Sabtu, 23 Disember 2017

6757. If kamu Islam mari kenali yahudi laknatullah - Bangsa Amerika pula adalah haiwan ternakan paling jinak milik kaum penyembah syaitan.

ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ


Allah berfirman yang bermaksud; “Kehidupan dunia hanyalah kesenangan yang memperdaya” (QS: Al Imran 3:185)

ماشاءالله



سبحان الله



الله اکبر
Ini adalah amat menarik,tetapi apakah yang terjadi terhadap bangsa lain yang hebat dan berkuasa seperti Cina, Jepun atau bangsa Amerika serta Eropah? 

Apakah ada perancangan juga terhadap mereka berdasarkan karakter seperti yang dikatakan tadi?

L:
Hehehe...('Lonecryer' kelihatan lucu sekali dengan soalan yang diutarakan).

Bangsa Cina? Amerika? Mereka semuanya adalah 'Pawn of The Game' Iblis dan "The Hidden Hand'.

Semuanya menjadi bahan mentah dan hamba tanpa disedari oleh mereka. Memang mereka hebat, rajin dan tangkas mencari kesenangan dunia, tetapi ingat! Wang dan kekayaan dunia adalah dicelah-celah jari kaki para penyembah agama Iblis. 

Sekatan Ekonomi adalah 'codename' bagi salah satu senjata 'The Hidden Hand' ini.

Tanpa disedari bangsa-bangsa ini menjadi bahan mentah dan bekerja sebagai mesin-mesin penjana wang bagi 'The Hidden Hand'

Mengapa Negara Cina dapat ditakluk oleh faham Komunis? Siapakah pemimpin-pemimpin Komunis Cina? Mereka adalah pengikut Illuminati yang TEGAR. Mereka sudah di'mindcontrol' secara terancang. Mereka sanggup membunuh rakyat mereka sendiri yang menentang fahaman mereka.

Apakah komunis? Komunis adalah ideologi ciptaan 'The Hidden Hand' sama seperti Liberalisme, Fasisme dan Nazisme. 

Kitab ajaran komunis 'Das Kapital' dan 'The Communist Manifesto' sarat dengan perancangan Illuminati dan Freemasonry. 

Dan 

'patsies' dan mangsanya yang menjadi bahan ujikaji adalah rakyat Rusia dan Cina yang berjiran. Mengapa? Kerana mereka mempunyai bilangan penduduk teramai sekali di dunia. 

Dua bangsa ini,Cina dan Caucasian Eropah berkongsi sifat yang sama; rajin, kuat usahanya, pandai mencari wang (tapi bukan menguasai wang sebagaimana Yahudi), pandai membuat kerja dan barangan serta berminat mempelajari kerohanian (bukan pandai memahami dan mendalaminya seperti bangsa Melayu). 

Kita boleh lihat pola ini berdasarkan sejarah, bangsa Cina sebelum menganut agama Buddha adalah kaum yang bersifat animisme seperti kaum Eropah Pagan. Ada yang menganut agama Hindu tetapi agama ini kurang popular. 

Terdapat juga cendekiawan Cina yang mencari-cari Tuhan seperti Lao Tse. Tao adalah kata yang diwakilkan oleh beliau sebagai Tuhan. Tetapi apabila agama Buddha tersebar dari India, maka penambahan rakyat Cina yang memeluk agama ini meningkat begitu drastik sekali. 

Buddha menjadi agama yang dominan di Tanah Besar Cina. Cina tidak pernah menjadi bangsa yang ditakluki keseluruhannya kecuali serangan-serangan dari Monggol dan pengaruh Imperalisme Barat. 

Sama seperti Caucasian Eropah, sebelum agama Kristian muncul mereka menganut dewa-dewi masing-masing, malah ada yang mengambil dewa-dewi bangsa Mesir dan Sumeria untuk diubahsuaikan dan disesuaikan dengan budaya mereka. Tetapi apabila agama Kristian muncul mereka pun beramai-ramai memeluk agama tersebut di mana kerajaan Rom selaku kuasa besar ketika itu amat memainkan peranan. 

Caucasian Eropah sebenarnya adalah patsies yang paling malang sekali dalam sejarah dominasi para pengikut penyembah syaitan. 

Mungkin juga faktor geografi di mana lokasi kaum Kabbalah Yahudi adalah berdekatan dengan Mediteranean Eropahdan hubungan perdagangan, penaklukan serta peperangan antara mereka memungkinkan patsies-patsies caucasian Eropah ini di'mindcontrol' tanpa disedari atau disedari tapi suka pula di'mindcontrol' oleh para guru pengajar silibus penyembahan syaitan ini.

Lain pula halnya dengan bangsa Melayu. Mereka menganut ajaran agama dan mistik yang berlegar di seluruh dunia secara bersilih ganti. Pada asasnya mereka telah menganut agama Hindu,Buddha dan akhirnya Islam. 

Saya berani katakan jika Kristian telah datang awal sebelum agama Islam, orang Melayu di Malaysia dan Indonesia mungkin menganut Kristian beramai-ramai sebelum memilih Islam, seperti yang berlaku di Filipina (orang Melayu yang mempertahankan agama Islam telah terhalau ke wilayah lebih selatan seperti Selatan Mindanao). 

Yang anehnya selepas Islam, tiada lagi agama yang dianut oleh bangsa ini secara beramai-ramai dan drastik. Bangsa Melayu gemarkan agama dan spiritual melebihi wang dan harta. Mereka tahu mana yang terbaik dan sesuai.

Bangsa Arab menganut Islam kerana seorang Rasul Agung diangkat dari kalangan mereka. Jika tidak, saya tidak dapat membayangkan apa yang berlaku pada bangsa Arab pada hari ini. Mungkin mereka sudah lenyap dari peta dunia atau menjadi penganut Kristian. Illuminati mempergunakan mereka sama seperti bangsa Cina, Jepun dan lain-lain. 

Perancangan dan strategi ke atas mereka amatlah terbuka dan drastik, tidak seperti bangsa Melayu Islam yang sedang disuntik racun perlahan-lahan. 

Bangsa Korea adalah paling malang dalam kelompok ras Mongoloid. Karakter bangsa Korea berlainan dari bangsa Cina yang bersatu padu. Karakter bangsa ini berpuak-puak sama seperti bangsa Arab. Sebab itu mereka berjaya dipisahkan menjadi Korea Utara dan Korea Selatan ketika konsep dua negara satu bangsa sudah tidak relevan dan ketinggalan zaman pada hari ini apabila Tembok Berlin runtuh dan Vietnam telah pun bersatu.

Tetapi rakyat Korea masih terpecah-belah.Saya yakin jika bangsa Korea bersatu,maka Naga Cina pun teramat gerun malah Samurai Jepun patah pedangnya lantas melarikan diri jika melihat bangsa Korea yang dua kali lebih hebat dari mereka dari segi teknologi dan ekonomi.

Bangsa Amerika pula adalah haiwan ternakan paling jinak milik kaum penyembah syaitan. Mereka sangat berguna. Mereka adalah senang di'mindcontrol' rupa paras yang menarik dan boleh diharap. 

Kenapa saya katakan 'haiwan ternakan' Kerana bila-bila masa sahaja mereka akan disembelih mengikut kehendak perancangan Illuminati penyembah Iblis seperti yang terjadi di dalam peristiwa 911.


Nyawa rakyat Yahudi lebih berharga dari nyawa rakyat Amerika yang menangis teresak-esak melambai-lambaikan tangan meminta pertolongan dari orang ramai yang hanya mampu memerhatikan mereka tertanam hidup-hidup selepas sisa bangunan WTC runtuh buat kali terakhir. Rakyat Yahudi? Mereka awal-awal lagi meninggalkan bangunan WTC selepas diberitahu ketika 'The Dumb Blonde' masih leka mengira keuntungan perniagaan dan saham dalam bangunan WTC. 

Sebab itu bangsa Amerika yang malang ini perlu diberitahu masalah SEBENAR mereka. Amat bertuahlah orang Amerika yang menemui cahaya Islam dan keluar dari bencana yang dasyat ini.

Penjara 'Syaitan Besar' yang mengurung mereka selama ini amat dasyat dan kejam. Askar Amerika adalah kambing-kambing paling malang di antara mereka, dipergunakan dengan kejam tanpa disedari mereka dan mati dengan sia-sia sahaja dalam peperangan yang mereka sendiri pun tidak faham. Bak kata Henry Kissinger "Military men are just DUMB STUPID ANIMALS to be used as pawns in foreign policy."


Bukan saya hendak mengatakan mereka adalah 'innocent' (tidak bersalah) dalam konflik dengan umat Islam, tetapi mereka sendiri adalah terlampau hina dan diperbodohkan hidup-hidup oleh 'The Hidden Hand'

Sebab itu dalam hadis akhir zaman ada menyebutkan pada akhir zaman nanti umat Islam akan bergabung dengan BANGSA ROM, dalam siri peperangan mereka. Siapakah bangsa Rom pada hari ini? Tidak lain adalah bangsa Amerika-Eropah yang ketika itu mungkin sudah pulih dari 'Demam Besar' mereka. Namun yang salah tetap salah.

Allah akan mengadili siapa yang benci akan agamaNya di muka bumi ini. Di akhirat tiada alasan "aku diperbodohkan oleh Dajal" atau "aku pun tak tahu, aku kena mindcontrol" 

Dalam dunia yang penuh muslihat ini GUNAKAN OTAK ANDA. Maklumat semakin mudah didapati dan DI HUJUNG JARI ANDA. Anda bukan hidup di zaman Paleolitik. Fikir...fikir... Ini KUNCINYA.
Editan dari sumber asal, untuk tujuan yang baik jua, untuk Allah dan kerana Allah.
http://mistisfiles.blogspot.com/2009/01/temubual-sempena-serangan-israel-ke.html
http://warisansunankalijaga.blogspot.my/2010/10/mistik-melayu-vs-mistik-yahudi.html
.

Tiada ulasan: