Rabu, 19 Mac 2014

3880. DUN KAJANG - Satu Kepalsuan Yang Disengajakan.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  
Perang Politik Ala yahudi laknatullah. 

POLITIK BANKRAP DAN MUFLIS ISU ... RISALAH PALSU MANIFESTO DAN AKU JANJI KEADILAN TERSEBAR DI DUN KAJANG ..


Hebahan seperti yang dilampir telah diperolehi oleh seorang petugas Parti Keadilan Rakyat dalam gerak kerja di Pilihan Raya Kecil N25 Kajang.

Ia berniat jahat dan ingin melihat berlakunya kekeliruan dan kekecohan antara rakyat dan pihak yang bertanding dari kalangan Pakatan Rakyat, lebih-lebih waktu pengundian sudah semakin hampir.

Hebahan itu sangat jelas direka oleh seseorang yang tidak cerdik akalnya dan jauh dari mempunyai sifat cermat dan teliti mengenai hebahan dari sebuah Kerajaan Negeri.   Sudah pasti ia bukan sama sekali hebahan yang dikeluarkan oleh mana-mana Pejabat Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Selangor Darul Ehsan kerana terkandung banyak kecacatan format, bahasa dan informasi.

Kriteria kelayakan ibu tunggal yang disebut amat dangkal dan mempamirkan kecerdasan yang sangat lemah bila mana kriteria ibu tunggal yang disahkan hanyalah yang membawa surat perceraian saja.   Seorang wanita boleh menjadi ibu tunggal bukan hanya ketika berlaku perceraian saja.

 Hebahan yang dilampir adalah fitnah dan palsu.    Mereka yang mencipta, mencetak dan mengedarkannya adalah pemfitnah, kekontangan rasa tanggungjawab dan mesti dibawa ke pengadilan.

Rakyat diminta untuk bersama-sama mencari orang yang melakukan fitnah dan sebaran palsu ini dan melaporkan kepada Pejabat Exco (Kebajikan dan Hal Ehwal Wanita) di talian 03-55447622 atau ke balai polis yang berhampiran.

Rodziah Ismail
Merangkap ADUN Batu Tiga
Ketua Wanita Selangor dan Timbalan Ketua Wanita
Parti Keadilan Rakyat



Sumber: (http://omakkau.blogspot.com/2014/03/politik-bankrap-dan-muflis-isu-risalah.html)

POLITIK BANKRAP DAN MUFLIS ISU ... RISALAH PALSU MANIFESTO DAN AKU JANJI KEADILAN TERSEBAR DI DUN KAJANG ..

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 minute ago
*Hebahan seperti yang dilampir telah diperolehi oleh seorang petugas Parti Keadilan Rakyat dalam gerak kerja di Pilihan Raya Kecil N25 Kajang.Ia berniat jahat dan ingin melihat berlakunya kekeliruan dan kekecohan antara rakyat dan pihak yang bertanding dari kalangan Pakatan Rakyat, lebih-lebih waktu pengundian sudah semakin hampir.Hebahan itu sangat jelas direka oleh seseorang yang tidak cerdik akalnya dan jauh dari mempunyai sifat cermat dan teliti mengenai hebahan dari sebuah Kerajaan Negeri. Sudah pasti ia bukan sama sekali hebahan yang dikeluarkan oleh mana-ma... more »

labun KulupSakah...

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 minutes ago
labun KulupSakah... ------------------------------ Kami dan Alleycats Posted: 18 Mar 2014 08:38 PM PDT Rock N Roll tidak sampai ke corong radio Malaysia biarpun dunia pada 70-80an bergegar dengan irama itu. Radio kita masih mainkan lagu-lagu pop. Band seperti Sweet Charity, The Unwanted, Black Dog Bone pun kita hanya tahu lagu cinta mereka. Masa itu band-band kelab seperti Flybaits, Carefree, Steps, Headwind, Freedom, Gingerbread, Sweet September dan lain-lain sangat popular. Alleycats istimewa. Walaupun sudah punyai album tetapi Alleycats popular apabila lagu Senandung S... more »

Ohpolitik!™

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 19 minutes ago
Ohpolitik!™ ------------------------------ - Pusat Media #MH370 | Ada Pihak Cuba Ambil Kesempatan BurukkanKerajaan #PrayforMH370 #Pray4MH370 - Anwar Ibrahim is using #MH370 pilot as his chess piece #Pray4MH370 #PrayforMH370 - DIMANA HEBATNYA EZAM SEHINGGA DILANTIK Pengarah Komunikasi di Kementerian Kewangan ? - Vlogger Mat Luthfi : Sindir Spekulasi PAKAR Media Sosial #MH370 #PrayforMH370 #Pray4MH370 - #PRKKAJANG !! BINI ANWAR TUDUH SPR menambah bilangan pengundi secara mendadak!! #KAJANGMOVE - #PRKKajang #KajangMove Rakyat TIDAK BODOH!! : PK... more »

edyesdotcom

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 19 minutes ago
edyesdotcom ------------------------------ PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN" | JUMAAT 21MAC | STADIUM KAJANG Posted: 19 Mar 2014 01:56 AM PDT Kenyataan Media 19 Mac 2014 *PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN"* Waktu rehat dari keletihan yang diharungi dalam usaha menyelamatkan negara ini melalui pilihanraya umum ke13 pada tanggal 5 Mei tahun lalu telah sampai ke penghujungnya. Kini sudah tiba masanya Rakyat Malaysia bersedia untuk aksi lebih besar. Belum pun mas... more »

PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN"

atsixty at ZAKRI ALI - 23 minutes ago
[image: Photo: Rabu, 19 Mac, 2014. PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN" | JUMAAT 21MAC | STADIUM KAJANG Kenyataan Media 19 Mac 2014 PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN" Waktu rehat dari keletihan yang diharungi dalam usaha menyelamatkan negara ini melalui pilihanraya umum ke13 pada tanggal 5 Mei tahun lalu telah sampai ke penghujungnya. Kini sudah tiba masanya Rakyat Malaysia bersedia untuk aksi lebih besar. Belum pun masuk setahun kemenangan Barisan Nasional dengan penuh p... more »

Kenyataan Dari Seorang Menteri Bangsat Negara !

atsixty at ZAKRI ALI - 38 minutes ago
Nan Hashim II's photo. [image: Photo: Kenyataan dari seorang menteri bangsat yg menjadi pujaan pnyokong2 umno.. umat islam di msia smkin lama makin ancusssss....]

PENGHUNI GUA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 40 minutes ago
PENGHUNI GUA ------------------------------ TAHNIAH ANIFAH AMAN !!!!!!! Posted: 18 Mar 2014 09:49 PM PDT PETANG KELMARIN MENTERI LUAR BERI SIDANG AKHBAR BERSAMA HISHAMUDDIN BERKAITAN MH 370. ADA CLASS TERSENDIRI. MANTAP. TENANG DAN BERFAKTA SERTA MEMPUNYAI CARA DAN SEBUTAN DAN FASIH DALAM BAHASA INGGERIS. TAHNIAH DATO ANIFAH. JUGA TAHNIAH PD HISHAMUDDIN. ANDA TERBAIK!!!!! PENAMPILAN JUGA MANTAP. TAHNIAH !!!!! You are subscribed to email updates from PENGHUNI GUA To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 W... more »

Sahabat-Gunung

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 40 minutes ago
Sahabat-Gunung ------------------------------ - Jadi Tanggungjawab Kita Tolak Pemimpin Yang Tak Amanah Dan Perguna Rakyat Untuk Kepentingan Peribadi - Konsert ‘Life In Colour’ BATAL ....... - Apa Tujuan PKR Keluar Manisfesto Baru Sedangkan Manifesto PRU13 belum Dilaksanakan? - Jika Sibuk `Keadilan Untuk Anwar', Bagaimana Pula Keadilan Untuk Rakyat Kajang Jadi Tanggungjawab Kita Tolak Pemimpin Yang Tak Amanah Dan Perguna Rakyat Untuk Kepentingan Peribadi Posted: 19 Mar 2014 12:45 AM PDT Pergerakan Pemuda UMNO hari ini mempersoalkan tindakan Wan Aziza... more »

Aspirasi Bangsa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 40 minutes ago
Aspirasi Bangsa ------------------------------ - #masihMisteri : SIMULASI - ADAKAH KAPTEN ZAHARIE AJEN CIA? - #PRKKajang : gambar-gambar menarik sekitar pembuangan undi awal di IPD Kajang - #PRKKajang :PKR hanya gula-gulakan pengundi kajang!! - Serangan peribadi : Saingan semakin sengit di Kajang - Tindakan Chang Khim menghina saya : Mei Fun - Panas!! : Khalid Samad mengamuk tuduh Raja bomoh adalah angkara BN - Wajah baru kenderaan rasmi kerajaan negeri Johor #masihMisteri : SIMULASI - ADAKAH KAPTEN ZAHARIE AJEN CIA? Posted: 18 Mar 2014 07:36 PM ... more »

Gambar Cara Penyeluk Saku Buat Kerja Berkumpulan

Nas Rul at dairishare - 43 minutes ago
Whoever filmed this needs a sniper rifle to go with that camera. They should plant fake pedestrians with purses full of rat traps. The moral of the story? If you see a red circle, quickly check your wallet!

Kondom diedar percuma di Future Music Festival Asia ?

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 53 minutes ago
Selepas negara dikejutkan dengan kematian enam anak muda didakwa akibat pengambilan dadah berlebihan pada acara muzik terbesar, Future Music Festival Asia (FMFA) minggu lalu. Konsert berkenaan didakwa turut dicemari dengan ‘pemberian’ kondom yang menyebabkan berlakunya pergaulan bebas tanpa batasan. Kondom berkenaan yang diletakkan dalam pek ringkas berwarna hitam yang tertera logo ‘Future Music Asia 2014′ dengan tema ‘Party Hard, Party Safe, Take Care’. Pek berkenaan diletakkan satu kondom serta memaparkan cara penggunaan. Keadaan ini nyata memburukan imej negara yang lebih menu... more »

Mami Ijat Punca Kami Dipanggil "LEMBU"

atsixty at ZAKRI ALI - 53 minutes ago
Milo Kosong Koww's photo. [image: Photo: Sharizat..tk pyh kamu nak jadi tukang suluh utk dswa..sebaik2nya SULUH DULU DIRI KAMU..CERMIN2KAN DIRI KAMU TU DULU..kalau tak mampu nk beli cermin yg besar,nanti minta Mat Sewah tlg belikan..KAMU SDN HIDUP BERTERABUR,AGAMA ENTAH DI MANA,ADA NAFSU NK NASIHATKAN ORG LAIN..ohhhh ya,WANG RM250 JUTA TU BILA NK BYR BALIK..kesian kat Pak Mat sebelah rumah,tak mampu nak beli susu anak..sekurang2nya,kalau kamu byr blk wang rm250 juta tu,blhlah diagih2kan kpd Pak Mat tu sikit..] *Sharizat..tak payah kamu nak jadi tukang suluh untuk DS Dr. Wan Aziz... more »

Imej Didakwa Pesawat MH370 Ditemui Tersadai Di Lautan

greenboc at KELAB GREENBOC - 56 minutes ago
Gambar sebuah pesawat yang kelihatan tersadai di lautan telah dikaitkan dengan misteri kehilangan pesawat milik Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS), MH370. Akhbar di Taiwan dan portal berita antarabangsa melaporkan gambar tersebut dimuat naik oleh seorang mahasiswa sebuah universiti di Taiwan. Imej yang jelas menunjukkan sebuah pesawat itu didakwa dirakam menerusi aplikasi Tomnod iaitu sebuah aplikasi peta carian yang digunakan ratusan ribu pengguna internet di seluruh dunia. Bagaimanapun sehingga kini tiada pihak yang dapat mengesahkan mengenai ketulenan gambar tersebut meman... more »

SIDANG MEDIA HARIAN MH370 BELUM LAGI BERMULA TETAPI ADA KELUARGA PENUMPANG NEGARA CHINA SUDAH MENGAMUK!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*SEPANG: Kekecohan berlaku di Hotel Sama Sama di mana bakal berlangsung sidang media MH370 apabila enam ahli keluarga dipercayai warganegara China mendesak penjelasan pihak berkuasa berkenaan kehilangan pesawat Penerbangan Malaysia itu.Panas baran meningkat hari ini apabila beberapa anggota keluarga penumpang China bagi penerbangan Malaysia Airlines MH370 semakin kecewa dengan apa yang mereka katakan satu "peranan yang memalukan" bagi syarikat penerbangan itu dalam pencarian yang kini memasuki hari ke-12.* *"Kami tiada cara lagi untuk menangani masalah ini selain daripada ... more »

MH370: Pesawat Terbakar?

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*Is this the most plausible theory on missing Malaysia Airlines flight MH370?* *STAFF WRITERS NEWS.COM.AU MARCH 19, 2014 7:31AM* *A CANADIAN pilot with 20 years experience has a simple theory regarding the disappearance of flight MH370.* *Chris Goodfellow, a veteran flyer, isn’t buying any of the complicated ideas that have been floated by aviation experts since the plane vanished 11 days ago.* *In a lengthy Google+ post, Goodfellow argues that the missing Malaysia Airlines flight probably fell victim to a fire, not a hijacking.* *A woman offers prayers in solidarity with the passe... more »

MH370 .... APAKAH WARTAWAN DARI PERANCIS INI AKAN DIBENARKAN MASUK DALAM SIDANG MEDIA HARIAN KEHILANGAN PESAWAT MH370 HARI INI????

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Semalam di sidang media harian kehilangan pesawat MH370 di Sama Sama Hotel Sepang dalam soal jawab, seorang wartawan wanita dari Perancis mewakili media France24.com Carrie Nooten telah mengajukan 2 soalan kepada Hishamuddin Hussein yang membuat beliau tergaman kaku terkedu seketika.Soalan-soalan yang diajukan ialah 1) Adakah anda dan Najib Razak sepupu? 2) Adakah anda diberi perlindungan?Soalan-soalan itu menyebabkan dewan sidang media riuh dengan gelak tawa para wartawan dalam dan luar negara .. Yang pasti air muka Hishamuddin berubah sungguh.Jadi soalan dari Om... more »

MISTERI KEHILANGAN MH370, APA KERAJAAN SEMBUNYIKAN?

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
[image: MISTERI KEHILANGAN MH370, APA KERAJAAN SEMBUNYIKAN?] Roslin Ahmad

Taipingmali (tm)

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Taipingmali (tm) ------------------------------ Malaysiakini Berdegil Ingin Politikkan MH370 Posted: 18 Mar 2014 06:55 PM PDT Hampir separuh negara di dunia kini sedang mencari MH370. Semua aset yang berkenaan telah digerakkan ke rantau ini untuk mencari pesawat tersebut. Sejak hari pertama lagi, kerajaan Malaysia telah melakukan segala-galanya yang termampu dan telah menerima semua tawaran untuk membantu dari semua pihak sehingga membawa kepada persoalan mengenai had capaian persempadan negara. Walaupun kerajaan telah meletakkan MH370 mengatasi keselamatan negara, kera... more »

PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN" | JUMAAT 21MAC | STADIUM KAJANG

ReJaM at MiLo SuaM - 1 hour ago
Kenyataan Media19 Mac 2014PELANCARAN JELAJAH #RAKYATBANGKIT REFORMASI 2.0 "KEMBALIKAN KEADILAN - HENTIKAN KEZALIMAN" Waktu rehat dari keletihan yang diharungi dalam usaha menyelamatkan negara ini melalui pilihanraya umum ke13 pada tanggal 5 Mei tahun lalu telah sampai ke penghujungnya. Kini sudah tiba masanya Rakyat Malaysia bersedia untuk aksi lebih besar. Belum pun masuk setahun kemenangan

Apa ulasan Datuk Dr Harun Din.........

Mohd Sulaiman at Wak Labu - 1 hour ago
Tikar terbang tanda syirik berleluasa - Datuk Dr Harun Din PETALING JAYA: Timbalan Mursyidul Am PAS, Datuk Dr Harun Din mengajak umat Islam kembali kepada cara hidup Islam dan sistem Islam. Katanya, air di empangan semakin kurang, hampir ¾ Malaysia berjerubu dan terbaru kehilangan kapal terbang MAS MH370. “Berpuluh-puluh kapal dan kapal terbang mencari MH370 tapi tak jumpa pun. Allah menguji kita bahawa ilmu kita sangat sedikit berbanding dengan ilmu Allah,” kata beliau dalam kuliah maghrib di sebuah masjid di Selangor yang dimuatkan intipati kuliahnya dalam Facebook. Inilah... more »

Pakar IT India dakwa temui imej satelit MH370 di kepulauan Andaman?.. Gambar lama la tu..

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 2 hours ago
Seorang penganalisis teknologi maklumat (IT) India menemui imej satelit menunjukkan sebuah pesawat besar terbang rendah di Kepulauan Andaman pada 8 Mac, pada hari pesawat Malaysia Airlines hilang semasa dalam penerbangan dari Lapangan Terbang Antarabangsa KL ke Beijing, menurut akhbar The Hindu. Anoop Madhav Yeggina, 29, percaya imej itu ialah pesawat Boeing 777-200ER MAS yang membawa 239 penumpang dan anak kapal dalam penerbangan MH370, lapor akhbar itu. Pakar IT itu ialah antara beribu-ribu orang dari seluruh dunia yang melibatkan diri dalam projek 'crowdsourcing' iaitu khidmat ... more »

Memamng Pelik Apabila Ikan Talapia Melekat Dua

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
Selalunya, kalau kita sebut pasal kembar siam je mesti kita akan kaitkan dengan manusia sahaja kan? Tapi siapa sangka yang proses kejadian kembar siam ni jugak boleh berlaku kepada ikan..Ikan kembar jenis talapia ni dikatakan baru berusia 8 bulan dan amat jarang jika ikan kembar macam ni boleh hidup..Ikan pelik ini merupakan milik seorang penjual akuarium di Bangkok, Thailand.. Macam mana pun, jenis ikan kembar siam ni memang susah nak jumpa berbanding ikan yang mempunyai bentuk fizikal yang pelik seperti ikan bergigi manusia, ikan bermata dua dan sebagainya..Apa-apa hal pun, jom ... more »

Pendedahan Bekas Ketua Juruterbang MAS Bongkar Disebalik Tragedi MH370

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
*Pendekar Musafir* [image: Pendedahan Bekas Ketua Juruterbang MAS Bongkar Disebalik Tragedi MH370 Datuk Kapten Nik Ahmad Huzlan Nik Hussain (Pendedahan Bekas Ketua Juruterbang MAS Bongkar Disebalik Tragedi MH370) : Berita CNN adalah tidak boleh dipercayai sumber!!! Siapa kata? Inilah dia figura yang cukup penting mendidik rakyat Malaysia serba sedikit disebalik tragedi dan insiden MH370 melalui temuramah di Berita Astro Awani Berita Buletin Tv3, NTV7. Datuk Kapten Nik Ahmad Huzlan Nik Hussain, bekas ketua juruterbang Serantau MAS (Malaysia Airlines). Biodata Datuk Kapten Nik Ahmad ... more »

Kelab Greenboc

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Kelab Greenboc ------------------------------ - MH370: Setelah 12 Hari, Muga Hari Ini Ada Jawapannnya..... - Satu Lagi Konsert Maksiat, Tak Serik-Serik Lagi Dengan 6 Kematian! - Ini Video Konsert FMFA Dimana 6 Maut, Sekretariat Visit MY Terus Sokong Konsert! MH370: Setelah 12 Hari, Muga Hari Ini Ada Jawapannnya..... Posted: 19 Mar 2014 12:43 AM PDT Setelah 11 hari misi mencari pesawat MH370 masih belum menemui sebarang bayang pesawat tersebut. Ramai pihak terutama ahli keluarga dan rakyat Malaysia tertanya-tanya bilakah episod malang ini akan berakhir dan p... more »

MiLo SuaM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
MiLo SuaM ------------------------------ Akhbar Taiwan dakwa Malaysia bohong tentang maklumat #MH370 Posted: 18 Mar 2014 11:21 PM PDT You are subscribed to email updates from MiLo SuaM To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Leadership Training ll - Best Western Hotel, KL (15&16 March 2014)

V4U Team at V4U - 2 hours ago
*SEKITAR LEADERSHIP TRAINING BERSAMA TEAM V4U* *BEST WESTERN HOTEL, KUALA LUMPUR* *15-16 MARCH 2014* *Trainer : Kenneth Koh bersama EL Hasmi & Basri* *Anjuran : VeMMA Malaysia* *100% kehadiran termasuk dari Malaysia Timur & Singapura...* *Terima kasih kepada semua atas semangat & kesungguhan untuk lebih memberi.* *TEAM V4U.....BOLEHHHHHHHH ...... Ooooooooooo YES!* *Tahniah daripada atok & nenda di V4U* *Together to the TOP*

Orang yang suka berbohong memang mulut mereka akan menjadi suka berbuih...

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
Sawadee Kap [image: Orang yang suka berbohong memang mulut mereka akan menjadi suka berbuih...]

Lepas Suruh Berdoa, Kencing Rakyat

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
[image: Photo: lepas suruh berdoa, kencing rakyat.] Jasin Hebat

EDISI RAKYAT KENA TIPU JANJI BN ... JANJI DI CAPATI.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 3 hours ago
*PROJEK KERAJAAN BARISAN NASIONAL .... CADANGAN MEMBINA DAN MENYIAPKAN KLINIK KESIHATAN JENIS 4S TELUPID DENGAN X-RAY DAN KUARTERS DI TELUPID BELURAN, SABAH. TARIKH MILIK TAPAK 25.9.2009 TARIKH SIAP 26.9.2011.Kalau ikut pada papan kenyataan projek sepatunya sudah siap 30 bulan yang lalu .. Ini jangan katakan siap .. satu biji batu simen pun tidak kelihatan.Mungkin dekat PRK 14 nanti maka ditukar papan kenyataan yang baru dengan janji baru pula ... Nak lihat klinik berkenaan berdiri tegak terbina peluangnya agak tipislah.Yang pasti rakyat luar bandar dan pendalaman akan ter... more »

PRESS STATEMENT BY THE MEMBER OF PARLIAMENT FOR PENAMPANG, DARELL LEIKING

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
Penampang PR Supporters Club - The Volunteers For CHANGE *[image: Photo: SHARE ! PRESS STATEMENT BY THE MEMBER OF PARLIAMENT FOR PENAMPANG, DARELL LEIKING The remarks by the Deputy Minister of Home Affairs, Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar that non-Malays are less sensitive and ‘under report’ any ‘statutory rape cases’ is/are totally uncalled for. In the first place, how would this Deputy Home Minister, Datuk Wan Junaidi Tuanku Jaafar, be able to ascertain precisely that the “Non-Malays” are less sensitive or more willing to accept ‘child rape’ considering that... more »

Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©


Tiada ulasan: