Sabtu, 23 Disember 2017

6752. If kamu Islam mari kenali yahudi laknatullah - Pengikut agama penyembah dan hamba iblis laknatullah.

ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ

Allah berfirman yang bermaksud; “Kehidupan dunia hanyalah kesenangan yang memperdaya” (QS: Al Imran 3:185)

ماشاءالله


سبحان الله


الله اکبر

Kepercayaan Islam Melayu. Melayu Islam lain caranya. 

Pembohongan tahap elit ke atas manusia yang lemah dan bodoh. 

Jika ada orang Islam yang murtad dan menganut kepada agama Kristian, Hindu atau yang lain-lain teramatlah bodoh mereka itu, padahal semua agama tersebut juga adalah sesat dan kesesatan mereka adalah teramat lekeh jika dibandingkan dengan pengikut agama menyembah iblis laknatullah yang berusaha BELAJAR MEMAHAMI ZAT ALLAH RABBUL IZZATI yang mencipta mereka dan berusaha memadamkan CAHAYA TUHAN sebagaimana yang telah diyakinkan oleh iblis laknatullah, bahawa mereka boleh mengalahkan Allah. 

Inilah pembohongan tahap elit ke atas manusia yang lemah dan bodoh ini.

Sejarah bangsa yahudi laknatullah, perkembangannya dan tujuan mereka dalam politik dunia.

Bangsa Yahudi mengikut lagendanya terdiri daripada 12 suku utama di mana ini disebut dalam kisah Moses (Nabi Musa) yang diberi mukjizat memancarkan mata air yang berjumlah 12 mata air untuk keperluan suku-suku Yahudi.

Bangsa Yahudi adalah satu bangsa yang amat degil, keras kepala dan amat kuat perasaan rasis dan kauvinis mereka terhadap bangsa mereka sendiri. 

Bangsa Yahudi adalah bangsa yang bersifat mistik, suka kepada hal-hal ghaib, sihir dan persoalan ketuhanan dan pada asasnya bolehlah dikatakan mereka tergolong dalam kategori bangsa spiritual.[1] 

Kepercayaan bangsa yahudi laknatullah. 

Dari bangsa Yahudi lah orang-orang Eropah yang menganut fahaman pagan dan animisme di Era Kegelapan mempelajari pelbagai pengetahuan mistik yang bagi mereka amat istimewa dan lebih advance berbanding dewa hutan, tuhan petir, dewa matahari dan lain-lain fahaman pagan bangsa Eropah ketika itu.

Pentagram, Magic Number, Sacred Geometry, astrology dan sebagainya adalah berasal dari fahaman sesat Kabbalah Yahudi

Sebenarnya bangsa Yahudi telah melalui pelbagai pengalaman dan sejarah yang panjang dengan bangsa-bangsa yang menakluk mereka seperti Assyria, Babylon, Mesir, Parsi, Rom termasuk Arab (era Islam).

Keistimewaan mereka untuk terus hidup (survive) dan tidak pupus dalam keganasan penaklukan demi penaklukan, adalah disebabkan asas tradisi budaya mereka yang amat kuat dan kuasa instituisi mereka yang istimewa. Mmereka dapat berjuang kekal di peta dunia walaupun dikuasai oleh pelbagai kuasa yang disebutkan tadi.[2] 

Jika kita hendak mengkaji dan mengenal yahudi dan sifat mereka, kita hendaklah mempelajari ciri-ciri bangsa spiritual dan alter-alter yang tersembunyi dalam diri mereka.

Kita hendaklah tahu perkaitan antara mereka, susur galur keturunan dan asal-usul mereka.

Jika tidak bagaimana kita hendak memahami mengapa bangsa Amerika dan Eropah tunduk kepada kehendak Yahudi pada hari ini. Manakala dunia Arab amat takut dan berperangai seperti seorang pengecut kepada yahudi ini.[3] 

Ada rahsia penting di sini yang melangkaui beribu-ribu tahun ke belakang, merentasi era Mesir Firaun, Cyrus The Great, penaklukan Nebuchadnezzar dari Babylon, Sargon dari Akkadia termasuk kerajaan Sulaiman dan Ratu Balqis (King Solomon and Queen Sheba). 

Jadi semasa hidup berjuang ditengah-tengah bangsa-bangsa yang menakluk mereka, bangsa Yahudi telah berasimilasi dan menyesuaikan diri. 

Dalam pada ini mereka telah mengambil aspek-aspek mistik dalam bangsa-bangsa 'Tuan' mereka itu. Inilah sifat bangsa Yahudi. Mereka telah mempelajari pelbagai sihir, pengetahuan rahsia dan ajaran suci yang dipunyai oleh bangsa-bangsa yang berbeza, menggabungkan semua pengetahuan ini, mengubahsuai dan mencantumkan dengan kepercayaan mereka sendiri dan akhirnya disesuaikan dengan ajaran Rasul-rasul dan Nabi-nabi yang diangkat dari kalangan mereka.[4]  

Mengapa terlalu banyak Rasul dan Nabi dari kalangan Yahudi? Terdapat dua sebab mengapa ini terjadi.

Pertamanya bangsa Yahudi adalah bangsa yang istimewa. Istimewa tetapi bukanlah hendak mengatakan mereka BANGSA PILIHAN TUHAN. 

Istimewa disebabkan ciri-ciri mereka yang tidak terdapat pada bangsa lain. 

Bangsa Yahudi adalah bangsa yang genius dan suka berfikir disertai perasaan ingin tahu yang amat kuat (inkuiri). 

Jika bangsa ini tidak dipimpin sebaiknya, sudah lama bumi ini musnah hasil kerjatangan dan pemikiran mereka. Jadi Tuhan mengangkat ramai guru suci (Rasul dan Nabi) untuk mendidik mereka supaya bersederhana dalam tindakan dan pemikiran mereka.

Ke-dua, bangsa ini amat teruk perangai dan moral mereka. Jadi ramai Rasul dan Nabi dihantar kepada mereka untuk memperbaiki akhlak mereka. 

Adakah Nabi Muhammad s.a.w diangkat ketika bangsa Arab amat maju dan bertamadun? Tidak, sebab itu mereka disebut Arab Jahiliyah.


Ketika bangsa-bangsa yang lebih gagah dari mereka mula pupus akibat pertelagahan dan peperangan antara mereka, bangsa Yahudi tetap 'survive' bersama-sama pengetahuan rahsia yang diambil dari bangsa-bangsa yang berbeza-beza

Jadi KELEMAHAN DAN KESABARAN mereka serta sifat bijak berasimilasi di antara bangsa-bangsa penakluk ini telah menyelamatkan mereka. 

Bangsa-bangsa yang menakluk mereka silih berganti sehinggalah bangsa Arab yang dahulunya setaraf dengan mereka, malah dipandang lekeh oleh mereka tiba-tiba menjadi bangsa penakluk selepas dimuliakan dengan Islam, setaraf pula dengan bangsa-bangsa penakluk yang lain di dalam sejarah pedih mereka seperti Qibti dari Mesir, Assyria, Chaldea, Akkadia, Parsi, Rom dan sebagainya.[5]  

Manusia dan tenaga dalaman. 

Anda tahu, semakin tinggi tahap pemujaan manusia terhadap roh syaitan, semakin tinggi pula daya kuasa yang diserap oleh jin dan syaitan ini. 

MANUSIA MENYIMPAN TENAGA DAN KUASA TERPENDAM YANG AMAT DASYAT di dalam tubuh mereka. Inilah yang dimahukan oleh syaitan, iblis laknatullah yang tahu hakikat ini. 

Sebab itu menurut seorang pakar perubatan Islam telah memberitahu saya, syaitan yang menjadi penaung kepada dewa-dewi Hindu amat berkuasa dan susah untuk ditewaskan kecuali melalui kefahaman yang mendalam terhadap penggunaan ayat-ayat Al Quran, berdasarkan cara dan teknik pemujaan sami Hindu terhadap patung-patung Hindu (deity) mereka. Semakin kuat manusia memuja sesuatu, SEMAKIN BESAR TENAGA YANG DILEPASKAN MEREKA. 

Jika mereka memuja Pencipta mereka sendiri, sudah tentu tenaga tadi tidak terbuang sia-sia dan dikutip oleh makhluk lain seperti jin dan syaitan. Sebaliknya Allah Maha Pencipta akan mengembalikan kekuatan tadi ke dalam diri manusia berkat Kasih Sayang-Nya.

[1] Bangsa Melayu juga tergolong dalam kelompok ini iaitu bangsa yang bersifat mistik, suka kepada hal-hal ghaib, sihir dan persoalan ketuhanan dan pada asasnya bolehlah dikatakan mereka tergolong dalam kategori bangsa spiritual.  

[2] Keistimewaan mereka untuk terus hidup (survive) dan tidak pupus dalam keganasan penaklukan demi penaklukan adalah disebabkan asas tradisi budaya mereka yang amat kuat dan kuasa instituisi mereka yang istimewa. 

Ciri-ciri ini juga dikesan ada dalam bangsa Melayu yang misteri, di mana mereka dapat berjuang kekal di peta dunia, walaupun dikuasai oleh pelbagai kuasa imperialis sama ada ketika mereka di kawasan-kawasan Asia Jauh sehingga mereka menetap di Kepulauan Melayu.

[3] Pada hal bangsa Melayu secara aneh amat benci dan fobia dengan nama 'yahudi' laknatullah seumpama terpegang najis anjing dan babi. 

Mengapa?

Tidak ada bangsa yang amat berani membenci dan menentang yahudi laknatullah, melainkan bangsa misteri yang satu ini iaitu Bangsa Melayu.

[4] Sesungguhnya sejarah mungkin berulang. 

Apa yang berlaku 2000 tahun sebelum Masehi antara bangsa Melayu dan Yahudi?

[5] Bangsa Melayu. 

Untuk memahami kekuatan yang tersembunyi dalam alter mereka yang amat dalam dan terahsia ini, kita bolehlah mengkaji satu bangsa lain juga memiliki kekuatan yang sama dan alter yang sama tetapi cuba disembunyikan dan ditidurkan alter ini oleh 'The Hidden Hand', iaitu bangsa Melayu yang saya sentuh tadi. Bangsa ini ditakluk dan dinaungi oleh pelbagai bangsa yang lebih gagah dari mereka. 

Saya tidak mahu menyentuh era purba tetapi cukuplah semasa bangsa ini memilih Kepulauan Melayu dan Asia Tenggara sebagai 'rumah' mereka yang kekal. Bangsa ini lebih kuat dari bangsa hebat dalam sejarah seperti Assyria, Media atau Babylon kerana tetap bertahan dalam pelbagai peperangan dan pengaruh sama ada dari Tamadun India (Raja Chola sekadar menyebutkan satu contoh), Empirium Cina, Emperialis Eropah yang bersilih ganti sehinggalah penjajahan budaya oleh Yahudi-Amerika. 

Budaya bangsa ini tidak pupus sepenuhnya dan ciri-ciri bangsa seperti mana bangsa-bangsa pribumi lain yang dijajah seperti bangsa Qibti, Assyria, Parsi yang dijajah oleh Arab atau pun bangsa Hawaii, pribumi Australia, pribumi Meso-Amerika (Aztek, Maya, Toltek) serta bangsa Filipina yang dijajah Sepanyol. 

Bangsa India. 

India jika tidak kerana ia pusat agama Hindu dan Buddha serta memiliki penduduk yang ramai sudah tentu sudah terhapus. Di tempat-tempat yang menjadi pusat pemerintahan British India kita boleh lihat pola masyarakat India di sana lebih kebaratan dan menganut agama Kristian. 

Bangsa Mongoloid.

Bangsa Mongoloid seperti Cina yang amat ramai bilangan mereka juga menjadi mangsa percaturan Illuminati dan 'The Hidden Hand' apabila menganut fahaman Komunis, hasil ajaran Karl Marx seorang rahib Illuminati berpangkat tinggi dan hamba Dajal yang genius. 

Bangsa Melayu bijak berasimilasi dari segi budaya dan bahasa, pandai menyesuaikan diri dan bersifat mistik. Saya bukan nak menyamakan bangsa Melayu dengan Yahudi tetapi ini kajian ciri-ciri bangsa spiritual dalam subjek Antropologi dan Sosiologi. 

Bezanya Yahudi dari sisi negatif dan Melayu dari sisi positif. Melayu Buddha, Melayu Hindu, Melayu Islam dan Islam Melayu. 

Jika tidak mengapa bangsa Melayu tetap kekal dengan budaya Islam walaupun selepas itu mereka tetap dijajah bersilih ganti?

Sesungguhnya bangsa Melayu telah lama menganut agama Buddha. Lama sebelum bangsa Cina mengenal siapakah Amitabha dan Avalokitesvara lagi.

Malah ramai bikkhu dan rahib Buddha Cina belajar dari pendita-pendita Melayu berkenaan agama Buddha dan rahsia Lapan Jalan Utama di universiti-universiti Buddha seluruh Nusantara terutamanya di ketika era gemilang Srivijaya.

Hindu? - Anda silap jika mengatakan bangsa ini tidak mengenal Brahma dan Siva. Bangsa ini lebih faham hakikat Samadhi dan Karma dari sesetengah orang India. Lihat sahaja candi-candi di Tanah Jawa. Jika anda tahu mendekodkan tulisan-tulisan pada dinding-dinding candi-candi ini, anda akan faham mengapa bangsa ini amat tinggi kefahaman spiritual mereka. 

Beribu tahun bangsa ini menganut agama Hindu dan mengetahui rahsia tahap tinggi Yoga sebelum orang-orang Barat baru terpisat-pisat hendak mempelajari kaedah pernafasan asas dalam Yoga dan berbangga-bangga pula, walaupun sekadar menahan nafas terutamanya golongan New Age. 

Tetapi setelah bertemu dengan kebenaran Islam, bangsa ini berhenti di sini setelah mengalami pengembaraan mistik mencari hakikat spiritual yang sebenar yang berusia beribu-ribu tahun. 

Tidak ada lagi pencarian mistik yang lain setelah menemui cahaya Islam. Bangsa Melayu adalah bangsa terakhir yang memeluk Islam secara beramai-ramai. 

Spiritual bangsa Melayu? - Sejauh manakah tingginya spiritual bangsa Melayu? 

Sihir yang paling hebat yang dapat mengalahkan sihir Gematria Yahudi seperti Kultus Pentagram dan Cahaya Lilin Lucifer adalah mistik hitam Melayu seperti ilmu SANTAU tahap tinggi dan polong. 

Sebab itu hantu dan syaitan dalam istilah dunia Melayu amat banyak (langsuir, pelesit, hantu bungkus dan sebagainya) disebabkan kaedah sihir yang pelbagai dan kreatif serta teknik pemujaan yang lebih dasyat dan sadis, setaraf malah lebih merbahaya dari kultus-kultus sihir Pagan-Kabbalah. 

Ilmu Aleister Crowley dan Kultus The Golden Dawn adalah di tahap budak-budak darjah 6 jika dibandingkan dengan ilmu dukun-dukun mistik Melayu yang lebih ganas pengorbanan dan ritual mereka. 
Editan dari sumber asal, untuk tujuan yang baik jua, untuk Allah dan kerana Allah. 
http://mistisfiles.blogspot.com/2009/01/temubual-sempena-serangan-israel-ke.html
http://warisansunankalijaga.blogspot.my/2010/10/mistik-melayu-vs-mistik-yahudi.html
.

Tiada ulasan: