Sabtu, 23 Disember 2017

6753. If kamu Islam mari kenali yahudi laknatullah - Yahudi tidak ada undang-undang jika mahu mencapai matlamat mereka.

ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ


Allah berfirman yang bermaksud; “Kehidupan dunia hanyalah kesenangan yang memperdaya” (QS: Al Imran 3:185)


ماشاءالله



سبحان الله



الله اکبر

Perintah dan Larangan Allah. 

Sebab itu Allah terus terang melarang manusia menyembah syaitan di dalam surah Yasin ayat 60 "Bukankah Aku telah memerintahkan kepadamu hai Bani Adam supaya kamu tidak menyembah syaitan? Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagi kamu." 

Allah tidak mengatakan jangan menyembah Kristian atau Yahudi atau lain-lain kerana persoalannya adalah amat kecil dan lekeh jika dibandingkan hakikat bahawa sejarah dunia dicatur secara sistematik oleh para pengikut penyembah Iblis Syaitan. 
Objektif bangsa Yahudi menyerang Gaza. 

Objektif bangsa Yahudi menyerang Gaza adalah berdasarkan KEFAHAMAN MISTIK yang mereka percaya selama beribu-ribu tahun. (Kuil Nabi Sulaiman mengikut kefahaman yahudi

Sebab-sebab politik mewakili 30 peratus sahaja.

Sudah tiba masanya kesesatan mereka berdasarkan ramalan astrologi bahawa peperangan mesti dimulakan. Kita sedia maklum sesebuah negara menjajah negara lain, alasannya ialah ekonomi dan hegemoni, tetapi Yahudi memberitahu penduduk Palestin bahawa mereka berhak menduduki tanah Palestin sebab Tuhan sudah janjikan tanah itu milik mereka! Ini alasan kebudak-budakan yang amat bingung sama sekali. 

Apa perasaan anda jika seseorang datang mengetuk pintu rumah anda ketika anda sedang enak menonton tv bersama keluarga. Dan apabila ditanya, orang tadi menerangkan yang anda mesti meninggalkan tanah yang anda duduki sebab Tuhan sudah janjikan orang tadi sebagai pemilik sebenar tanah anda. Sudah tentu anda ketawa terbahak-bahak dan menuduh orang itu sebagai gila kalau tak pun anda akan menghalau orang tadi dengan penyapu atau parang. 

Yahudi tidak ada undang-undang jika mahu mencapai matlamat mereka. Cuma yang ada adalah peraturan ilmu hitam mereka berdasarkan perkiraan astrologi, berdasarkan angka bertuah dan zodiak, pergerakan jasad samawi di langit dan ramalan pada kitab-kitab tua yang telah diubah suai (Holy Scriptures).

Jika ianya menepati semua kehendak dan keperluan ramalan serta hitungan, maka matlamat mesti dilaksanakan tanpa mengira sama ada sasaran adalah Arab atau Caucasian Eropah, di mana semua manusia selain Yahudi adalah Goyyim iaitu haiwan ternakan yang halal dibunuh mengikut fahaman mereka. 


Editan dari sumber asal, untuk tujuan yang baik jua, untuk Allah dan kerana Allah. 
http://mistisfiles.blogspot.com/2009/01/temubual-sempena-serangan-israel-ke.html
http://warisansunankalijaga.blogspot.my/2010/10/mistik-melayu-vs-mistik-yahudi.html
.

Tiada ulasan: