Selasa, 7 Julai 2015

5556. Hacking Team.


♡ ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ ♡
◆▬▬▬▬▬ஜ  ஜ▬▬▬▬▬◆
☆•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•★´¨`*•.¸¸.•★
♡ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه ♡
◆◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ஜ۩۩  ۩۩ஜ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◆

اللهُــــــم ۩★۩ صَـلٌ ۩★۩ علَى سَــيدنـا مُحـمَّـدْ ۩★۩ وعلَى آل ســيدنا مُحـمَّـدْ ۩★۩ كما صلٌيت علَى ســيدنـا إِبْرَاهِيـمَ ۩★۩ وعلَى آل سًــيدنــُا إِبْرَاهِيـمَ ۩★۩ وبارك علَى ُسَــيدنـُا مُحــمَّـدْ ۩★۩ وعلَى آل سَـيدنا مُحـمَّــدْ ۩★۩ كما باركت علَى سًـيدنا إِبْرَاهِيمَ ۩★۩ وعلَى آل ًسيدنا إِبْرَاهِيمَ ً۩★۩ فى الْعَالَمِينَ ۩★۩ إن ك حَمِيدٌ مَجِيدْ

♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡

◆◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ஜ۩۩ ♡ ۩۩ஜ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◆

♡  الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
“”
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
آمين...آمين... آمين... ياالله يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن
ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ
 •
“”
*







Inilah Foto Dan Video Luar Angkasa Yang Bersumber Dari NASA

Setelah berbulan-bulan menggali arsip dari NASA, blogger Rusia Dmitri Pisankodes telah menyusun gambar yang diambil dari stasiun ruang angkasa internasional, dan menghasilkan empat menit time-lapse video. Sebuah perjalanan menakjubkan yang terekam dalam video ini. Sumber : Fubiz.net
ISS Symphony - Timelapse of Earth from International Space Station | 4K
Sumber: http://duniacacamarba.blogspot.com/2015/07/inilah-foto-dan-video-luar-angkasa-yang.html)

Najib kini paling popular di WSJ.. Macai tentu bangga..

Anak Sungai Derhaka pada Anak Sungai Derhaka - 34 minit yang lalu
Perhatian seluruh dunia nampaknya mula beralih arah kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. Tinjauan Sinar Online mendapati laporan ke atas isu Najib dengan dana badan pelaburan 1Malaysia Development Berhad (1MDB) menduduki carta paling popular di Wall Street Journal biarpun hampir seminggu isu tersebut dimainkan. Tajuk berita Malaysian Leader Faces Political Test (Pemimpin Malaysia Berdepan Ujian Politik) hasil tulisan James Hookway melonjak naik menduduki tangga pertama dalam carta tersebut sejak disiarkan semalam. Artikel tersebut yang berkisar mengenai tekanan yan... lagi »

[PELIK TAPI BENAR] Ritual Mandi Air Liur | Kejadian Di India

Que Achmad pada Que Achmad menulis... - 41 minit yang lalu
*[PELIK TAPI BENAR] Ritual Mandi Air Liur | Kejadian Di India | *Ritual kuno berumur ratusan tahun di India ini mengajar masyarakat Hindu kasta rendah untuk berguling pada sisa makanan yang dibuang oleh kasta lebih tinggi. Ia dilakukan kerana dipercayai dapat menghilangkan penyakit. Yang unik, meskipun ritual ini telah ditentang oleh banyak pihak, masih ada segelintir kelompok pengamal ritual ini yang masih melakukannya sehingga ke hari ini. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* Ritual ini disebut sebagai ‘Made Snana’ bermaksud mandi ludah, iaitu ritual yang umum dilakukan di daerah Karna... lagi »

PAS Kini Hanya Untuk Ulama, Bukan Lagi Pas For All..

Green Boc pada KELAB GREENBOC - 55 minit yang lalu
T*idak ada rekonsilisasi lagi dalam PAS, berpatah arang berkerat rotan* Selepas sebulan berlalu muktamar tahunan PAS yang penuh pecah belah, *harapan untuk penyatuan semula atau rekonsilisasi antara puak progresif dan ulama sudah terpadam, bahkan sudah menjadi perumpamaan 'berpatah arang, berkerat rotan*'. Bukan sahaja pihak yang kalah, malah pihak yang menang juga, masing-masing kini membawa diri mengikut jalan sendiri. "Dahulu ketika mula-mula perpecahan berlaku, *saya menjangkakan rekonsilisasi boleh berlaku antara yang menang dan yang kalah tetapi ia tidak begitu.* *"Masing... lagi »

SEORANG LELAKI HANCUR TANGAN KIRINYA SELEPAS MERCUN BUATAN SENDIRI TETIBA MELETUP.

OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - 59 minit yang lalu
*Seorang lelaki berusia 27 tahun itu mungkin kehilangan tangan kirinya selepas mercun buatan sendiri tiba-tiba meletup di dalam rumahnya di Kampung Galok, Pasi Mas, Kelantan, semalam.Dalam kejadian 6.00 pagi, Muhammad Alif Abdullah dikatakan telah membuat mercun dengan menggunakan sulfur di dalam biliknya apabila ramuan yang tiba-tiba meletup.Menurut ahli keluarga, Muhammad Alif kemudiannya dihantar ke Hospital Pasir Mas oleh bapanya sebelum dipindahkan ke Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) di Kubang Kerian, Kota Baru."Saya tidak tahu mengapa beliau membuat mercun ... lagi »

Anwar: Penjara Bukan Pusara

mso.im pada . - Sejam yang lalu
PROGLOG SUDAH lebih lebih 100 hari Anwar Ibrahim meringkuk dalam penjara dihimpit keseksaan dan dimamah kehancuran. Beliau menanggung segala keseksaan dan derita bersendirian. Dia mengulik nestapa diri dan membangun kekuatan jiwa kesendirian. Namun, dia tidak pernah menyesal terhadap apa yang berlaku. Jauh sekali berputus asa dan kecewa. Suaranya tetap bergema dan memecah tembok batu memesankan salam dan menebarkan seruan jihad setiap masa terluang. Lawan tetap lawan... *Anwa... lagi »

Khairul Azwan nafi terlibat pembelian hartanah MAR

atsixty pada ZAKRI ALI - 2 jam yang lalu
*Naib Ketua Pemuda Umno Khairul Azwan Harun menuntut Setiausaha Agung PKR, Rafizi Ramli supaya memohon maaf kerana mendakwa beliau terlibat dalam pembelian hartanah Mara di Melbourne.Khairul Azwan berkata beliau tidak terlibat dalam apa cara sekali pun dalam perkara itu.Bercakap kepada pemberita di satu majlis di Kuala Lumpur hari ini, Khairul Azman berkata ia adalah fitnah dan beliau tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan jika Rafizi tidak memohon maaf atau menghentikan pembohongan itu.Rafizi mendakwa Khairul Azwan sebagai salah satu daripada mere... lagi »

Palanivel dilarang berfungsi sebagai presiden MIC

atsixty pada ZAKRI ALI - 2 jam yang lalu
*Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur mengeluarkan perintah injunksi sementara bagi menghalang Datuk Seri G Palanivel daripada menggelarkan dirinya sebagai presiden parti, mengadakan mesyuarat atau meluluskan resolusi bagi pihak parti itu.Pesuruhjaya Kehakiman, Datuk Mohd Zaki Wahab membenarkan permohonan Pengerusi Cawangan MIC Ampang Jaya, Datuk N Muneandy mendapatkan perintah tersebut susulan notis permohonan saman pemula yang difailkan oleh beliau terhadap Palanivel.Muneandy memfailkan permohonan itu Jumaat lepas di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini menerusi Tetua... lagi »

Putrajaya beli perisian pengintip dari 'Hacking Team', untuk intip rakyat?

Anak Sungai Derhaka pada Anak Sungai Derhaka - 2 jam yang lalu
Maklumat bocor atas talian mendedahkan kerajaan Malaysia antara negara membeli perkhidmatan dari syarikat penggodam berpangkalan di Milan, Hacking Team, yang menjual perisian kepada kerajaan penindas untuk mengintip rakyat mereka. Ini didedahkan selepas Hacking Team sendiri menjadi mangsa godam besar-besaran hujung minggu lepas, di mana maklumat yang dibocorkan termasuk mengenai senarai klien yang dipost ke akaun Twitter syarikat itu sendiri. Menurut posting Twitter oleh pengguna @obeselowlife di laman blog medium.com, Perisikan Malaysia dan Pejabat Perdana Menteri (PMO) merupak... lagi »

SEGALA PERTUDUHAN YANG DILEMPARKAN TERHADAP NAJIB MESTILAH BERASAS DAN KEMUKAKAN SAKSI YANG ADIL ... HADI AWANG

OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - 2 jam yang lalu
*Sebarang tuduhan dan dakwaan salah laku yang dilemparkan kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak perlu berasas dan dikemukakan saksi.Menurut Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Najib bukannya malaikat tetapi manusia biasa dan tuduhan yang dilemparkan mestilah dikemukakan saksi yang mengesahkan dakwaan itu.“Pendirian kita pendirian Islam. Kalau tuduhan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim kena ada empat saksi, sama juga dengan tuduhan ke atas Najib, kena ada saksi juga…saksi yang adil.“Kita ikut asas Islam, sikap yang baik kita sokong, yang tidak baik ... lagi »

Inilah Foto Dan Video Luar Angkasa Yang Bersumber Dari NASA

Dwi Asmara pada Dunia Cacamarba - 2 jam yang lalu
Setelah berbulan-bulan menggali arsip dari NASA, blogger Rusia Dmitri Pisankodes telah menyusun gambar yang diambil dari stasiun ruang angkasa internasional, dan menghasilkan empat menit time-lapse video. Sebuah perjalanan menakjubkan yang terekam dalam video ini. Sumber : Fubiz.net

Muhyiddin Perlu Segera Menghadap Agong Desak Najib Letak Jawatan

atsixty pada ZAKRI ALI - 2 jam yang lalu
*HUSAM: Muhyiddin mesti mengambil inisiatif utama untuk meluruskan langkah pembetulan negara KUALA LUMPUR: Sesuatu mesti dilakukan oleh semua pihak dalam negara kita untuk memaksa Perdana Menteri melepaskan tanggungjawab dan kuasanya, setidak-tidaknya untuk sementara waktu, bekas naib presiden PAS Datuk Husam Musa berpendapat.Katanya, Datuk Seri Najib Razak perlu berbuat demikian bagi membolehkan siasatan dan tindakan bebas dapat diambil.Husam juga mencadangkan supaya Tan Sri Muhyiddin Yassin menghadap Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam ... lagi »

PIC OF THE DAY ... BEBERAPA ANGGOTA POLIS TRAFIK IPPD SHAH ALAM BERSAMA-SAMA KAKITANGAN MBSA MELAKUKAN PEMBERSIHAN POKOK TUMBANG AKIBAT HUJAN RIBUT AWAL PAGI TADI.

OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - 3 jam yang lalu
*Aktiviti amal oleh beberapa anggota Cawangan Trafik Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam di Seksyen U1 Persiaran Kerjaya Shah Alam. Turut serta dalam kerja-kerja pembersihan ini dengan kerjasama kakitangan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) bagi mengalih dan membersihkan pokok tumbang akibat hujan ribut yang berlaku pada awal pagi tadi.*

Usah gadai Islam kerana jaga hati kawan

Mohd Sulaiman pada Wak Labu Farm - 3 jam yang lalu
ASLANI M | 07 Julai 2015. KUALA KRAI: Dalam perjuangan tidak selamanya kita mahu menjaga hati kawan, sedangkan dalam masa yang sama matlamat asal PAS tidak kesampaian. Ketua Penerangan PAS Kelantan, Datuk Nusuruddin Daud berkata rakyat Kelantan secara jelas memberi mandat kepada PAS menggantikan Barisan Nasional (BN) pada 1990 bagi membolehkan perundangan syariat didaulatkan. “Orang yang beri mandat kepada kita hendak tengok apakah kita benar-benar mahu melaksanakan Islam. “Bukan kita hanya hendak menjaga hati kawan semata-mata sehingga menyebabkan perjuangan asal kita tidak kesampa... lagi »

'Haron belum sempat teliti pendedahan pada Najib'

atsixty pada ZAKRI ALI - 3 jam yang lalu
*'Haron belum sempat teliti pendedahan pada Najib'* *Seorang pemimpin progresif PAS berkata Musyidul Am Datuk Haron Din "belum berkesempatan" melihat kronologi pendedahan dakwaan terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berhubung sejumlah wang yang disalurkan ke dalam akaun peribadinya.* * Sebaliknya, Dr Dzulkefly Ahmad yang juga setiausaha Gerakan Harapan Baru berkata beliau berbeza pandangan dengan Haron dan menegaskan Najib perlu bertanggungjawab menjawab dakwaan tersebut.* * "Ternyata perkara itu (pendapat) bercanggah dan mungkin kami mempunyai perspektif masing-m... lagi »

Menteri Besar Ini Tengah Pening..

Addin Deen pada Addin - 3 jam yang lalu
*Mukhriz Tersepit Antara Gajah.* Menteri Besar Kedah Datuk Mukhriz Mahathir berkata, beliau kini tersepit di tengah-tengah kemelut antara dua pemimpin, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan bapanya Tun Dr Mahathir Mohamad – kerana kedua-dua tokoh itu sedang "berperang" antara satu sama lain. Berucap dalam satu program, yang mana rakaman ucapannya dimuat naik di laman blog Minaq Jinggo, Muhriz berkata, beliau mengambil pendirian mendiamkan diri kerana khuatir ada pihak yang akan terguris hati. "Saya tersepit antara dua tokoh besar dalam negara, satu pemimpin, satu bapa sendiri... lagi »

  (¯`• ßý: ¤§º£¡Ð™¤ •´¯) 

Tiada ulasan: