Khamis, 13 Mac 2014

3707. Hilang kuasa atau hilang akal. Takkanlah semuanya HILANG disaat-saat begini.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

Cucu Tok Selampit

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 52 minutes ago
Cucu Tok Selampit ------------------------------ - Video Bomoh Ala Laksamana Do Re Mi Permainkan Islam Dan Mangsa Tragedi #MH370 - Kenapa KLIA Tak Halau? - PKR Hari Ini Bentang 4 Manifesto Menipu Rakyat - Ini Hujah Bagaimana PKR Menipu #PRKKajang - NGO Cina Kajang Beri Sokongan Kepada @chewmeifun Video Bomoh Ala Laksamana Do Re Mi Permainkan Islam Dan Mangsa Tragedi #MH370 - Kenapa KLIA Tak Halau? Posted: 12 Mar 2014 02:24 AM PDT Selepas seorang bomoh mengaku Raja Bomoh membawa alat menangkap ikan untuk mencari pesawat MAS yang hilang beberapa hari lepas,... more »

tun faisal dot com

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
tun faisal dot com ------------------------------ Fakta Perbezaan dan Persamaan di antara MAS #MH370 dan Air France #AF447 #PrayforMH370 Posted: 11 Mar 2014 09:39 PM PDT [image: Embedded image permalink] *Begitu ramai pakar dan banyak negara yang menghulurkan bantuan* *Begitu ramai yang mendoakan keselamatan penumpang, anak kapal dan pasukan pencari dan penyelamat MH370. Teruskan berdoa dan jangan putus asa..* You are subscribed to email updates from tun faisal dot com To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google G... more »

Apa Yang Tersirat

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Apa Yang Tersirat ------------------------------ - MH370: Teori Electronic Warfare: Pesawat Ada Harapan Selamat - MH370: 20 Pakar Perang Elektorik Dalam Pesawat - Misteri Kehilangan MH370: Masih Simpang Siur - Misterinya Kehilangan Pesawat MH370 - MH370: Persoalan Terbang Rendah. Mengapa? MH370: Teori Electronic Warfare: Pesawat Ada Harapan Selamat Posted: 12 Mar 2014 08:21 AM PDT 20 penumpang pesawat malang MH370 merupakan jurutera semiconductor sebuah syarikat yang berpengalaman di Texas, Amerika Syarikat. Penumpang tersebut terdiri daripada 12 daripada M... more »

Duke of UMNO

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Duke of UMNO ------------------------------ - DILEMMA: #MH370 VS PRK KAJANG, NAK PILIH MANA SATU? - BOIKOT SIDANG PARLIMEN: APA KENA MENGENA HAKIM DENGAN PARLIMEN..???!!! - #MH370: TERKINI 82 KAPAL & PESAWAT, 12 BUAH NEGARA LUAR - #MH370: KISAH ANAK GADIS PRAMUGARA MAS TERSENTUH SIFAT KEIBUAN TUN SITI HASMAH... - #MH370: HARAP MENTERI-MENTERI NI HATI-HATI BUAT KENYATAAN MEDIA DI KLIA TU... - #MH370: KURANG AJAR PUNYA MEDIA AUSTRALIA "A CURRENT AFFAIR"..!!! - #MH370: CERITA HARI KE-4, SEMOGA CAHAYA ITU BAWA KITA PADA PESAWAT... DILEMMA: #MH370 V... more »

Gambar Masa Kecil Pengasas Facebook Mark Zuckerberg

Nas Rul at dairishare - 3 hours ago
Atas: Mark Zuckerberg dan istrinya Priscilla Chan Mark Zuckerberg lahir pada tahun 1984 di bandar Dobbs Ferry, New York. Ayahnya seorang doktor gigi dan ibunya bekerja sebagai pakar psikiatri.

TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT ------------------------------ Saya bukan boneka - Wan Azizah Posted: 12 Mar 2014 10:04 AM PDT Foto2 Aksi Warga Maya Sindir Bomoh Cari Pesawat MH370 Posted: 12 Mar 2014 02:48 AM PDT You are subscribed to email updates from TINTA HIJAU DARI KAKI BUKIT To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

MASTER DEDAH

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
MASTER DEDAH ------------------------------ ANWAR TERSILAP CAKAP DI KAJANG Posted: 12 Mar 2014 02:23 AM PDT You are subscribed to email updates from MASTER DEDAH To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

DIMENSI

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
DIMENSI ------------------------------ N25 PRK Kajang: Father Khalid mengilai seram dalam dewan rakyat! Posted: 12 Mar 2014 08:30 AM PDT Pembangkang tuduh wujud campur tangan dalam kes Anwar KUALA LUMPUR: Dewan Rakyat hari ini gamat apabila seorang ahli pembangkang menuduh wujud campur tangan kuasa Eksekutif dalam kes hukuman penjara terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim baru-baru ini. "Kita tidak hadir (Dewan Rakyat semalam) atas sebab kita protes campur tangan Eksekutif dalam persoalan pihak badan kehakiman kerana kes itu sudah dibawa ke depan," kata Khalid ... more »

Bangunan Kediaman di East Harlem, New York Meletup Dan Runtuh - Foto & Video

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Bangunan kediaman di kejiranan East Harlem di New York meletup dan runtuh hari ini, menyebabkan kebakaran teruk dengan asap tebal terkumpul di kawasan itu, kata pegawai rasmi.* Stesen televisyen tempatan melaporkan beberapa orang awam mengalami kecederaan ringan dalam kejadian di Street 116 dan Park Avenue itu. Rakaman televisyen menunjukkan serpihan berterbangan ke seberang jalan. “Ia adalah letupan dan bangunan runtuh,” kata jurucakap Jabatan Polis New York kepada AFP, tanpa memberikan maklumat lanjut. Pasukan bomba dikejarkan ke tempat kejadian. “Kami menerima panggilan pada ... more »

Isyarat 'Blip' Pada Radar Mungkin Dari Pesawat MH370 Yang Hilang

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Radar militari Malaysia telah mengesan "blip" yang berkemungkinan besar datangnya dari pesawat Malaysia Airlines yang hilang di kawasan barat laut Pulau Pinang, kira-kira 45 minit selepas pesawat itu terputus hubungan dengan trafik kawalan udara pada Sabtu.* [image: Ketua Tentera Udara Diraja Malaysia Tan Sri Rodzali Daud] Ketua Tentera Udara Diraja Malaysia Tan Sri Rodzali Daud pada Rabu berkata, bagaimanapun, perkara ini masih perlu disahkan oleh pakar-pakar dari Amerika Syarikat dan disokong dengan radar negara-negara jiran. Beliau berkata 'plot' dikesan pada pukul 2.15 pagi Sab... more »

Penjelasan Tafsiran Palsu Ayat Surah Yasin Dengan Kehilangan Pesawat MAS MH370

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Penjelasan Tafsiran Palsu Ayat Surah Yasin Dengan Kehilangan Pesawat MAS MH370. * *Pengguna dilaman sosial khususnya dinasihatkan supaya tidak menyalah tafsir ayat suci dalam Surah Yassin dan mengaitkan dengan insiden MH370.* Surah yang dimaksudkan adalah penyebaran tafsir ayat 41 surah yasin untuk dikaitkan dengan kehilangan MH370. [image: Penjelasan Tafsiran Palsu Ayat Surah Yasin Dengan Kehilangan Pesawat MAS MH370]*TAFSIRAN PALSU* *Penjelasan Salah Tafsir Ayat Surah Yasin* Maka berhubung dengan isu kehilangan pesawat MAS MH370 dan ayat dalam surah Yaasin ini sebenarnya tidak... more »

Raja Bomoh Guna ‘Permaidani Ajaib’, Air Zam-Zam, Kelapa Cari Pesawat MH370

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Sekali lagi, bomoh, Ibrahim Mat Zin mengadakan upacara ritual di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dalam usaha membantu mengesan pesawat Malaysia Airlines MH370 yang masih gagal ditemui sejak hilang awal pagi Sabtu lalu.* *Baca artikel sebelum ini: Raja Bomoh Dakwa Pesawat MH370 ‘Tergantung’ Antara Tiga Negara* Mstar Online melaporkan, Ibrahim yang menggelar dirinya sebagai Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP dengan gelaran Datuk Mahaguru mengadakan sesi ritual buat kali kedua itu semalam. Beliau diiringi beberapa pembantu dan menggunakan air zam-zam, dua kelapa, tongk... more »

Cucu Saya Pemuda Baik, Kata Nenek Fariq, Pembantu Juruterbang MH370

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Halimah Abdul Rahman, 81, nenek kepada pembantu juruterbang pesawat MH370, Fariq Abdul Hamid, berkata cucunya seorang pemuda yang baik dan berbudi pekerti.* *Beliau menolak sama sekali dakwaan bahawa cucunya itu suka berjoli sebagaimana yang disiarkan oleh beberapa media.* [image: Cucu Saya Pemuda Baik, Kata Nenek Pembantu Juruterbang MH370]Halimah Abdul Rahman bersama rombongan PAS yang berkunjung ke rumahnya,*[Baca: Malaysia Airlines Siasat Dakwaan Dua Wanita Australia Masuk Kokpit]* "Cucu makcik, Fariq jika balik kampung, tidak pernah lupa untuk solat berjemaah di masjid berde... more »

PDRM Nafi Ubahsuai Gambar Dua Individu Misteri Penumpang MH370

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 4 hours ago
*Bukit Aman menafikan Polis telah mengubahsuai gambar dua individu misteri yang menaiki pesawat MAS MH370.* Asmawati menunjukan gambar dua penumpang yang menaiki penerbangan MAS MH370 menggunakan pasport palsu selepas sidang media di KLIA pada Selasa.Penolong Ketua Urus Setia Ketua Polis Negara (KPN) (Komunikasi Korporat), Ibu Pejabat PDRM Bukit Aman, ACP Datin Asmawati Ahmad berkata gambar-gambar itu diambil menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA). "Kami tidak mengubahsuai gambar tersebut. Apa yang berlaku adalah dua gamba... more »

AMARAN KERAS SUDAH DI KELUARKAN TERHADAP RAJA BOMOH SEDUNIA .. LAGI SEKALI DIA BUAT HAL DI KLIA, PIHAK JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR (JAIS) AKAN BERTINDAK!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 19 seconds ago
*Akhirnya setelah diserang bertubi-tubi tanpa henti oleh rakyat atas gelagat yang memalukan Agama, Bangsa dan Negara oleh seorang individu yang mengaku dirinya seorang Raja Bomoh Sedunia, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) akan bertindak jika dia cuba buat hal lagi.Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) akan meletakkan pegawainya di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) bagi mengelakkan bomoh melakukan ritual untuk mengesan kehilangan pesawat penerbangan MH370 sejak Sabtu lalu.* *Penolong Pengarah Bahagian Penguat kuasa Jais, Hardi Mohd Sadali, berkata pihaknya akan b... more »

REZQEEN HILL

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 minutes ago
REZQEEN HILL ------------------------------ - Jakim Memang Perlukan Khidmat Bomoh? #1Malaysia #PrayForMH370 - Pilih Antara Kedua-Dua Calon Wanita Ini #PRKKajang #Kajang #1Malaysia - #MH370 Dirampas Oleh Chinese Martyrs' Brigade? #1Malaysia @NajibRazak #PrayForMH370 Jakim Memang Perlukan Khidmat Bomoh? #1Malaysia #PrayForMH370 Posted: 12 Mar 2014 05:04 AM PDT *K**E**N**Y**A**T**A**A**N* *M**E**D**I**A* *1**2* *M**a**c* *2**0**1**4* Terlebih dahulu marilah sama-sama kita menginsafi bahawa sesungguhnya kekuasaan ALLAH meliputi semua ciptaanNya. Apabila Allah me... more »

IPOHMALAY

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 18 minutes ago
IPOHMALAY ------------------------------ - Riau kemarau, Jakarta banjir - Punca Jerebu Mac 2014 - Kisah seorang lagi juruterbang MH370 yang hilang, yang kurang diketahui umum - Media Australia laporkan kelakuan salah seorang juruterbang MH370 yang hilang berdasarkan pengakuan seorang gadis Riau kemarau, Jakarta banjir Posted: 12 Mar 2014 06:52 AM PDT Cuaca kering dari himesfera utara turut memberi kesan kepada Riau apabila kebakaran tanah gambut memburukkan jerebu di Medan, Padang dan Pekanbaru. Sementara itu di Pulau Jawa, banjir melanda Jakarta aki... more »

Fakulti Siyasah Syar'iyah

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 19 minutes ago
Fakulti Siyasah Syar'iyah ------------------------------ - Mari Tonton Video yang TerBest ...? - Gambar ini cukup Fasih ...? - Cis, berita palsu MH370 ...? Mari Tonton Video yang TerBest ...? Posted: 12 Mar 2014 04:32 AM PDT Mari Tonton Video yang TerBest ...? Sumber: Malaysiakini ... Gambar ini cukup Fasih ...? Posted: 12 Mar 2014 04:17 AM PDT Gambar ini cukup Fasih ...? Sumber ... Cis, berita palsu MH370 ...? Posted: 11 Mar 2014 10:05 PM PDT Cis, berita palsu MH370 ...? Ini buktinya ... Ya Allah! Berilah kami pertunjukMu ...! You are subscribed to e... more »

Terkini!!! MH370 : Identiti Mayat Yang Ditemui Di Selat Melaka Didedahkan.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 26 minutes ago
[image: MH370: Mayat ditemui di Selat Melaka bukan penumpang pesawat yang hilang] *KUALA LUMPUR*: Mayat yang dilaporkan ditemui di perairan Selat Melaka pada awal hari ini disahkan bukan penumpang pesawat Malaysia Airlines (MAS) penerbangan MH370 yang sehingga ini masih hilang selepas dikesan kali terakhir pada Sabtu lalu. Polis Indonesia mengesahkan mayat itu sebagai Abdi Sasmita, 54 tahun, warga Desa Bangun Sari di Deli Serdang, Sumatera Utara. Lelaki itu disahkan seorang pemancing yang hilang di perairan dekat Pantai Kuala Aceh, pada petang Ahad. "Berdasarkan laporan, dia terja... more »

Anak Sungai Derhaka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 37 minutes ago
Anak Sungai Derhaka ------------------------------ - Depa cari MH370 pakai 'Tikar Terbang' pulak dah!! (Video Inside) - MH370 : Gambar paling misteri yang perlukan penjelasan tersebar!! - Kegagalan Pentadbiran Najib tangani krisis MH370 dikutuk media Antarabangsa.. - MH370 : Ni berita atau spekulasi nih? - Weii Khairy!! Hang jangan meludah ke langit!! Depa cari MH370 pakai 'Tikar Terbang' pulak dah!! (Video Inside) Posted: 12 Mar 2014 03:34 AM PDT Jika sebelum ini 'Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP' menggemparkan Lapangan Terbang dengan kehadirannya atas jem... more »

Obama saksikan ritual Bomoh cari MH370 di KLIA?.. Gambar edit tu.. ni gambar asal..

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 41 minutes ago
Nasib baiklah aku tak post gambar kat atas ni dalam Facebook aku tadi.. kalau tidak mampus aku kena belasah dengan Blog macai-macai UMNO... Mula-mula tadi aku terjumpa gambar kat atas tu dalam Facebook Media Rakyat.. Oleh kerana gambar tersebut telah dikongsi oleh lebih dari 2,000 orang, aku pun terus save dan 'Tweet' gambar tu tanpa berfikir panjang.. Tapi aku tiba-tiba menjadi ragu-ragu dengan gambar itu, kerana kalau tak silap aku... petang di Malaysia, awal pagi di US.. takkanlah Osama tu dah bangun masuk office? Jadi aku cuba pastikan kesahihan gambar tu melalui 'Google Imag... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: