Selasa, 25 Mac 2014

4055. Antara hambaNya yang Allah SWT beri kecerdikan akal.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

Akaun harta Saidina Uthman r.a masih wujud hingga kini. 





Sumber: (http://suarainsan.net/akaun-harta-saidina-uthman-masih-wujud-hingga-kini/

CUBA JAWAB SIAPA YANG BODOH SEBENARNYA? 


Harapan UMNO tawan Selangor semakin gelap.......???

cikgu pencen at cikgu pencen - 11 minutes ago
PKR Kajang - Apa lagi cina mau - BN kalah Umno nak ambik peluang! Ha ha ha memang ini yang umno mahu pun,, biar calon MCA Chow Mei Fun kalah,, hangpa tak percaya... Walaupun calon telah diUMNOkan,,, namun tetap tak mendapat perhatian... Terdapat strategi sulit aku rasa,, umno da mula tikam kawan... Ha ha ha ini buktinya... Ha ha ha macam umno yang bertanding.... umno yang sedar ... mca buat nohen aja.... Begitu juga dalam PR pun,,, lebih kurang macam tu juga... nak cerita pun errhmmm,, kang ada pulak yang terasa hati,, faham-faham ajalah,,, asyik kerusi ni parti kami punya...... more »

Tangisan waris mangsa MH370

PBO™ at pen buruk online ™ - 26 minutes ago
Bunyi teriakan dan kerusi yang dipecahkan dapat didengari selepas ahli keluarga penumpang MH370 warga China mendapat berita mengenai peluang tipis insan tersayang untuk terselamat daripada insiden itu. Aku rasa tiada sesiapa yang boleh memahami kesedihan ahli keluarga mangsa melainkan ahli keluarga mangsa itu sendiri. Kalau diperlihatkan dari bidang kerja wartawan, mereka sebenarnya sedang

Pahlawan Neraka

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 34 minutes ago
Suatu hari satu pertempuran telah berlaku di antara pihak Islam dengan pihak Musyrik. Kedua-dua belah pihak berjuang dengan hebat untuk mengalahkan antara satu sama lain. Tiba saat pertempuran itu diberhentikan seketika dan kedua-dua pihak pulang ke markas masing-masing. Di sana Nabi Muhammad S.A.W dan para sahabat telah berkumpul membincangkan tentang pertempuran yang telah berlaku itu. Peristiwa yang baru mereka alami itu masih terbayang-bayang di ruang mata. Dalam perbincangan itu, mereka begitu kagum dengan salah seorang dari sahabat mereka iaitu, Qotzman. Semasa bertempur den... more »

‘God loves you more daddy ... God loves them more.’ tulis Maira Elizabeth Nari

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
Sejak 17 hari lalu, remaja Maira Elizabeth Nari kekal tabah, dengan tweet dihantar kepada bapanya betapa dia merinduinya, menantikan keputusan sijil SPM dan kemenangan pasukan bola sepak kegemarannya, Liverpool. Malam ini, selepas diumumkan pesawat Malaysia Airlines MH370 menamatkan penerbangannya di tengah Lautan Hindi jauh dari daratan, Maira memuat naik tweet: "saya tidak tahu nak kata apa :')" Remaja itu kelihatan tabah. Tweet yang berikutnya, sekitar tiga minit kemudian: "Tuhan lebih sayangkan ayah... Tuhan lebih sayangkan mereka." Maira merupakan anak kepada Ketua Pramugara... more »

Video terkini MH370 | pesawat di sahkan terhempas di Lautan Hindi

PBO™ at pen buruk online ™ - 2 hours ago
Video terkini MH370 | pesawat di sahkan terhempas di Lautan Hindi # sila like "kami undi pakatan rakyat" SILA BACA SYARAT & PENAFIAN KOMEN SEBELUM MEMBUAT ULASAN Berita terkini MH370 dilaporkan dan disahkan koordinat terakhir di lautan Hindi

MH 370 berakhir di Lautan Hindi,apa salahnya Najib bagitahu berita penting ini,dalam Bahasa Melayu.

mantaro at SISI BUKIT - 2 hours ago
*Well, look like this MH370 ended in Southern India Ocean? Thats just sad. God (Allah)please give the families going through these strength.* DS Najib ,kalau boleh esok pagi buatlah kenyataan dwibahasa,orang kampung pun nak tahu.Ikutlah pemimpin Indonesia,Thailand,Korea,Jepun atau Vietnam,buat kenyataan dalam bahasa ibunda.Biarlah esok dikemukakan bukti yang jelas,bukan sekadar kenyataan.

Memilukan!! Tragedi #MH370 Disahkan Terhempas Di Selatan Lautan Hindi Oleh Perdana Menteri Malaysia

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 3 hours ago
[image: Pesawat MH370 disahkan hilang di kawasan selatan Lautan Hindi] *KUALA LUMPUR*: Pesawat Malaysia Airlines penerbangan MH370 yang gagal dikesan sejak 8 Mac lalu disahkan hilang di kawasan selatan Lautan Hindi di barat Perth, Australia. Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan berita itu dalam satu sidang khas yang disiarkan secara langsung dari Pusat Dagangan Dunita Putra (PWTC) malam tadi. Kata Perdana Menteri, kedudukan terakhir penerbangan MH370 itu didasarkan kepada maklumat daripada data satelit yang diberikan oleh syarikat Britain, Inmarsat dan Bahagian Pe... more »

Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: