Selasa, 25 Mac 2014

4062. Sarawak sekat lawatan kerja kepartian Setiausaha Agung Keadilan.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

PRK BALINGIAN ... SETIAUSAHA AGUNG KEADILAN DISEKAT DARI MEMASUKI NEGERI SARAWAK. 

Negara digemparkan apabila mendapat berita betapa Kerajaan Negeri Sarawak melalui Ketua Menterinya begitu angkuh dan sombong telah mengarahkan Jabatan Imigresen menyekat Setiausaha Agung KEADILAN Dato' Saifuddin Nasution dari memasuki negeri Sarawak.

Beliau telah tiba di Sibu dengan penerbangan MH2712 pada jam 11.00 pagi tadi 25hb Mac 2014 bagi membantu calon KEADILAN dalam kempen PRK DUN Balingian, Sarawak.

Sejurus saja tiba di Lapangan Terbang Sibu pagi ini, beliau telah di maklumkan oleh seorang pegawai Imigresen yang bertugas bahawa satu arahan telah dikeluarkan oleh Pejabat Ketua Menteri Sarawak pada 22hb Mac 2014 untuk menyekat beliau dari memasuki Sarawak.

Dato' Saifuddin Nasution kini sedang menunggu penerbangan balik ke Kuala Lumpur.

Nampaknya gaya pemerintahan kuku besi cakap hebat besar kononnya pengaruh BN di Sarawak sukar di gugat adalah suatu pembohongan saja .. tidak mampu berhujah secara demokrasi maka diguna cara kuku besi .

Jelas kedudukkan BN di Sarawak tidak sekuat mana seperti digambarkan .. nampak luar kukuh tetapi dalamnya reput di mamah anai-anai. 

Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: