Selasa, 19 Disember 2017

6718. Tektik yahudi laknatullah dalam politik Malaysia.

Tektik Pecah Perintah. Berpuak-puak. Pecah belah. Cara mudah menyakinkan pengampu, pengikut, pendokong dan pengundi: 

buta perasaan, 
buta kasih sayang, 
buta analisa, 
buta realiti 
dan 
pengundi jenis makan tanggung...  

Kumpulan sasaran: 

- Melayu bangsawan. 
- Melayu bawahan. 
- Melayu yahudi laknatullah. 
- Melayu murtad. 

- Orang luar boleh bunyi hal rumah orang lain. 
- Berita-berita putar alam. 
- Keluar berita-berita tak sedar diri. 

Berita pinggiran: 

Mahathir Sokong 'Bebas Anwar' Kerana Nak Patahkan Komplot Muhyiddin Kata KP JASA.

Ameno World pada Ameno World - 8 jam yang lalu
Ketua Pengarah JASA, Mohd Puad Zarkashi berkata tindakan Mahathir menyokong pembebasan Anwar ada kaitan dengan agenda sulit yang dirancangkan oleh Muhyiddin Yasin yang juga Presiden PPBM. Menurut Puad, Muhyiddin telah merancang untuk menyingkirkan Mahathir disebabkan pengaruhnya yang kuat di PPBM dengan menggunakan kekuatan dan pengaruh Anwar Ibrahim yang mampu 'mengikat' sokongan DAP bagaimanapun langkah itu gagal selepas 'perancangan sulitnya' berjaya dihidu oleh Mahathir. *"Muhyiddin seperti hilang daripada radar politik. Namanya jarang disebut. Ceramahnya kurang mendapat sambutan... lagi »

Guan Eng, Kit Siang Berbohong, Boleh Didakwa Kerana Fitnah TGHH - Harakah Daily.

Ameno World pada Ameno World - 9 jam yang lalu
*Oleh : Harakah Daily* Disebabkan kehangatan yang melanda ekoran tersiarnya laporan kenyataan Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, di dalam akhbar Berita Harian dan New Straits Times pada 16 Disember 2017, saya telah mengambil inisiatif untuk mendengar sendiri sekali gus membuat transkripsi wawancara Datuk Seri Abdul Hadi yang dilangsungkan pada 15 Disember 2017 itu. Wawancara ini sebenarnya hanya merangkumi empat soalan sahaja. Kepada soalan pertama berbunyi *"Apa persediaan PAS untuk pilihan raya umum yang dilihat dah semakin hampir sekarang ini".* Jawapan Datuk Seri Abdul Hadi... lagi »

PAS Ada Harapan Ketuai Kerajaan, Hadi Calon PAS Untuk PM Malaysia Kata Naib Presiden PAS.

Ameno World pada Ameno World - 10 jam yang lalu
PAS dilaporkan berkata mempertahankan kenyataan Timbalan Menteri Besar Kelantan, Mohd Amar yang parti itu ibukan sahaja ada harapan untuk mengetuai kerajaan selepas pilihan raya akan datang, tetapi juga sudah ada calon perdana menteri. Laporan *Free Malaysia Today* hari ini, Naib Presiden PAS, Idris Ahmad dipetik sebagai berkata presiden parti, Datuk Seri Abdul Hadi Awang akan menjadi perdana menteri jika ia menang pada pilihan raya umum ke-14 (PRU14). *“Presiden kita ada satu. Tentulah presiden kita,”* katanya ketika dihubungi oleh portal itu. Semalam, *Sinar Harian* memetik Naib Pr... lagi »

Tak Mustahil Juga Mohd Amar Jadi PM Dan 1MDB 'Dihalalkan', Sindir MP Amanah Pada PAS.

Ameno World pada Ameno World - 13 jam yang lalu
Oleh : Hanipa Maidin. *Mari berbicara soal tak mustahil ya sheikh!* 1. Seorang pemimpin kanan parti suci dilaporkan berkata dalam PRU akan datang tak mustahil parti suci tak menang banyak kerusi, tapi yang jadi PM pemimpin parti suci. 2. Mamat ini juga kata "jangan rasa pelik, yang penting ahli kena yakin kepada pimpinan parti". 3. Beliau juga dilaporkan berkata dengan agenda Islam yang dibawa parti tu mampu melahirkan kejayaan dengan kehendak Allah dan diluar jangkaan manusia. Wajib komenlah ulasan bertaraf Professor Emiritus ini. a. Saya setuju sepenuhnya tak mustahil pemimpin parti... lagi »

Selepas Nafi Sokong 'Kos' IMAMS, Netizens Dedahkan Kenyataan Nazri Aziz Di Parlimen - Kantoi!.

Ameno World pada Ameno World - Sehari yang lalu
Kantoi. Perkataan yang paling tepat untuk situasi Menteri Pelancongan Malaysia, Datuk Seri Nazri Aziz ketika ini. Ini merujuk kepada kenyataan Menteri itu yang dilaporkan menafikan menyokong pelaksanaan IMAMS yang dibatalkan sehari selepas ianya dilaksanakan. Menurut Nazri, beliau membuat pengumuman pembatalan IMAMS atas dua sebab iaitu; *- TIDAK SETUJU DENGAN CAJ* *- IA DIUMUMKAN SEBAGAI WAJIB* Nazri juga mengesahkan pembatalan IMAMS tiada kaitan dengan pegawai yang bukan Islam yang berada dalam pentadbiran syarikat berkenaan. Terdahulu, Nazri juga mengesahkan perkara tersebut ... lagi »

.

Tiada ulasan: