Rabu, 17 Jun 2015

5368. Royal Heart.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
“Assalamualaikum warohmatullahi wabarakatuh.

 

 “”
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
آمين...آمين... آمين... ياالله يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن
السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ
 •
“”

  • “ 
    TELAH DATANG RAMADHAN MUBARAK:

    Syaikh Bin Baz rahimahullah berkata: 

    لا أعلم شيئا معينا لاستقبال رمضان سوى أن يستقبله المسلم بالفرح والاغتباط وشكر الله أن بلغه رمضان ووفقه فجعله من الأحياء الذين يتنافسون في صالح العمل، فإن باوغ رمضان نعمة عظيمة.

    Artinya: "Aku tidak mengetahui sesuatu apapun yang menolong untuk menghadapi Ramadhan selain seorang muslim menyambutnya dengan rasa senang, gembira dan syukur kepada Allah, yang telah menyampaikannya ke dalam Ramadhan dan memberikan petunjuk untuknya dengan menjadikannya termasuk dari orang-orang yang hidup yang berlomba-lomba dalam beramal shalih, karena SESUNGGUHNYA DATANGNYA RAMADHAN ADALAH NIKMAT YANG AGUNG." lihat Majmu' Fatawa Ibnu Baz, 15/9.

    CATATAN: Barangsiapa yang bersyukur niscaya Allah tambahkan nikmat kepadanya, Barangsiapa yang bersyukur datangnya Ramadhan niscaya Allah tambahkan petunjuk untuknya beribadah dengan sungguh-sungguh di dalam Ramadhan.

    Oleh: Ustadz Ahmad Zainuddin

    NB: Boleh dishare kok. Semoga jadi jalan kebaikan. 

    Sumber: My Dashboard
    IP
    s3v3n

    s3v3n

“Bermuhasabah diri kerana Allah dari kejadian dan peristiwa tingkah laku, perbuatan manusia hamba Allah serta berhujah tanpa menghinakan diri sendiri dan mencelakakan orang lain.”

Artis ini kembali dengan tidak bertudung .. x#$^%@ betul!
18:03
“”
Meskipun dikecam hebat di laman sosial kerana tindakannya kembali membuka hijab namun bagi pelakon dan model iklan, Diana Johor menyatakan mempunyai pendirian tersendiri mengenai perkara tersebut.

Menurut Diana, dia sejujurnya belum betul-betul bersedia berhijab sepenuhnya kerana itu dia mengambil keputusan untuk kembali dengan imejnya sebelum ini.

"Apabila difikirkan semula, saya belum bersedia untuk berhijab sepenuhnya dan kerana itu mengambil keputusan untuk membuka tudung. Memang ia mengejutkan ahli keluarga, tetapi saya nekad dengan keputusan ini"

"Sampai masanya saya jadi diri sendiri dan tampil dengan gaya yang selesa. Saya tidak mahu buat sesuatu semata-mata memuaskan hati orang lain. Soal pakai tudung atau tidak, biarlah antara saya dan Tuhan," jelasnya seperti yang dilaporkan Harian Metro.

Selain itu, sedia maklum bahawa apa yang dilakukannya itu bakal mendapat kecaman dan kritikan pelbagai pihak, Diana memberitahu bahawa dia sudah bersedia sepenuhnya dengan perkara berkenaan.

- mD

* sedar atau tidak .. artis ini telah mempersendakan perintah Allah. rejam sampai x&%^#$ lagi bagus.

Sumber: penburukonline.blogspot.com
xd
Test

Tiada ulasan: