Google+ Badge

Jumaat, 29 Julai 2016

6088. MH370 dan MH17. Perkembangan terkini 5.

Bismillahi Walhamdulillah.






253 comments:

  1. I believed this report! Thank you.
    Reply
  2. I believe the report. Thanks.
    Pity the innocent victims. Moga ada balasan untuk org yang sanggup buat kekejaman itu.
    Reply

    Replies








    1. Allah Hu Akbar
      Pitty the innocent victims
      May Allah gives HIS blesses on and keep all muslims victim in heaven forever
    2. Ya tuhanku , Tolong lah semua insanmu yang tidak berdosa ini

  3. Subahanallah... Harap satu dunia akan tahu perkara ini.
    Reply

    Replies








    1. walaupun satu dunia tahu, satu dunia juga takkan mampu berbuat apa2 kecuali dengan pertolongan Allah S.W.T
    2. Setuju .... Hanya Allah swt yg berkuasa atas segala sesuatu ...kita x mampu nak menahan niat jht manusia lain ... kita hnya mampu meneguhkan iman ..memperbanyakkan amalan sbg persiapan utk kembali menemui NYA


  4. Replies








    1. Ya Allahurabbi...
      sangat sangat sangat sedih dgn berita ini...

  5. Dunia hmpir kiamat.. dajal sda mncul.. tnda2 yg nabi katakn suda jelas... tunggu masa..bnyk kn amal jariah... insyAllah
    Reply
  6. saya lebih percaya artikel ini dari yg dilaporkan di media masa..sebijak mana & sehebat mana manusia, ttp tgk dpt melawan kuasa yg maha agung.. semoga kisah sebenar akn terbongkar..
    Reply

    Replies








    1. sya setuju dgn anda....tgk d media masa on, nmpak sgt laporan nya mengarut sgt2....

  7. Kalau ini semua betul, semuga Allah membalas perbuatan mereka segera.
    Reply

    Replies








    1. Sama sama kita panjatkn doa
      agar mereka ditimpa Azab...sedih sediih sedih. Ya Allah😢😢😢
    2. This is good info👏👏👏

  8. ya allah kejamnya , sebak sgt bile bace artikel ni .. alfatihah untuk semua penumpang kedua2 pesawat itu .
    Reply
  9. Semoga Allah SWT memberikan ajab yg setimpal.
    Reply
  10. Dunia ini penuh dengan fitnah Dajjal.
    Ya Allah, lindungilah kami dari fitnah Dajjal dan tempatkan lah kami di sisimu ya Rabb... Amin...
    Reply
  11. Laknatullah mossad jacob rotschild .. Subhanallah... Allahuakbar
    Reply
  12. Kejam....clever...
    Nice report....
    Reply
  13. Sedih baca....semoga Allah memberikan balasan yg setimpal pada dalang2 yg terlibat....
    Reply
  14. The theory is brilliant.. Thanks to admin because put this info... As a malaysian i always pray to those that involved in both tragedy...hopefully they are peace at the other world...i belive that soon or later, the culprit will be shown and be judge for their crime they made. I hope that all the minister in malaysia will alert to all those thing because it for our own sake...the world already give their attention to our nation...may Allah ease evrything and protect us always, in shaa Allah
    Reply
  15. Thanks for sharing,hope this reliable source
    Reply
  16. Omg...... Just Cant Imagine it. Well Planed Political Murder
    Pity The Innocent Victims
    Anyhaw Tnks For Sharing it
    Reply
  17. Thanxs for this valuables info..I
    Reply
  18. kita kena jauhi sekutu yahudi... mereka adalah musuh Islam
    Reply

    Replies








    1. Nk jauh mcm na..x bc ape rothchild tu kta..dia tahu apa pn berita hal perihal kita,wlaupn kita ni x knl dia..dia miliki hmpir semua bnk kt dunia ni..bnk yg kita dok simpan duit kita tu..skg ni umat islam kna bersatu.penuh kn msjid2,solat jemaah sesama..jgn nk leka dgn hiburan2 yg dok nyesat kn tu..tu je cara nk bg kafir,yahudi ni takot pd islam..
    2. Ya Allah Ya tuhan kami
      Kau tunjukkanlah kekuasaan mu ya Allah...kau buka lah aib musuh2 islam dan kau tunjukkan lah kebenaran ini pada seluruh dunia.
      Ya Allah ya Rahman Ya Rahim
      Tiada tuhan yang kami sembah melainkan mu ya Allah
      Kami umat yang lemah
      Kami umat yang tidak maju dengan teknologi peperangan
      Kami perlukan bantuan mu ya Allah
      Bantulah kami
      Satukan lah kami
      Berikanlah kami kekuatan untuk menentang musuh2 islam
      Dengan nama mu ya Allah
      Tuhan seluruh alam
      Pekenankanlah doa2 kami
      Jadikanlah kami tentera mu yang terkuat untuk mehapuskan bangsa2 yahudi di muka bumi ini

      Ya rasulullah
      Kami tahu kau tahu apa yang terjadi di dunia sekarang ini..
      Kami tahu kau melihatnya
      Kau hidup di dalam jiwa kami
      Kami tahu ya Rasulullah
      Kau menangis melihat kami
      Kau bersedih hati apa yang terjadi hari ini
      Kami semua rindukan mu ya rasulullah
      Hari kebangkitan islam akan tiba nanti
      Hari kemenangan islam akan tiba suatu hari nanti
      Seperti yang telah Allah s.w.t janjikan

      ” Aku Bersaksi Bahawa Tiada Tuhan Yang Di Sembah Melainkan Allah Dan Aku Bersaksi Bahawa Muahammad Itu Pesurah Allah “

    3. Aamin...Aamin...Ya Rabbal Alamin
    4. Allah maha besar..dunia ni syurga bagi mereka..tp percaya lah, balasan nya lagi hebat dri apa yg dia da lakukan di dunia ini..allahuakhbar

  19. Sedihnya bila baca kisah tragis arwah2 terlibat, terbayang ramainya keluarga yang meratapi kehilangan insan tersayang dalam sekelip mata.
    Terlukanya hati ahli keluarga yang berada Di dalam pesawat tersebut bila tahu bahawasanya jika laporan ini benar2 terjadi... Semoga roh mereka ditempatkan di kalangan insan2 beriman.

    Semoga Allah menunjukkan kebenaran semua ini, menamatkan penantian keluarga MH370 yang masih menaruh harapan insan kesayangan mereka masih hidup...
    Reply
  20. allahuakhbar ..... semoga mereka dapat balasan yang setimpal .... al-fateha
    Reply
  21. Thanks for sharing....I believe the report...
    Reply
  22. Sya pecaya dgn report ini...sgt seksa mreka hrap diblas dgn stimpal... najib oo najib....knpa jdi begini...
    Reply
  23. Share sebelum kena block
    Reply
  24. Well to many facts and info to digest but i do believe the report.
    Reply
  25. i believe it. . subhanallah :(
    Reply
  26. Anak saya yg sulung berumur 9th masa kejadian jumpa sayap yg dikatakan sebagai milik boeing kita bertanya... 'Ibu kalau sesuatu benda melekat lama kat tanah. Rumput pun x boleh tumbuh kat bawahnya kan.. '.. Budak pun tahu itu tipu....
    Reply
  27. subahanallah WOW detail sekali terkejut membacanya..
    Reply
  28. dajjal mengatur rancangan dgn penuh seni...
    Reply
  29. Tapi knapa pesawat dri mlaysia yg jdi mangsa ya allah kejamnye org yahudi
    Reply

    Replies








    1. sbb dorg da mulakan dgn mh370 maybe.. dorg nK buang bukti.. mungkin... semua kemungkinan boleh terjadi kan?

  30. so cruel you yahudi 😢
    Reply
  31. The truth has arise......
    Reply
  32. Congrats to the person that dig this shit for the truth and nothing but only the truth may Allah bless u for give the real thing rather than the lousy gov saying this and that but only shit. Thanks whoever u are Madam or Dude or uncle or aunty or ..... assalamualaikum to all the muslim and muslimah......
    Reply
  33. Report yang ada fakta dan asas yang boleh diterima akal.Good
    Reply
  34. Semuanya rata2 marah akan peristiwa ini tetapi kita harus tanya diri kita sendiri. Org yahudi tak takut dgn org Islam kecuali satu perkara; iaitu apabila jumlah jemaah subuh sama banyak dgn jemaah solat Jumaat.
    Kaum adam... Adakah kita bangun pergi ke masjid utk solat subuh berjemaah? Ayuh Wahai saudara2 Islamku...
    Bangunlah dari tidur yg lena. Bangkitlah tegakkan agama kita. Moga Allah tetapkan iman kita dan persiapkan diri hingga kelak turunnya Dajjal
    Reply

    Replies








    1. Betul.. selagi solat subuh berjmaah yg jumlah kurang drp bilangan tiang d dlm.masjid surau maknanya Islam lemah
      ..bak kata Nabi saw... di akhir zaman kita ramai tp lemah bagai buih di lautan.. bangunkah wahai pemuda

  35. kejam nye yahudi..
    hanye Allah yg boleh membalas segala perbuatan nye.
    Reply
  36. Innalillah hiwainna ilaihirojiun. Apapun yg terjadi adalah kehendak Allah. Takdir dah begitu. Kita kena redho... Semoga mereka dirahmati Allah. Terima kasih diatas info... Saya bekas pegawai radar tentera, mmg tak masuk akal dr mula. Even kes Singapore fighter aircraft f18 lalu airspace kita pun kami dpt detect walaupun mereka bawak kelajuan supersonic sehingga mengeggarkan penduduk kampung.
    Reply
  37. Why this report never come out on news?
    Reply

    Replies








    1. I think it's because of controlled media.
    2. Allah telah jelaskan dalam Al Quran Nul karim,bangsa Yahudi yang dilaknat oleh Allah pencipta manusia sememangnya jelas kezaliman Yahudi diterangkan dalam kitab umat islam mukjizat Nabi Muhammad sallahualaihiwassallam.

  38. Ini menunjukkn Israel mmpunyai kekuatan tentera dn perisikan yg canggih. Sebenarnya Istael adalah kuasa tentera dunia no satu, bukn AS.
    Reply

    Replies








    1. gerakan freemason ingin membangun kerajaan new world order, salah satu cara mereka ialah mengadu-domba pengikut2 Muslim & Kristian berperang berbunuhan sesama sendiri. Nama Israel (nama negara) juga digunakan sebagai tipu helah & muslihat mereka memperdaya dunia..Freemason bekerja bkn utk Israel tp utk rencana mereka yg ingin menakluk dunia dgn pembentukan sebuah kerajaan baru..

  39. al-fatihah.. semuanya hanya disebabkan kuasa yang tak boleh bawak mati pun. Hanya Allah yg dapat membalas setiap perbuatan mereka.
    Reply
  40. Nice,,thanks for this information..
    Now, the world knows how cruel they are!
    Reply
  41. This the real terorrist, sangat terencana dan sistematis
    Sudah saat nya umat muslim dunia bersatu
    Reply
  42. Saya selalu mengikuti prkembangan berita MH370 ini & saya rasa ini adalah alasan yg paling masuk akal drpd berita2 yg brmunculan selama ini ttg MH370..semoga kebenaran akan sllu menang..yg jahat mmg selalu berkuasa ttpi pd akhirnya pasti akan binasa..itu janji Allah SWT..
    Reply
  43. Saya sangat tersentu hati apabilah selesai membaca artikel ini.dan turut berduka cita dgn keada.an yg membingungkan ...semoga cepat terungkap incidden ini salam bella sungkawa
    Reply
  44. Saya sangat percaya .dgn kandungan artikel tsb.sebab B J habiebie pun bercakap jarang pilot penerbangan biasa mampu terbangkan pesawat terbang rendah ...melainkan mereka yg juru terbang pesawt tempur
    Reply
  45. kejamnye mereka.. :'(
    Reply
  46. Penjelasan yg Harus di terima oleh Kotak Pemikiran..
    Sepandai pandai Tupai Melompat, Suatu hari pasti juga akan TerSeliuh terSebam ke Bumi...
    Reply
  47. semoga Allah membalas segala kekejaman ni..
    Reply
  48. Saya percaya
    Semoga kebenaran terbongkar juga dengan kuasa Allah
    Reply
  49. Apa yang terjadi kita xboleh berbuat apa, kita xde kuasa.. Mereka boleh buat sekejam itu pada bila2 masa.. Kita hanya mampu berdoa dan berserah kepada Kuasa Allah..
    Reply
  50. Analisa yang tepat melalui data dan bukti... bukan asal buat, aku suka artikel ini....
    Yahudi memang golongan orang yang terkutuk....laknat buat mereka....
    Reply
  51. i have no words to say after reading this...i would say 100% perfect master plan. RIP to the victims. at last its reveal..and why our government so silence about this matter ?
    Reply
  52. Boleh dterima oleh akal..SubhanaALLAH.
    Reply
  53. inilah dajjal bertopengkan manusia...dunia menghapiri garisan kiamat...bnykkan amalan utk bekalan mase kiamat.. .allahhuakhbar!!
    Reply
  54. Freemason , Illuminati & Mossad adalah 'budak suruhan' Dajjal simata satu, FBI & CIA adalah 'anjing suruhan' mereka... Di dunia mereka terlepas tapi bukan disana. Semoga Allah memberilan hukuman yang setimpal kepada mereka... Allah hu Akhbar
    Reply
  55. may ALL the conspirators be damned & burn in hell's eternal flame...starting frm Rothschild & his entire descendants
    Reply
  56. yahudi mmg babi
    Reply
  57. Dalam peristiwa The Bay of Pigs apabila Amerika atas arahan Yahudi ingin menyalahkan Russia di bawah Krushov kononnya mahu melengkapkan Castro di Cuba dengan senjata nuklear, kapal2 terbang pengempur Amerika telah mengebom kapal perang carrier mereka sendiri menyebabkan ratusan tentera Amerika mati dan cedera. Tujuan nya adalah untuk menuduh Cuba yang melakukanya. Hingga hari ini tuntutan keluarga marine Amerika yg terkorban masih berjalan. Bayangkan, Amerika di bawah arahan Israel sanggup membunuh tentera mereka sendiri, jadi membunuh penumpang2 MH 370 dan MH 17'adalah perkara kecil bagi negara laknat Amerika dan Israel.
    Reply
  58. Kejahatan Yahudi memang sudah Allah sebutkan di dalam Al Quran dan kitab2Nya.Ianya memang benar.memanglah mereka ini dajaldi Bumi ini.
    Namun bagaimana dengan pemimpin2 di negara kita yang mengaku dirinya juga beragama Islam namun turut bersubahat dengan dajal2 tersebut ....
    Reply
  59. Semoga keadilan akan terlaksana.... amin...
    Reply
  60. Sekiranya rancangan jahat itu berjaya dilaksanakan oleh Mossad, maka akan bermulalah peperangan dunia ke 3.
    Reply
  61. Teori ini sangat logik berbanding dengan berita-berita yang keluar daripada media massa. Budak kecil pun rasa nya boleh fikir, asyik tersalah bangkai pesawat...Kerajaan habis jutaan ringgit, agaknya semua atas arahan Yahudi..inilah zaman fitnah yang maha dashat..nauzubilah..
    Reply
  62. Kalau betul la.. no wonder beberapa hari selepas kejadian MH17 baru termimpi arwah.. maksudnya pada awalnya mereka diculik & hnya dibunuh bbrp hari selepas itu.. Mimpi itu seolah2 pertemuan terakhir di antara kami sahabat yg sudah berapa lama menangguhkan untuk bertemu.. terasa nyata mimpi seolah2 benar bertemu.. mulutnya tidak berbicara apa2 tapi dapat saya fahami maksudnya bahawa itulah yg terakhir kali pertemuan & dia sudah tiada.. Semoga menjadi sahabat semula di syurga nanti.. In Shaa Allah.
    Reply
  63. Inilah yg Tun M cuba sampaikan pd rakyat crita sebenar disebalik nasib malang pesawat 2 tu.. Subhanallah...
    Reply

    Replies








    1. Betul kata Tun M...
      Klu x jumpa di air..
      Mengapa najib x cari didaratan

  64. kalau benar teori ini,sungguh malang nasib mereka yang dianiayai. Semoga Allah memberikan balasan yang setimpal.
    Reply
  65. SubahanaAllah....sampai hati bunuh org2 yg tak berdosa 😭😭.semoga org2 ikot campur dlm tragedi MH370 _ MH17 cepat mendapat balasan.amin ya Allah
    Reply
  66. Subahanallah...sampai hati membunuh org2 yg tak berdosa yg jd mangsa org Dajal..berilaH balasan kepada org2 yg ikot campur dlm tragedi MH370 & MH17.amin ya allah.☺
    Reply
  67. Post ke rumah najib....email kat najib razak....bagitau dy ini konspirasi yang dia diamkan
    Reply
  68. This is a good info! I thought im only the one person feel this instict u're neither too admin. Just like a movie,but its not. This is happend in reality life too!! Only Gods knows everything. We just keep pray to God.the end Islam will win! Just wait on that day. Allahuakhbar!!
    Reply
  69. This is real info. And its not in a movie only but in reality life! That sucker were so amazing did this plan. Just because of money u become so cruel!! Son of a bitch!!
    Reply
  70. Thanks for sharing.
    Reply
  71. disebabkan dunia sanggup nak p bunuh orang..
    dunia dah nak kiamat, dajjal pun dh muncul dah
    naauzubillaminzaaliq...
    Reply
  72. Thanks for the valuable news. God bless all His followers. Amen.
    Reply
  73. Nak katakan semua ni karut tapi seperti everything reported here makes sense... May we be given hidayah to all this..
    Reply
  74. Speechless...i have nothing to say after i read this... policital victim. May allah blessed them... al-fatihah.
    Reply
  75. Semoga Keluarga kita, Negeri kita, Negara kita & Kaum Muslim Dunia di lindungi Allah S.W.T.
    Reply

    Replies








    1. Aamin semoga Allah melindungi kita dari segala fitnah dajjal dan sentiasa memelihara hati kita untuk sujud padaNYA

  76. saya org indonesia lebih percaya berita kalian dari pada berita media i donesia..salam saudara serumpunku.
    Reply
  77. Perkara sekejam ini tidak akan dapat dilaksanakan tanpa perancangan yang rapi dan kerjasama orang dalaman dari Malaysia.
    Siapakah pengkhianat kita? siapakah ahli Freemason dan Illuminati di Malaysia? yang pasti mereka bukan org biasa tetapi org yang mempunyai kuasa dan berkedudukan tinggi.
    Reply
  78. report ni lebih dipercayai drpd berita putar belit media tempatan n najib.
    Reply
  79. Ya allah ya tuhan kau tunjukkan kan lah tirunkan lah kuasa mu dan hancur kan mahluk yg bernama MOSAAD dan Sekutu nye iaitu YAHUDI.
    Reply
  80. kalau ini betul masyaallah kejamnya org yahudi..semoga allah membalasnya...
    Reply

    Replies








    1. saudara/ri, sedangkan nabi pesuruh Allah mereka sanggup bunuh, inikan pula manusia biasa

  81. Semuga sipa pun perancang dlm m'sia ini..akan mendapat balasanya...aiatas kejadian ini...insyallah...
    Reply
  82. Sungguh mendukacitakan...apakah tiada saorang pun rakyat m'sia yg dapat menyelesaikan permasaalahan seumpama ini... Saya percaya akan terbongkar jua suatu hari nanti.. Insyallah.
    Reply
  83. Subhanallah.... Muga terbongkar semua rahsia kelak....
    Reply
  84. Jika benar .. Ya Allah, Kau turunkan lah bala ke atas mereka yg kejam ITU...binasakan lah mereka yg zalim..
    Reply
  85. Ya Allah,,kau tempatkan mangsa2 kejadian ini bersama org yg beriman..dn jauhkanlah kami dri kejahatan dunia...
    Reply
  86. Ya Allah terkeduh seketika bila baca moment nie...jika ini benar2 berlaku semoga Allah balas balik atas perbuatan kejahatan mereka.. Al-fatihah buat ahli2 keluarga yg terlibat.. semoga ahli keluarga tabah..����������
    Reply
  87. Semoga kebenaran muncul..Allahuakbar..
    Reply
  88. Sebab mereka ada kuasa ke atas dunia sanggup buat apa saje utk dapatkan apa yg dorang nak. its so cruel.semoga mereka dapat balasan yg sangat setimpal dgn apa yg dorang buat dekat satu dunia ni
    Reply
  89. I've a book the title is Agenda Yahudi Menakluk Dunia . I do really know how cruel rothchild's siblings from A to Z n now one of rothchild left . May Allah bless victims of MH
    Reply
  90. Allah akan bls yg setimpal.. israel akn terima padah.. xckup dgn palestina.. dowg xpuas hati.. dgn kita.. xpa.. Allah ada.. Allah maha melihat.. maha mengetahui.. tuggu dan lihat.. segala dalang akan terdedah dan xmampu ditutup lg.. percya la wahai shbat sekalian..
    Reply
  91. Manusia semakin kejam... laknat ke atas mereka yang menzalimi manusia lain tanpa belas kesian.. Ya Allah lindungilah kami semua daripada kezaliman kezaliman manusia.. Sesungguhnya kami berlindung kepada Mu Ya Allah daripada segala kejahatan yang nyata mahupun yang tersembunyi.
    Reply
  92. Allahuakbar... may the truth be revealed soon. this is so heartbreaking.
    Reply
  93. Sya melihat ada kewajaran dn rasionalnya penulisan ini.hari ini, kira tlh secara tidak langsung dikwl oleh 'remote control' yg talam 2 muka.pd Allah juga kita kembalikan semua ini moga diberikan petunjuk utk kita semua.
    Sedih sgt2
    Reply
  94. Kita memohon kehadrat Allah perlindungan dari Dajjal dan pengikutnya di Malaysia ini.
    Reply
  95. semoga mereka yang kejam dibalas atas tindakannya .
    Reply
  96. Ini adalah satu petanda bahawa kiamat sudah menghampiri kita.oleh itu marilah kita tingkatkan amalan dan keimanan kita kepada Allah.Dan berbanyakkan berdoa semoga kita dilindungi dari segala bala bencana dan musibah di dunia ini.
    Reply
  97. semoga Tuhan akan balas setimpal
    Reply
  98. What goes around will come back.It is so heartbreaking.They cannot run away from the truth.
    Reply
  99. In syaa Allah.. Kita ada Allah... Allahuakbar..
    Reply
  100. Allah tidak tidur terhadap setiap kejadian....
    Apapun itu.....
    Reply
  101. 2 pesawat telah jatuh yg sorang tu xjatuh2 lagi. I believe this report too. it makes sense.
    Reply
  102. Entry Ini Membuka Kotak Fikiran Saya Yg Terbuka Cuma 60% Ternyata Saya Menduga Hal Yg Sama Tp Tidak Sedetial Ini....Masya-allah....Allahuakbar... Subhanallah..... Allahurabbi..... Ya Allah... Engkau maha mengetahui Sesungguhnya...Bantulah Kami...Selamatkanlah Kami Umat Mu Dari Tangan Tangan Fasik Yg menyekutukan keberadaan Mu Ya Allah..... Amiinn.....
    Reply
  103. Diharap saudara saudari semua mengamalkan bacaan surah al kahfi pada setiap hari jumaat.Agar kita semua terhindar dari fitnah dajjal.
    Reply
  104. in fact all economic in the world was holding by israel. 😢😢😢
    Reply
  105. Subhanallah..Allahuakbar..sedih pilu semua perasaan bercampur baur..sy percaya berita ni..mohon kerajaan malaysia siarkan berita ni pd dunia..
    Reply

    Replies








    1. Subhanallah... Allahuakbar.... smoga Allah SWT memberi balasan yang setimpal, Aamiiiin....

  106. oh! Tuhan..tak dpt saya bayangkan perasaan yg dialami semua penumpang2 & anak2 kapal yg tak berdosa tp dipergunakan demi kepentingan nafsu serakah ingin menguasai duni oleh kumpulan freemason ni..
    Reply
  107. Semoga mereka yang teraniaya tu tenang di sana. Yahudi tu kat dunia dia lepas,tapi kat akhirat dia takkan lepas.
    Reply
  108. Now i can know the truth. Thanks for sharing. Alfatihah for the victims :(
    Reply
  109. subhanallah . i can only pray for those who involved in the accident of MH370 AND MH17 . May allah gives no mercy on ISRAEL and their dogs !
    Reply
  110. yahudi laknatullah
    Reply
  111. Semoga dengan artikel ini..dptla kita merenung sejenak..apa yg berlaku didepan ..kiri..kanan..belakang kita..apa yang patut kita buat..selamatkan agama kta..keturunan kita..YA ALLAH..hanya ENGKAU YG MAHA MENGETAHUI....AMIINN
    Reply
  112. My cousin was in MH17 with her husband, and children, happily want to go back to Malaysia after how long havent meet her parents and family in Malaysia. Her parents had lost their daughter, son in law and their grandchildren. But turned out, these all were just their games? What kind of human with no feel of huminity are those people? Their 'deeds' will be paid sooner or later! Treating people's lives like toys. Shame on you
    Reply
  113. Allah. Sebak sampai rasa menggeletar satu badan.
    Reply
  114. DIA maha bijaksana, itu pasti. Tak perlu risau wahai kalian semua.
    Reply
  115. Saya dan keluarga adalah frequent flier. Semoga kami dijauhkan dari segala bencana seperti ini.
    Reply
  116. Astagfirullah.....benarkah ia?manusia diciptakan oleh Allah Dan apakah mereka2 ini merasa lebih brkuasa Dari sang penciptaNya?bnyakkanlah bersabar, suatu saat semua akan tahu kebenaran...Allah Maha Besar
    Reply
  117. teori yg jelas dan tepat...Allah Maha Besar
    Reply
  118. its not ending.... egypt air... syria conflict.... has zionist mastermind
    Reply
  119. Satu pendedahan yg logik dan terbaik, masyaallah semoga allah memberi balasan yg dasyat kpd dajal2 ini. Allahuakbar
    Reply
  120. Pendedahan terbaik...semoga Allah menempatkan roh2 orang Islam yg menjadi mangsa nahas dikalangan orang2 mukmin.
    Reply
  121. SubhanaAllah. Semoga mendapat laknat Allah. In Shaa Allah
    Reply
  122. Astaghfirullah.. Terbuka mata fikiran saya bila baca info2 ni semua. Boleh diterima logik akal dan munasabah!

    I do believe with this reports. Ya Allah, kau bukakan lah matahati pemimpin negara Malaysia ni �� Sampai dah dua kapal terbang MAS hah di hijack nya. Takboleh bayangkan mcm mana caranya semua crew dan penumpang MH370 & MH17 dibunuh. MashaAllah ������ kita sudah berada di akhir zaman.

    Takguna punya MOSSAD DAN SEKUTUNYA! Israel laknatullah!
    Reply
  123. semoga perkara sebenar terbongkar...
    Reply
  124. DUNIA DH HAMPIR DENGAN HARI KIAMAT..
    MOGA ALLAH TURUNKAN BALASAN YG AZAB PADA MANUSIA YANG TELAH MENGINAYAI MEREKA YANG TAK BERSALAH INI..MOHON ALLAH TUNJUKKAN LAH DIATAS DUNIA NI..
    SUBHANALLAH....
    Reply
  125. Saya juga percaya artikel ni. Media adalah medan pembohongan. Semoga Allah membalas mereka yang zalim ini degan balasan yang setimpal di dunia dan di akhirat!!

    Buat mangsa2, iAllah anda di pihak yang teraniaya. Allah juga menjanjikan 'sesuatu' buat orang2 yang teraniaya. Semoga Allah merahmati kalian. :'(
    Reply
  126. Ya Allah...semoga mereka mendapat balasan yg setimpal kerana menganiaya org2 yg tidak brdosa...Semoga Allah merahmati semua penumpang kedua2 kapal...
    Reply
  127. Subhanallah ,jika semua ni betul ,kau tunjukkanlah kekuasaanmu ya allah ,hanya kau yg mampu membalas setiap kejahatan mereka , amin
    Reply
  128. subhanallah...knapa kejam sangt diaorg tu,sy percya pd berita ni...dgn fakta yg dikeluarkan thanks...semoga allah membalasnya dgn setimpalnya...kalau ramai yg berdoa insyaallah akan terbalas....
    Reply
  129. Allah maha adil...kalau betul semua ni,,,harap cepat2 diketahui semua org...sedunia...
    Reply
  130. Hope mereka dpt pembalasan yg setimpal. Kita sbgai rkyat mlsia perlu bersatu hati utk tegakkan kbenaran. Bersabarlah serta doakan mereka.
    Reply
  131. Antara orang suruhan nya adalah ......sebab itu dia dan isteri amat berani. Harap faham siapa dia. Dah ada perjanjian dia dgn yahudi sebab hutang bank terlalu ketara. Harap faham sendiri semua rakyat malaysia .kita umpama sampah kalau nak guna dikitar semula lah.Assalam.
    Reply
  132. Subhanallah... semoga allah memberi kita perlidungan dajjal dan membalas kejahatan kejam yahudi laknatullah dengan setimpalnya.
    Reply
  133. Mohon terjemahkan artikel ini dalam pelbagai bahasa untuk tatapan dunia
    Reply
  134. We believe in God, we knows God is fair for us, in the mighty the name of God He shows us all the truth. May God give punishment for who responsible on this. Karma is always right. Thank you Lord for let us know the truth. Amen
    Reply
  135. OMG what kind of people are them...kejamnya bile org baca article nie... my deep condolences to both flight's family...hope KARMA will serve them soon alike what are they did to our nations
    Reply
  136. Jadi apa tindakan kita semua....Boikot barangan ISRAEL dan guna wang dinar atau emas....
    Reply
  137. ok cerita yg tadi adalah sebahagian yg duduk dalam pesawat MH-370.
    ada satu part cerita lagi, [ info by intelijen ] CARGO YG DIMUAT dalam pesawat MH-370. ada benda
    special yang sudah disimpan lama di kedutaan cina yg berada di Kuala Lumpur, benda itu hasil rampasan perang AFGANISTAN dari tentara amerika, Taliban sudah jual itu benda kepada china, karena harganya cukup fantastis, china beli itu benda karena mau buat kloning [ copy ] tetapi intelijen israel dan intelijen amerika sudah monitor itu benda, posisi dan bila bila mau di kirim ke china. just intime ,
    ada dua orang yg batalkan ikut MH-370. sampai sekarang masih hidup. benda yg di intip amerika itu memang tidak boleh lepas kepada china, bila sampai saja di china maka amerika akan lumpuh, oleh sebab itu kenapa AWACS israel dan amerika buat kerja ambil alih itu kendali pesawat mh-370. anda bisa terka sendiri lah jawabannya.
    Reply
  138. Andai ini adalah perkara yang sebenarnya..nescaya Allah akan membalas dgn setimpal pada manusia yang melakukannya..INGAT PARA YAHUDI..ANDAI KAU ADA DAJJAL KAMI ADA ALLAH..DAN ALLAH AKAN MENGHANTAR NABI ISA UNTUK MEMBUNUH DAJJAL MU..
    Reply
  139. Knp pm kite buat senyap je,sbb die dah kene upah.
    Reply
  140. ROthchild sekeluarga mmg celaka
    Reply
  141. Subhanallah kejamnye ! Satu je nk cakaap allah tu x pernah tido# allah never sleep
    Reply
  142. what are the feedbacks from the engineers who certified this two aircrafts were airworthy..what happened to them..
    Reply
  143. Tq admin... Keep searching the truth out there..👍👍👍
    Reply
  144. Lihat perang dunia kedua...berapa ramai yg terkorban di hiroshima dan nagasaki...amerika x rasa bersalah pun membunuh begitu banyak jiwa...ni apalagi utk korbankan sekadar beratus jiwa...mmg tiada hati perut
    Takziah kpd keluarga mangsa
    Reply
  145. Memang cerita benar bukan auta
    Reply
  146. Selagi MASJID takpenuh selagi itulah depa dok gelak main2 org islam
    Reply
  147. Admin, thanks so much for these beautiful explanations. MasyaAllah.
    Reply
  148. orang yg jahat itu pasti ada balasannya ..
    Reply
  149. Share this immediately guys! Good way to tell all our friends out there! Let them see this matyer more clearly!
    Reply
  150. N@jibun aka rosmah mansor bangsat..cuba renung balik..era mahathir perintah malaysia..tadak benda pelik2 berlaku kn walau pon selama 22 thun jdi pm..era pak lah pulak pon xde apa berlaku wlau pon paklah jdi pm tak lama..bila najib jdi pm kita sndiri boleh nmpk dgn mata hati kita..apa yg telah najib buat..bnyak kes2 najib yg belum terungkai lagi..smoga Allah tunjuk kebenarannya..

    Kes antartuya ada kaitan dgn kes pembelian kapal selam yg xleh selam..
    Gst najib buat..
    1 MDB najib jadikan tmpat dia rompak duit rakyat..

    Satu2 ALLAH tunjukkn kpd kita kebenarannya..ni atas usaha berkat kita solat hajat dan bersatu dlm menanggani masalah..smoga kita semua di jauhi drp prkara tak elok ni..
    Reply

    Replies








    1. Benar En Arif..menangis saya membacanya mengenangkan keadaan mereka..
      Kita mempunyi PM yg lemah...apa kah ini perancangan mereka..dia pun tk kisah apa2 pun.

  151. Kita semua hanya mampu berdoa kepada Tuhan, kita seperti semut yang dipijak.. Even laki bini tu sendiri orang kita tetapi sekutu rothchild, damnit! Saya sungguh hairan.. Negara kita kaya dengan bahan semulajadi tetapi tetap membayar GST.. Sedangkan negara asia lain seperti korea,china dan selebihnya kekurangan bahan semulajadi. Tetapi tetap maju. Agaknya kita rakyat Malaysia perlu bersatu hati menentang yang perlu di tentang. Membongkar segala kebenaran. Agar kita semua tidak ditindas oleh Ketua sendiri dan negara lain. Ketua Thailand makan duit pun sudah di turunkan pangkatnya oleh rakyatnya. Amen semoga Tuhan memberkati.
    Reply
  152. Subhanaallah. Allah maha mengetahi. Allah maha besar. Semoga mereka akan mendapat balasan yg secukupnya. Thanks admin for sharing this info
    Reply
  153. Semoga siperancang akan mendapat pembalasan
    Reply
  154. Ya Allah Kau turunkan lah bala dan azab ke atas setiap manusia yg merancang pembunuhan kejam ini dan jahanamkanlah musuh2 ini dgn skuat2 bala Mu.....ya allah limpahilah setiap kluarga mngsa dgn kekuatan rahmat dn kberkatan...amin. Smga Tuhan Beri Kberkatan kpd yg sharing......
    Reply
  155. tggu dan lihat mcm mn ALLAH SWT akan balas balik smua tipu daya mereka
    Reply
  156. Knp kejam sangat, insaallah allah pasti akan balas balik perbuatan zalim mereka,
    Reply
  157. Ya Allah kau tolonglah balas setimpal apa yang di buat.DUGAAN KITA BERSAMA.BERSABARLAH
    Reply
  158. SubahanAllah...i believe,Rip nonmuslim n Alfatihah pd semua umat islam yg tlibat.. :'(
    Reply
  159. Semoga semua manusia yg terlibat dgn perancangan jahat ini mendapat balasan yang dasyat dunia akhirat..Azab Allah itu pasti!..
    Reply
  160. Hard to believe this.. but with the evidence given by admin made it probably truth that the plane was hijackedby shit awacs .org . Im Zy n im searching the truth beside this case cause this should be viral at least people will know who da fuvk behind the sickness that want to rule a whole world. Damnit .. by the way admin should make this article in english so that not only people from Malaysia , indonesia or who learn bahasa only know what the cointain in this article.. #Ftrch
    Reply
  161. Yahudi kan musuh islam yang nyata.. x heran lah ape yg dia dh buat... mereka kan binatang.. xde akal..
    Reply
  162. ALLAH KUASA...MAKHLUK TIADA KUASA
    Reply
  163. Innalillahiwainnailaihirojiun....sama2lah kita berdoa agar kita dikurniakan kebaikan didunia dan kebaikan diakhirat dan dijauhkan dari segala bala...Inshaa Allah..
    Reply
  164. Malaysia macam dh dijual jer sebab selalu berkenaan dgn bnda mcm nie........kesian tengok penumpang didera,diseksa .....dunia memang dh nak akher zaman kot.....pemimpin kite mcm tak nak berbunyi pasal benda nie......yg paling tak disangka bahawa bank kite nie bersekongkol dgn si penyembah dajjal tu...najib oh najib sikda perasaan nak menjadi pemimpin mcm rasullullah ker.......zaman rasullullah dulu mereka tak berani nak lawan sebab kerajaan pimpinan rasullullah lebih hebat dari pemimpin masa kini.....bnda mcm nie seharusnya diketahui oleh si najib tu.....kalau kita terus berdiam ramai yg akan menjadi korban kepada kezaliman si penyembah dajjal pada masa skrg.....
. . . . . . .

Dapatan: 
MH370/17

Tiada ulasan: