Ahad, 27 April 2014

4935. Akibat Bangsa.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  
Baca Apa Dia Kata Berdasarkan Sejarah Apa Yang Pernah Dia Kata Dulu dengan Sekarang. 
  • (Video) Kenyataan Terkini Dari Ulama' Tersohor Bangsa Umno Berkenaan Hudud




    Konon Pendirian saya Tak Berubah Dari Dulu Hingga Sekarang... hakkkk tuihhhh... Apa yang Tak Berubah Madey oiii... Cakap lah kalau nak Makan SUP TANGAN datang lah ke Negeri Kelantan... 
    Apasal lu Tak Cakap, Apa TELOR lu yang sudah KECUT tu akan Bertambah Kecut lagi bila cakap Kalau Nak Makan Sup Tangan Datanglah Ke Negeri Kelantan.

    Macam-macam lah lu Mahathir selagi boleh lu PUTAR lu PUTAR, memang lu ni Dasar LIDAH BERCABANG seperti ULAR ditambah dengan MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI lu tahu tak. 


    Cuma tak Jelas pada Pandangan gua sama ada Kulit Babi yang lu Tampal kat Muka lu tu jenis dari  BABI HUTAN atau BABI TERNAKAN. 

    Mungkin dengan Penyokong Umno serta Penchacai Angkat Najis Umno lu boleh TEMBERANG KENCANG lah Madey oiiii... sebab lu sendiri pun yang cakap "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno" atau dalam kata lain Yang BEBAL MELANTUN MACAM GETAH SKRUB tu aje yang Masuk Umno"... Tak gitu ke Madey.

    Sebelum gua Bla ni gua nak TUMPANG TANYA sikit... Apa Khabar Kassim Ahmad Anti Hadis yang lu tu antara Penyokong Kuat nya, Sudah Sihat ke atau masih lagi Sakit. 

    Lagi satu gua nak bertanya macam mana Perniagaan MINUMAN KESIHATAN San Maguel Anak lu tu, ada bertambah Maju ke Madey, kalau Maju Alhamdulillah... gua pun tumbang GUMBIRA gak... kah kah kah !.
    hemmmmm..... gua teringatkan cerita firaun semasa nak mampos ditelan laut merah, sampaikan nak mampos pun masih lagi firaun tu cuba nak menipu beb... kah kah kah... A B U.
    s3v3n

    s3v3n.
IP

Tiada ulasan: