Sabtu, 23 Disember 2017

6755. If kamu Islam mari kenali yahudi laknatullah - Negara-negara Arab yang semakin hari semakin leka dan lemah dalam keseronokan dan tipu daya Yahudi-Amerika-Illuminati.

ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ

Allah berfirman yang bermaksud; “Kehidupan dunia hanyalah kesenangan yang memperdaya” (QS: Al Imran 3:185)

ماشاءالله



سبحان الله



الله اکبر
Allah terus terang melarang manusia menyembah syaitan di dalam surah Yasin ayat 60 "Bukankah Aku telah memerintahkan kepadamu hai Bani Adam supaya kamu tidak menyembah syaitan? Sesungguhnya syaitan itu adalah musuh yang nyata bagi kamu." 

Khabar ringkas - Bangsa Melayu adalah bangsa terakhir yang menganut Agama Islam secara beramai-ramai. Asalnya perantau dan kini menetap di Nusantara. Berbeza dengan Yahudi yang telah dilaknat Allah, bangsa yang tiada negara dan hanya mampu berbuat jahat iaitu menceroboh tanah Palestin dan bersikap paling keji terhadap Rakyat Palestin. Mungkinkah Islam Melayu adalah bangsa yang akan memupuskan semua yahudi di akhir hayat dunia nanti? 

Jangan terpedaya dengan situasi. Tidakkah seluruh umat Islam berdoa dan berdoa akan keselamatan penduduk Palestin? Mengapa Israel dan Amerika semakin hebat dan kuat manakala umat Islam Palestin semakin menderita? 

Sesungguhnya tidak sia-sia doa yang dipanjatkan. Allah Maha Penyayang menerima semua doa dan dimakbulkan, cuma cepat atau lambat sahaja atau ganjaran doa tadi akan diberikan ketika di akhirat nanti. 

Ini lebih bermakna memandangkan penderitaan dunia hanyalah sementara dan nilai dunia ini hanyalah tidak lebih dari sebelah kepak lalat pada pandangan Allah

Allah mahu menguji kita. Adakah kita benar-benar menyembah Dia?

Sudah terlampau banyak maksiat dan kemungkaran yang kita lakukan. Lihatlah negara-negara Arab yang semakin hari semakin leka dan lemah dalam keseronokan dan tipu daya Yahudi-Amerika-Illuminati. 

Mereka kaya dan berkuasa tetapi pengecut dengan Yahudi, nak bersuara membenci Yahudi pun berkias-kias tidak seperti Tun Mahathir dahulu(saya bersangka baik dengan beliau di mana tidak timbul soal adakah beliau juga proksi Yahudi yang dibenarkan memprovok Yahudi) yang berani menyatakan kebenaran tipu muslihat Yahudi di hadapan pak-pak Arab yang bingung lagi pengecut.

Iran dan Iraq berperang suatu ketika dulu sebab sikap orang Arab yang suka berpuak-puak dan berperang sesama sendiri tetapi saya tidak dapat terima di dalam masyarakat Palestin sendiri yang sudah teruk, kekurangan makanan, dibunuh setiap hari, dipenjara, didera dan ditindas oleh Yahudi Zionis pun masih gemar berpuak-puak dan bergaduh (Hamas dan Fatah).

Ini satu kebodohan yang mengelikan hati anjing kurap di tepi-tepi jalan! Satu dunia pun tahu bahawa ahli kabinet PLO di zaman Yasser Arafat (Allahyarham) yang dirasuah oleh ejen Mossad malah isteri Yasser Arafat sendiri adalah berketurunan Yahudi.

Betapa peliknya orang Arab zaman ini. Bangsa Arab mulia disebabkan Islam. Tanpa Islam jangan mimpi bangsa Arab dicatat namanya dalam sejarah pernah mempunyai empayar satu pertiga dunia. Bangsa Arab akan menjadi bangsa belasahan dan pengemis dan mungkin tidak bernegara pada hari ini selepas dihalau oleh Yahudi dan bangsa Amerika-Eropah.

Islam lah yang memuliakan mereka sehingga bangsa Qibti dan Parsi yang hebat dan menjadi 'tuan' kepada bangsa Arab ketika dulu lenyap dan bertukar menjadi 'kearaban' disebabkan karisma bangsa Arab yang gemilang di bawah payung Islam.

Jadi mengapa umat Islam khasnya umat Arab menjadi teramat lemah? Tidakkah anda membaca hadis Nabi SAW yang mengatakan pada akhir zaman nanti umat Islam sekadar seolah-olah BUIH-BUIH DI LAUTAN, JUMLAH MEREKA RAMAI TETAPI TIDAK BERGUNA. Inilah jawapannya.

Editan dari sumber asal, untuk tujuan yang baik jua, untuk Allah dan kerana Allah. 
http://mistisfiles.blogspot.com/2009/01/temubual-sempena-serangan-israel-ke.html
http://warisansunankalijaga.blogspot.my/2010/10/mistik-melayu-vs-mistik-yahudi.html
.

Tiada ulasan: