Selasa, 12 Mac 2019

I Don't Want to Miss a Thing. 9246.




Foreigner - I Want to Know What Love Is (Live)

https://www.youtube.com/watch?v=dWwEi4SNf1M

Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing (from You Gotta Move) (Official Music Video)

https://www.youtube.com/watch?v=9o4kvBI5A98

MAY - Gadis Bertudung Putih

Lovehunters - Sambutlah Kasih ~LIRIK~

Search & Awie - Nur Nilam Sari.mp3

https://www.youtube.com/watch?v=Z0hIfFkxD5c

Anda Pasti Terpegun Melihat Keindahan Kampung Tanpa jalan Raya Ini
Nas Rul
Bagi siapa yang ingin melihat dan merasai kehidupan yang sederhana, mungkin bandar kecil Giethoorn di Belanda boleh menjadi salah satu tempat yang boleh dikunjungi. Bandar kecil Giethoorn tidak mempunyai jalan raya, hampir seluruh bandar di kelilingi oleh terusan-terusan kecil yang indah.

Penduduk di bandar kecil ini biasa menggunakan perahu kecil sebagai cara pengangkutan atau berjalan melalui jambatan. Bagi para pelancong yang melawat tempat ini, kereta atau bas harus diletakkan di luar bandar Giethroon.

Terletak di wilayah Overijssel, bandar Giethroon mempunyai terusan sepanjang 6.5 km dengan rumah-rumah tradisional khas Belanda disekelilingnya. Tidaklah menghairankan apabila Giethroon telah menjadi daya tarikan pelancongan di Belanda dengan gelaran Venice dari Belanda. Bandar ini ditubuhkan oleh sekumpulan pelarian dari kawasan Mediterranean sekitar tahun 1230. Giethroon menjadi terkenal dalam tahun 1958 apabila difilemkan oleh Bert Haanstra dan ditayangkan dalam festival filem Fanfare.










Anda Pasti Terpegun Melihat Keindahan Kampung Tanpa jalan Raya Ini

BLOGLIST




Tiada ulasan: