Selasa, 11 Mac 2014

3685. Hukuman begini menghindar perbuatan jahat satu masa dulu.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Inilah Sebab Kenapa Orang Russia Zaman Dulu Tak Nak Berzina..

Beginilah hukuman bagi mereka yang berlaku curang (selingkuh) pada zaman dulu
di Russia..kalaulah macam ni hukumannya agaknya tak berani orang
sekarang berlaku curang...




Dahsyat hukumannya....
N'N:Aku rasa hukuman ini dapat mencegah perbuatan zina. Apa yang lebih kejam daripada menduakan suami atau isteri. Begitu jugalah dengan HUDUD ianya untuk mencegah.

Sumber:

ISU KEHILANGAN PESAWAT MAS MH370 INILAH CONTOH BERITA DARIPADA MANUSIA2 FASIQ (GAMBAR)


Anggota Parlimen Russia Dilarang Pamer Peha

Anggota Parlemen Rusia Alina Kabaeva (Foto: Telegraph)

2011. 
MOSCOW - Para anggota parlimen Russia dan pegawai perempuan dilarang untuk menggunakan skrit mini. Ini diatur dalam aturan kod etika yang baru disusun.

Aturan kod etika yang baru ini dikhabarkan berlaku untuk semua yang pekerja di Majlis Rendah Duma Rusia. Aturan ini harus diikuti oleh siapapun termasuk oleh anggota parlimen, ajudan serta para stafnya. Demikian diberitakan Telegraph.

Menurut Suratkhabar Moskovsky para anggota parlimen ini diharuskan untuk menggunakan pakaian formal dan rapi. Tentunya hal ini mengakhiri masa-masa kebebasan para anggota parlimen khususnya yang perempuan, yang biasa mengenakan skrit mini.

Selain itu, aturan ini juga mengharuskan para anggota Parlimen Duma untuk meminima hubungan dengan wartawan. Mereka menegaskan segala bentuk pekerjaan yang berkaitan dengan media, harus diserahkan kepada division media parlimen tersebut.

Hebatnya, para anggota parlimen juga diatur dalam bertutur kata. Mereka diharuskan untuk menghindari bahasa yang kasar dan bongkak saat bersentuhan dengan pihak lain.


Bila ditelaah aturan ini memang cukup ketat. Mungkin saja hal ini dapat merubah paradigma anggota parlimen yang kerap dianggap bongkak dan bertindak semahunya saja. Sumber
(faj)


Hasil x-ray yang mengerikan
 . Anak Afghanistan Ditusuk
X-ray dari anak laki-laki Afghanistan 10 tahun ditikam di kepala dalam-dalam ketika dia berusaha untuk melindungi ayahnya dari seorang pelanggan yang mengamuk. Dia diselamatkan dan dioperasikan oleh Britain's Reserve Teritorial Angkatan Darat dan telah selamat dari insiden mengerikan ini.

. Tertusuk tombak sendiri
Emerson de Oliveira Abreu menemukan pengalaman yang sangat mengerikan saat menyelam di lepas pantai Rio de Janeiro ketika otaknya tertembus dengan tombak 6 inch. Laporan mengatakan, dia sendiri memiliki tombak yang menusuknya, menembak ke arah karang tetapi memantul kembali, dan akhirnya menyucuk tulang tengkorak nya begitu dalam. Dia di bedah selama 5 jam sebelum dia sendiri terkejut dan menyatakan keluar dari bahaya. Wow!!!!!!!
.Gadis Cina yang Menyedihkan
X-ray dari Luo Cuifen, seorang gadis Cina berusia 29 tahun yang ditemukan memiliki 23 jahit jarum dalam tubuhnya. Cui fen mengeluh tentang darah di urin ,akhir 2007 dan ketika dokter melakukan x-ray-nya, menemukan jarum jahit berada di tubuhnya, jarum itu berada di ginjal, hati, paru-paru dan organ vital lainnya. Telah ada spekulasi bahawa jarum dimasukkan ketika dia masih bayi, kerana beberapa jarum sudah patah berkeping-keping. Dia mengatakan bahawa datuk-neneknya pasti yang bertanggung jawab atas hal ini kerana mereka mengharapkan anak laki-laki ketika dia dilahirkan. Namun ini tidak akan pernah boleh membuktikan kerana kedua-duanya datuk-neneknya meninggal. Perasaannya pasti terluka mengetahui hal ini ...

  Terhunus dalam tengkorak
Michael Hill dari Jacksonville Florida ditikam di kepalanya dengan 7-inci pisau oleh orang tak dikenal yang muncul di depan pintu, 2007 lalu. Dia saat ini memegang Guinness World Records, "Objek Terbesar yang dikeluarkan dari tengkorak manusia."

Anak kecil dengan kunci kereta bersarang di otaknya
Mengerikan! x-ray Nicholas Holderman ketika dia berusia 20 bulan. Dia dengan tak sengaja ditusuk dengan kunci di matanya ketika bermain di ruang tamu dengan kakak-kakaknya. Doktor mengeluarkan kunci dari matanya, tanpa kerosakan otak. TUHAN MAHA PENYAYANG!
Kecelakaan Nailgun
X-ray Patrick Lawler, 23 menunjukkan empat inci paku tertanam di kepalanya, diambil bulan Januari 2005. Kecelakaan itu terjadi 6 hari lalu ketika Lawler mengalami kecelakaan  di mana nailgun menjadi punca dan satu paku menembus mulutnya. Dia tidak melihat paku di mulutnya hanya sehingga dia merasakan sakit gigi yang sangat menyakitkan disertai dengan pandangan yang kabur.

Setelah bertemu doktor gigi dia menyedari apa yang ada di dalam kepalanya selama hampir satu minggu. Paku berjaya dikeluarkan setelah 4 jam operasi. Dia dikenakan sebanyak US$100,000,untuk kos pembedahan itu. 

Kaki kerusi di dalam rongga mata
Mengerikan. x-ray tengkorak Shafique el-Fahkri, remaja 19-tahun dari Melbourne, Australia. Dia dilarikan ke hospitalt pada Februari 2007, setelah dia diserang oleh remaja lain berusia 19 tahun setelah perkelahian di sebuah kelab malam. Dia dihunus dengan kerusi dan salah satu kaki kerusi itu menembus kepalanya, tepat di bawah matanya sehingga ke lehernya dan logam telah berhasil dikeluarkan dari kepala remaja setelah tiga jam operasi kompleks.
Sumber: http://www.borakkosong.com/2012/07/hasil-x-ray-yang-mengerikan.html

MH370,Perbandingan Kenyataan Prof.Dr.Agus,Kapten Nurudin Dan Tindakan Raja bomoh

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 11 minutes ago
*Kenyataan Prof Dr Agus.* MISTERI KEHILANGAN MH370 DAN PRK KAJANG Gelisah sungguh saya setelah empat hari tidak dapat menulis. Semuanya adalah gara-gara facebook saya rosak. Aduhai! Setelah empat hari bercuti, hari ini saya hendak menulis tentang kehilangan misteri pesawat MAS MH370. Semasa mula-mula mendapat berita tentang hal ini, saya kecewa dan sedih dengan cara kita mengendalikan hal ini. Sidang media yang sepatutnya diadakan pada jam 11 pagi tertunda hampir dua jam. Pada sebelah petangnya pula, sidang media yang dikatakan akan diadakan pada jam 4 petang tertunda hampir tiga ja... more »

Pakatan Vs Barisan Nasional

atsixty at ZAKRI ALI - 17 minutes ago
Zanirun Baba [image: Zanirun Baba's photo.] *TAKDE MANA2 MANUSIA YANG WARAS OTAK AKAN MELETAKAN DACING DIATAS KEPALA!!ADA KE??* *YANG AKU TAU HANYA YANG DILAHIRKAN TERNCAT AKAL!! * *BULAN!ANAKBULAN!DAN ROKET AKAN BERADA DI LANGIT!...* *WALAUPUN ROKET KADANG BERADA DIBUMI TAPI AKAN DILANCAR KE LANGIT!! * *DACING ATAS KEPALA??????????????? * *HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH! BAHALOL JAWAB NYA!* [image: Zanirun Baba's photo.]

Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: