Rabu, 6 Mac 2019

Kisah kehidupan. 9221.


Copy Paste dari fb

saya pernah tolong kes macam ne..... masa tu lelaki mengheret seorang perempuan .... siap perempuan tu jerit2 minta tolong .... bila saya dekati lelaki tu kata jabgan masuk campur .. ini urusan rumahtangga saya.... dengan2 kau sekali saya heret ke mahkamah.... saya kata setel kat balai je la.. ni apahal buat bini gitu...lelaki tu kata .. memang dia polis dan nak heret bini saya la ne ke balai.... tapi perempuan tu kata ... dia bukan suami saya dia bukan suami saya .. tolong panggil polis..... saya selamba ja bagi peninju tepat dimata lelaki tu... dan hentak kepala dengan helmet... kawan saya siap panggil polis.... akhir cerita.... memang sah wanita tu istri dia.... kes cerai gantung... dan perempuan tu ikut jantan lain..... haruu ...

Facebook

Tiada penerangan foto disediakan.











Tiada ulasan: