Isnin, 31 Mac 2014

4180. Full Throttle at Isle of Man.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

HD Full throttle - Death @ TT Isle of Man (IOMTT) Road Racing

Diterbitkan pada 6 Jun 2013
Isle of Man Tourist Trophy. TT the best race ever...
Riders die at the sport they love... People even die at the comfort of their bed doing what they love... Who knows you will be the next... :-D So Enjoy life to the FULLEST!
This video is posted for DISCUSSIONS and know the thoughts of the riding community.
  • Kategori

  • Lesen

    Lesen YouTube Standard
Sumber: (http://www.youtube.com/watch?v=j7HlrI1COSs

MAS Sendiri Meragui Kenyataan PM Najib ?

atsixty at ZAKRI ALI - 27 minutes ago
Milo Kosong Koww [image: Photo: Apa lagi najib nk kata jika phk MAS sdn seolah2 meragui knyataan yg buat pd 24hb lalu..mereka perlu PENGESAHAN najib sdn sblm membawa keluarga2 mngsa ke Perth..BENARKAH MH370 BERAKHIR DI LAUTAN HINDI DAN KESEMUA PENUMPANG2NYA MATI?? -Najib kata knyataannya merujuk kpd data satelit INMARSAT..tp malangnya, phk Inmarsat sdn menafikan ada membuat knyataan yg MH370 BERAKHIR DI LAUTAN HINDI.. -Habis tu..KNYATAAN NAJIB BUAT DIAMBIL DRP SUMBER MANA? -Takkan drp Bomoh 1 Malaysia??] * Apa lagi PM Najib nak kata jika pihak MAS sendiri seolah2 meragui kenyata... more »

Panas!! Ustaz Azhar Idrus pertahankan 'raja bomoh'?

PBO™ at pen buruk online ™ - 53 minutes ago
Aku setuju dengan UAI bahawa kita tidak boleh sembarangan menuduh seseorang itu syirik. Tindakan 'raja bomoh' lebih kepada khurafat. Dan memang ia sangat memalukan Negara dengan tikar terbang zam zam ala kazam .. Penceramah bebas, Ustaz Azhar Idrus menggesa pihak tertentu supaya jangan menuduh sembarangan tindakan ‘Raja Bomoh’ Datuk Mahaguru Ibrahim Mat Zin sebagai syirik dan murtad. Menurutnya

MH370: Isteri, anak kepada Kapten Zahari buat pendedahan yang mengejutkan!

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*Menurut Daily Mail, Juruterbang pesawat MH370 yang hilang sejak 8 Mac lalu sebelum ini mengalami masalah rumah tangga, seperti yang didedahkan oleh keluarganya kepada Daily Mail.Bercakap kepada media buat kali pertamanya semenjak insiden 8 Mac itu, isteri dan anak perempuan Kapten Zaharie berkata, juruterbang yang berusia 53 tahun itu terganggu sebelum kehilangan pesawat berkenaan.Menurut Daily Mail:Kapten Zaharie Ahmad Shah dalam proses ingin menceraikan isterinya. Beliau didakwa enggan menghadiri sesi kaunseling perkahwinan. Beliau banyak menghabiskan masa dengan sim... more »

Kenapa laluan penerbangan MH370 yang ditunjukkan kepada China dan kita berbeza?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
"Berdasarkan komunikasi satelit baru, kami boleh katakan dengan tahap keyakinan tinggi bahawa sistem ACARS dimatikan sebelum pesawat tiba ke pantai timur Malaysia,” kata Najib ketika mencerita semula rentetan kejadian pada awal pagi 8 Mac. Sejurus kemudian, alat transponder yang menentukan kedudukan pesawat itu pula dimatikan, kata Najib yang menceritakan semula rentetan peristiwa pada hari tersebut. Seterusnya, radar Tentera Udara Diraja Malaysia mengesan pesawat berkenaan membuat berpatah balik dan kemudiannya menukar arah ke barat merentasi Semenanjung Malaysia. Setelah itu, ... more »

Mahkamah tetapkan 14 April ,bagi Haji Hadi ketepi saman RM2 juta

mantaro at SISI BUKIT - 2 hours ago
*KUALA TERENGGANU:* Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu menetapkan 14 April bagi keputusan permohonan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk mengetepikan perintah penghakiman ingkar berhubung kes saman fitnah RM2 juta oleh bekas calon PKR bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Besi, Mohd Shamsul Mat Amin. Keputusan itu dibuat selepas Timbalan Pendaftar Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu Mohamad Nasrudin Mohamed, memberi tempoh kepada plaintif, Mohd Shamsul yang diwakili peguam A. Vasudevan menfailkan afidavit balasan yang dikemukakan pihak defendan. Abdul Hadi yang merup... more »

Bukan ke kiri.. tapi pusing 270º pulak dah! Terpusing kepala hotak pembaca!!

Abdullah Othman at Tempayan Retak - 2 hours ago
Menurut bekas Ketua Juruterbang Penerbangan Serantau MAS, Kapten Datuk Nik Ahmad Huzlan Nik Hussain, gambar dipapar di atas merupakan satu "pencerahan baru" yang kini bercanggah dengan informasi terdahulu yang mengatakan pesawat membuat satu pusingan ke arah kiri. Gambar-gambar terbaharu berkenaan dengan laluan pesawat Penerbangan Malaysia (MAS), MH370 yang dipercayai disediakan oleh kerajaan kepada keluarga di China telah mengubah anggapan awal tentang kes tersebut. Paparan peta itu antaranya menunjukkan pesawat telah membuat satu pusingan 270 darjah ke arah kanan, katanya. Teo... more »

Pelakon Kanak-Kanak Yang Pernah Popular Satu Ketika Dulu

Nas Rul at dairishare - 3 hours ago
Ariadne Richards, who played the role in the movie " Tremors" and " Jurassic Park" Barret Oliver , who played the role in " Infinite history " Became a Scientologist and book printers Carrie Henn, who played well in the sci - fi thriller - horror film " Aliens" Charlie Korsmo , took part in the film " Dick Tracy, " "Captain Hook" and " What About Bob ? Jake Lloyd, who played in three films - "Star Wars Episode 1: The Phantom Menace . ", " Jingle All the Way " and "Get off stars" Jonathan Ke Quan 7 , who played in the successful film " Indiana Jones and the Temple of Doom" and "... more »

Apa Motif Israel Miliki Pesawat Serupa MH370 Ini?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 3 hours ago
Selain teori konspirasi melibatkan Amerika Syarikat, satu lagi pihak yang amat hangat diperkatakan sebagai ‘dalang sebenar’ di sebalik kehilangan MH370 adalah puak Yahudi atau Israel. Teori ini dibawakan seorang wartawan Amerika Syarikat yang menulis buku berjudul Solving 9-11: The Deception that Changed the World, Christopher Bollyn. Untuk rekod, Bollyn yang turut membantu Profesor Steven E. Jones dalam menganalis serangan 9-11 telah muncul dengan bukti-bukti yang mengaitkan Israel dalam serangan ini namun mereka berdua telah ‘mendapat susah’ termasuk diserang dan dipenjara. Me... more »

Ahli Keluarga Krew Penerbangan MH370 Lega!!

canang at Cananglahnie - 3 hours ago
Ahli Keluarga Krew Penerbangan MH370 Lega!! Biro Siasatan Persekutuan (FBI) Amerika Syarikat tidak menemui apa2 yg mencurigakan dlm simulator penerbangan yang dirampas dari rumah juruterbang pesawat MH370, Kapten Zaharie Ahmad Shah dan ia sangat melegakan keluarga dan rakan2nya. Menurut laporan, pegawai AS yg rapat dgn penyiasatan dan FBI berkata, siasatan TIDAK menemui sebarang petunjuk daripada peralatan komputer dan simulator Zaharie. Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein, juga berkata TIADA petunjuk yg mencurigakan ditemui dlm simulator penerbangan mi... more »

Kembar MH370 di Tel Aviv Israel Menjadi Perbincangan Baru Pencarian MH370 (bersama video)

Abdullah Othman at Tempayan Retak - 3 hours ago
Seorang wartawan Amerika Syarikat, Christopher Bollyn yang menulis buku berjudul* "Solving 9-11: The Deception that Changed the World, Christopher Bollyn" *telah membawa satu teori tentang kehilangan MH370. Teori ini menjadi perbincangan hangat dikalangan warga siber setelah sekian lama pencarian MH370 dilihat gagal. Teori ini seiring dengan teori konsiprasi yang melibatkan Amerika Syarikat yang telah banyak kita baca. Selain US sudah pasti tidak lain daripada puak Yahudi atau Israel. Untuk pengetahuan pembaca Bollyn juga turut membantu Profesor Steven E. Jones dalam menganalis... more »

MH370: Isteri, anak kepada Kapten Zahari buat pendedahan yang mengejutkan!

PBO™ at pen buruk online ™ - 3 hours ago
Menurut Daily Mail, Juruterbang pesawat MH370 yang hilang sejak 8 Mac lalu sebelum ini mengalami masalah rumah tangga, seperti yang didedahkan oleh keluarganya kepada Daily Mail. Bercakap kepada media buat kali pertamanya semenjak insiden 8 Mac itu, isteri dan anak perempuan Kapten Zaharie berkata, juruterbang yang berusia 53 tahun itu terganggu sebelum kehilangan pesawat berkenaan. Menurut

Mahathir saman Tun Musa Hitam......?

cikgu pencen at cikgu pencen - 4 hours ago
Pemecah Berita - Dedah Tragedi Memali: Mahathir Saman Tun Musa Hitam *Tragedi Memali: Mahathir Saman Tun Musa* Dalam satu forum terbuka; "Diskusi Politik Malaysia: Dulu dan Sekarang", anjuran Kerajaan Negeri Kelantan yang diadakan di Kota Bharu beberapa hari lalu, bekas timbalan perdana menteri Tun Musa Hitam telah mendedahkan pembohongan besar bekas perdana menteri ketika itu. Tun Musa dalam kenyataannya yang mengimbau sejarah hitam negara, menjelaskan bahawa semasa dan beberapa selepas kes pembunuhan beramai-ramai umat Islam di Memali oleh Polis Diraja Malaysia, Mahathir Mohammad y... more »

Najib tak malukah negara ini digelar Ma Lie Sia?

mantaro at SISI BUKIT - 4 hours ago
Akhbar Hong Kong Daily News memberi gelaran "pembohong"kepada Malaysia.Tunjuk Perasaan rakyat China menggelar negara kita Ma Lie Sia. CHINADAILY.com pula menjelaskan Inmarsat tidak mengeluarkan keputusan pesawat MH370 destinasinya berakhir di Lautan Hindi.

MAS Pula Minta Bukti Dari Kerajaan Yang #MH370 Terhempas Di Lautan Hindi.

Soz Cyili at Ameno World - 4 hours ago
Tue dia. MAS pun tatau. MAS pun tak diberikan bukti. Apatah lagi keterangan lanjut dari pihak2 yang menyiasat perkara ini. Tapi MAS yang teruk kena maki dengan orang2 China angkara statement Najib. Adoyai.. Untuk membaca kenyataan Najib berhubung isu MH370 berakhir di lautan hindi selatan, rujuk sini. Bukan aku nak salahkan Najib sangat ke Hishammuddin sangat ke BN sangat ke apa ke. Cuma
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: