Isnin, 31 Mac 2014

4194. MH370 - Dakwaan mendarat di Diego Garcia disebalik kenyataan MH370 Berakhir di Lautan Hindi (Tidak Terhempas dan Ucap Takziah PM Malaysia).

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

GEMPAR! PENYIASAT YOUTUBE DAKWA MH370 MENDARAT DI DIEGO GARCIA? 

  
YouTube Investigator: ‘Flight 370 landed at Diego Garcia military base, plane and passengers then put in a Faraday style hangar’ March 24, 2014 2:30 AM EDT

Most recently Montagraph produced a video detailing the possibility that the missing Malaysian Airlines flight 370 was landed at Diego Garcia, a top-secret military base controlled by the U.S.
By Shepard Ambellas

(INTELLIHUB) — Montagraph, who is also the face behind the popular “Montagraph” YouTube channel, is known for his thought-provoking videos. In his most recent video titled “Flight MH370 Is At Diego Garcia – Here’s The Proof”, Montagraph laid-out a brief timeline of events that really make sense. In fact his theory makes more sense then any of the mainstream media’s recent conjecture.

In fact, the video details how flight 370 departed Malaysia’s Kuala Lampur Airport at 12:41am on the Mar. 8, disappearing from radar and tower communications around 1:21am after making a rather sharp turn-back to the west. This is key information which led Montagraph to the next part of his investigation.


According to Montagraph and others, the plane was seen flying low at the southern tip of the Maldives Islands around 6:15am, on the morning of Mar. 8, 2014. After referencing flight times and distances, Montagraph concluded that the plane would have been in the vicinity of the Maldives around 6:25am. “That’s only a ten minute difference”, stated Montagraph.

Montagraph then stated that MH370 most likely landed at Diego Garcia and the plane may have been ushered into a massive “Faraday cage” style hangar to avoid passengers from communicating with the outside world. 

Montagraph speculates that the plane will later be crashed into the ocean for press coverage and none of the passengers will be retrieved as they likely are still being held at a military facility.

(Photo: Wikimedia Commons)


TERJEMAHAN GOOGLE: 
YouTube Penyiasat : Penerbangan 370 mendarat di pangkalan Diego Garcia tentera, kapal terbang dan penumpang kemudian dimasukkan ke dalam Faraday gaya hangar '
24 Mac, 2014 02:30 EDT  : 

Baru-baru ini Montagraph menghasilkan video memperincikan kemungkinan bahawa hilang Malaysian Airlines penerbangan 370 telah mendarat di Diego Garcia, pangkalan tentera rahsia dikawal oleh Amerika Syarikat

Oleh Shepard Ambellas

( INTELLIHUB ) - Montagraph yang juga muka di sebalik popular " Montagraph " saluran YouTube , dikenali untuk video pemikiran- memprovokasi beliau. Dalam video beliau yang paling baru-baru ini bertajuk "Penerbangan MH370 Adakah Pada Diego Garcia - Berikut adalah Bukti ", Montagraph meletakkan keluar garis masa ringkas peristiwa-peristiwa yang benar-benar masuk akal. Malah teorinya lebih masuk akal maka apa-apa tekaan media arus perdana baru-baru ini .

Malah, video butiran bagaimana penerbangan 370 berlepas Lapangan Terbang Kuala Lampur Malaysia pada 00:41 pada 8 Mac , hilang dari radar dan menara komunikasi di seluruh 01:21 selepas membuat yang agak tajam pula balik ke barat. Ini adalah maklumat penting yang membawa Montagraph ke bahagian seterusnya penyiasatannya .

Menurut Montagraph dan lain-lain , pesawat itu dilihat terbang rendah di hujung selatan Kepulauan Maldives sekitar 6:15 pagi , pada pagi 8 Mac 2014 . Selepas rujukan waktu penerbangan dan jarak, Montagraph membuat kesimpulan bahawa pesawat akan menjadi di sekitar Maldives sekitar 6:25 . " Itu hanya perbezaan sepuluh minit" , menyatakan Montagraph .

Montagraph kemudian menyatakan bahawa MH370 kemungkinan besar mendarat di Diego Garcia dan pesawat itu mungkin telah diiringi ke dalam " sangkar Faraday " gaya hangar besar-besaran untuk mengelakkan penumpang dari berkomunikasi dengan dunia luar.

Montagraph spekulasi bahawa pesawat akan kemudian akan terhempas ke dalam laut untuk liputan akhbar dan tiada penumpang akan diambil kerana mereka mungkin masih diadakan di kemudahan tentera.

BACA LAGI ADA DAKWAN DALAM SATU FORUM....YANG DIBOCORKAN OLEH SEORANG PENUMPANG MH370?.....................kalau dakwaan ini benar maka teori konsipras.... akan lebih menarik
Seseorang telah memuat naik satu foto gambar gelap (hitam) di sebuah forum, MENDAKWA kapal terbangnya telah dirampas, matanya ditutup dan dia dijadikan tawanan oleh pihak tentera yang tidak diketahui.

Dia telah menyembunyikan telefon bimbit di dalam dubur ketika rampasan pesawat berlaku. MENGAKU namanya Philip Wood dan bekerja dengan IBM, dia MENDAKWA ditempatkan di dalam sel (locked up) gelap dan diasingkan daripada penumpang lain.

Dia juga PERCAYA dia sudah disuntik dengan dadah dan tidak dapat berfikir dengan waras.  
SUMBER

BACA LAGI TENTANG DAKWAAN  PHILIP WOOD  SINI

Pautan kekal imej terbenam

Sumber: (http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/03/gempar-penyiasat-youtube-dakwa-mh370.html)

Lewat Siap Hospital S/Alam, K'jaan Bazir RM70J

atsixty at ZAKRI ALI - 29 seconds ago
*KL: Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad mendakwa kerajaan telah membazirkan RM70 juta bagi projek membina Hospital Shah Alam.* *Beliau dalam sesi soal jawab pagi tadi berkata pembaziran itu berlaku kerana projek yang sepatutnya dijadualkan siap dalam masa dua tahun telah dilanjutkan sehingga enam tahun.* *"Bagaimana kerajaan hendak tentukan pembaziran ini tidak berlaku lagi selepas ini untuk projek-projek lain."Apakah menjadi perkara biasa bagi Kementerian Kerja Raya projek-projek memakan masa bertahun-tahun untuk disiapkan?"soalnya.* *Menurut Timbalan Menteri Kerja Raya Datuk R... more »

Malaysia Ini Lain Dari Yang Lain..............Ha ha ha ha ha

atsixty at ZAKRI ALI - 29 seconds ago
*Mizisonic Sonix* *#Malaysia Yg Pelik2 Mesti WORLD RECORD.. CONTOH terbaru ..negara len guna SATELIT cari #pesawat Kita MALAYSIA guna #TEROPONG BULUH * * [image: Zar Ali III's photo.]*

Bukti.. dan petunjuk baru.. “MH370 tergantung di awan” - Hishammuddin

Abdullah Othman at Tempayan Retak - 17 minutes ago
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak tidak pernah menyebut perkataan "terhempas atau tiada yang terselamat" semasa mengumumkan bahawa Penerbangan MH370 berakhir di selatan Lautan Hindi 24 Mac lalu. Perkara ini dijelaskan pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dalam sidang akhbar rutin hari ini berikutan tuntutan maaf keluarga penumpang warga China daripada kerajaan Malaysia. Najib hanya sebut perkataan "ended" di lautan Hindi tidak menyebut 'crash' atau 'no survivors'. Maknanya kapal terbang MH370 tergantung di situ. Tak jatuh terhempas walapun keh... more »

MH370: Kenapa Ustaz yang sebar mimpi bertemu pesawat tutup akaun facebook?

PBO™ at pen buruk online ™ - 25 minutes ago
Ustaz Darul Manzil yang pernah bermimpi tentang kehilangan pesawat MH370 sebanyak dua kali dikatakan akan menutup akaun facebooknya apabila pembaca mendakwa dirinya sengaja cari publisiti murahan. Pembaca mendakwa dirinya sengaja mengada-adakan cerita mimpi demi untuk mencari publisiti ketika insiden kehilangan pesawat MH370 {baca lagi klik butang papar ... } sumber Susulan penyebaran

Berita Bikers ER6 Down .Masuk Parit ! .Bikers Selamat..

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 32 minutes ago
ER6 Masuk longkang Plat No dia Bikers ke Hospital Semoga di permudahkan..bikers kite selamat..semoga yang memandu berhati hati ye..sebab..pemandu semua nak cepat di pagi hari.. apa pun hati hati ye.. Komen yang selalu di timbulkan ialah.. 1. Bikers Membawa motorsikal laju..Ada yang bawa perlahan.kereta hentam.. 2. Bikers bawa Laju..Kereta U Turn atau Beluk ikut dan je..

R4BIA : IA TELAH MENJADI SYI'AR [كانت اشارة]

Suatu Perjalanan Maya at SUATU PERJALANAN MAYA - 48 minutes ago
[Terjemahan & Lirik] Nasyid solidariti R4BIA yang menampilkan artis dari pelbagai negara, antaranya ialah Turkey, Palestin, Jordan, Mesir, Sepanyol, Malaysia, Syria, Amerika, Algeria, Kuwait dan Yaman. Link youtube : http://www.youtube.com/watch?v=SFsLKZXyxQ0 Link Asal : https://www.youtube.com/watch?v=PIBQEXESONg Kredit : Vatan v.m.p Terjemahan oleh : Unit Terjemahan Mesir Kini ******************************************************************* *.:: R4BIA : Ia Telah Menjadi Syi'ar ::.* *Mais Shalash [Palestin] : * *Pada suatu masa yang lalu, * *Ada satu simbol yang telah membentu... more »

VIDEO - Buka Semula Kes Memali Sebelum Jadi Isu Perkauman, Kata Bekas Polis

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
[image: Mangsa peristiwa berdarah Memali 1985, Ibrahim Libya (kiri) bergambar bersama beberapa rakannya. Gambar fail milik keluarga Ibrahim Libya.]Mangsa peristiwa berdarah Memali 1985, Ibrahim Libya (kiri) bergambar bersama beberapa rakannya. Gambar fail milik keluarga Ibrahim Libya*Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Polis Diraja Malaysia (PDRM) Kuala Lumpur, Datuk Mat Zain Ibrahim menggesa kerajaan membuka semula penyiasatan kes pembunuhan beramai-ramai di kampung Memali, Baling, Kedah pada 1985 yang meragut 18 nyawa termasuk empat anggota polis sebelum ia dijadikan... more »

Najib tak sebut MH370 terhempas kata Hishamuddin.. Tapi apa maksud Najib dengan kenyataannya ini?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 1 hour ago
Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Tun Husein Onn menangkis tuntutan waris penumpang China supaya Malaysia memohon maaf kepada mereka berhubung berhubung nasib yang menimpa pesawat MH370. Katanya, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dalam pengumuman pada 24 Mac lalu langsung tidak menyebut bahawa penerbangan itu "terhempas" atau "tiada yang terselamat". “Dakwaan itu sangat tidak betul,” katanya yang menjelaskan, perdana menteri hanya mengumumkan bahawa penerbangan tersebut berakhir di tengah Lautan Hindi, berdasarkan analisis ke atas data yang diperolehi. T... more »

PKR Berdepan Risiko Dibatalkan Pendaftaran Jika Anwar Tanding Presiden... Jom Terjah

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*PETALING JAYA: Parti Keadilan Rakyat (PKR) berdepan risiko dibatalkan pendaftaran oleh Pendaftar Pertubuhan (ROS) jika penasihat parti itu, Datuk Seri Anwar Ibrahim meneruskan hasrat bertanding jawatan Presiden, kata peguam, Edmund Bon pada Isnin.* *Menurut Bon, mana-mana individu tidak boleh bertanding untuk memegang apa-apa jawatan dalam parti jika individu tersebut disabitkan atas suatu kesalahan.* *"Anwar tidak perlu bertanding. Oleh itu, apabila mereka menghantar namanya sebagai presiden parti kepada ROS, ia mungkin membawa kepada pertikaian yang boleh menyebabk... more »

GEMPAR! PENYIASAT YOUTUBE DAKWA MH370 MENDARAT DI DIEGO GARCIA?

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*YouTube Investigator: ‘Flight 370 landed at Diego Garcia military base, plane and passengers then put in a Faraday style hangar’* *March 24, 2014 2:30 AM EDTMost recently Montagraph produced a video detailing the possibility that the missing Malaysian Airlines flight 370 was landed at Diego Garcia, a top-secret military base controlled by the U.S.By Shepard Ambellas(INTELLIHUB) — Montagraph, who is also the face behind the popular “Montagraph” YouTube channel, is known for his thought-provoking videos. In his most recent video titled “Flight MH370 Is At Diego Garcia –... more »

BIAR KAIN RENTANG BERBICARA .... APA LAGI PENYOKONG SETIA UMNO/BN MAU!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*" TOLONG JANGAN ROBOH ... KAMI PENYOKONG SETIA BN ... BEGINIKAH LAYANAN KERAJAAN KEPADA PENYOKONG SETIA BN DI DESA IDAMAN "Masa PRU 13 lain bicara .. sudah menang jentolak tiba.Tidak mau mengupas lebih panjang sekadar mengajak pembaca, peninjau, pengkritik, penegur, peminat, pengacau dan pembenci blog Omak Kau agar cuitkan minda kalian dan tanya ... patutkah Kerajaan UMNO/BN yang menjerit terlalak terlolong berkata yang kerajaan UMNO/BN adalah kerajaan Tradisi Membela Rakyat .. Kerajaan yang Mendahulukan Kepentingan rakyat .. Kerajaan Mesra dan Berjiwa Rakyat.Apakah bena... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: