.

Fakta: Sehingga sekarang, tiada serpihan daripada pesawat yang boleh dikaitkan dengan Boeing 777 menunjukkan ia berpunca daripada letupan bom.

Analisis: Apabila bekas Naib Pengerusi Lembaga Keselamatan Pengangkutan Kebangsaan, Robert Francis mendengar mengenai berita kehilangan MH370, fikirannya tertumpu kepada : "Tidak semena-mena pesawat meletup dan tiada isyarat. Tiada apa-apa." Kehilangan pesawat daripada radar tanpa isyarat menurut Francis dianggap "sesuatu tidak pernah berlaku yang mungkin boleh berlaku."

Bagaimana pula dengan teknologi satelit? Mungkinkah data daripada satelit orbit menunjukkan pancaran atau haba panas infra-merah daripada letupan? Sukar berlaku, kata pakar satelit Brian Weeden, yang menghabiskan bertahun-tahun menjejak objek angkasa lepas di orbit untuk Tentera Udara Amerika Syarikat.

Terdapat berdozen satelit kerajaan dan persendirian di orbit bumi, yang boleh melihat ke bumi daripada jarak 300 kilometer ke 1,500 kilometer (antara 185 ke 930 batu). Mungkin salah satu daripadanya secara tidak sengaja menghala pada masa yang sama dan lokasi sama menangkap imej pancaran letupan.

Bagaimanapun, terdapat juga kemungkinan lain, kata Weeden, di mana satelit rahsia Amerikan Syarikat yang berlegar 22,000 di orbit angkasa lepas sempat mengambil bukti insiden tersebut. Satelit ini berada di orbit geosegerak.

Secara berkumpulan, ia boleh memantau secara maya seluruh pelosok bumi. "Kami tahu misi mereka adalah untuk menjejak misil balistik yang dilancarkan menerusi haba," kata Weeden yang ketika ini menjadi penasihat teknikal bagi Secure World Foundation. "Kami tidak tahu sama ada ia cukup sensitif untuk menjejak sesuatu seperti letupan bom, jika itulah yang berlaku."

Terdapat satu lagi persoalan, adakah kerajaan berasa berat untuk mengeluarkan imej sedemikian bimbang mendedahkan kemampuan sistem satelit rahsia tersebut.

2. Senario: Rampasan?

Fakta: Sebelum ia hilang, data radar menunjukkan pesawat cuba berpatah balik ke Kuala Lumpur. Adakah itu petunjuk perampas mengarahkan pesawat menukar laluan.

Analisis: Sehingga kini, tiada laporan menunjukkan anak kapal menghantar sebarang isyarat rampasan berlaku.

3. Senario: Kegagalan mekanikal?

Peta: Kuala Lumpur dan Beijing

Fakta: Kegagalan menemui serpihan menunjukkan terdapat kemungkinan juruterbang terpaksa mendarat atas air tanpa sempat menekan brek dan akhirnya tenggelam ke dalam dasar laut.

Analisis: Jika itu yang berlaku, mengapa tiada sebarang isyarat kecemasan? Pesawat ini tidak boleh melakukan aksi pelik tetapi ia mempunyai keupayaan meluncur lebih 100 batu dan mendarat atas air tanpa kedua-dua enjin berfungsi, kata bekas juruterbang Keith Wolzinger, yang sekarang bekerja sebagai penasihat penerbangan Spectrum Group.

Ketika mengendalikan pesawat meluncur, terdapat kemungkinan besar juruterbang sempat menghantar isyarat SOS.

Fakta: Pesawat hilang MH370 pernah tercabut sayap hujung sebelum ini, tetapi dibaiki Boeing dan selamat untuk terbang, kata CEO Malaysia Airlines, Ahmad Jauhari Yahya pada Ahad lalu.

Analisis: "Apa-apa kerosakan sebelum ini ke atas pesawat, walaupun dibaiki mengikut piawaian... ia sebenarnya adalah bentuk amaran bahaya," kata Wolzinger. Pakar bersetuju Boeing 777 antara paling selamat di dunia dan boleh diyakini.

Semasa ia dibangunkan, ia menjalani ujian paling lasak dalam sejarah dunia penerbangan. "Saya berbincang dengan rakan," kata Wolzinger. "Kami bingung dengan insiden ini." Pesawat Boeing 777 memiliki enjin paling berkuasa tinggi dan diuji dengan teliti di dunia. "Keyakinan ke atas enjin pesawat secara umumnya tidak dapat disangkal," kata beliau. "Ini pesawat paling selamat."

4. Senario: Kesilapan juruterbang

Fakta: Sehingga kini, tidak terdapat isyarat menunjukkan kesilapan juruterbang menyumbang kepada kehilangan pesawat.

Analisis: Beberapa pakar penerbangan membuat perbandingan dengan kemalangan 370 Air France 447 pada 2009. Semua 228 penumpang dan anak kapal meninggal dunia selepas pesawat terhempas akibat ribut di Atlantik dalam perjalanan dari Brazil ke Paris.

Selepas pencarian selama dua tahun yang menelan belanja banyak di pelosok lautan, bangkai pesawat dua enjin berkembar Airbus A330 akhirnya ditemui dan peti rakaman suara serta data juga ditemui. Penyiasat Perancis menyalahkan kru kapal kerana gagal memahami "keadaan tegang ketika itu dan tidak mengambil sebarang langkah pemulihan".

Tapi, tidak seperti 447. cuaca dilaporkan baik sepanjang perjalanan MH370 dan tidak wujud sebarang ancaman.

Penerbangan Asiana Airlines 217, juga menggunakan Boeing 777, mendarat pendek di landasan pada Julai lalu di Lapangan Antarabangsa San Francisco. Tiga terbunuh dan 180 lagi cedera.

Lembaga Keselamatan Pengangkutan Kebangsaan mengenalpasti kebergantungan juruterbang kepada sistem pemanduan auto sebagai penyumbang insiden tersebut, bagaimanapun laporan akhir belum lagi dikeluarkan. – 11 Mac, 2014.

Sumber: http://duniacacamarba.blogspot.com/2014/03/empat-senario-kehilangan-mh370-pakar.html

Mahathir Bersubahat Dengan Kassim Ahmad ?

atsixty at ZAKRI ALI - 2 minutes ago
Roslin Ahmad *'Mahathir tidak mengumunkan dia antihadis seperti Kassim. Tetapi dia bersubahat dengan Kassim. * *Dosa minum arak ada besar. Tetapi menghidang, mengedar arak juga sama dosa dengan kaki botol walaupun dia bukan kaki botol. * *Kesalahannya ada bersubahat. * * - Subky Latif* [image: 'Mahathir tidak mengumunkan dia antihadis seperti Kassim. Tetapi dia bersubahat dengan Kassim. Dosa minum arak ada besar. Tetapi menghidang, mengedar arak juga sama dosa dengan kaki botol walaupun dia bukan kaki botol. Kesalahannya ada bersubahat. - Subky Latif]


Pemimpin tertinggi PAS disaman RM200 ribu!

PBO™ at pen buruk online ™ - 6 minutes ago
Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Datuk Wan Ahmad Wan Omar memohon mahkamah memberikan ganti rugi RM200,000 kepadanya dalam kes samannya terhadap Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu (gambar) dan empat lagi berhubung artikel berkaitan pengeluaran kad pengenalan biru di Sabah. Peguam Datuk Mohd Hafarizam Harun mewakili Wan Ahmad berkata pihaknya memohon jumlah itu kerana dakwaan dalam saman itu melibatkan maruah, integriti dan reputasi Wan Ahmad. "Kami pohon ganti rugi tidak kurang RM200,000 diberikan kepada plaintif (Wan Ahmad) supaya ia jadi teladan kepada pihak-pihak... more »


Perghh..Suami Bersetubuh Dengan Anak Tiri..Isteri Lapor Kepada Polis


Abu Luqman at Media Orang Kampung - 10 minutes ago

Suami "Kuda-Kudaan" dengan Anak Tiri, Istri Ngadu ke Polisi Kenyataan pahit dialami Laila Sari (32), warga Jalan AR Hakim, Kecamatan Medan Area, Kota Medan. Suaminya selingkuh dengan anaknya hasil perkawinan dengan suami sebelumnya. Tak terima diduakan, Laila melapor ke Polresta Medan. Laila mengaku pertama kali tahu jika suaminya mendua dari pesan singkat di telepon genggam anaknya yang


PRK Kajang: Referendum tolak ketidakadilan – Wan Azizah 


atsixty at ZAKRI ALI - 12 minutes ago

Roketkini [image: PRK Kajang: Referendum tolak ketidakadilan – Wan Azizah PRK Kajang akan menjadi referendum rakyat untuk membantah keras kepincangan sistem kehakiman negara yang tidak adil terhadap pemimpin PR dalam kes Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh. Baca lanjut di: http://www.roketkini.com/2014/03/11/prk-kajang-referendum-tolak-ketidakadilan-wan-azizah/] *PRK Kajang akan menjadi referendum rakyat untuk membantah keras kepincangan sistem kehakiman negara yang tidak adil terhadap pemimpin PR dalam kes Ketua Umum PKR, Datuk Seri A... more »

"Tahyul & Khurafat Ini Bukan Ajaran Islam" - Dr.Asri 


greenboc at KELAB GREENBOC - 12 minutes ago

D*r Asri bidas bomoh tahyul* PETALING JAYA: Sehubungan pendedahan seorang bomoh bahawa pesawat MH370 yang hilang kini tergantung di alam ghaib, mantan Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin hari ini membidas golongan tersebut. Melalui posting Facebooknya hari ini, bomoh yang mengamalkan amalan khurafat ini boleh mengelirukan golongan bukan Islam mengenai agama itu. “Tak cukup dengan kehilangan MH370, muncul pula macam-macam bomoh khurafat dengan pelbagai aksi yang memperbodohkan diri sendiri, bahkan juga boleh menimbulkan salah sangka orang ramai terutama non-muslim terhadap Isla... more »


Jika ini berlaku di China,Menteri Dalam Negeri sudah dipecat.

mantaro at SISI BUKIT - 14 minutes ago
Peristiwa ini jika berlaku di China,Jepun,Thailand,India dan Indonesia ,Menteri Pengangkutan akan letak jawatan.Menteri Dalam Negeri letak jawatan.Menteri Pertahanan letak jawatan.Hal ini melibatkan soal hidup 227 penumpang . Kerajaan China pun tidak berpuashati.Inikan pula keluarga mangsa.Dalam pada itu anggota keluarga kepada warganegara China dalam pesawat MH370 dilapor membaling empat petugas Malaysia Airlines (MAS) dengan botol air di Beijing. Hal ini berlaku apabila pekerja syarikat penerbangan itu tidak dapat memberi maklumat terkini berhubung pesawat hilang itu, seperti apa ... more »

[EKSKLUSIF] 5 Gambar Di Penamaan Calon Dun Kajang | PILIHAN RAYA KECIL (PRK) N25 Dun Kajang

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 23 minutes ago
*[EKSKLUSIF] 5 Gambar Di Penamaan Calon Dun Kajang | PILIHAN RAYA KECIL (PRK) N25 Dun Kajang | BANGI *- Pagi ini berlangsung proses penamaan calon bagi pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (Dun) N25 Kajang di Kompleks Sukan Majlis Perbandaran Kajang di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi. Proses itu penamaan calon bermula jam 9 pagi tadi dan ditutup pada 10 pagi ini. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* Pilihan raya kecil yang dijadual berlangsung pada 23 Mac itu diadakan susulan peletakan jawatan wakil rakyat sebelum ini, Lee Chin Cheh daripada PKR pada 27 Januari. Credit Ber... more »

Soz Cyili at Ameno World - 26 minutes ago
Sidang media pagi dan tengahari tadi dibatalkan. Tapi dalam pukul 3 petang tadi mereka buat sidang media dan kongsikan beberapa penemuan terbaru berkaitan perkembangan kes. Sidang media kali ini diketuai oleh Ketua Polis Negara yang diperlihatkan lebih stabil dari segi emosi dan bersedia dengan sebarang jenis persoalan. Berbanding sidang media sebelumnya yang diketuai oleh ketua pengarah DCA

Karpal Singh kena denda RM4000

mantaro at SISI BUKIT - 30 minutes ago
*Pemimpin PR dan penyokong memberi sokongan kepada Karpal Singh pagi tadi.Nizar MB Perak yang dirampas kerajaan melalui YB pengkhianat turut hadir memberi sokongan kepada Karpal Singh. * *KUALA LUMPUR:* Mahkamah Tinggi mengarahkan Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh untuk membayar denda RM4,000 kerana mempersoalkan perlucutan jawatan Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin sebagai Menteri Besar Perak oleh Sultan Perak. Hakim Mahkamah Tinggi, Azman Abdullah membuat keputusan itu selepas mempertimbangkan hujah daripada kedua-dua pihak dan faktor khusus yang melibatkan keadaan kesihata...more »

Sahabat-Gunung

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 33 minutes ago
Sahabat-Gunung ------------------------------ - Pemuda BN Pantang Berundur - Tetap Lawan Boneka Anwar Ibrahim - Sekitar Majlis Penamaan Calon PRK DUN Kajang - TUN M, Siti Hasmah Meet Families Of Passengers On Board Missing Flight MH370 - Dua Penumpang Guna Passport Curi Tidak Punya Rupa Paras Asia - Pemandu Teksi Johor-Singapura Perlu Ditemuduga...... - Pemuda BN Mula Gerakkan Strategi Untuk PRU14 - Khairy Pemuda BN Pantang Berundur - Tetap Lawan Boneka Anwar Ibrahim Posted: 10 Mar 2014 10:38 PM PDT Gambar Hiasan: Ini KJlah masa Penamaan Calon PRK Kaj... more »

Taipingmali (tm)

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 33 minutes ago
Taipingmali (tm) ------------------------------ Kumpulan pengganas Cina? Posted: 10 Mar 2014 08:26 AM PDT Chinese Matyrs Brigade mengaku terlibat kehilangan MH370 http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2014&dt=0310&pub=Kosmo&sec=Terkini&pg=bt_18.htm You are subscribed to email updates from Taipingmali To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Perghhh !!! Suami Bersetubuh Dengan Anak Tiri, Isteri Mengadu Kepada polis

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 39 minutes ago
Suami "Kuda-Kudaan" dengan Anak Tiri, Istri Ngadu ke Polisi Kenyataan pahit dialami Laila Sari (32), warga Jalan AR Hakim, Kecamatan Medan Area, Kota Medan. Suaminya selingkuh dengan anaknya hasil perkawinan dengan suami sebelumnya. Tak terima diduakan, Laila melapor ke Polresta Medan. Laila mengaku pertama kali tahu jika suaminya mendua dari pesan singkat di telepon genggam anaknya yang

Wanita-Wanita Gergasi Dengan Ketingian Luar Biasa

Nas Rul at dairishare - 42 minutes ago
It is not normal human height if more than a human being and this is evidenced by the girls from around the world who have an incredible height. Let’s see more girls this incredible!


Ceramah Dr Wan Azizah tiga tempat di Kajang malam ini

atsixty at ZAKRI ALI - 42 minutes ago
[image: Photo: Selasa, 11 Mac 2014. MALAM INI DI KAJANG Ceramah Dr Wan Azizah tiga tempat di Kajang malam ini dr-wan-azizahKAJANG 11 MAC: Calon KEADILAN bagi pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang, Dr Wan Azizah akan memulakan kempennya bagi menyampaikan ceramah penerangan selain bertemu pengundi dan orang ramai di tiga lokasi bermula malam ini. Difahamkan, Ketua Umum KEADILAN, Anwar Ibrahim bersama pimpinan Pakatan Rakyat dari parti Pas dan DAP akan turut bersama dalam program. Para pengundi DUN Kajang, orang ramai dan penyokong Pakatan Rakyat dialu-alukan had... more »

[VIDEO] TERBAIK: MH370 Hilang: Kembalikan Sains Kepada Penciptanya!

atsixty at ZAKRI ALI - 42 minutes ago
*MMH370 'hilang' kerana kuasa tuhan SHAH ALAM - Misi mencari dan menyelamat pesawat Malaysia Airlines Boeing 777-200 penerbangan MH370 ke Beijing yang dilaporkan hilang dari radar Sabtu lalu telah masuk hari ketiga. * *Namun, sehingga jam 11 malam, masih tiada sebarang petanda yang menunjukkan perkembangan positif terhadap misi tersebut. Segala teknologi dan peralatan canggih dari seluruh dunia telah dikerahkan dalam misi itu tetapi masih tiada hasil setakat ini. Melihat kepada kegagalan sains moden dalam mengesan lokasi MH370, bekas ketua juruterban... more »

Karpal Didenda RM4,000 Kerana Menghasut..

atsixty at ZAKRI ALI - 42 minutes ago
*Peguam kanan Karpal Singh didenda RM4,000 atas kesalahan menghasut oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. * *Hakim Azman Abdullah berkata, keputusan itu dibuat setelah meneliti fakta kes dan kepentingan awam, termasuk keadaan kesihatan Karpal.* *Pada 21 Februari, Karpal didapati bersalah mengeluarkan kenyatan menghasut bahawa tindakan boleh diambil terhadap Sultan Perak ekoran pertukaran Mohd Nizar Jamaluddin (kiri) sebagai menteri besar pada 2009.* *Seksyen 4 Akta Hasutan memperuntukkan maksimum denda RM5,000 atau penjara maksimum tiga tahun atau kedua-duanya sekali. (MK) * ... more »

MiLo SuaM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 44 minutes ago
MiLo SuaM ------------------------------ MH370 - Apa Jadi Dengan Prosedur Keselamatan Pintu Masuk Di KLIA? Posted: 10 Mar 2014 04:08 AM PDT You are subscribed to email updates from MiLo SuaM To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Kelab Greenboc

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Kelab Greenboc ------------------------------ - [VIDEO] TERBAIK: MH370 Hilang: Kembalikan Sains Kepada Penciptanya! - [LINTAS LANSUNG] PRK Kajang... Penyokong PR Bawa Seikat Kangkung :) -updated - [DEDAH] Tiket Penumpang Guna Paspot Palsu Ditempah Oleh Syarikat Pelancongan Thailand - [VIDEO] Dia Seorang Pakar Penerbangan Rupanya.... SYABAS! [VIDEO] TERBAIK: MH370 Hilang: Kembalikan Sains Kepada Penciptanya! Posted: 11 Mar 2014 12:24 AM PDT MMH370 'hilang' kerana kuasa tuhan SHAH ALAM - Misi mencari dan menyelamat pesawat Malaysia Airlines Boeing 777-20... more »

MH370 : VVIP mana jemput dia ni buat 'kerja bodoh' kat Airport ni?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
Bernama semalam melaporkan Balai Ketibaan Lapangan Terbang KLIA gempar seketika petang semalam apabila munculnya seorang lelaki yang mendakwa dirinya Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP. Dia mendakwa dirinya mampu membuat melihat keadaan pesawat MH370 yang dilaporkan hilang sejak sabtu lalu. Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin, 80, mendakwa dia tahu semua penumpang pesawat MH370 masih berada dalam keadaan yang selamat di satu lokasi terletak di antara Laut China Selatan, Filipina dan sebuah lagi negara asing yang tidak dapat dipastikan. Jelasnya, pesawat MH370 berkenaan kini berada dalam dua... more »

Dua lelaki guna pasport palsu naik MH370 disyaki rakyat Iran..KPN

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 1 hour ago
Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar hari ini mendedahkan, salah seorang dari dua penumpang yang menaiki pesawat MH370 pada dengan pasport palsu adalah seorang pemuda warga Iran.Identitinya dikenalpasti sebagai Pouria Nour Mohmammad Mahrdad, 19, pemegang pasport dikeluarkan negara Austria yang dilaporkan hilang oleh pemiliknya.Katanya, semakan polis mendapati, pemuda yang memasuki

MH370 : Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP teruk dibelasah dan disindir ..?

Orang ni at Orang ni - 1 hour ago
Mmmmm...Dah elok dah media massa mewar-warkan supaya setiap masjid diseluruh negara melaksanakan solat hajat...tiba-tiba nak berbomoh pula...!! Sekarang dilaman-laman sosial seperti facebook ramai yang mengkritik amalan khurafat tersebut,macam-macam jenis sindiran membelasah Raja Bomoh...hahaha.... Berikut sebahagian gambar-gambar sindiran terhadap Raja Bomoh: Dr Maza turun menegur.. .................... Muncul di KLIA petang semalam yang mendakwa dirinya Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP, Ibrahim Mat Zin. Difahamkan dijemput seorang pegawai tertinggi negara, lapor Bernama. *Dilapor... more »

Pelik tapi Benar- Tun Mahathir bercakap tentang KEADILAN dalam ISLAM.

canang at Cananglahnie - 1 hour ago
Dipos oleh Saya Sayang Tun Dr Mahathir Mohammad.

Empat Senario Kehilangan MH370 - Pakar

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 1 hour ago
[TMI] Boeing 777, salah satu jenis pesawat dunia yang hebat dan canggih, kini hilang di kawasan sibuk tetapi tiada seorang pun tahu bagaimana dan mengapa. Dalam laporan hari ini, CNN mendapatkan maklum balas pakar ke atas misteri yang menyelubungi pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 sama ada ia berpunca daripada bom atau kegagalan mekanikal atau dirampas. Kehilangan MH370 menimbulkan kebingungan selepas tiba-tiba lesap di perairan antara Malaysia dengan Vietnam pada Sabtu ketika sedang dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Beijing. "Sukar dipercayai persoalan tersebut masih bel... more »

The Unspinners

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
The Unspinners ------------------------------ - Kak Wan sedar boleh kalah, Drama Ayer Mata tak laku diboikot PAS? - Chew Mei Fun ada hubungan sulit dengan suami orang? - Ratu Ayer Mata sudah ulang tayang skrip menangis!!! - Ikut hati nak ku terajang saja, tapi dijawab juga tomahan jahat mereka - Dikala anak resah menunggu ayah pulang, Anwar sibuk hal ... - Sepatutya masa begini kita bersatu dan bersimpati bukan .... Kak Wan sedar boleh kalah, Drama Ayer Mata tak laku diboikot PAS? Posted: 10 Mar 2014 11:03 PM PDT Walaupun Haji Hadi dan beberapa kerat pe... more »

Karpal Kekal MP Selagi Tidak Disabitkan Bersalah oleh Mahkamah Persekutuan

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 1 hour ago
*SPR: Karpal Kekal Jawatan MP Jika Patuhi Syarat* [SH] KAJANG – Pengerusi DAP, Karpal Singh masih boleh menjalankan tugas sebagai ahli Parlimen selagi Mahkamah Persekutuan belum memutuskan beliau bersalah, kata Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof. Beliau berkata demikian sebagai mengulas status Karpal sebaik disabitkan bersalah oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur kerana mengeluarkan perkataan berbaur hasutan terhadap Sultan Perak pada 2009 dan dihukum denda sebanyak RM4,000 Menurut Abdul Aziz, jika mengikut undang-undang Akta Kesalahan Pilihan Ra... more »

Hari Penamaan Calon PRK N 25 Di Seksyen 15, Bandar Baru Bangi.

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
[image: Photo: Calon PRK Kajang.... BN lawan PR.... sama2 tunggu sapa yang kena...] *CALON PRK N25 KAJANG - BN VS PAKATAN RAKYAT* *Bekas Calon PAS Johor Cikgu Normala & Geng* *Bersama Wakil PR Sabah Sdr. Jaffar Ismail* *Bersama Wakil PR Sabah Sdr. Awang Kamis*

PANAS!!! Kes Perceraian Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Ditangguh.. Apa Puncanya? Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 2 hours ago
*Nurul Izzah dan suaminya Raja Shahrir Islandar.* *KUALA LUMPUR: *Kes perceraian Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar dan suami, Raja Shahrir Iskandar Raja Salim ditangguhkan ke 1 April. Permohonan penangguhan itu dibuat selepas pelantikan peguam baru, Zulkifli Che Yong untuk mewakili Raja Ahmad Shahrir. Kedua-dua plaintif dan defendan tidak hadir di mahkamah. Hakim Mahkamah Rendah Syariah, Ab Malek Awang menetapkan 1 April sebagai tarikh sebutan kes kes perceraian (nombor 14001 - 055-0023-2014). Satu jawatankuasa perdamaian akan bertemu kedua-dua pihak supaya sat keputusa... more »

oyabun

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
oyabun ------------------------------ MH370: Dua individu guna pasport curi menyerupai 'Balotelli'? Posted: 10 Mar 2014 07:56 AM PDT Sekadar gambar hiasan sahaja Ketua Pengarah Jabatan Penerbangan Awam (DCA), Datuk Azharuddin Abdul Rahman mendedahkan dua individu yang menggunakan pasport curi untuk menaiki pesawat MH370 mempunyai rupa paras pemain bola sepak AC Milan, Mario Balotelli. Menurut Azharuddin, rakaman video dan gambar dua individu terbabit sudah diserahkan kepada pihak penyiasat untuk tindakan susulan. "Jadi boleh saya katakan di sini bahawa dua individu berkena... more »

Panglima Perang Cyber

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Panglima Perang Cyber ------------------------------ Pelancaran Program Selawat Perdana Malam Cinta Allah & Rasul 21.3.2014 Akan Datang Posted: 10 Mar 2014 07:23 AM PDT Check out this video on YouTube: http://youtu.be/C68FUVBRqUQ Sent from my iPhone Sila Layari Group FB : Facebooker 1Malaysia - diskus apa jua isu bersama rakan http://www.facebook.com/groups/PejuangMayaSatuMalaysia/ UMNO Online - Siasatan Dalaman Terhadap Jabatan Imigresen Susulan Penggunaan Pasport Curi Dalam MH370 – @Zahid_Hamidi Posted: 10 Mar 2014 03:17 AM PDT Siasatan Dalaman Terhadap Jabatan I... more »

MH370 - Penerbangan Malaysia Airline Dari Kuala Lumpur ke Beijing Yang Masih Belum Tiba

Mantot at Cursing Malay : Terus Terang - 2 hours ago
Mak aku pernah tanya aku dulu "pasaipa kawan hang tu pemalu sangat?" lepas dia datang rumah aku waktu raya. Aku cakap kat mak aku, dia tu memang macam tu. Mungkin sebab antara semua kawan2 aku yang datang ; dia paling obvious tak berapa kasar dan kuat suara. Bila aku pegi rumah dia raya berikutnya, barulah aku tau apasal. Dia sorang aje adik beradik lelaki dalam family dia. Mungkin sebab tu kot mulut dia ada sedikit terkawal percakapannya. Kalau aku cuba recall balik, aku tak pernah lagi dengar dia mencarut. Paling kuat pun dia akan sebut "macam haraammmm.." Itupun mungkin kerana ... more »

Di Kecam Gara-Gara Tato Pada Seekor Anjing

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
Seorang artis tato dari New York bernama Mistah Metro dikecam oleh para pecinta haiwan selepas mentato anjing miliknya dengan gambar hati merah dan panah dan singkatan namanya (Alex) dan isterinya (Mel). Malang sekali, anjing itu ditato dalam keadaan dibius selesai menjalani pembedahan limpa. Mistah dengan bangga memuat naik foto anjing bertato tersebut ke akaun Facebooknya. *"Anjingku lebih cool dari milik kalian semua,"* tulisnya di Facebook. " Dia menjalani pembedahan pemindahan limpa semalam dan doktor haiwan membolehkan aku untuk mentatonya ketika dia masih dibius." Statusny... more »

PAKATAN RAKYAT N15 DUN JUASSEH

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
PAKATAN RAKYAT N15 DUN JUASSEH ------------------------------ Apakah Negara Sudah Hilang Keberkatan? Posted: 10 Mar 2014 09:42 AM PDT Bila musibah datang melanda, kita sering diajar untuk bermuhasabah. Dalam bermuhasabah, kita mencari di manakah punca berlakunya suatu musibah itu, kita meneliti di manakah silapnya dan apakah hikmah di sebalik kejadian. Begitulah se-eloknya. Sebelum saya teruskan penulisan ini dengan lebih serius, ingin saya kongsi bahawa ketika ini terpapar di papan televisyen perlawanan di antara Datuk Lee Chong Wei menentang Chen Long dalam aksi badmint... more »

Kami Sokong Tokguru

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Kami Sokong Tokguru ------------------------------ Sayang dan Cinta Manusia. Posted: 10 Mar 2014 06:54 AM PDT *بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.* *Assalamualaikum w.b.t/**ا**لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه* Meja *www.peceq.blogspot.com * Asal: http://peceq.blogspot.com/2014/03/3673-sayang... more »

MIMPI SENJA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
MIMPI SENJA ------------------------------ - Kebarangkalian MH370 dirampas tetap ada - Kumpulan China dakwa rampas MH370 - Agensi Perisikan Antarabangsa Bantu Kenal Pasti Individu Menyamar Naik MH370 - 'Mr Ali' Warga Iran Beli Tiket Untuk Dua Suspek Guna Pasport Palsu Di Pattaya - "Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP" bantu kesan MH370 - Banduan Lari Penjara Pulau Pinang Ditangkap - Shaharuddin Thamby Ceraikan Isteri Dengan Talak 1 Kebarangkalian MH370 dirampas tetap ada Posted: 10 Mar 2014 10:44 PM PDT - [image: Kebarangkalian MH370 dirampas te... more »

Gaya Peneroka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Gaya Peneroka ------------------------------ SEKITAR PENAMAAN CALUN KAJANG Posted: 10 Mar 2014 08:49 PM PDT Wan Azizah dijangka menang besarSHAH ALAM - Pemilihan Presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon mengganti suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon PKR di kerusi Dun Kajang dijangka akan meningkatkan bilangan undi bagi PR. Penganalisis politik, Prof Madya Dr Shamsul Adabi Mamat berkata, pengundi di Pilihan Raya Kecil (PRK) itu akan memberikan undi simpati terhadap Wan Azizah ekoran kes yang melibatkan Anwar yang ju... more »

DARUL EHSAN TODAY

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
DARUL EHSAN TODAY ------------------------------ Live Dari Pusat Penamaan Calon PRK Kajang Posted: 10 Mar 2014 04:45 PM PDT Setakat jam 7.40 pagi. Polis dah block semua jalan masuk ke pusat penamaan calon, penyokong BN dan pembangkang kena berjalan kaki sejauh 2 kilometer. Trak polis bersepah-sepah kat sini, bagus untuk jaga keselamatan, pasal penyokong pembangkang nie perangai macam beruk. You are subscribed to email updates from Darul Ehsan Today To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Ch... more »

Belantan

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Belantan ------------------------------ Apo nak di kato : Majlis Peguam sahkan Anwar meliwat? Posted: 10 Mar 2014 08:52 PM PDT Petikan kenyataan rasmi Majlis Peguam adalah seperti berikut: "Majlis Peguam amat terganggu dengan hukuman penjara lima tahun ke atas Dato' Seri Anwar Ibrahim oleh Mahkamah Rayuan, atas apa yang jelas merupakan hubungan seks suka sama suka antara dua orang dewasa." Majlis Peguam berhujah bahawa kesalahan di bawah Seksyen 377A yang meletakkan liwat sebagai jenayah hanya terpakai jika liwat tersebut dilakukan atas dasar paksaan. Sedangkan, Anwar me... more »

[Video] Aksi "Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP" Menilik Lokasi MH370

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 3 hours ago
*Berkaitan:* *Bekas Mufti Tegur Guna Bomoh Cari MH370* [MK] Bekas mufti Perlis Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin menegur penggunaan aktiviti perbomohan untuk mencari pesawat MH370 yang hilang ketika dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Beijing Sabtu lalu. Sambil menyifatkan langkah itu sebagai "satu kerja bodoh", Asri berkata, langkah “khurafat dan tahyul” itu tidak boleh diterima sama sekali kerana ia tidak dapat diterima akal waras. “Ini tahyul, khurafat, kerja bodoh dan tidak waras. Agama tidak dapat terima (langkah ini). Dengan buat begitu, dia (bomoh) beri gambaran salah ... more »

Keluarga Berang BALING Botol Air ke Arah Pekerja MAS

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 3 hours ago
Sekadar hiasan. Foto: Malay Mail [MK] Anggota keluarga kepada warganegara China dalam pesawat MH370 dilapor membaling empat petugas Malaysia Airlines (MAS) dengan botol air di Beijing. Ia berlaku apabila pekerja syarikat penerbangan itu tidak dapat memberi maklumat terkini berhubung pesawat hilang itu, laporNew York Times. “Semua orang Malaysia penipu!” jerit seorang lelaki dalam bahasa Cina sambil menambah, “Kamu tahu apa maksud penipu?” “Berita dia dalam bahasa Inggeris,” jerit lelaki China itu kepada seorang pekerja lain yang bertindak sebagai penterjemah. Seramai 138 warganegar... more »

Adakah MH370 Berpatah Balik ke Arah Subang?

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 3 hours ago
[MK] Pihak berkuasa kini melihat kemungkinan sama ada pesawat MH370 cuba berpatah balik ke arah Lapangan Terbang Subang. Malaysia Airlines (MAS) berkata, pasukan mencari dan menyelamat meluaskan skop mereka melebihi laluannya. “Fokus sekarang pada Semenanjung Barat Malaysia dan Selat Melaka. “Kesemua sisi diperhatikan. Kami tidak akan menolak sebarang kemungkinan,” kata MAS dalam kenyataan. Misi itu dibantu pelbagai negara seperti Australia, China, Thailand, Indonesia, Singapura, Vietnam, Filipina dan Amerika Syarikat. Setakat ini, sembilan pesawat dan 24 kapal dikerahkan bagi me... more »

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Dialog Dewasa Kritik Berasa ------------------------------ - 5 Gambar Kanak-kanak mangsa eksploitasi pembangkang di Hari Penamaan Calon - #PRK Kajang : NC UPM SILA JAWAB KENAPA KERETA RASMI UPM BERKEMPEN PKR? @NajibRazak @SPRM - #PRK Kajang : Kakak Comey Always Fun vs Kak Jijah Always Cry - GAMBAR SEKITAR PENAMAAN CALON: BN MUAFAKAT PAS BOIKOT - GAMBAR SEKITAR PENAMAAN CALON: BN MUAFAKAT PAS BOIKOT - HARAKAH SAHKAN PAS BOIKOT PKR DI KAJANG : ADAKAH BALAS DENDAM SAMAN RM2.2 JUTA - #PrayforMH370 : MISTERI KEHILANGAN YANG MASIH BELUM TERJAWAB -... more »

PenangWasabi

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
PenangWasabi ------------------------------ Raja bomoh dakwa pesawat MH370 'tergantung' antara tiga negara? #MH370 Posted: 10 Mar 2014 08:28 AM PDT Balai Ketibaan Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) gempar seketika petang semalam selepas muncul seorang lelaki yang mendakwa sebagai Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP yang kononnya mampu membuat ramalan berhubung keadaan pesawat MH370 yang dilaporkan hilang sejak Sabtu lalu. Bomoh terbabit, Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin, 80, yang berpengalaman lebih 50 tahun mendakwa berdasarkan upacara yang dilakukan selama 30 minit ... more »

Karpal Didenda RM4 000, Hilang Kerusi Bukit Gelugor?

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 3 hours ago
[TMI] Pengerusi DAP Karpal Singh dijatuhkan hukuman denda RM4,000 dan bakal kehilangan kerusi Parlimen Bukit Gelugor yang dimenanginya dalam pilihan raya umum lepas. Karpal yang berkerusi roda adalah pemimpin tertinggi kedua Pakatan Rakyat (PR) yang dijatuhkan hukuman minggu ini selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim dijatuhkan hukuman bersalah Jumaat lalu kerana meliwat. Karpal akan merayu kepada Mahkamah Rayuan. Di bawah Perlembagaan Persekutuan, wakil rakyat boleh kehilangan kerusinya jika didenda lebih RM2,000 atau penjara lebih setahun. Ketika proses rayuan pagi tadi, peguam belia... more »

Sah, pertandingan hanya dua penjuru antara Pakatan Rakyat dan Barisan Penyamun

cikgu pencen at cikgu pencen - 3 hours ago
Ada sesiapa yang Tak Bersetuju dengan N3 diatas tu ANGKAT TANGAN beb... kah kah kah... jangan KECIL HATI pada yang menjadi sebahagian daripada Umno And The Gang kerana itulah HAKIKAT yang Sebenar nya beb. Yang mana MENYAMUN nya Umno And The Gang bukan setakat HARTA RAKYAT malahan SEJARAH RAKYAT pun Umno And The telah SAMUN... kah kah kah !. Macam mana tak gua kata Sejarah Rakyat pun Umno And The Gang telah Samun, lu orang PIKIR lah beb tak ada dalam Sejarah mana-mana Negara Dalam Dunia yang PENGAMPU TELOR PENJAJAH boleh menjadi Penjuang Kemerdekaan. Tapi kat Negara Malaysia yang U... more »

Pasport Curi adalah 2 warga Iran?

alhusseyn at al-Husseyn - 3 hours ago
Dua penumpang yang menggunakan pasport curi itu adalah warga Iran.Kenalan salah seorang daripada mereka memaklumkan BBC Persia, dia menjadi tuan rumah kepada mereka di Kula Lumpur setibanya daripada Teheran beberapa hari sebelum meneruskan penerbangan ke Beijing. Sumber itu, mendakwa dia mengenali salah seorang daripada mereka sejak waktu persekolahanya di Iran, berkata, mereka berdua membeli pasport palsu tersebut kerana mahu berhijrah ke Eropah. Mereka telah membeli pasport tersebut dan juga tiket ke Amsterdam via Beijing di Kuala Lumpur . Lelaki tersebut memberitahu BBC Persi... more »

Berapi!!! Dari Mahkamah - Kini Giliran Karpal Singh, Hukuman Denda RM4000 Dan Bakal Kehilangan Kerusi Parlimen Bukit Gelugor.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 3 hours ago
[image: Karpal dikerumuni para penyokongnya di luar mahkamah. - Gambar The Malaysian Insider, 11 Mac, 2014.] *Karpal dikerumuni para penyokongnya di luar mahkamah. * Pengerusi DAP Karpal Singh dijatuhkan hukuman denda RM4,000 dan bakal kehilangan kerusi Parlimen Bukit Gelugor yang dimenanginya dalam pilihan raya umum lepas. Karpal yang berkerusi roda adalah pemimpin tertinggi kedua Pakatan Rakyat (PR) yang dijatuhkan hukuman minggu ini selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim dijatuhkan hukuman bersalah Jumaat lalu kerana meliwat. *Karpal akan merayu kepada Mahkamah Rayuan.* Di bawah Perle... more »

MH370 : Cadangan terbaik dari bekas Ketua Juruterbang Boeing 777-200 (Video Inside)

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 4 hours ago
Misi mencari dan menyelamat pesawat Malaysia Airlines Boeing 777-200 penerbangan MH370 ke Beijing yang dilaporkan hilang dari radar Sabtu lalu telah masuk hari ketiga. Namun, sehingga jam 11 malam, masih tiada sebarang petanda yang menunjukkan perkembangan positif terhadap misi tersebut. Segala teknologi dan peralatan canggih dari seluruh dunia telah dikerahkan dalam misi itu tetapi masih tiada hasil setakat ini. Melihat kepada kegagalan sains moden dalam mengesan lokasi MH370, bekas ketua juruterbang 777 MAS, Kapten Noruddin Abd Majid tidak menolak kehilangan pesawat berkenaan ... more »

Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: