Ahad, 30 Mac 2014

4164. Mesir - Kekejaman Kudeta as sisi yang bersekongkol dengan yahudi untuk melenyapkan Islam dari Tanah Mesir.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 
Sebahagian Daripada 529 Rakyat Mesir Di Hukum Gantung Sampai Mati

Sebahagian Daripada Mayat 529 Rakyat Mesir Di Hukum Gantung Sampai Mati
Sumber: (

Gadis Ini Di Kecam Hebat Kerana Muat Naik Gambar Kucing Dimasak Sup

Nas Rul at dairishare - 37 minutes ago
Guangdong: Seorang wanita China menjadi sasaran kecaman umum selepas dia memuat naik gambarnya merebus seekor kucing untuk dibuat sup. Tindakan Li Jinbang memuat naik gambar “kejam” itu di laman sosial Weibo membuatkan satu kempen mengecamnya diwujudkan di Internet. Dia turut dihujani komen dan emel yang mengecam tindakannya serta mengugutnya sebaik gambar berkenaan dimuat naik. Walaupun dia kemudiannya membuang gambar itu, semuanya sudah terlambat kerana “ dosanya” sudah tersebar luas dikalangan pengguna Internet. Foto KUCING diletakkan di dalam sangkar sebelum digantung dan disem... more »

Kontroversi!!! (Video & Gambar2) Apa Dah Jadi Dengan Shila Hamzah Nie? Pakai Tudung Dedah Peha La Pulak.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 41 minutes ago
[image: Gambar Shila Amzah pakai baju blous dan legging di China, hiburan, info, penyanyi Shila Amzah, pakaian kontroversi shila amzah] Penampilan Shila Amzah dalam satu program hiburan di China dengan fesyen berbeza iaitu *memakai baju blous dan legging *menarik perhatian ramai peminatnya. Mungkin ianya disebabkan jarang atau tidak pernah ada artis Malaysia menggayakan baju blous dan legging dengan memakai tudung ketika menyanyi. Satu fesyen baru yang amat jauh berbeza.... Video Persembahan Shila Amzah Lihat Minit Ke 33.15 dan seterusnya

Pesawat MH370 sah dirampas?.. TV2 dah kena 'hack' ke ni?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
Setelah melewati 3 minggu kehilngan pesawat MH370 menjadi misteri, kepastian yang ditagih masih samar bagaikan digantung tidak bertali. Spekulasi bersilih ganti melalui berbagai medium sosial seperti Twitter, Blog, Facebook, WhatsApp, Instagram dan berbagai lagi membuatkan Kerajaan meminta rakyat mempercayai hanya saluran berita yang rasmi. Media-media elektronik seperti TV1, Tv2, dan juga TV3 serta lain-lain media yang dikawal kerajaan perlu dipercayai oleh rakyat sebagaimana yang diminta oleh pemimpin-pemimpin Kerajaan. Bagaimanapun timbul berbagai spekulasi dan pertanyaan bila ma... more »

Sarah Bajc, pasangan Philip Wood ,percaya pesawat MH370 tak terhempas.

mantaro at SISI BUKIT - 1 hour ago
Pasangan kepada salah seorang penumpang pesawat MH370, Philip Wood iaitu Sarah Bajc percaya pesawat itu tidak terhempas. Sebaliknya,* beliau dalam satu temu bual dengan saluran BBC News* merasakan seolah-olah wujud motif lain di sebalik kehilangan pesawat tersebut. “Setiap *jenayah mesti ada niat dan motif *di sebaliknya.Ada 30 jurutera pertahanan dalam pesawat itu dengan kemahiran yang unik. “Mereka boleh menjadi sesuatu yang berharga untuk mana-mana negara yang mencari kelebihan untuk peralatan tentera mereka. Ada banyak motif di sebaliknya, tapi saya tak nampak ada motif untuk s... more »

Gempar!!! Kesimpulan #MH370 Telah "Berakhir Di Lautan Hindi" Oleh PM Haji Najib Terima Penafian... Jom Terjah!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 1 hour ago
Syarikat satelit yang berpangkalan di Britain, Inmarsat, berkata pihaknya tidak terbabit dalam membuat kesimpulan bahawa pesawat MH370 telah "berakhir di Lautan Hindi". Pada malam 24 Mac lalu, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengadakan sidang akhbar untuk mengumumkan bahawa pesawat MH370 telah "berakhir di Lautan Hindi" dengan memetik analisis data satelit Inmarsat. Bagaimanapun, pengumuman telah membangkitkan kemarahan dikalangan keluarga penumpang China, yang enggan menerima kesimpulan itu sehinggalah pesawat tersebut ditemui. Jurucakap Inmarsat Jonathan Sinnatt berk... more »

MH370: Bercanggah Lagi, Hishamuddin Kata Ada Harapan Selagi Tiada Bukti Kukuh...

greenboc at KELAB GREENBOC - 1 hour ago
K*eluarga puas hati penjelasan Hishammuddin* PUTRAJAYA: Kalangan anggota keluarga penumpang pesawat MH370 berpuas hati dengan penjelasan diberikan pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berhubung kehilangan pesawat itu dalam sesi pertemuan di Hotel Everly di sini hari ini. Sharil Shaari, 36, berkata semua persoalan dan ketidakpuasan hati yang terbuku di hati anggota keluarga rakyat tempatan dan China telah terjawab dalam pertemuan yang berlangsung sejam setengah itu. "Sebelum ini, kami tidak begitu memahami dengan beberapa pengumuman Perdana Menteri, Datu... more »

Koleksi Gambar Lawak - 403

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
koleksi gambar lawak

Kemalangan Tragis..CBR 1000 Putus Dua...Langgar Kereta Di Hadapan Petronas Kulim Hitech

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 2 hours ago
Cbr1000 putus dua langgar kete pusingan U d hadapan petronas Kulim hitech.Kulim Kedah..alhamdulillah rider cuma patah bahu.. Satu Keajaiban bagi dirinya..semoga..sahabat kita lebih berhati hati di masa hadapan.. Pa yang menjadi persoalan ialah..pemandu pemandu kereta..kadang kadang..bawa ikut cara sendiri je..kalau hendak buat U turn ikut ..suka hati je..maka terjadilah

TRAGEDI MH370 .... KAPAL CHINA DAN AUSTRALIA SEHINGGA KINI HANYA JUMPA SAMPAH DAN BUKANNYA SERPIHAN MH370.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Adakah sehingga kini kita di hidangkan dengan taklimat dari maklumat bertaraf sampah?????????Kapal China dan Australia tidak menemui apa-apa yang bermakna dan boleh dikaitkan dengan pesawat MH370 dari kawasan pencarian baharu selepas objek pelbagai warna yang dikesan semalam hanya sampah laut sahaja. * *Wartawan BBC yang berada di atas salah sebuah kapal itu menunjukkan ia hanya jaring biasa yang sukar untuk dikaitkan dengan MH370.* *Semalam, kapal terbang tentera China melihat tiga objek yang disyaki dari pesawat MH370 berwarna putih, merah dan oren di kawasan baharu pencari... more »

Iblis Gentar Dengan Soalan Nabi Muhammad

Detik Islam at Detik Islam - 3 hours ago
Iblis gentar dengan soalan Nabi Muhammad ketika diarah bertemu baginda oleh Allah dan di bawah ini adalah sebahagian daripada soalan perlu dijawab makhluk dilaknat itu: Nabi Muhammad menyoal iblis berkaitan amalan yang dapat menyakiti makhluk dilaknat Allah itu. “Apa yang kau rasakan jika melihat seseorang daripada umatku yang hendak solat?” Iblis menjawab panas dan gementar lantas baginda bertanyakan mengapa. Iblis menjawab, “Sebab setiap seorang hamba bersujud sekali kepada Allah dan Tuhan mengangkatnya satu darjat.” Baginda bertanya lagi, “Jika seorang umatku berpuasa, jika ia b... more »

TRAGEDI MH370 ... JANGAN KELIRU ... BERSATU UNTUK NEGARA TIDAK SAMA DENGAN BERSATU UNTUK KERAJAAN BARISAN NASIONAL.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 3 hours ago
*Kita mesti faham dan tahu membezakan perbezaan di antara kerajaan dan negara. Ianya suatu perbezaan yang besar. Dan meminta orang ramai untuk bersatu bagi negara ini benar-benar berbeza daripada meminta orang ramai untuk bersatu untuk kerajaan.Lebih-lebih lagi pada hari-hari dan minggu selepas tragedi penerbangan pesawat MH370 dimana 239 penumpang termasuk anak kapal hilang tanpa dapat dikesan. Rakyat yang telah diminta bersatu bersama-sama mendoakan untuk penumpang ,pesawat dan juga negara.Itu tidak bermakna bahawa mengkritik ketidakcekapan Menteri Dalam Ne... more »

Hanya Sekeping Gambar 'Mencipta Masa Depan'

Nas Rul at dairishare - 8 hours ago
Hanya kerana sekeping gambar, namanya kini sebaris juru foto antarabangsa lain selepas dinobatkan sebagai pemenang ketiga Anugerah Fotografi Antarabangsa Hamdan (HIPA), Dubai baru-baru ini. Muhamad Saleh Dollah, 40, tidak pernah menyangka percubaan pertamanya menghantar gambar untuk menyertai pertandingan itu tahun lalu berhasil apabila idea dan kreativiti yang diaplikasikan berjaya menyaingi peserta dari seluruh pelosok dunia. “Mungkin ini rezeki saya, tidak ada persiapan dilakukan, hanya hantar gambar sedia ada yang diambil dua tahun lalu, dengan ambil kira tema ditetapkan, iait... more »

Kantoilah pulak!! MH370 berakhir di Lautan Hindi adalah teori Najib rupanya.. bukan Inmarsat..

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 11 hours ago
24 Mac yang lalu, Perdana Menteri Malaysia yang juga Presiden UMNO dalam satu sidang media yang diperhatikan oleh seluruh dunia telah mengumumkan bahawa penerbangan MH370 telah berakhir di Lautan Hindi. Menurut Najib, beliau telah dimaklumkan perkara ini oleh wakil Cawangan Siasatan Nahas Udara (AAIB) dari Britain. Najib turut berkata pakar analisis data satelit Inmarsat, yang sebelum ini memberi anggaran lokasi pesawat itu di dua koridor utara dan selatan, merumuskan bahawa pesawat malang itu mengakhiri perjalanannya di tengah-tengah Lautan Hindi di barat bandaraya Perth, Austral... more »
Mengapa Allah Menemukan Kita Dengan Orang Yang Salah? | Oleh MUSLIMAH OPTI MIS (MO)

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 11 hours ago

*Mengapa Allah Menemukan Kita Dengan Orang Yang Salah?** | Oleh MUSLIMAH OPTIMIS (MO) |* Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Lama MO tak menulis artikel kan. Seorang sahabat alam maya menghubungi MO dan meminta MO menulis “Kenapa Allah menemukan kita dengan orang yang salah?”. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* MO kata, dah ramai yang mengupas mengenai isu ini, cari saja di Google. Tapi katanya dia mahu kongsikan kisah hidupnya yang berjumpa dengan orang yang salah sehingga dia terasa jauh dari Allah. Katanya dia terlalu sakit menghadapi perpisahan ini sedangkan dia yang meminta perpi... more »

Gempar: Ustaz Jumpa MH370 di Sebuah Pulau

PBO™ at pen buruk online ™ - 12 hours ago
Assalamualaikum.. Semalam (malam Jumaat), saya tersedar sekitar jam 3:15 pagi. Mungkin sebab rasa panas kerana penghawa dingin sengaja tidak dipasang. Anak saya seramai 5 orang semuanya diserang demam dan batuk selsema. Atas nasihat doktor petang kelmarin, penghawa dingin jangan dibuka selagi mereka belum sembuh untuk mengelak serangan penyakit berulang dan mudah merebak. Oleh kerana mata

Nak bukti Mahathir pergi China,minta saja rekod dari Kerajaan China.

mantaro at SISI BUKIT - 12 hours ago
Dr Mahathir diharap tidak digelar sebagai penipu oleh rakyat China.Tun Mahathir mungkin boleh meminta tolong pihak imigresen Malaysia untuk memadam rekod lawatan beliau ke China.Tetapi kerajaan China boleh menyemak kembali rekod kehadiran Dr Mahathir pada tahun 1985 itu. Rupanya ada hikmah peristiwa MH370,melibat rakyat China dan kerajaan China.China juga tempat Mahathir pergi setelah selesai peristiwa pembunuhan 14 orang termasuk Ustaz Ibrahim Lybia di Memali,Baling. Tun Musa Hitam bertegas ,semasa peristiwa Memali ,Dr Mahathir berada di Kuala Lumpur(klik).Sementara itu Tun ... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: