Google+ Badge

Sabtu, 28 Julai 2018

Persiapkan diri dengan menghafal Al Quran. In Syaa Allah. 7943.


Mohammad Ridzwan. Mohammad Ridzwan menambah 7 foto dan 2 video
Islam bangkit, Melayu bangkit,
kita PERANGI kerajaan kafir munafik!!!
Kebangkitan bermula
= = = = = = = = = = = = = = = =
Saya dengar hari ini di pulau pinang dan ibu negara rakyat mula bantah cara pemerintah hari ini. Mereka sedar agama islam di negara ini mula diperkotak-katikkan

Saya tak minta rakyat buat tindakan seperti ini dan saya tak pernah minta penyokong saya turun menentang cara begini. kerana saya berpegang kepada prinsip demokrasi

Tapi inilah hakikatnya. Rakyat yang dulunya pernah menentang dan benci saya kini bangkit menentang pemerintah yang pernah hasut rakyat untuk menjatuhkan saya. - Datuk seri Najib Tun Razak 
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
Marzuki Dahaman Takbir
Zuriati Abdul Rahim Allahuakbar....
Iza OthmanTakbir...Allahuakhbar...Allahuakhbar..Allahuakhbar
Saifull Raziff Tigers 13 MEI adakah berulang kembali menunggu saat ITU berlaku kembali
Abd Aziz Allahu akbar3 bangkitlah islam
NoorLela Yusoff Takbir
Remmy J Sallu ini bkn himpunaan utk protes Ramasamy tu ke?
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=376281686211003&id=326065461232626
Lee Ram Hancurrrr
Mustakim Talib
Nurrin D'Laila
Foto Nurrin D'Laila.
Nurrin D'Laila cukup sudah kesabaran org2 melayu islam slma ini.. kalo dulu puak2 KAFIR PH ni masih takut2 menunjukkn taring, ttapi bila PH dpt kuasa mereka secara terang2an memijak ketuanan melayu n islam.hareejadah punya kafir harbi!
Zainun Mamat tahu doh
Eddie Edy TEPOKKKKK...
Aida Dida Ambikkk kawww
Nurrin D'Laila Dacat sgguh keling paria sekor ni kan.. no wonder lh dia jadi kesayangn DAPIG.
Foto Nurrin D'Laila.
Sabariah Abdul Mutalib 2 x 5 sama2 bodoh . yg kau percaya dng si penyangak pasl apa ...Dah kena dah ..
Wan Nor Aizudin Wahai TKM 2, jgn huru hara kan keharmonian rakyat di Malaysia, kalo ape2 tjadi, ko akn yg dpertanggungjawabkan, sbb nyaaa... Politik di Malaysia tlalu byk kekotoran dan byk buat dosa.. jgn ko tambahkan lg API kat bangsa2 di Malaysia. Myesal ko nnt
Nor Hayati Melayu ramai wowww...sekali ngamuk baru hg pa tau...
Ifa Aizul Suka tgok Melayu bersatu
Hasrizard Aman Satu hari tiba masanya UMAT ISLAM BERSATU....Kejadian 13 mei berulang......
Suriany Jaffar SAYA PERNAH BAGI WARNING KAT CHINA..KALAU CINA DAP SAYANG KAT HARTA DIA..JGN CARI PASAL DGN MELAYU..KALAU MELAYU BANGKIT KRN CHINA DAP DAH KURANG AJAR DGN HAK AGAMA DAN BANGSA KAMI..TUNGGULAH..ISLAM AKN FISABILILLAH...KAMI BKN MATI KATAK..
Suriany Jaffar Jgn kau ingat tentera dan polis akn tembak kami kalau meteri2 DAP arah..Kalau china nsk selamat..JAGA HAK KAMI ORNG MELAYU..
1.YDPA dan raja2.
2. ISLAM sbgai agama persekutuan.
3.KETUANAN melayu.
4.Bahasa Melayu..
5.KEDAULATAN undang2
Jgn di perkutak katikkan..

Marut Adut Assalamualaikum warahmatullahi..pe boleh buat..tiada sarah lain.. terus kn
Rahmansuri Rahmansuri Allahu Akbar....
Mashudi Hassan Teruskan perjuangan sehingga dia meletakkan jawatan..
Bersatulah Melayu islam..

Iwan Rantau
Djfazz Santai Segamat Bru jdi timbalan ktua menteri pulau pinang dh banyak bunyi paria n.
Sham Ismail Kita orang melayu sudah cukup sabar dgn anjing 2 ini. Berjihad lah mempertahankan bangsa ugama dan tanah air kita untuk anak 2bangsa kita di masa hadapan
Fadilah Fasli Kebapambapak kau pekauman bila ada post terus pecaya benar fitnh oh tidak itu lah melyu tk maju no pendengki pekauman kuat fitnah islam kh kau ??
Fadilah Fasli Cakp anjing lagi bodoh
Yanti Omar Awak pn sma yg ckp org bodoh tu dh nape.. ckp la awk yg crdik.. soal agama org islm akn bngkit tpi klau org yg hnye nma jer islam bngsa jer mlayu dn bkn agama isla. Dia akn sokong ape kafir lakukn...
Zamzury Ochoa Bila mlyu mnum.tuak dap
Fadilah Fasli Ini fitnah dreka kau admin bodoh
Yanti Omar Mne ftnhnye... mcm tau jer plak.. org mmprsndakn islam pn ftnah.. yg ni mmg dh nyata lagi nk sokong... aduhai mnusia jgn tksub sngt.. smpai mnggadai agama.. dh nmpk org jer mlayu .. agama xtau ape.. nma jer islam. Agama nth ni zaman la ni ...
Hairi Hedair Saleh Jgn kau ingat tentera dan polis akn tembak kami kalau meteri2 DAP arah..Kalau china nsk selamat..JAGA HAK KAMI ORNG MELAYU..
1.YDPA dan raja2.
2. ISLAM sbgai agama persekutuan.
3.KETUANAN melayu.
4.Bahasa Melayu..
5.KEDAULATAN undang2
Jgn di perkutak katikkan..

Kamarudin Noriah Tgu pru15 kauorg akan tumbang babi
Rahmansuri Rahmansuri Jangan tunggu PRU 15.
Far Ferrero btul..sya skong..kasi hantam hbis2 san...untuk pthankan agama islam..n org melayu
Shah Subcon Dia ni misti diajar cukup cukup baru dia tahu langit tinggi rendah
Selamat Jupri Muka2 IBLIS LAKNATULLAH.
Lia Erie Mcm mcm mulut kau ya nk suruh melayu berpecah belah
Sabaruddin Mohd Jarami Takbir
Mat Sabah Lawan tetap lawan demi agama dan kedaulatan negara.Daripada mati minum arak bagus lagi mati fisabilillah. Agama jangan dipermainkan sebab buruk padahnya.Dia ingat ini kerajaan dia buat macam filem India kah?
MatGleng OnlyOne paria ni baru ada dua tiga ekor dlm kerajaan dah mula nak tunjuk belang. Lagi teruk pada cina rupanya..haram jadah.
Ummie Afina Umar Ahaha dap ckp mcm tu walhal sblikny kn tumato?!
Nur Ani Ni kan dah kehendak ana² muda .masa nak undi dulu tak fikir masa akan datang kalau cina yg perintah macam mana.tgk sekarang kita sesama melayu bertelagah cina bersorak
Razali Jusoh Bila melayu perosak islam ... minta abim dan ikram perbetulkan
Rosli Li Lu makan biawak punya paria
Mohd Helmi Amy Jangan denara orng ckp.kite ni semua sedara umat islam.allah tk suke islam berpecah.ingat lah.kite semua ade sedara.malayu terus kan.
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
Abdul Manap Manap PantaiAlhamdulillah sebab umat islam dh sedar
Hashimah Hashim Alhamdulillah. Aamiin
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
Jeffry Zain Rakyat bangkitlah, bersatulah, Tanah Melayu wajib dipertahankan, wajib dikekalkan, wajib dikembalikan kepada landasan sebenar...
Sulaiman Shamsudin Tangkap lah PENGGANAS JANGAN BIARKAN BERMAHA RAJALELA DI BUMI MELAYU SAMA JUGA KULASEGARAN YANG HINA BANGSA MELAYU
Hashimah Hashim Aamiin Aamiin
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat
Mohammad Ridzwan
Hazli Paniran Terbaik saudaraku yusuf Azmi....
Khairie Fly Mereka dah kejutkan harimau yg sedang tidur!!!
Marzuki Dahaman Aamiin
Eddie Edy Tgklah penyokong2 melayu kerajaan PH..Mereka ini sedang berjuang utk mempertahankan hak2 orang2 melayu.mereka ini sedang bertungkus lumus utk mempertahan agama Islam dari dipijak2 oleh org2 kafir yg berada didlm kerajaan PH..sepatutnya kamu yg harus memperjuangkan bangsa melayu dan agama islam kerana kamulah yg telah menyokong mereka sehingga menjadi kerajaan .mereka memperlekehkan bangsa melayu dan agama islam..
Pencari Kebenaran Ini baru adik-adik..!
Jangan men
ggugat perlembagaan dan kedaulatan negara yang melindungi bumiputera, islam dan raja-raja.

 Cu Masriah Daud Yg otai belum tunjuk belang lg tu..tunggu..org melayu Islam ni depa ada semangat TUAN..JUANG..PAHLAWAN..ghimau dok tidoq molek2 hangpa pi kaih ekoq dia buatpa satgi xpasai2 kena 'ngap' 
Zainuddin Yusoff Smoga Allah swt berkati perjuangan bangsa melayu.. Demi agama MU.. AMEEN
Kerambit Ku Sompek aamiin
Wah MT Kita kena bangkit menentang kebiadapan kerajaan PH yg sedang beraja dimata brsultan dihati,bangkit org2 Melayu dn Islam
Nina Haji Omar Jatuhkan PH. Kembalikan maruah Agama Islam dan bangsa Melayu kembali kpd BN. Hanya BN yg berhak dan layak memerintah.
Hashimah Hashim Hidup bn hidup umno hidup bn bn bn bn
Mohamad Tamrin Samsudin takbir
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat


Ajib Ajak
BELIAU PEKA. PANTAU & TAHU SUSUN STRATEGI.
+ 15 tahun dulu elok2 dah dia letak jawatan kamu cerca, hina, dan macam2 kata2 kesat. Kamu kata dia bukan bertaraf negarawan.

+ Walhal dia sekadar beri pandangan dan nasihat dari luar bukan nak rampas kuasa. Tapi kamu cabar dia buat parti baru. Sekarang dia jadi PM.

+Kamu dah hilang kuasa....kamu tuduh dia munafik, gadai hak Melayu dan segala mcm tuduhan yg tak ada maknanya lagi...kamu cubalah pulak dapatkan kembali kuasa pada PRU akan datang.
Tun Mahathir akan lakukan apa sahaja dibawah kuasanya untuk membersih pentadbiran kamu. Termasuk menghukum sesiapa yg bersalah.

+ Perkara ini barangkali tidak dapat dilakukan sewaktu beliau mengambil alih jawatan PM pada 1981 kerana kerajaan BN tidak bertukar. Apa yg berlaku cuma peralihan kuasa.
Walaupun Dr Mahathir tahu ramai pemimpin dalam kerajaan tdk amanah dan salahguna kuasa pada ketika itu, dia tdk boleh bertindak terburu2 kerana bimbang implikasi politik spt mana berlaku dalam kes Dato Harun Idris sebelum itu.

+ Tetapi melalui politik, pemimpin2 itu hilang satu persatu. Begitulah cara Mahathir pada masa itu kerana dia mempunyai masa yg banyak untuk berbuat demikian.

+ Sekarang dia tiada masa yg banyak. Dalam tempuh yg singkat Tun Mahathir bukan sahaja berusaha membetulkan kelemahan pentadbiran 15 tahun kerajaan lalu tetapi juga utk memperbaiki kelemahan pentadbirannya selama 22 tahun...

+ yg tdk sempat diperbetulkan dulu terutama dalam isu kepentingan dan hak2 Sabah dan Sarawak.....permulaan baik dengan tambah royalti dari 5% kepada 20% semuga Allah merahmati perjuangan Tun Mahathir. Amiin.

Zuraini Mamat Salute..
Artz Legacy Azlan Harap tun perati juga menteri paria dgn cina ni yg makin kurang ajar
Nefertiti Zahra Love tun..
Kristal Unggu Masa PM ke 4 mungkin lar rimau, sbb gah bersama UMNO... Lani dh jadi kucing belang jaa.. Jadi boneka cina dap... ikut arahan si 'tokong' sepet.. sbb mng pun 13 kerusi... hahaha
Aizzat Isa Kucing belang??kucing kurap rse nya
Din Grengo kih kih..boleh caye ke...xnk cerita ke..berapa byk duit kerjaan dia billout...itu ke nama startegi...kikii..sepattnya duit billiout tu kalau di kumpul dan beratus billions dah....boleh buat mcm2 dah..awok tahu ke tak...
Charull jgn dikejut harimau sedang tido.. kalau dia bgn.. dh tersungkur umno..
Din Grengo kikiki...jgn harap mimpi di siang hari..kalau xda sokongan dr pengundi pkr..nk harap.parti bunga..lingkup je la..13 kerusi..kikiki
Charull parti nyamuk 13 kerusi jd PM, parti gajah menikus jadi pembangang.. eh pembangkang.. wakakakaka..
Kristal Unggu Tkyah dk angkuh sgt.lar.. bila² masa ja nk kena terajang turun tuu.. madey tkdk hgpa agak parti bunga raya nk jdi apa?? Hahaha.. jdi kain buruk lap kaki DAP ngn PKR lar jawabnya.. Mb kedah, mb badut perak tu mmg kena terajang lar.. boleh kat PKR...
Charull parti mana pun xkisah la.. yang tau.. najib bkn PM. bgn pagi2 pg kerja, smpai opis.. xde muke najib dh tergantung kat dinding..
Kristal Unggu Haha.. mentaliti barua mmg cmni.. tk kisah walau jdi kain lap kaki pun..
Charull mental koyak ke tu.. kahkahakah. almaklum la dh jadi terbangsat bila dh kalah. (ajib yang kata) . sabar ye. 5 tahun lg..
Muhammad Raziff Arejib Charullbodoh barua dapig hahaha terbangsat
Charull Muhammad Raziff Arejibmental koyak sbb kalah ke ni.. ke sebb dh terbangsat.. tepuk la skit dh jadi bangsat..
Cormulia Mosoju Charull baik lu hina mak lu,mak lu dapat pahala lu..x faham mmg lu kafir laknat ni....
Charull Cormulia Mosoju ko nk mak ko dpt pahala ko hina mak ko sendiri ke? ajaran syiah mana ko belajar ni..😂😂😂. tahap teruk dh metal ko ni..
Cormulia Mosoju Charull kau bangsat kot..berani jumpa luar laa...
Charull Cormulia Mosoju ko nk jumpe mana.. mental koyak teruk ni.. hahahhaa..
Aien Iskandar Sesekali kena la try pembangkang pegang..apa guna ada peti undi tuan2 dan puan2...malaysia belum tergadai lagi...
Din Grengo 13 kerusi pun simpati dr pkr ngan dap..sbb xda sape dlm komponen pkr yg betol2 boleh jd pm pada.masa itu..kikiki..
Charull rekod 22+2 (kalau umur dia panjang). ok la dpt gak PM balik.. malu la org dh bersara, dh tido dh... tibe2 org baling batu. dia terjaga.. tibe2.. eh PM Malaysia ke 7.
Din Grengo nasib je tu..tu pun last minit pkr ngan dap nk bergabung..kalau x lup juga...muka biru..
Charull main bola pun bergantung pada nasib.. germany yang juara world cup lepas pun balik awal.. cume kene terima la kenyataan PM malaysia ke 7. Tun Dr. Mahadir Mohamad.
Ajib Ajak macai tegar tul😁😁hahhahaha
Mohd Nor Hazim takat dapat kerusi belas tu nak cakap juwara las tu cine letak diye mcm kuda tua je la pakai selagi bolh... gune akal la menilai tu ape yg sedang dap susun hari ni masih tidur lagi ?
Azmi Che IsmailMmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mohd Nor Hazim telan la fitnah cine tu nati tersedak air pun tarak pasal diye nak kaw mati sekali...
Charull harap dato lee chong wei tidak lagi bermain batminton untuk malaysia.. melayu marah dgr nama cina..
Kristal Unggu Harap madey letak jawatan.. sbb melayu semua korup,.tk leh dipercayai bagi kuasa kat keling ngn cina smua..
Charull tunggu la 2 tahun. lagi lama lagi bagus.. syok tgk org meroyan skng ni..
Ayim Aley Terbaik Tun M
Mohd Nor Hazim tido lagi pakaton diye tak kan sedar tepuk.....
Mohamed Yasir Xlame je lagi mampos la mamak pukimak sial ni
Charull pg jabatan2 kerajaan.. muke penyamun tu dh xde.
Foto Charull.
Kamal Sudin Oh..patut lh ramai nya china dn india jd menteri dn pegawai2 tertinggi.kera jaan ph sebab madet nk perbetulkn kerajaan..patut lh dh jd mcm tikus perbaiki labu....tonggang terbalik negara..perlebagaan negara di cabul..sistem perundangan di noda..yg dh di tuduh di mahkamah kerana rasuah boleh tarik balik pertuduhan...ekonomi dh mula jatuh..manifesto pru masih tk tunai janji..lain janji lain pulak jadi...
Aien Iskandar Dulu najib jadi pm.tun.M punya gambar die buang kamu rase tun.m melayu ke kafir??bila najib kena mcm tu..masing2 tinggi nauuu nk bersuara..hehe..sabar2
Aien Iskandar Jgn kedekut duit kerana tidak membeli buka dan membaca buku yg di jual di kedai...hehehhehehe
Cormulia Mosoju barua berkomen..layan jer
Aien Iskandar Nasib aku belajar tinggi zaman aku sekolah dulu..hehehe..
Tajul Mohd Tajuddin Betul beliau peka,pantau & tahu susun strategi......disaat rakyat tahu kelicikan beliau,disaat rakyat terlampau marah & memberontak akan beliau...beliau meletak jawatan dan bersembunyi serta susun strategi menyalahkan dan menampakkan kelemahan org lain ...di saat rakyat sudah lupa akan kesalahan beliau...beliau kembali menerjah utk berkuasa kembali...mmg hebat 🤣🤣🤣
Dee Hasaod Bahana
Foto Dee Hasaod.
Mohd Nor Hazim haha kene bayak belajar kate ye nasib aku belajar tinggi syg bebal jugak aku perhati kan haha....
Khairul Azhar Yaakob Jgn lupa srh smbg bicara kes rasuah lge...
Asnaim Farid

Roy Wong "Asian Tiger" cuma satu perangkap yg disediakan oleh kumpulan penyerang matawang asing dan saham.
Zolkaplie Mustafa Betolkan laa pm4 dulu..Mereka bersorak, rakyat derita harga barang makin mahal. Tinggal Harapan Harga Barang Murah.

NAJIB HANYA ADA 1MDB
PM7...
MAMINCO - bangkrap
MAKUWASA - bangkrap
PERWAJA - bangkrap
BMF - bangkrap
BNM - rugi RM30 billion
Forex - gagal
Bank Bumi- rugi
BAKUN - rugi
MAS - rugi
ERL - kerajaan terpaksa bayar kroni Tun
PKFZ - rugi
PUTRA LRT - bangkrap
STAR LRT - bangkrap
MONOREL - bangkrap
BAS INTRAKOTA - bangkrap
SILTERRA - rugi
JARING - gagal
MEC ELECTRONIC GAMBANG - bankrap
MIMOS - gagal
HICOM - gagal
EAGLE PLANE
IPP - rugikan TNB berbilion
TNB - rugi
PROTON - rugi
FIMA Rantei - gagal
SOGOSHOSHA - gagal
JUDICIARY - dicemar
UMNO - diharamkan
DAYABUMI - gagal
TIME dotCom - rugi
KONSORTIUM PERKAPALAN - rugi
MISC - lingkup
IWK - rugi
DASAR PANDANG KE TIMUR- gagal
PLAZA RAKYAT - terbengkalai
JB WARWRFRONT CITY - terbengkalai
KRONISME - berleluasa
HARGA BARANG - naik
ARAK- mirzan beli kilang arak san miguel
RINGGIT - jahanam drpd RM2.20 kpd RM3.80 (vs USD)
SUKAN KOMANWEL - masih ada yg tak dpt payment
EKUITI BUMI - naik tak smpai 2% selama 22 tahun
PIRATISATION - 200 syarikat awam difaraidh kpd kroni, dan anak2 tun
PENAPIS MINYAK - 22 tahun xda penapis myk sendiri terpaksa import dr sgpore
SURAT WAHYU - boleh menang tender, loan boleh approve, boleh lari dr penguatkuasa, syarikat RM2 boleh dpt projek juta2

Lucia Renny Mahacai mana nk hadam semua ni..baru jentik dah meroyan..
Azizah Mat Jisil
Foto Azizah Mat Jisil.
Azizah Mat Jisil
Foto Azizah Mat Jisil.
Azizah Mat Jisil
Foto Azizah Mat Jisil.
Azizah Mat Jisil
Foto Azizah Mat Jisil.
Azizah Mat Jisil
Foto Azizah Mat Jisil.
Azizah Mat Jisil
Foto Azizah Mat Jisil.
Mohamed Yasir G mampos la mamak pukimak ni
Ahmad Firdaus Saipuddin Ape pulak gambar rimau, taruk la gambar beruk... Baru padan sebelah menyebelah...
Allen Nuing Harimau Asia dulu. Kini anjing belaan DAP.
Foto Allen Nuing.
Barisan Nasional Vs Pakatan Rakyat


Tiada ulasan: