Google+ Badge

Selasa, 16 Jun 2015

5357. Cermin diri dengan bermuhasabah diri kerana Allah.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Assalamualaikum warohmatullahi wabarakatuh.

الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
Meja www.peceq.blogspot.com  

Tanpa perlu memperlekeh atau menghukum dan apa lagi menghina orang lain.

  • " BILA SI FASIK BERBICARA GINILAH JADINYA "

    tikaq buloh     1:10 PM     0
    Pasai apa aku kata si fasik. Pasai aurat pun tak pakai, lepas itu sembang pasal nak nilai tinggi rendah iman seseorang. Aku ni bukanlah baik sangat tapi masih kenal hukum halal haram.

    Entah apa yang si fasik nih merapu. Yang kritik Farah Ann dalam isu ini bukan hanya lelaki Rafidah oi, perempuan mengkritik sama. Isu yang dikritik ialah aurat, pendedahan aurat yang melampau.

    Samalah macam kamu wahai Rafidah oi, Islam dah wajibkan setiap wanita atau perempuan untuk menutup kepalanya tidak kisahlah pakai apa pun, tudung kah, baldi ka janji tutup aurat/kepala . Mai tang mananya isu ini timbul pasal rendah iman. Hang pun dak jatuh fasik tak tutup aurat nak nilai pasal tinggi randah iman, kalau hang ada iman dah lama dah tutup kepala. Kasaq sikit bahasa aku, orang macam ni susah nak cakap lembut lembut.

    Aurat lelaki pusat sampai lutut saja Rafidah oi kalau ikut mazhab Syafie. Depa nak pakai kain sarung tak pakai baju pun takdok masalah. Lain lah perempuan mereka hanya boleh menampakkan kedua tapak tangan dan muka. Tak peduli yang penting menang ???, eloklah menang di dunia kalah di akhirat.

    MY Dashboard.
    IP
    s3v3n

    s3v3n

Test

Tiada ulasan: