Ahad, 8 Jun 2014

5031. MH370 - Terkini bermula dari Johor.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  
Hubungi penulis: www.muar@hotmail.co.uk .
Sumber: (https://www.facebook.com/twinsharifah.sofia?fref=nf) .  Mengongsi status Sharifah Sofia Syed Rashid II. beberapa saat lalu  . Hanya Saya
Bermula dari JOHOR.
Syukur alhamdulillah, setelah 3 hari berturut-turut sofia buat pelbagai solat sunat akhirnya Allah s.w.t telah beri petunjuk tentang MH370. 

Sebelum tu nak maklumkan sofia baru balik dari meeting hampir 5 jam tentang MH370. T.kasih sofia ucapkan kepada orang-orang tertentu yg telah " mengatur " perjumpaan sulit dan pada mulanya sofia rasa takut juga dan mungkin ini salah satu " perangkap " tetapi setelah siasatan dilakukan oleh beberapa org akhirnya perjumpaan bermakna itu rupa-rupanya telah mengungkai dan menjawab kesemua teori dan rahsia sebenar kehilangan MH370. 

Byk sebenarnya sofia teliti laporan-laporan tentang MH370 ini dari pakar-pakar penerbangan dlm dan luar negeri, termasuk penyiasat dan beberapa wartawan. Setelah mengkaji yg tiada kesudahannya sofia akhirnya diberi petunjuk oleh Allah s.w.t akan cerita sebenarnya. Dulu ada dikalangan kawan-kawan sofia berkata, buat apalah you pergi beijing, China selepas beberapa hari MH370 dilaporkan hilang. 

Sofia kata saja aje nak tahu berita dari sana mana tahu ada news2x yg boleh dicuri dan diambil dan seterusnya dikongsikan dgn seluruh rakyat Malaysia. News tentang MH370 sebenarnya boleh didapati di Negara Malaysia sendiri dan ianya bermula dari negeri Johor. Sofia terpinga-pinga haaa... biar betul ini bermakna sure kerajaan malaysia sendiri tahu akan kehilangan MH370 dari awal lagi. 

Utk maklumat sofia telah pun diberi authority utk menyampaikan " kisah benar dibelakang tabir misteri kehilangan MH370 " kerana semua media-media rasmi di Malaysia tidak boleh menyiarkan berita betul kerana dikhuatiri akan memudaratkan yg lebih besar. 

Oleh kerana sumber dari sofia ini adalah sumber dari facebook so kemungkinan besar Amerika, mahupun China tidak akan menyaman atau apa jua kemungkinan yg akan berlaku terhadap negara Malaysia kerana media dari sofia tidak diiktiraf oleh kerajaan Malaysia. Klu mcm tu sofia ckp, alhamdulillah yaa... Byk juga org cakap apa berita terbaru ttg ganjaran yg ditawarkan US ???. 

Yg sebenarnya itu semua adalah taktik dibelakang tabir, sekali pun berita yg sofia sampaikan ini jika pengakhirannya adalah tepat dan ianya benar sofia satu sen pun tidak mahu menerima ganjaran tersebut kerana seolah-olah memainkan nyawa manusia dan turut terbabit dlm permainan Yahudi. Ikuti pendedahan yg penuh eksklusif di wall utama Sharifah Sofia Syed Rashid dlm beberapa hari ini....























Tiada ulasan: