Ahad, 8 Jun 2014

5032. Sebenarnya baru tadi terdetak di hati, ke mana gerangannya dia.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهMeja www.peceq.blogspot.com  
Hubungi penulis: www.muar@hotmail.co.uk .
Merah itu tidak semestinya s-a-g-a. 

Syukur Alhamdulillah. 

Dengan izin Allah SWT dapat khabar berita darinya dan ini dipaparkan pengkisahan selanjutnya dari beliau. Dua khabar beritanya.

SAYA BERANI ANGKAT SUMPAH SYARIE BAHAWA INI ADALAH SUATU PENIPUAN DAN KONSPIRASI MANUSIA TAMAK'.

Perceraian Talak Tiga HANYA REKAAN dan dibuat secara terancang. Ramai yang akan menanggung dosa kerana hendak melayan "nafsu syaitan" seorang manusia yang tamak. Perkara yang tidak berlaku telah "dirancang" untuk "MEMBESARKAN MANUSIA DAN MENGENEPIKAN HUKUM-HUKUM ALLAH."

Saya tidak mahu bersubahat dan saya MENENTANG IDEA konspirasi ini sejak dari mula. Cukuplah "menyalahgunakan kuasa."

"ISTANA KATA PERGI, MAKAM DIRAJA SUDAH KATA MARI"....BERTAUBATLAH !! 

Wad Diraja MEWAH dengan "kontrak berkepentingan" pun dah siap untuk menunggu proses ke arah.

JIKA TIDAK MENANG DI MAHKAMAH JOHOR DISEBABKAN CAMPUR TANGAN ISTANA, MAKA TUNGGULAH DI MAHKAMAH AKHIRAT KELAK.

Bacalah:

1) http://www.malaysiakini.com/news/263187

2) )http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/former-    johor-sultanah-fights-to-clear-name-says-she-and-late-sultan-were-  no
Sumber: (http://peguamkamalmenulis.blogspot.com/2014/06/saya-berani-angkat-sumpah-syarie-bahawa.html)

“Saya banyak dosa, tak lalu nak bilang, macam gunung, macam Sungai Perak,”

“Saya banyak dosa, tak lalu nak bilang, macam gunung, macam Sungai Perak,” titah baginda kepada saya.

“Saya tau saya banyak berpura-pura kepada rakyat, depan mereka saya macam orang alim, tapi di belakang, di luar negeri saya berbuat maksiat,” titahnya.

“Allahu Akbar, saya tau dosa dan pahala, halal dan haram, tapi kerana saya Sultan yang berkuasa, mewah hidup dan lupakan Allah, saya buat semuanya,” titah Sultan lagi.

AKU BERDOA DI RAUDAH AGAR SULTAN LAIN, MENANTUNYA, CUCU-CUCUNYA mencontohinya dan "dibuka" kan hati NYA oleh Allah ke jalan yang betul dan diredhai Allah swt. 

Sebagai Pemimpin, contoh dan tauladan dari Sultan adalah AMAT PENTING untuk rakyat Jelata.

Jka mereka ikhlas berubah, mendekatkan diri mereka ke Jalan Allah dan mengasihi rakyat dengan ikhlas, jujur mentadbir negeri... MAKA.......aku akan berhenti untuk 'MENGKRITIK GOLONGAN ISTANA".

SEGALA KRITIKKAN adalah ikhlas demi kebaikan semua. Salam Dari Madinah Al Munawarrah.

Sumber: (http://peguamkamalmenulis.blogspot.com/2014/06/saya-banyak-dosa-tak-lalu-nak-bilang.html)

Tiada ulasan: