Sabtu, 28 Julai 2018

Orang jahat kadang menyamar sebagai penasihat tidak terundang. 7938.

HTML NOTE:

s3v3n

s3v3n
.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Allah Subhanahuwatalla menegaskan dunia ini hanyalah keseronokan yang melalaikan, sebagaimana firman-Nya yang bermaksud: "Wahai Tuhan kami, limpahkanlah kesabaran kepada kami, dan matikanlah kami dalam keadaan Islam (berserah bulat-bulat kepadaMu).” (Surah Al-A'raaf, Ayat: 126)

“Kehidupan dunia hanyalah kesenangan yang memperdaya.” (QS: Al Imran 3:185)

ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ

ماشاءالله

 سبحان الله

 الله اکبر

    سُبْحَانَ اللَّهِ اَللَّهُمَّ صَلِّي عَلَى سَيّدنَا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آلۓِ سَيّدنَا مُحَمَّدٍ الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين

اَلْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِيْنَ وَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِيْنَ وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى أَشْرَفِ اْلأَنْبِيَاءِ وَالْمُرْسَلِيْنَ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ أَجْمَعِيْن

أَعُوْذُ بِاللهِ مِنَ الشَّـيْطٰنِ الرَّجِيْمِ

بسم الله الرحمن الرحيم

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، 

وعلى آله وصحبه أجمعين

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ. 

سُبْحَانَ اللَّهِ اَللَّهُمَّ صَلِّي عَلَى سَيّدنَا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آلۓِ سَيّدنَا مُحَمَّدٍ 
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين 
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه

استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه

استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنْفُسَنَا وَإِنْ لَّمْ تَغْفِرْلَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُوْنَنَّ مِنَ الْخَاسِرِيْنَ

رَبَّنَا ءَاتِنَا فِى الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِى اْلآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ

وَصَلَّى الله ُعَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمَ

وَالْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمين


My Dashboard. 
.

.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


https://www.tvquran.com





"Ya Muqollibal Qulub, Tsabbit Qalbi Ala Diinik." 
Wahai Zat Yang Membolak Balikkan Hati, Teguhkanlah hatiku diatas Agama Mu. 
Aamiin Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim. 



Follow TwiTTer p3C3q™ via Waser ‏AlWaser  now 







PERINGATAN:

Blog peceq tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.


Firman Allah dalam Surah Al-Tahrim, ayat 8:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَّصُوحًا عَسَى رَبُّكُمْ أَن يُكَفِّرَ عَنكُمْ سَيِّئَاتِكُمْ وَيُدْخِلَكُمْ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ يَوْمَ لَا يُخْزِي اللَّهُ النَّبِيَّ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ نُورُهُمْ يَسْعَى بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَبِأَيْمَانِهِمْ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَتْمِمْ لَنَا نُورَنَا وَاغْفِرْ لَنَا إِنَّكَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ


Maksudnya, “Wahai orang-orang yang beriman! Bertaubatlah kamu kepada Allah dengan “Taubat Nasuha”, mudah-mudahan Tuhan kamu akan menghapuskan kesalahan-kesalahan kamu dan memasukkan kamu ke dalam Syurga yang mengalir di bawahnya beberapa sungai, pada hari Allah tidak akan menghinakan Nabi dan orang-orang yang beriman bersama-sama dengannya; cahaya (iman dan amal soleh) mereka, bergerak cepat di hadapan mereka dan di sebelah kanan mereka (semasa mereka berjalan); mereka berkata (ketika orang-orang munafik meraba-raba dalam gelap-gelita): “Wahai Tuhan kami! Sempurnakanlah bagi kami cahaya kami, dan limpahkanlah keampunan kepada kami; sesungguhnya Engkau Maha Kuasa atas tiap-tiap sesuatu”



بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ






















Solat Time.






what is my ip address?



WAHYU = SATU HARI SEPOTONG AYAT

وَرَبُّكَ أَعْلَمُ بِمَن فِي السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضِ وَلَقَدْ فَضَّلْنَا بَعْضَ النَّبِيِّينَ عَلَى بَعْضٍ وَآتَيْنَا دَاوُودَ زَبُوراً
Dan Tuhanmu (wahai Muhammad) lebih mengetahui akan sekalian makhluk yang ada di langit dan di bumi; dan sesungguhnya Kami telah melebihkan setengah Nabi-nabi atas setengahnya yang lain; dan Kami telah memberikan Kitab Zabur kepada Nabi Daud.
Surah Al-Israa` ayat 55
Widget Surah

https://www.youtube.com/watch?v=hq9RhnpPG3c

Kata-kata ulasan dari individu yang bukan dari Parti Keadilan Rakyat. 

1. Pakatan Harapan (PH) perlu menang besar pada pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Kandis 4 Ogos ini demi meneruskan kesinambungan agenda pembangunan negara, khususnya di Selangor, kata Ketua Armada Parti BERSATU, Syed Saddiq Abdul Rahman.

Beliau berkata sekiranya PH tidak menang besar, ia memberi isyarat bahawa Umno dan PAS akan bergabung menentang PH pada pilihan raya umum akan datang.

“Keputusan PRK ini akan menjadi keputusan sangat unik kerana PAS dan Umno sedang ‘test market’ (menguji situasi semasa) di mana mereka tidak mahu adakan pertandingan 3 penjuru.

“Kalau kita (PH) tidak berjaya menang besar, besar kemungkinan ini dijadikan isyarat bahawa kedua-dua parti itu akan bergabung berentap dengan PH dalam PRU akan datang,” katanya.

Nak menang besar itu ok lah. Tapi apa manifesto yang boleh mendorong rakyat untuk menyokong Pakatan Harapan? Nak turun harga minyak kepada RM1.50 ke? Atau nak hapus tol?

Atau PAKATAN HARAPAN nak KENCING lagi rakyat?

Saya melihat dan meneliti ceramah-ceramah kedua-dua pihak. Ceramah daripada BN dan Lokman Adam nampak begitu agresif dan mereka menawar satu alternatif selepas mereka ditolak oleh rakyat dalam PRU-14 lalu. Ada isu yang di bawa dan ternyata dekat di hati warga Sg. Kandis.

Antaranya ialah harga Petrol, pengiktirafan UEC, Harga barang, Agama Islam, Bahasa Melayu, PTPTN dan Zakir Naik. Isu2 ni dilihat sebagai ketidak mampuan kerajaan PH untuk diselesaikan secara tuntas.

Ceramah-ceramah calon PKR, Zawawi nampak hambar, tak ada isu dan nampak tak ada kesamaan pakatan antara PKR dengan BERSATU, AMANAH dan DAP. Tiada isu rakyat yang dibangkitkan sekadar menyerang PAS.... sedangkan PAS tak bertanding dalam PRK kali ini.

Isu PAS sokong UMNO dan nak UG dengan UMNO/BN masih dimainkan sedangkan mereka telah dimalukan dalam parlimen kerana tak boleh bukti tuduhan PAS terima wang RM90 juta setelah mereka menjadi kerajaan dan berkuasa.

Ternyata kempen PAKATAN HARAPAN, khususnya calon PKR ni sangat memalukan dalam kempen PRK kali ini....dan tidak mustahil akan berlaku upset yang pasti memalukan PH, khususnya PKR. Cakap2 ahli PKR di Sg. Kandis yang nak sabotaj calon mereka sendiri kerana tidak berpuas hati dengan pemilihan calon semkin rancak kedengaran. Malah ada yang berani mengatakan... PRK kali ini adalah pra pertembungan diantara kartel Azmin dengan team DSAI..memandangkan calon PKR kali ini adalah dari team DSAI dan mengenepikan calon dari kartel Azmin yang lebih disukai oleh warga Sg. Kandis.

2. Ahli2 PKR melihat peluang Rafizi untuk menang dalam pertandingan jawatan Timbalan Presiden PKR adalah agak cerah. Dia dilihat mendapat restu kuat dari ketua umum PKR dan juga dari presiden, Kak Wan. Bukan itu saja, ada bebeapa orang heavyweight PKR kini dilihat berada dalam kem Rafizi..dan dah tentu ini memberi signal yang cukup2 tidak bauk kepada kartel Azmin...atau sesapa saja yang bertanding jawatan tu.

Beberapa nama dispekulasikan berada dalam kem Rafizi termasuklah rakan sejawatnya, Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar. Nurul Izzah, yang pernah bersama Rafizi dalam pasukan sama pada pemilihan PKR 2014, dijangka akan mempertahankan jawatan naib presiden.

Nama lain yang turut dikaitkan berada dalam kem Rafizi adalah Anggota Parlimen Sungai Petani Datuk Johari Abdul, Anggota Parlimen Selayang William Leong dan Anggota Parlimen Sungai Siput S Kesavan. Menurut sumber, ketiga-tiga nama ini juga dijangka bertanding jawatan naib presiden. Dua lagi nama yang turut dispekulasikan berada dalam kem Rafizi ialah Anggota Parlimen Kuantan Fuziah Salleh dan Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Batu Tiga Rodziah Ismail.

Rafizi juga dijangka akan membuat road show ke seluruh negara untuk bertemu ahli2 akar umbi PKR untuk menerangkan kepada mereka kenapa beliau menawarkan diri untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden tersebut. Ini dah tentu ada kaitan dengan grand design DSAI yang hendak mencantas pengaruh Tun dalam PKR melalui proksinya Azmin. Selagi Azmin dibiarkan memegang jawatan penting dalam PKR..selagi tu lah DSAI tidak akan tenang untuk mengatur strategi selanjutnya demi memastikan PM ke 8 menjadi milik DSAI. DSAI khuatir segala perancangannya tersebut akan dibocorkan oleh Azmin andaikata dibincangkan di peringkat majlis tertinggi PKR.

Kini...DSAI menganggap Azmin dan kartelnya sebagai pariah dalam PKR. Mereka tidak seharusnya mendapat kepercayaan dalam kalangan ahli2 PKR untuk menduduki sebarang jawatan penting parti. Dah tentu lah, pemilihan parti kali ini adalah medan terbaik untuk kartel Azmin dihapuskan sehingga ke akar umbi..once and for all.

Ada satu peribahasa cina yang mengatakan..Jangan sekali2 memaksa seekor harimau yang luka hingga ke dinding, kelaak ia aakn melawan balik sekuat hati..dan itu lah yang bakal berlaku kepada DSAI jika dia terus memandang rendah kemampuan kartel Azmin untuk mempertahankan diri. Tak mustahil...Kartel Azmin akan melawan semula dengan segala semangat dan kekuatan yang ada pada mereka. Ini pastinya akan memberi pukulan maut pada DSAI dan teamnya yang mungkin kini terbuai dengan kemenangan yang bakal memihak kepada mereka. 

Betul lah perpatah melayu lama tu...air tenang jangan disangka tiada buaya..bukan setakat buaya jolong2...tapi dikhuatiri buaya tembaga pun banyak. Salah2 menjulurkan kaki...ngap..kena sentap dengan mereka. Berpada2lah DSAI...takut2 kena ngap dengan kartel Azmin pulak nanti!!!

3. Apa perlunya Anwar memberi restu kepada Pizi untuk bertanding jawatan tu kalau tidak untuk mencantas pengaruh Tu M dalam PKR.

Kalau Azmin mempertahankan jawatan tu, pastinya ia adalah sesuatu yang ditunggu2 bukan saja oleh ahli2 PKR tetapi juga oleh rakyat Msia. Kartel Azmin nampak kelangsungan mereka dalam PKR bukan jika Azmin terus jadi Timnbalan Presiden, tapi sebagai presiden parti tu.

YB Zuraida sebagai penyokong kuat Azmin beria2 mendesak aagr Azmin bertanding melawan Anwar dan pastinya ahli2 kartel tu juga akan menawarkan diri bertanding jawatan timbalan, Naib presiden, ketua wanita serta ketua pemuda.

Calon2 telah diatur sejak lama lagi , lobi dalam kalangan grass root telah dilakukan dengan giat.. menunggu masa untuk bertanding aje. Tun M nampak jika Azmin bertanding presiden dan menang, kedudukan dia sebagai PM tidak akan dicabr oleh sesapa pun.

Azmin yang juga proksi Tun, bila jadi presiden PKR akan memastikan sebarang tuntutan dari ahli2 PKR ke atas jawatan PM ke 8, yang sepatutnya diisimoleh Anwar akan dilenyapkan terus. Azmin bakal jadi TPM, ganti Kak wan dan seterusnya PM in waiting.

Manakala Anwar...pastinya terus lenyap dari persada politik negara dan takkan bangkit sampai bila2 pun. Itulah hadiah yang paling bernilai buat tokoh yang digelar Bapa Reformasi!!!!

...

tumpang sekole...?

nasi kandaq kedai mamak, anak mami juai pesemboq, lepaih baca jangan dok syiok, kalu-kalu SB jengok kot dapoq...

28 July 2018 

UMNOOO tak sebangang parti pak lebai...

Geng Umno marahkan Lebai mulut banyak tu. Mana puak Umno tak bara dengan Lebai PA$ otak tersumbat tu. 

Lebai tak sedar siapa kuat? PA$ ada 18 jer kerusi Parlimen. UMNO pula ada 54 kerusi, 3 kali ganda dari PA$. Otak Lebai Neymar nie makin tersumbat beb !

Lihatlah perkiraan Lebai2 PAS yang melucukan ini. Keangkuhan mereka yang menganggap PAS itu Islam dan Allah memihak kepada mereka sentiasa mengutuk/mengecam PH ketika itu.

Lebai tahyul mengharapkan MALAIKAT mengundi untuk PAS.

Namun mereka lupa akibat mempertahankan kebatilan dan kemungkaran. Dengan riak mereka menggambarkan kemenangan besar seolah olah BN pun terpaksa tunduk pada PAS.
PH dianggap sampah oleh mereka. Kesombongan mereka menyebabkan kekalahan besar mereka tidak pernah mereka duga sama sekali.

Keputusan PRU14 menyebab lebai2 PAS hampir hilang pedoman. Mereka hanya ada satu pilihan, iaitu tunduk menyembah PH demi keselamatan mereka dan parti PAS. 

UMNO tidak lagi menjadi pautan utama lebai2 PAS kerana nasib UMNO/BN dan pemimpin2 parti itu seperti telur di hujung tanduk. 

Liur dan kahaq ijau Lebai sanggup jilat kembali kerana otak Lebai dan walauns semua sudah tersumbat. Dah tak tahu nak bawa diri. 

Biarqlah mereka syok sendiri. - f/bk
Image may contain: one or more people and text
Agah, sombong masih pakai lebai... 

Sekarang Lebai dayung sampan mendekati Pelabuhan HARAPAN. Kerana Lebai sudah tertekan. Lebai sudah dikalahkan. 

Lebai ingat dia juara bertahan. Rupanya Lebai makin penasaran. Impian Lebai hancur berantakan. Mat Sabu tinggi menyapu awan. 

Lebai masih membeku di daratan. Nak jadi Ketua PH lagu tu jawabnya perasan? 

Bila PH sudah ke depan. Lebai pun jadi separuh tak ketahuan. Apa nak jadi Lebai demikian. 

Mulut celupar tiada sempadan. Jilat kembali ludah dan kaharq pun ditelan... 

Yang lebai tak suka tu kita akan lantik... sebab kita boleh tengok lebai2 ni meroyan sambil kita makan biskut raya hehehehee... 

Khalid Samad 10 kali lebih layak dari Lebai. Itu pasal sekarang dia jadi menteri, Menteri Wilayah. 

Lebai lagi tertekan dengan Mujahid yang telah pun dinobat sebagai Menteri (Agama). Dulu halau sangat puak2 ni, sekarang takkan nak menjilat balik kaharq ijau tu? 
Image may contain: 1 person
Carta syiok sendiri parti pak lebai. PAS kononnya la akan memenangi PRU14 dengan 61% sokongan dengan meletakkan 158 calon... 

Yang heran tu dari mana parti pak lebai dapat duit utk deposit calon2nya, sedangkan parti pak lebai taklah sekaya UMNOOO? 

Setahu aku setiap kali ada ceramah parti pak lebai tin milo dan plastik diedar utk dapatkan derma... 

Berangan teruk la pak lebai, mungkin kat rumah xde cermin muka... tu sebab cakap besar ego bongkak dan angkuh... 

Malangnya... parti pak lebai hanya memenangi 18 kerusi je... hanya 11.4% saja!!!  - f/bk 
Najib guna wang Khazanah untuk bayar hutang 1MDB
Story kat SINI dan SINI  
Image may contain: one or more people
Liar Najib Admits Authenticity Of CIA Letter – He Should Be Interrogated n Charged For Treason...

The mandatory punishment for murder, drug trafficking, treason, and waging war against Yang di-Pertuan Agong (King) is death. And ex-prime minister Najib Razak could have committed treason and depending on how you argue the case, he could have even tried waging war against the King. The leaked CIA letter scandal is more than just an ordinary letter soliciting for support.

As expected, serial liar Najib claimed he has no knowledge about a letter purportedly issued by Research Division, a division under his watch when he was prime minister. Research Division, also publicly known as the Malaysian External Intelligence Organisation (MEIO), the country’s main foreign intelligence was headed by its agency director general Hasanah Abdul Hamid.

Interestingly, the disgraced ex-premier said such matters should have remained as government secrets. He said – “This is a government secret. If we reveal it, it means nothing can be considered a government secret.” Clearly, Najib didn’t question the authenticity of the letter at all. This means the letter drafted by the spy agency to CIA is genuine – not fake.
Image may contain: one or more people
So, congrats Mr. Najib, you have just admitted the existence and authenticity of the letter. Like the 1MDB scandal where he blames the board of directors, despite the fact he was the chairman of 1MDB’s board of advisors; he also washes his hands off the CIA letter scandal. He simply denies any knowledge, saying – “You have to ask them (Research Division).”

Now that the authentication of the letter is not being disputed, the next question will be from whom Director General Hasanah received her instruction to write and send the letter to the Director of U.S. Central Intelligence Agency, Gina Cheri Haspel. Najib claims that the letter was “agency to agency”, so he should not be blamed or be held responsible.

True, in normal circumstances, such “agency to agency” letter happens every time. But it can only be considered normal if the contents are related to national security issues such as potential terrorist attacks. However, in the case of the letter drafted by Hasanah to CIA, it was clearly an invitation to the American spy agency to interfere on internal affairs of Malaysia.
It would be an insult to the people’s intelligence for Mr. Najib to suggest he neither has knowledge of the letter nor has instructed it to be written. Unless spy girl Hasanah was his mistress, there was no compelling reason why she had taken her own initiative to ensure her boss continues to cling to power. She must have had received Najib’s instruction, or at least his endorsement.

Najib’s lame excuse that it wasn’t his fault – the letter was printed on the letterhead of the agency (Research Division) itself and not on the letterhead of the Prime Minister’s Department. Comically, he also justified that the letter was not signed by him but by the head of that agency. Therefore, Najib argues that Director General Hasanah should be held responsible.

That is perhaps the dumbest excuse Najib has ever made. When President Donald Trump instructs his CIA director to draft a letter to another foreign intelligence agency on certain national security matters, do you think the CIA chief will send the letter using letterhead of the White House and the signature of Trump? The CIA director is answerable to the POTUS, the same way Hasanah to Najib.
Sample CIA Letterhead
The damning letter – sent 5 days before the May 9 general election – reveals how the Najib regime had appealed for U.S. support in the event the scandal-plagued Najib wins the 14th general election by a simple majority – or even just 1 seat. Clearly, such request for the U.S. interference in sovereign Malaysia’s affairs qualifies it as first class treason.

On the surface, the letter looked quite harmless. However, it also contained element of bad faith – accusations of Mahathir Mohamad’s past anti-West, anti-Semite and autocratic policies. Arguably, it also contained element of bribery – welcoming the U.S. presence in the region, especially the South China Sea, to provide balance towards China’s maritime assertiveness.

The leaked letter to CIA also opens the floodgate of the possibility that Najib regime may have sent similar letters to other foreign intelligence agencies soliciting for support in exchange for access or sale of national security or assets. More importantly, Najib Razak may have betrayed the Constitution and Agong (King) by inviting the U.S. interference in sovereign Malaysia’s affairs.
Related image
The Yang di-Pertuan Agong (King) appoints Prime Minister as a Member of Parliament (MP) who, in his opinion, is most likely to command the confidence of a majority of MPs. In the event Najib wins the 14th general election by a simple majority of just 1 seat, there is no guarantee that the Agong will definitely appoint the son of Razak as the Prime Minister.

That’s because there could be last minute of MPs switching sides as they were being bought over, as can be seen in Sabah where the state government changes within 24 hours. Hence, the Agong, in his opinion, might think the then-opposition leader Mahathir is most likely to command the confidence of a majority of MPs.
The CIA, thanks to Najib’s invitation to interfere, however, may have a second opinion which is different from that of the Agong (King). Therefore, armed with CIA support, Najib could be seen as waging war against Yang di-Pertuan Agong (King) if he strongly insisted to be sworn in as the prime minister despite Palace’s disagreement. Both Hasanah Abdul Hamid and Najib Razak should be interrogated.

Inspector-General of Police (IGP) Mohamad Fuzi Harun should do his job and not dragging his feet. The police chief admitted he personally make a police report on allegations of possible links between terrorist group – Liberation Tigers of Tamil Eelam (LTTE) – and Penang Deputy Chief Minister II Dr P. Ramasamy. What is stopping IGP Fuzi from doing the same against Najib Razak? - ft
Image may contain: 2 people, people smiling, text
Tahukah anda UiTM Tapah dibina oleh sebuah syarikat Ali Baba bernama Detik Utuh Sdn Bhd yg dimiliki MP Pasir Salak Dato Tajuddin Rahman. Kos pembinaan RM285 juta kemudian syarikatnya diberi konsesi selama 23 tahun utk selenggara dgn bayaran RM57 juta setiap bulan.
Ferrari RM1.8 juta Dato' Aliff Syukri terlajak laris hangus terbakar.
Din masih lagi sakit...

cheers. 

Tiada ulasan: