Selasa, 21 Julai 2015

5646. Apakah Allah akan membiar pemimpin yang tidak amanah?. Tunggu...


♡ ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ ♡
◆▬▬▬▬▬ஜ  ஜ▬▬▬▬▬◆
☆•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•★´¨`*•.¸¸.•★
♡ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه ♡
◆◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ஜ۩۩  ۩۩ஜ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◆

اللهُــــــم ۩★۩ صَـلٌ ۩★۩ علَى سَــيدنـا مُحـمَّـدْ ۩★۩ وعلَى آل ســيدنا مُحـمَّـدْ ۩★۩ كما صلٌيت علَى ســيدنـا إِبْرَاهِيـمَ ۩★۩ وعلَى آل سًــيدنــُا إِبْرَاهِيـمَ ۩★۩ وبارك علَى ُسَــيدنـُا مُحــمَّـدْ ۩★۩ وعلَى آل سَـيدنا مُحـمَّــدْ ۩★۩ كما باركت علَى سًـيدنا إِبْرَاهِيمَ ۩★۩ وعلَى آل ًسيدنا إِبْرَاهِيمَ ً۩★۩ فى الْعَالَمِينَ ۩★۩ إن ك حَمِيدٌ مَجِيدْ

♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡

◆◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ஜ۩۩ ♡ ۩۩ஜ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◆

♡  الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
“”
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
آمين...آمين... آمين... ياالله يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن
ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ

Orang lain yang bayar zakat, muka Najib juga yang korang pilih. Memang nampak sangat nak beri bantuan nak menunjukkan diri tu prihatin kepada rakyat padahal duit zakat adalah hasil kutipan bayaran zakat umat Islam.

Kalau muka yang terpampang itu ada kaitan dengan badan zakat atau baitulmal boleh gagah kira lagi. Benarlah kata Dr Maza amat malang nasib golongan asnaf yang menjadi mainan orang politik.

Sepandai-pandai manusia, akhirnya akan kecundang jua, jika kepandaian itu berubah menjadi kerakusan dan hilangnya amanah dan maruah dalam diri sipelaku. Astaghfirullahalazim. Mari kita sama-sama berusaha menjadi kalangan Orang-orang yang BerIMAN.” 

Selingkar kisah individu yang patut dicontohi dalam menyelusuri jalan-jalan Orang-orang yang berIman. 

Dengan Jilbabnya Ia Mampu Berdakwah, Menyebabkan 7 Profesor Barat Masuk Islam
MuslimahZone - Muslimahzone.com

Kisah ini merupakan salah satu contoh dari sekian banyak potret kehidupan seorang Muslimah yang begitu bangga dan merasa terhormat dengan agama yang selama ini ia telah hadir mewarnai perjalanan hidupnya. Seorang Muslimah yang di hatinya terdengar keras degupan syiar agama Allah.

Itulah hati yang mampu mengenal Allah dan Rasul-Nya sehingga keraguan tak pernah lagi dijumpai di dalamnya. Dialah sosok seorang Muslimah yang hatinya selalu selalu memikul tanggung-jawab dakwah. 

Namun sayang figur semacam ini ternyata jarang untuk kita dapati. Ya memang sangat jarang sekali. Ummu Abdul Aziz, begitulah wanita ini biasa disapa dalam kesehariannya. Suaminya seorang doktor yang tinggal di kota Riyadh, Saudi Arabia.

Pada satu kesempatan, Ummu Abdul Aziz perlu menyertai suaminya untuk menghadiri satu persidangan perubatan yang diadakan di sebuah negara Eropah. Dengan langkah pasti ia mengiringi suami berlepas. Ya, ia sedar sekali bahawa Tuhan yang selama ini ia sembah di negaranya tak lain adalah Tuhan yang akan ia jumpai di negera Eropah tersebut. Tuhan yang satu, Allah. 

Demikian pula halnya kaum Lelaki yang ia jumpainya di negara asalnya, Arab Saudi. Oleh kerana itu, setibanya di negara destinasi, keadaannya tidak berubah sedikitpun. Komitmen untuk senantiasa melaksanakan segala perintah Tuhannya ia selalu pegang dengan baik. Hal ini nampak kelihatan jelas dari cara ia berpakaian. Potongan kain yang dikenakannya menutupi seluruh anggota tubuhnya .. Ya Ummu Abdul Azis mengenakan pakaiannya secara lengkap sehingga tidak  sedikitpun anggota tubuhnya yang boleh terpandang mata, walaupun ia berada di kawasan Eropah yang serupa dengan mode-mode pakaian masa kini. 

Oleh karenanya wajar apabila masyarakat Eropah yang menjumpainya merasa hairan dengan pemandangan yang sangat asing seperti yang ia tampakkan. Ia pun mula menjadi pusat perhatian, seakan-akan bertanya '"Makhluk apakah yang ada di balik kain hitam ini?" Benar-benar pemandangan yang sungguh aneh bagi mereka. 

Pada suatu hari, beberapa wanita Eropah berkumpul mendatanginya. Rata-rata mereka adalah para profesor yang boleh dibilang sudah cukup berumur. Dialog pun akhirnya berlangsung di antara mereka (Qadaralllah Ummu Abdul Aziz mampu berbahasa Inggeris). 

Dengan begitu beraninya salah seorang daripada mereka mengajukan sebuah soalan, "Kamu pasti berpenampialan seperti ini hanya untuk menyembunyikan kecacatan yang ada di badanmu bukan? Atau mungkin sekadar menutupi wajahmu yang nampak tidak cantik ?? Ya kiranya anggapan seperti itulah yang tertanam di benak mereka selama ini terhadapnya. 

Ummu Aziz langsung membawa mereka ke salah satu sudut bilik, lalu membuka cadar yang selama ini menutupinya wajahnya. Ternyata ia nampak seperti wanita normal pada umumnya, tanpa ada cacat sedikitpun sebagaimana dugaan mereka. 

Bahkan mungkin parasnya lebih cantik dari wanita biasanya, insya Allah. Kesempatan ini tentu tidak ia biarkan berlalu begitu sahaja tanpa menyampaikan sesuatu kebenaran.

Setelah memperlihatkan wajahnya, Ummu Abdul Aziz langsung mulai masuk ke pembicaraan inti. Ia jelaskan kepada mereka bagaimana Islam meletakan wanita. Ia paparkan sejauh mana penghormatan dan aparesiasi agama Allah ini terhadap kaum Hawa, selain ia berikan gambaran tentang ajaran agama Islam secara umum. 

Tahukah apa yang berlaku selepas itu? Ya selepas tiga jam berlalu, sebanyak tujuh dari sepuluh Professor wanita tadi langsung mengikrarkan keIslaman mereka! Tak lain kerana Ummu Abdul Aziz atas izin Allah! Bayangkan tujuh orang Professor masuk Islam hanya dalam masa tiga jam selepas melakukan dialog.

Sebagai seorang Muslimah Ummu abdul Aziz tidak merasa kecil sehingga menjadi asing dengan Ajaran Agamanya kehadirannya di negara pengusung faham liberalisme yang jauh dari tata nilai sosial tersebut. Ia tetap berpakaian Muslimah Sejati dan tidak mempengaruhinya untuk berganti pakaian super ketat dengan hiasan renda di sana-sini seperti perhiasan kejahiliyahan layaknya barangan murahan.

Tujuh orang professor wanita menyatakan keIslaman mereka. Allah pun meninggikan darjat mereka dengan agama ini. Agama yang selama ini menjadi satu kebanggaan tersendiri bagi sosok seperti Ummu Abdul Aziz. 

Figur dari seorang Muslimah yang berusaha untuk mengajak umat ini kepada jalan Allah. Ia fungsikan dirinya sebagai media turunnya hidayah bagi siapa yang Allah kehendaki. Dengan cara seperti ini ia mampu merubah pandangan minor mereka terhadap agama yang Allah redhai ini.

La ilaha ilallah ... .semoga Allah sentiasa memberikan taufikNya kepada dirimu, Ummu Abdul Aziz. Allah jaga dirimu sehingga benar-benar bermanfaat bagi agama dan umat ini. .. 

Aamiin

Disador dari isah tulisan: Muhammad Saleh Al Qathan
(Eramuslim / muslimahzone.com)

Antara rangkaian bahan kisah. 
Yang elok guna pakai agar semakin mantap untuk menjadi orang-orang yang beriman 
dan yang x baik buang jauh-jauh dari menjadi amalan roh.

BETUL KE ANWAR IBRAHIM AKAN HADIR JAMUAN RAYA ANJURAN PASMA DAN GERAKAN HARAPAN BARU DI GEORGETOWN JUMAAT INI????

OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - 19 minit yang lalu
*Kini dimedia sosial sedang giat dijalankan kempen mengajak dan menjemput warga Pulau Pinang atau yang tinggal berdekatan untuk hadir suatu jamuan raya anjuran PasMa dan Gerakan harapan baru (GHB) pada Jumaat ini 24hb Julai 2015 jam 8.00 malam hingga 11.00 malam di Dewan Masyarakat Penyayang, Georgetown Pulau Pinang.Antara wajah yang dipaparkan pada poster berkenaan selain Mat Sabu, Lim Guan Eng, Kak Wan, Khalid Samad, Mujahid Rawa ialah Dato' Seri Anwar Ibrahim yang kini merengkuk dalam Penjara Sungai Buloh selama 5 tahun atas kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya.A... lagi »

WSJ masih membisu jawab isu 1MDB, kata peguam Najib

Mohd Sulaiman pada Wak Labu Farm - 27 minit yang lalu
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak boleh saman The Wall Street Journal jika akhbar itu tidak mengesahkan pendirian brehubung artikelnya mengenai perdana menteri dan 1MDB. – Gambar fail The Malaysian Insider. Tempoh The Wall Street Journal (WSJ) mengesahkan pendiriannya mengenai artikel Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak menyeleweng hampir AS$700 juta (RM2.67 bilion) wang 1Malaysia Development Berhad (1MDB) berakhir hari ini, tetapi akhbar Amerika Syarikat itu masih tidak memberikan sebarang respons, kata peguam Wan Azmir Wan Majid. Mewakili firma Tetuan Hafarizam & Aisha Mu... lagi »

Tiada konspirasi bawah tanah jatuhkan Najib – Tun M Khairil Ashraf

atsixty pada ZAKRI ALI - 36 minit yang lalu
[image: mahathir,najib] *Tun Dr Mahathir turut menyatakan tiada keperluan menyediakan penyiasat atau ejen khas untuk menyiasat konspirasi menjatuhkan Perdana Menteri.* *PETALING JAYA : Tun Dr Mahathir Mohamad berkata tiada konspirasi bagi menjatuhkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebaliknya hanya pengakuan secara terbuka oleh beliau yang mendesak Najib meletak jawatan.* *Bekas Perdana Menteri berkata, tiada keperluan menyediakan penyiasat atau ejen khas untuk menyiasat konspirasi menjatuhkan Perdana Menteri kerana desakan untuk melihat Najib berundur telah diketahui ... lagi »

Isu jatuhkan Najib sudah dispin

mso.im pada . - 43 minit yang lalu
SUSUPAN PAGI *Tampaknya* para pendokong Najib Razak tidak mudah kekeringan idea dalam merekayasakan strategi untuk mempertahankan perdana menteri itu. Serangan Dr Mahathir Mohamad terhadap Najib juga bukan mudah untuk mencapai kemuncaknya. Mahathir diletakkan sebagai dewa penyabut nyawa Najib, tetapi sehingga kini masih gagal. Satu-satu masa keadaan menunjukkan kedudukan Najib sangat mencemaskan, tetapi sekejap kemudian Najib seakan mendapat kekuatan baharu semula. Lantaran itu saya menyifatkan peperangan di a... lagi »

Pendedahan tentang Rosmah punca laman web Sarawak Report disekat? - FMT Reporters

atsixty pada ZAKRI ALI - 44 minit yang lalu
[image: Shahbudin_rosmah_skmm_600] *Andaian itu dibuat kerana pendedahan terakhir oleh Sarawak Report bukan berkaitan 1MDB atau Perdana Menteri tetapi mengenai Datin Seri Rosmah Mansor.* *PETALING JAYA: Pendedahan terhadap Datin Seri Rosmah Mansor yang didakwa telah mendepositkan wang berjumlah RM2 juta ke dalam akaun peribadinya melalui seorang pembantu mungkin punca akses laman web Sarawak Report disekat oleh kerajaan Malaysia.* *Andaian itu dibuat oleh bekas Naib Ketua Pemuda UMNO Wangsa Maju, Shahbudin Husin menerusi entri terbaru diblognya, shahbudindotcom.blogspot.com.* *... lagi »

Dengan Jilbabnya Ia Mampu Berdakwah, Menyebabkan 7 Profesor Barat Masuk Islam

kerengga pada KERENGGA - Sejam yang lalu
MuslimahZone Muslimahzone.com: Kisah ini merupakan salah satu contoh dari sekian banyak potret kehidupan seorang wanita muslimah yang begitu bangga dan merasa terhormat dengan agama yang selama ini ia telah hadir mewarnai perjalanan hidupnya. Seorang muslimah yang di hatinya terdengar keras degupan syiar agama Allah. Itu lah hati yang mampu mengenal Allah dan Rasul Nya sehingga keraguan

Harapan bertukar menjadi gelombang

PBO™ pada pen buruk online ™ - Sejam yang lalu
Ia kini bukan lagi satu harapan baharu, tetapi gelombang yang akan melanda negara, kata para pemerhati terhadap 2 majlis perhimpunan Gerakan Harapan Baru (GHB) yang pertama di Kota Baru, Kelantan dan Kangar, Perlis malam tadi. Dewan Himpunan Cina Kota Baru dilimpahi hingga ke luar, begitu juga Dataran Paduka Sena, Kangar. Orang ramai memenuhi kedua-dua himpunan pertama itu selepas GHB dibentuk

" GOLONGAN ASNAF JADI MAINAN POLITIK. KOMEN DR MAZA "

tikaq buloh pada tikaqbuloh blog - Sejam yang lalu
Orang lain yang bayar zakat, muka Najib juga yang korang pilih. Memang nampak sangat nak beri bantuan nak menunjukkan diri tu prihatin kepada rakyat padahal duit zakat adalah hasil kutipan bayaran zakat umat Islam. Kalau muka yang terpampang itu ada kaitan dengan badan zakat atau baitulmal boleh gagah kira lagi. Benarlah kata Dr Maza amat malang nasib golongan asnaf yang menjadi mainan orang politik.

Tempoh tamat, tiada berita siasatan akaun Rosmah

atsixty pada ZAKRI ALI - Sejam yang lalu
*Peguam kepada isteri perdana menteri Rosmah Mansor enggan mengulas perkembangan permintaan mereka kepada Bank Negara untuk menyiasat bagaimana butiran akaun bank beliau bocor, seminggu selepas tarikh akhir berakhir.Ditanya sama ada Bank Negara telah memenuhi permintaan mereka, peguam Noorharjan Mohd Noor tidak menjawab secara langsung."Sekiranya terdapat perkara yang boleh dinyatakan kepada umum, ia akan dilakukan melalui kenyataan media," katanya ketika dihubungi Malaysiakini.Pada 9 Julai, laman web pembocor maklumat Sarawak Reportmenyiarkan dokumen yang didakwa dibo... lagi »

Bantahan terbuka isu bai'ah, cerai isteri talak 3.

mantaro pada SISI BUKIT - Sejam yang lalu
BANTAHAN TERBUKA ISU BAI'AH DAN SUMPAH CALON PAS DENGAN TAKLIK CERAI ISTERI TALAK TIGA JIKA KELUAR PARTI ATAU MELOMPAT KE PARTI LAIN. Saya merujuk kpd Bai'ah dan Sumpah yg telah dibuat oleh Dato' Haji Ahmad bin Yakob, Menteri Besar Kelantan sebagaimana Surat Bai'ah dan Sumpah yg dikeluarkan atas nama Majlis Syura Ulama Pas bertarikh 19.4. 2013 yang telah didedahkan oleh Ust Haji Wan Ismail bin Wan Jusoh, bekas Setiausaha Badan Perhubungan Pas Kelantan merangkap bekas ADUN MELOR melalui status facebooknya, yang antara lain mengandungi sumpah taklik bahawa jika beliau keluar parti ata... lagi »

PESANAN BUAT WANITA | Buat Peringatan Dan Renungan SEMUA

TraveloQue ByQueAchmad pada Que Achmad menulis... - 2 jam yang lalu
*PESANAN BUAT WANITA | Buat Peringatan Dan Renungan SEMUA | *30 PERKARA YANG PERLU DIJAUHI OLEH WANITA. 1. Menyambung rambut palsu. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni* 2. Bertatu, mencabut bulu wajah dan mengikir gigi. 3. Keluar rumah dengan memakai minyak wangi. 4. Memperlihatkan perhiasan(bersolek) di depan lelaki lain. 5. Menolak panggilan suami untuk tidur bersama. 6. Membuka rahsia hubungan suami isteri. 7. Berpuasa sunat tanpa izin suami. 8. Membelanjakan harta suami, tanpa izin suami. 9. Derhaka kepada suami. 10. Meminta cerai tanpa sebab yang jelas. 11. Mengingkari kebaikan suami. 1... lagi »

Gugurkan tuduhan Akta Hasutan terhadap Ali Tinju Khairil Ashraf

atsixty pada ZAKRI ALI - 2 jam yang lalu
[image: ali-tinju_gani-patail_law_600] *PKR mendakwa Akta Hasutan digunakan semata-mata untuk mewujudkan persepsi bahawa undang-undang itu diperlukan untuk mengekalkan keharmonian kaum.* *PETALING JAYA : PKR mendesak kerajaan dan Peguam Negara, Tan Sri Abdul Gani Patail menggugurkan tuduhan mengikut Akta Hasutan terhadap Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu, Mohd Ali Baharom atau Ali Tinju.* *Ahli Biro Politik PKR, N Surendran berkata, banyak lagi undang-undang lain yang boleh digunakan untuk mendakwa Ali Tinju berhubung insiden di Plaza Low Yat baru-baru ini.* *“Mengapa pih... lagi »

Tak kan begitu mudah KPN diperbodohkan Papagomo ni?

Anak Sungai Derhaka pada Anak Sungai Derhaka - 2 jam yang lalu
Susulan paparan skrin yang diviralkan mengenai dakwaan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar sedia menyelesaikan ‘isu Low Yat’ dengan bayaran RM20,000, satu lagi paparan skrin dimuatnaik pada petang Isnin rentetan penafian tersebut. Paparan skrin yang baharu di laman sosial Facebook yang sama, ‘Papagomo Original’ dipercayai milik Wan Muhammad Azri Wan Deris turut menyatakan ia sebagai, “bukti segala kekusutan telah diselesaikan sejak semalam..” Tulisnya, “Saya juga memberi ruang sepenuhnya kepada pihak #‎PDRM‬ dan KPN dalam meneruskan siasatan terhadap insiden pergaduhan di... lagi »

Salah Laku, Rasuah Jejas Ekonomi !!

atsixty pada ZAKRI ALI - 2 jam yang lalu
Menjadi AkuLah [image: Menjadi AkuLah's photo.] *Umno bn juara mengalih isu. Kali ni percubaan nampak sdkt hardcore kerana saat ini umno menghadapi isu yg amat2 besar. * *Percubaan yg di buat kali ini dgn menyalahkan pihak lawan. Adakah ini kerja team propaganda Bn? Klu kerja team propaganda BN, Byk sgt lagi la kena bljr. * *Cara alih isu tu nampak sgt bodoh. Dah la bodoh, bertempek pulak tahi di tinggalkan. Agaknya ini kalilah BN akan betul2 goyang. * *Hakikatnya jikalau ingin mengalih isu, biarlah terjawab isu yg di utarakan rakyat. * *Baru rakyat diam. Ni jwpn pun lari topik. Mc... lagi »

Gerakan Harapan Baru selari pegangan Nik Aziz – Husam Musa - Mohamad Fadli

atsixty pada ZAKRI ALI - 2 jam yang lalu
[image: husan-musa_nik-aziz_600] *Nik Aziz pernah berharap agenda Islah bernegara dan berkerajaan diteruskan dengan menggantikan kerajaan sedia ada dengan pasukan baru.* *PETALING JAYA: Datuk Husam Musa berkata penubuhan Gerakan Harapan Baru (GHB) oleh bekas pemimpin utama Pas selari dengan pegangan bekas Mursyidul Am Pas, Allahyarham Datuk Nik Aziz Nik Mat.* *Bekas Naib Presiden Pas itu berkata, Nik Aziz sebelum ini berharap agar agenda Islah bernegara dan berkerajaan diteruskan dengan keyakinan kerajaan sedia ada perlu dan wajib digantikan secara total dengan pasukan baru.* *“Pa... lagi »

Jika Masjid Dibakar

Detik Islam pada Detik Islam - 3 jam yang lalu
[image: tolikara] Kesabaran seorang muslim, jika agama Islam dihinakan, mereka akan marah dan rela melakukan apa saja untuk membela agamanya. Termasuk mengorbankannya nyawa sekalipun. Begitulah seorang muslim, kerana keimananya itu lah menggetarkan hatinya untuk bersedia mati demi agama Allah SWT. Jadi begini, sebelum saya meneruskan ulasan tulisan ini alangkah baiknya membaca postingan Ustaz Felix Siauw terlebih dahulu. Kerana inspirasi menulis ini pun kerana membaca posting beliau. 1. berkaitan dengan insiden "Pembakaran Masjid di Papua" | ini jelas bahagian kezaliman besar yan... lagi »

Anggota bomba maut kena kejutan elektrik

Abu Luqman pada Media Orang Kampung - 3 jam yang lalu
Bomba SANDAKAN - Seorang anggota bomba maut terkena renjatan elektrik ketika melakukan operasi memadamkan kebakaran belukar di Taman Kenari Batu 7, dekat sini, hari ini. Mangsa, Apolos Jeremos, 25, dari Kampung Entilibon, Tongod antara anggota dari Balai Bomba dan Penyelamat Sandakan dihantar ke lokasi kebakaran selepas menerima panggilan kecemasan pada pukul 2.59 petang. Ketua Balai

*



  • Hard grind to unravel MH370 mystery
      (¯`• ßý: ¤§º£¡Ð™¤ •´¯)
    Kerana Allah kita berusaha untuk hidup dan kemudiannya mati
    dan 
    kepada Allah kita berdoa supaya Allah perkukuhkan Iman 
    kita semua hamba-Nya manusia yang hanya bersifat makhluk. 

    Aamiin Ya Allah Ya Rohman Ya Rohim Ya Rob... 
    Meja peceq.blogspot.com  .
    My Dashboard. 
    s3v3n

    s3v3n.
IP

Tiada ulasan: