Khamis, 27 Mac 2014

4138. Polis dengan basikal je.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  . Ada yang kata, di Malaysia golongan pemilik kereta mewah golongan bangsawan, golongan orang ada nama serta kerabat dan anak-anaknya - tidak bercuit, tidak tercuit pung, jika buat hal di jalan raya dan lebuh raya. Kereta ini tidak pernah jumpa bergerak dalam kebun sawit atau kebun getah atau pun kebun sayur. 

Aku tidak percaya. Undang-undang negara Malaysia, cukup adil dan saksama sesuai dan selari dengan Prinsip Rukun Negara. 


Arab Supercars vs The Police

Sumber: (http://www.youtube.com/watch?v=sCNrh9LhvHw)
Blogger Home. 

MH370: Inilah punca tragedi pesawat MH370 - Daily Mail

atsixty at ZAKRI ALI - 5 minutes ago
*Analisis yang dibuat terhadap data satelit mendapati pesawat MH370 mengambil masa selama 23 minit pada ketinggian sehingga 45,000 kaki - di atas dari ketinggian maksimum biasa - dan ini mungkin menyebabkan semua orang di atasnya tidak sedarkan diri kerana kekurangan oksigen, lapor tabloid British Daily Mail.* *Ketinggian pesawat maksima adalah 43,100 kaki tetapi radar tentera mengesan pesawat itu terbang antara 43,000 ke 45,000 kaki sebaik sahaja selepas komunikasi terakhir juruterbang dari kokpit pesawat.* *"Ia dikesan terbang selama 23 minit pada ketinggian itu sebelum menjuna... more »

KASSIM AHMAD MENGAKU TIDAK BERSALAH ATAS DUA PERTUDUHAN MENGHINA ISLAM DAN ANAK MAHATHIR DIDAKWA MENGURUSKAN JAMINANNYA SEBANYAK RM3,000 SETIAP PERTUDUHAN.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 38 minutes ago
*Pencetus Anti Hadis, Kassim Ahmad mengaku tidak bersalah ke atas dua pertuduhan di Mahkamah Tinggi Syariah Putrajaya hari ini berhubung kenyataan kontroversinya berkaitan hadis Nabi.Kassim didakwa menghina Islam melalui satu ucapan berhubung perbuatan "mendewa-dewakan nabi Muhammad dalam syahadah" dan juga hujah berhubung definisi "aurat wanita".Beliau didakwa menyatakan demikian dalam satu seminar dirasmikan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, 16 Februari lalu.Beliau didakwa mengikut Seksyen 7(b) Akta Kesalahan Jenayah Syariah (... more »

PEOPLE ARE AWESOME 2013

s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: