Google+ Badge

Jumaat, 29 Julai 2016

6087. MH370 dan MH17. Perkembangan terkini 4.

Bismillahi Walhamdulillah.
PENEMUAN BANGKAI PESAWAT KONONNYA DARI MH370 DI PULAU REUNION.

Pada 6 Ogos 2015, Serpihan bangkai pesawat yang kononnya adalah dari MH370 telah ditemui di Pulau Reunion, berhampiran Madagascar di lautan Hindi.

Selepas 515 hari pesawat MH370 dilaporkan "hilang", akhirnya ada segolongan manusia yang cuba menipu penduduk dunia dengan meletakkan serpihan kapal terbang di Pulau Reunion dan mengaku yang kononya itu adalah milik MH370.

Adakah "mereka" fikir bahawa manusia di seluruh dunia adalah bodoh dan akan menerima sahaja setiap apa yang "mereka" katakan?

Jika kita lihat gambar serpihan pesawat tersebut, jelas menunjukkan ada kesan "Barnacles" iaitu sejenis siput laut yang sentiasa melekat pada perut perahu atau tiang yang terendam dalam air. Kenapa siput laut itu masih melekat pada serpihan tersebut?
 Ini menunjukkan bahawa serpihan tersebut sebenarnya disimpan didalam kolam yang dikawal oleh orang tertentu selama 515 hari kemudian mereka membawa serpihan tersebut dan meletakkannya ditepi pantai untuk menipu manusia.

Pembuat Kapal Terbang Boeing telah membuat pendedahan bahawa serpihan yang dijumpai di pulau Reunion itu bukannya dari pesawat Boeing.

Lihatlah komen di bawah yang dipetik dari website www.jimstone.is. 




Dapatan: 

Tiada ulasan: