Jumaat, 14 Mac 2014

3740. Rakyat Malaysia - Jom Pakat Ramai-Ramai Bersatu Hati, Kita Saman Someone Yang Berkelakuan Memalukan Malaysia Di KLIA Dengan Dua Shownya.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

MH370: Terbongkar siapa yang minta BOMOH datang KLIA...??


Sila lihat laporan akhbar ini baik², 
Siapa yang mengalu-alukan kedatangan Bomoh untuk mencari #MH370?
Tidak salah dan dialu-alukan....


Klik untuk Saksikan Video bukti jasa & bakti Raja Bomoh kepada UMNO


Sumber: (http://orangni.blogspot.com/2014/03/mh370-terbongkar-siapa-yang-minta-bomoh.html)

MH370: Raja Bomoh ugut saman sesiapa tuduh ritualnya langgar syariat Islam

Semakin kalut dengan Bomoh Tahyul dan Khurafat ni.... Dunia dok mencari pesawat #MH370 yang masih belum ditemui, mereka nak menyaman pula..
“Penggunaan barang itu hanya sebagai simbolik atau petua yang diturunkan oleh orang tua dan bukannya untuk dipuja. 
“Saya harap orang ramai tidak mudah menuduh saya terpesong daripada ajaran Islam dan tindakan mahkamah akan diambil kepada mereka yang degil,” katanya kepada akhbar milik Umno, Utusan Malaysia, hari ini. 
Semalam, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim menafikan dakwaan Pakatan Rakyat bahawa kerajaan memberi kebenaran kepada bomoh itu untuk membantu mengesan lokasi pesawat Malaysia Airlines MH370 pada Isnin. 
Beliau berkata, amat mustahil untuk kerajaan membenarkan upacara yang bertentangan dengan agama Islam dan khurafat itu untuk dilakukan. 
Katanya, dakwaan yang mengaitkan bomoh yang terkenal di kalangan VIP itu dengan Umno sepatutnya tidak timbul. 
Shahidan berkata, tidak semestinya bomoh yang dilaporkan memakai lencana 1Malaysia itu merupakan pengikut Umno dan dibayar oleh parti itu. 
"Tidak, saya tidak percaya ia arahan daripada kerajaan. Tidak ada, kerana ia amat bertentangan dengan ajaran agama Islam,” katanya.- Yahoo Malaysia.

Sumber: (http://orangni.blogspot.com/2014/03/mh370-raja-bomoh-ugut-saman-sesiapa.html)

AMAZING BOEING 747 CRASH CAPTURED ON DASHCAM

A Boeing 747 crashes just seconds after it takes off from an airfield in Afghanistan.
Sumber: (http://www.pbh2.com/wtf/amazing-boeing-747-crash-captured-on-dashcam/

Manjung Mari

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 6 hours ago
Manjung Mari ------------------------------ - Kes MH 370 - Adoi malunyer bertingkat-tingkat.. - Jom pakat-pakat layan - best woo. malam jumaat... orang umno tak payah .. - Tahniah - FBI Malaysia dapat pengiktirafan Thailand .. Kes MH 370 - Adoi malunyer bertingkat-tingkat.. Posted: 13 Mar 2014 07:08 PM PDT Dalam masyarakat semua golongan rakyat Malaysia tak kira apa saja, ditambah pula dengan kebanjiran rakyat asing dalam menghadapi musibah yang menimpa negara dan rakyatnya,,, Ada pula manusia yang mengambil kesempatan.... BAHASA Pasukan enam anggota pol... more »

Ais Krim Berperisa Makanan laut Di Jepun

Nas Rul at dairishare - 6 hours ago
Sebahagian besar orang gemar merasakan rasa manis ais krim yang lembut seperti coklat, strawberi dan buah-buahan lain. Tetapi di Jepun mereka melakukan pekara yang berbeza. Ada beberapa rasa cenderung dari jenis yang masin seperti potongan ikan laut, daging dan rempah-rempah lain.

Alfaizhamid

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 6 hours ago
Alfaizhamid ------------------------------ QAED 2 TAHUN Posted: 13 Mar 2014 03:01 AM PDT MY HERO Posted: 13 Mar 2014 02:48 AM PDT You are subscribed to email updates from CERITAKU SANA-SINI To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

MH370: Terbongkar siapa yang minta BOMOH datang KLIA...??

Orang ni at Orang ni - 6 hours ago
*Sila lihat laporan akhbar ini baik², Siapa yang mengalu-alukan kedatangan Bomoh untuk mencari #MH370?* Tidak salah dan dialu-alukan.... Klik untuk Saksikan Video bukti jasa & bakti Raja Bomoh kepada UMNO

MH370: Raja Bomoh ugut saman sesiapa tuduh ritualnya langgar syariat Islam

Orang ni at Orang ni - 6 hours ago
Semakin kalut dengan Bomoh Tahyul dan Khurafat ni.... Dunia dok mencari pesawat #MH370 yang masih belum ditemui, mereka nak menyaman pula.. “Penggunaan barang itu hanya sebagai simbolik atau petua yang diturunkan oleh orang tua dan bukannya untuk dipuja. “Saya harap orang ramai tidak mudah menuduh saya terpesong daripada ajaran Islam dan tindakan mahkamah akan diambil kepada mereka yang degil,” katanya kepada akhbar milik Umno, Utusan Malaysia, hari ini. Semalam, Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Shahidan Kassim menafikan dakwaan Pakatan Rakyat bahawa kerajaan member... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: