Isnin, 7 Mei 2018

I love PM, I hate ph! Hahaha. 7476.


Bismillahirrahmanirrahim. 
Alhamdulillah.
In Syaa Allah. 


Di dunia kehidupan tiada kebetulan. Tetapi dengan ketentuan Allah Subhanahuwatalla. 
Anwar Ibrahim
19 jam

Satu Malaysia sudah digemparkan dengan gelombang untuk menyelamatkan nasib bangsa dan negara daripada kerajaan Barisan Nasional.
Tetapi jangan ambil mudah, pilihanraya umum kali ini adalah yang paling sengit dalam sejarah negara. Sila ingat bahawa tempoh pengundian adalah dari pukul 8.00 Pagi - 5.00 Petang.
Semak lokasi pengundian anda secara online di pengundi.spr.gov.my
Bawa kad pengenalan, keluar untuk mengundi, dan sudah tentu undi untuk Pakatan Harapan.
Kini dalam UMNO hanya tentang kesetiaan terhadap individu, budaya materialistik, yang sering disebabkan oleh ketamakan dan kemewahan peribadi, dan bukannya untuk berkhidmat untuk rakyat dan negara.

Gautham Balasubramaniam I love PM, I hate ph!
Do you know how hard BN taking care of us citizens? Everyday and night they are trying to improve our country. They never had time to spend with their loved ones, So to show my love for bn, I will let them rest for 5 years and let them have precious time with their family at home. To show that I hate ph, I will let ph take their part, let ph suffer being a minister! Let ph busy with rakyat!


Saya suka PM, saya benci ph!
Adakah anda tahu betapa hebatnya BN menjaga kita warganegara? Setiap hari dan malam mereka cuba memperbaiki negara kita. Mereka tidak pernah mempunyai masa untuk berbelanja dengan orang yang tersayang, Jadi untuk menunjukkan cintaku kepada bn, saya akan membiarkan mereka berehat selama 5 tahun dan biarkan mereka mempunyai masa yang berharga dengan keluarga mereka di rumah. Untuk menunjukkan bahawa saya benci ph, saya akan membiarkan ph mengambil bahagian mereka, biarkan ph menderita menjadi menteri! Biar ph sibuk dengan rakyat!

...

Tiada ulasan: