Google+ Badge

Rabu, 2 September 2015

5871. Awasi aktiviti harian dari kejadian haiwan masuk ke dalam tubuh dan membiak.

#
Bismillahirrohmanirrohim. 


Ngeri Sangat ! 5 jenis Haiwan Yang Boleh Masuk Ke Dalam Badan Dan Membiakkan Diri

manusia mati
5 Haiwan Yang Boleh Masuk Dan Membiak Dalam Tubuh Manusia Yang Wajib Anda Tahu|ini adalah lima haiwan menyeramkan  yang boleh masuk kedalam tubuh manusia karena kurang berhati hati dalam membuat aktivitas seharian,5 haiwan ini akan masuk melalui daerah daerah yang tidak dijangka seperti dubur,lubang kemaluan dan lainnya.

Dilansir dari sejumlah media seperti surat kabar the Daily Mail dan Mirror, mereka tidak menyadari kehadiran hewan-hewan kecil itu hingga akhirnya mengalami keluhan dan kesakitan yang mengerikan.
Berikut adalah Lima biatang yang Aneh tapi nyata Masuk dan hidup di tubuh Manusia:
1.Ngengat tiga hari terbang di kepala lelaki Inggris
download2
Seekor ngengat (sejenis rama rama) masuk kekepala lelaki ini melalui lubang telinga selama tiga hari.mangsa Rob Fielding yakin hewan itu terbang mengelilingi bagian dalam kepala dia.
Haiwan itu masuk saat dia tengah membaca buku di teras rumah. Awalnya dia mendiamkan namun akhirnya tak tahan akibat suara ngengat di kepalanya menjadi sangat bising. Akhirnya dengan bantuan doktor bedah hewan itu berjaya  dikeluarkan dan, aneh sungguh, binatang itu masih sehat dan masih boleh terbang.

2.Belut rawa masuk kedalam dubur lelaki china.
belut
Seorang lelaki china menghadapi pembedahan setelah dilaporkan ada seekor belut rawa sepanjang 20 inci hidup terjebak dalam rongga tubuhnya.
Belut tersebut dilaporkan telah mengunyah bangian usunya dan melubangi bagian usus besar akibat terjebak di dalam rongga tubuh.difahamkan lelaki itu mengaku sengaja memasukkan kepala belut ke dalam duburnya karena ingin meniru aksi filem porno yang di tontonya pada ketika itu,ketika saya asik melakukannya belut itu terlepas dari tangan saya ujarnya.

3. belatung Hidup dan Bertelur di telinga seorang wanita tua
belatungCatherine McCann nenek yang berasal dari inggeris,nenek ini sememangnya membuat para doktor terkejut selepas beliau membuat pemeriksaan telinganya yang selalu terasa gatal sejak seminggu sebelum dibawa kehospital.
Catherine yang tinggal di rumah asuhan orang tua itu awalnya tidak mengetahui ada belatung di telinganya. Dia hanya menggaruk sebab terasa sangat gatal. Setelah diperiksakan oleh doktor, di dapati 57 ulat belatung hidup di dalam telinga nenek itu. Diduga hewan ini berasal dari lalat pernah hinggap ke dalam telinga Catherine dan bertelur di sana.
kes yang sama di india
ulat
india ,kepala seorang lelaki peternak lembu di penuhi ulat belatung sebanyak lebih dari 380 ekor belatung hidup dikepalanya,setelah doktor membuat rawatan ianya berpunca daripada lalat yang bertelor di luka bagian kepala sebelum ini.setelah lalat bertelor di bagian kepala kemudian ia menetas dan ia akan membiak dengan memakan danging bagian kepala sehingga lama kelamaan ia nampak seperti berlubang.ujarnya
4.Belut kecil masuk ke lubang kemaluan Laki-laki China
belut kecillelaki dari China bernama Zhang Nan. Awalnya lelaki itu hendak berendam di sebuah kolam spa yang diisi banyak belut ukuran sekitar 15 cm.lelaki itu berharap dengan masuk ke sana sel-sel kulit matinya bakal habis dimakan belut.
Namun tak disangka salah satu belut berjaya masuk ke lubang kemalauan Zhang. Lelaki itu merasa nyeri dan seolah ada yang menusuk tajam ke bagian kejantanannya. Awalnya dia bisa menangkap ekor belut itu namun terlalu licin akhirnya haiwan tersebut menghilang masuk ke dalam dan membuat nyawa Zhang terancam .
Mangsa dilarikan kehospital setelah menjerit kesakitan, pembedahan dilakukan semala 4 jam dan belut berjaya di keluarkan namun sayang zhang maut dalam keadaan yang cukup mengerikan.

Ikan Candiru masuk memalui lubang kemaluan lelaki di Brasil
cacningSebuah buku catatan seorang mangsa mengatakan ketika dia tengah mandi dan membuang air kecil di sungai mazon bertarikh 1997 tiba tiba kemaluannya terasa nyeri dan pedih dimana ikan itu masuk melalui saluran kencing,jenis ikan ini dikatakan mempunyai gerigi tajam menghadap kebelakang di bagian keseluruh badan,apabila ia sudah masuk ketempat yang sempit dan lembut maka dia akan susah untuk keluar.
Candiru, Ikan ini hidup di sungai hutan Amazon Brasil dan ukurannya sangat kecil, hanya dua sentimeter. Namun hewan ini dinobatkan sebagai pembunuh paling berbahaya sejagat. jika korban tidak segera membuat pembedahan maka ikan akan memakan bagian-bagian yang lembut pada kemaluan dan berkemungkinan besar mangsa akan meninggal


SINI Sumbernya.
#

Tiada ulasan: