Ahad, 16 Mac 2014

3800. Sebenarnya Malaysia mula meluntur kekuatannya selepas kepimpinan Allahyarham Tun Hussein bin Dato' Onn, Selaku Perdana Menteri Malaysia.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

Hanya Transformasi Kekayaan Bersama Kroni.... - Zahar Jaa

Dari Mula dan Hingga Kini......
Hanya Transformasi Kekayaan Bersama Kroni....
-Berbagai Permasalahan gagal ditangani...
Lemah yang Membawa Rebahh...
Sumber: (http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/03/hanya-transformasi-kekayaan-bersama.html)   

Harap Para pengundi diKajang Lebih Memberi Perhatian...

atsixty at ZAKRI ALI - 6 minutes ago
Zahar Jaa [image: Harap Para pengundi diKajang Lebih Memberi Perhatian... Calon BN dari MCA sudah pasti menganaktiriKan Sebahagian Rakyat Kajang jika Menang...... oleh itu..Pesanan YB Lim ini harus diambil Kira...] *Calon BN dari MCA sudah pasti menganaktiriKan Sebahagian Rakyat Kajang jika Menang...... oleh itu..Pesanan YB Lim ini harus diambil Kira...*

PKR bidas The Mail, tidak relevan kait dengan Anwar

AMIR Wartawan Rasmi LR at WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI - 13 minutes ago
PKR bidas The Mail, tidak relevan kait dengan Anwar Mar 16, 2014 MUHAMMAD FAIZAL *KAJANG:* PKR hari ini membidas laporan media antarabangsa *The Mail* yang mengaitkan kapten Zaharie Ahmad Shah, juruterbang pesawat MAS MH370 dengan Ketua Umum, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Naib Presiden PKR, Tian Chua pada sidang media memberitahu adalah tidak relevan untuk mengaitkan insiden itu dengan Anwar. Malah, beliau mendakwa maklumat yang disiarkan itu tidak benar dan hanya bersifat tanggapan yang tiada bukti kukuh. "Ini isu keselamatan MAS, tidak releven langsung untuk dikaitkan dengan Anwa... more »

Hanya Transformasi Kekayaan Bersama Kroni....

atsixty at ZAKRI ALI - 23 minutes ago
Zahar Jaa [image: Dari Mula dan Hingga Kini...... Hanya Transformasi Kekayaan Bersama Kroni.... -Berbagai Permasalahan gagal ditangani... Lemah yang Membawa Rebahh...]

Kelab Greenboc

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 34 minutes ago
Kelab Greenboc ------------------------------ - [TERKINI] Tiba-tiba Kapten Zaharie Menjadi Orang Yang Disyaki Rampas Pesawat! - Polis Gelidah Rumah Kapten Zaharie Selepas Sidang Akhbar Najib - [TERKINI] Lima Maut Di Pesta FMFA Bukit Jalil Di saat Negara Sedang Murung Dengan MH370 - [TERKINI] Najib Sahkan Titik Misteri Dalam Radar TUDM Adalah Pesawat MH370 [TERKINI] Tiba-tiba Kapten Zaharie Menjadi Orang Yang Disyaki Rampas Pesawat! Posted: 16 Mar 2014 12:25 AM PDT Mungkinkah juruterbang rampas pesawat akibat kecewa Anwar bersalah kes Liwat II? De... more »

Sahabat-Gunung

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 35 minutes ago
Sahabat-Gunung ------------------------------ Kenyataan Akhbar Najib Razak Mengenai MH370 Posted: 15 Mar 2014 05:15 AM PDT *Berikut ialah kenyataan akhbar Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengenai pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang hilang:* Tujuh hari lepas, pesawat Malaysia Airlines penerbangan MH370 hilang. Kami sedar ini merupakan detik-detik yang amat menyeksakan bagi keluarga penumpang yang menaiki pesawat itu. Tiada kata-kata yang dapat menggambarkan keperitan yang sedang mereka alami. Sesungguhnya, perasaan simpati dan doa kami sentiasa be... more »

Jom Lihat Bagaimana Filem Dengan Kesan Visual Menipu Mata Kita

Nas Rul at dairishare - 51 minutes ago
Sangat pelik jika filem Hollywood Box Office tiada kesan visual? Mari kita lihat jika filem-filem seperti Ironman, The Avengers, Avatar, Kapten Amerika dan banyak lagi tidak mempunyai kesan visual.

Taipingmali (tm)

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 52 minutes ago
Taipingmali (tm) ------------------------------ Siasat ketua pembangkang juga Posted: 15 Mar 2014 07:38 PM PDT http://www.dailymail.co.uk/news/article-2581817/Doomed-airliner-pilot-political-fanatic-Hours-taking-control-flight-MH370-attended-trial-jailed-opposition-leader-sodomite.html Wan Azizah Mengaku Dirinya Hanya Boneka Posted: 15 Mar 2014 06:26 AM PDT Presiden PKR, Wan Azizah Wan Ismail sebelum ini berang dengan tuduhan yang mengatakan dirinya hanya dijadikan boneka di dalam parti itu. Namun ketika di wawancara oleh portal pro-pembangkang Malaysia Insider baru-bar... more »

Aspirasi Bangsa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 52 minutes ago
Aspirasi Bangsa ------------------------------ - Pendedahan fitnah Anwar terhadap DS Najib mengenai PC semalam!! - Akhbar Amerika dedahkan fitnah Anwar!! - #MH370 : Kapten Zaharie Pengikut Fanatik Anwar Ibrahim.. mengikuti pembicaraan Anwar!! - [video] #Terkini : Rafizi gempar akan dedahkan skandal Najib!! #PRKkajang - [video] #PRKkajang : Drama Anwar dan Khalid lagi - #MH370 : "believed but not comfirms" Hijack!! (PM NAJIB RAZAK’S PRESS STATEMENT ON MH370 - 15th MARCH 2014) Pendedahan fitnah Anwar terhadap DS Najib mengenai PC semalam!! Post... more »

MH370:Shahidan Kasim bersama Dr Asri pergi buat Umrah.

mantaro at SISI BUKIT - 1 hour ago
TS Shahidan Kasim dan Ustaz Dr Asri kini mengerjakan umrah di Mekah. Shahidan Kasim menteri yang jaga majlis keselamatan negara.Beliau tidak memanggil bomoh untuk mendapat kembali pesawat dan penumpang pesawat MH370.Beliau juga tidak jemput kumpulan pemuzik untuk (future music asia) tenangkan hati keluarga mangsa yang ditimpa musibah.Shahidan Kasim ke Mekah untuk mendoakan keselamatan Malaysia.(foto fb Dr Maza)

MH370 : Nama Anwar Ibrahim mula dikaitkan...

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
Biro Siasatan Persekutuan (FBI) tidak menolak kemungkinan pesawat MH370 yang hilang sejak sembilan hari lalu, mungkin berada di lokasi rahsia. DailyMail Online yang memetik kenyataan sumber berkata, pesawat terbabit mungkin dirampas dan kesemua penumpang kini ditahan di tempat tertentu. Stesen radio Amerika Syarikat (AS) WNYC melaporkan, sebanyak 634 lokasi yang boleh menjadi tempat pesawat MH370 mendarat, dari Australia ke Maldives ke Pakistan. Sementara itu DailyMail Online turut melaporkan Polis sedang menyiasat kemungkinan juruterbang pesawat MH370 dirampas oleh Kapten pesawat... more »

Raja Bomoh ramal keputusan PRU

canang at Cananglahnie - 1 hour ago
Dipos oleh Islam Agama Ku.

Dahsyat Gambar .. Lima orang Remaja Mati Semasa Hadiri Konsert Di Bukit Jalil

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 1 hour ago
Disini penulis kongsikan GAMBAR gambar kejadian YANG RATA RATANYA REMAJA ISLAM kita semoga jadi PENGAJARAN,dan SEDEKAHKANLAH AL FATIHAH dan tak perlu dicaci mereka yang terlibat tapi ambillah IKTIBAR dari trajedi ini. Blog jomgelakfm Kalau nak dikata menghina dan tidak sensitif isu semasa, berita dibawah ini barulah bukti yang patut diberi, disaat kita hiba dan sedih dengan KISAH

Gambar istana 'raja bomoh', 16 'bodyguard' dan cabaran saman RM100 juta

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 hour ago
* - Raja Bomoh bakal berdepan tindakan undang-undang* 1. Ibrahim mendakwa, beliau adalah generasi kelima keturunan bomoh dan ada kaitan dengan pahlawan Melayu, Datuk Maharajalela pada tahun 1800-an. 2. Khairy Jamaluddin (menteri belia dan sukan) hanya cakap besar tetapi dia tidak ada apa-apa. Saya lebih kaya daripada dia 3. Saya tidak kisah membayar denda (kerana menampar Khairy). Saya ada duit. Saya ada peguam. Saya bukan bomoh kelas bawahan. Saya mungkin saman dia dan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) RM100 juta jika mereka tangkap dan tuduh saya... more »

PRK DUN N51 BALINGIAN ... ABDUL JALIL BUJANG DI UMUMKAN SEBAGAI CALON KEADILAN/PR.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Hari ini Timbalan Presiden KEADILAN YB Azmin Ali bersama YB David Wong (Naib Pengerusi DAP Sarawak), YB Baru Bian (Pengerusi KEADILAN Negeri Sarawak) dan YB Dr. Hatta Ramli (Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat) mengumumkan saudara Abdul Jalil Bujang Setiausaha KEADILAN Cabang Bintulu sebagai calon Pakatan Rakyat untuk Pilihan Raya Kecil N51 Balingian.* *Abdul Jalil, yang kedua ibu bapanya berasal daripada Mukah, bekas eksekutif Petronas.Beliau sekarang bekerja sebagai ahli perniagaan di Bintulu. Yussibnosh pula bekas pegawai daerah di Dalat.Tarikh penamaan calon akan berlangsung... more »

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Dialog Dewasa Kritik Berasa ------------------------------ - GEMPAR! Media Barat Dedahkan Kaitan Pilot #MH370 Dengan PKR #PRKKajang - #PrayforMH370 : POSTER-POSTER DARI CYBERTROOPERS BN - Jom tengok hero RED Warrior BERGUSTI dengan MACAI Abg Non. @NajibRazak @AnnuarMusa #PrkKajang #ComeyFun - SELINGAN TENGAHARI: FITNAH YANG KANTOI GEMPAR! Media Barat Dedahkan Kaitan Pilot #MH370 Dengan PKR #PRKKajang Posted: 15 Mar 2014 06:42 PM PDT Bangkai gajah manakan dapat ditutup dengan nyiru. Sebelum ini penyokong Pakatan Rakyat mengaitkan insiden kehilangan pesawat ... more »

MIMPI SENJA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
MIMPI SENJA ------------------------------ - [TERKINI] Kapten Zaharie Menjadi Orang Yang Disyaki Rampas Pesawat! - Teori kehilangan MH370 - Tragedi MH370 : Polis geledah rumah juruterbang MH370 - 5 mati ambil dadah berlebihan di festival muzik - Tragedi 370 : PM sahkan MH370 tersasar laluan asal - MH370: Seorang atau sekumpulan dari 239 orang punya angkara [TERKINI] Kapten Zaharie Menjadi Orang Yang Disyaki Rampas Pesawat! Posted: 15 Mar 2014 10:44 PM PDT Mungkinkah juruterbang rampas pesawat akibat kecewa Anwar bersalah kes Liwat II? Dengan pelbagai s... more »

DARUL EHSAN TODAY

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
DARUL EHSAN TODAY ------------------------------ Minta Tolong Korang Cantumkan Puzzle Nie... Posted: 15 Mar 2014 07:00 PM PDT Ok mula-mula kapal terbang hilang dari radar... Pas tu, tudm kata kapal terbang berpatah balik di percayaai ke klia.... Selepas di teliti dalam semua sistem navigasi udara, terbukti radar kapal terbang telah di matikan dengan sengaja... Lepas tu transponder turut di matikan dengan sengaja... Mustahil kapal terbang terhempas, pasal ceraian kapal terbang tak di jumpaai... Pilot ada pengalaman dekat 20 tahun bawak kapal terbang... Pilot ada kegilaan l... more »

Belantan

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Belantan ------------------------------ #MH370: Dipercayai Diterbangkan Ke Negara Ketiga? Posted: 15 Mar 2014 07:14 PM PDT Imej Satellite yang dikeluarkan negara China telah dibuktikan bukan merupakan bangkai pesawat itu oleh kerajaan Vietnam, kini timbul lagi spekulasi baru, bahawa pesawat malang B777-200ER MH370 sebenarnya meneruskan penerbangan sekurang-kurangnya 4 jam selepas hilang daripada radar menara kawalan udara Subang pada 1.30/2.40 pagi Sabtu. Pesawat MH370 yang berlepas pada pukul 12.41 pagi Sabtu laluan Kuala Lumpur Beijing, sepatutnya mendarat pada pukul 6.3... more »

The Unspinners

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
The Unspinners ------------------------------ - Risalah 10 sebab tolak Wan Azizah dijawab dengan bohong dan fitnah - Anwar dan Neng Azizah: Jangan ingat orang kampong bodoh! - Tanpa peranan diberi, Tok Lebai PAS syuh tengok amoi dedah peha dan perut - Bukan bala zalimi Anwar, Bala kaum nabi Luth kot? - Neng Azizah main sedap janji nak bina perhentian bas dan teksi - Neng Azizah tak peduli peniaga Sg Sekamat yang ditindas Risalah 10 sebab tolak Wan Azizah dijawab dengan bohong dan fitnah Posted: 15 Mar 2014 08:29 PM PDT Wan Azizah menjawab risalah 10 ... more »

NAJIB ENGGAN JAWAB PERTANYAAN WARTAWAN LUAR NEGARA TRAGEDI MH370 TELAH MENJADI PERBUALAN DUNIA KINI????

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*" I asked the Malaysia Prime Minister if they are searching the homes of the pilots . He wouldn't respond"Wartawan luar negara dari media antarabangsa yang agak terkemuka Bob Woodruff dalam laman sosial twitternya telah menghebahkan kepada dunia betapa Perdana Menteri yang menjadi kebangaan ahli-ahli dan penyokong UMNO kini, Najib Razak enggan menjawab pertanyaan beliau mengenai adakah pihak akan menyerbu rumah-rumah kapten dan pembantu juruterbang pesawat MH370 yang hilang.Sudah pasti pengaduan rasa tidak puas hati wartawan ini dilayan membawa persepsi negatif terhadap kepi... more »

Ngeri - Lelaki 69 tahun Paku Kepala Sendiri

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
Fujian: Seorang lelaki yang mendakwa memaku kepalanya sendiri dengan tiga paku berukuran 10 sentimeter terpaksa menjalani pembedahan mengeluarkan paku itu dari tempurung kepalanya. Lelaki berusia 69 tahun dan berasal dari wilayah Fujian itu dikejarkan ke hospital selepas kejadian itu dan menjalani rawatan sejak hujung tahun lalu. Dia yang mendakwa melakukan perkara itu sendiri dan merayu pihak hospital tidak melaporkan kecederaannya itu kepada polis. Doktor percaya perkara itu dilakukan orang lain ke atasnya memandangkan kecederaan yang dialami. Doktor berjaya mengeluarkan paku i... more »

Panglima Perang Cyber

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Panglima Perang Cyber ------------------------------ Gambar Kapten #MH370 Bersama Pemimpin PKR - Ada Kaitan Dengan Kehilangan Dan Amerika Syarikat ? Posted: 15 Mar 2014 06:06 PM PDT Ramai bercakap kehilangan ini berlaku selepas ANWAR dihukum penjara lima tahun kes liwat selepas gagal di Mahkamah Rayuan. Kehilangan ini juga berlaku dengan beberapa bukti di FB bahawa Pilot ini didapati penyokong kuat PKR. Ia juga disahkan tweet pemimpin PKR seperti skrin imej di bawah. PKR sudah lama dikait dengan USA dan banyak bukti didedahkan oleh orang kuat mereka sendiri. Malaysia Ai... more »

oyabun

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
oyabun ------------------------------ Sidang Media YAB PM kita baru sebentar tadi menunjukkan beberapa petanda? Posted: 15 Mar 2014 08:50 AM PDT Pertama: Besar kemungkinan semua penumpang termasuk krew berada dalam keadaan selamat di suatu tempat yang dijangka oleh orang yang bertanggung-jawab sukar untuk dikesan. Kedua: Perkataan "hijack" dinafikan kerana mungkin PM ingin menggambarkan bahawa "ianya sengaja dilencongkan" bukan oleh sesiapa tetapi oleh orang dalam di cockpit atau sesiapa yang mudah akses ke kawasan berkenaan. Ketiga: Frasa di atas juga menjelaskan bahawa p... more »

Sumber Dari Blogger Dashbord. 



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Assalamualaikum Warahmatullahiwabarakatuh.

سُبْحَانَ اللَّهِ اَللَّهُمَّ صَلِّي عَلَى سَيّدنَا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آلۓِ سَيّدنَا مُحَمَّدٍ
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين

Meja www.peceq.blogspot.com




GEOCITY

 



Tiada ulasan: