Google+ Badge

Khamis, 26 April 2018

Bilas. 7393.

Masalahnya Melayu yang menentang undang-undang Islam. Akhirnya Melayu yang kena game. 
Ini Jawapan Kepada Amaran Persatuan Buddha Dan Kristian Berkenaan Hudud

inderasipejuang

Kumpulan Lapan Persatuan Penganut Buddha Memberi AMARAN yang Pakatan Rakyat (PR) akan HILANG UNDI di masa depan jika PAS masih mahu MEMBENTANGKAN Rang Undang-Undang (RUU) Persendirian, bagi Membuka Laluan kepada PERLAKSANAAN Hukum HUDUD dan QISAS di Negeri Kelantan.

Ini Jawapan gua kepada Amaran tersebut:-

Kemana UNDI kamu akan kamu beri jika Parti PAS DITAKDIRKAN Melaksanakan Hukum HUDUD dan QISAS di Negeri Kelantan wahai Persatuan Buddha dan Persatuan Pemuda Kristian ???. Apakah UNDI kamu akan kamu berikan kepada Umno/Bn jika PAS tetap dengan Pendirian iaitu Melaksanakan Hudud.

Silakan JAWAP Wahai Persatuan Buddha dan Persatuan Pemuda Kristian, Kemana Undi Kamu Akan Kamu Berikan... Kami sebagai Ahli PAS langsung Tidak Berkecil Hati jika itu yang akan Kamu lakukan Kerana Undi adalah HAK MUTLAK kamu didalam Sistem Demokrasi, untuk itu ianya boleh kamu buat Sesuka Hati kamu Tanpa Paksaan.

Bagi Kami di Pihak PAS jika Kamu boleh Menggunakan Hak Kamu Sesuka Hati Kamu... kenapa Kami sebagai Orang Islam tidak boleh menggunakan Hak kami dan Kepercayaan Kami Sesuka Hati Kami... Kami tidak Mengganggu Gugat Hak Kamu untuk MENGAMALKAN Ajaran Agama Kamu selagi Tidak Mengganggu Gugat Hak Kami.

Kami RELA Pihak Kamu memberi Undi Kamu kepada Pihak Umno/Bn jika itu yang Kamu mahukan, kerana Kami bukan lah Pihak yang TIADA BERMARUAH seperti Kebanyakkan yang berada disebelah Parti Umno. Kerana itu jugalah Undi kamu telah Kamu berikan kepada Kami setelah Berpuluh Tahun Kamu memberi nya kepada Umno/Bn.

Bagi Kami segala AMARAN dari Pihak mana pun ianya adalah RINTANGAN, DUGAAN dan HALANGAN untuk melakukan KEBAIKAN, jangan ingat Kami GUNDAH GELANA dengan segala UGUTAN dan AMARAN dari Kamu kerana ianya adalah KEBIASAAN bagi Kami. Cuma Kami TAK PASTI apakah ini juga Isi Hati Pemimpin Kami.

Adalah sesuatu yang ANGKUH dan SOMBONG bila Kamu mengatakan yang Kamu tidak mahu kepada PENJELASAN, apakah Kamu TAKUT dengan PENJELASAN Hudud . Dimana segala KEBAIKAN yang ada di dalam Hudud tersebut akan dapat Dilihat oleh Rakyat Malaysia yang Tahu Berfikir dan Mahu Berfikir dengan AKAL dan FIKIRAN.

Akhir KALAM... Untuk Kamu Agama Kamu Untuk Kami Agama Kami... Hak Kamu Jika Kamu Tidak Mengikuti Ajaran Agama Kamu dan Hak Kami Untuk Kami Mengikuti Ajaran Agama Kami, Cuma di ingatkan Agar tidak Mengkritik Hudud yang DITUNTUT oleh Agama Kami seperti ianya membuat satu PENGHINAAN MELAMPAU ok. sumber klik sini

hemmmmm..... dengan itu maka dapatlah umno/bn merasai kembali kemenangan sebelum pru12 dan pru13 iaitu kemenangan 2/3 kerusi parlimen... itu yang lu orang hendak bukan... maka jawap nya... boleh pergi mampos dengan rakyat... kah kah kah... A B U.

-tranungkite-

Sumber: 
KERENGGA: Ini Jawapan Kepada Amaran Persatuan Buddha Dan Kristian Berkenaan Hudud




Tiada ulasan: